رواية جنى ومازن (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم الكاتبة المجهوله
رواية جنى ومازن الفصل الرابع 4
تاني يوم في الشركه جني اعده في مكتبها خيفه مازن ينادملها في اي واقت
عند مازن في مكتبو
مازن: والله لندملها ارخم عليها شوي
ندملها بلفعل جني لما مازن نادملها جسمها بدئ يرتعش جامد و دخلت و هيا خيفه
جني: نعم يا فندم
مازن: في حاجه كونت عيزك تعمليها و نسيت احنا كونا قيلين حاجه امبارح ايه هيا
جني بي صدمه: ايه هيا يا فندم انا مش فاكره انا هطلع لما تفتكر ندملي
مازن: اه خلاص انا افتكرت
جني اول ما سمعت كيده اخمه عليها من كتر الخوف
مازن: يخربيتك كول ده عشان بو***سه
قام بسرعه و شالها حطها علي الكنبه الي في المكتب
و نده لي امل و خلاها تجيب الدكتوره
الدكتوره بعد ما خلصت فحص
مازن: مالها يا دكتوره طمنيني عليها
الدكتوره: خير يا اوستاز مازن متخفش هيا اغمه عليها نتيكت ضغط نفسي بس الحمدلله هيا حالين بخير هتفوق بعد شويه
مشت الدكتوره و بلفعل جني فاقت بعد شويه ولقت ادهم قاعد اوصادها
مازن: اخيرا فقتي كل ده عشان البو**سه
جني: اتكسفت جامد و قالتلو عايز بو**سه
مازن: اه و غمزلها
جني مسكت ايدو و باستها و قالتلو احنا كيده خلصين
مازن بي صدمه: بت وربنا انتي نصابه
جني: انا مش نصابه انت محدتش البوسه هتكون فين و طلعتلو لسانها و مشت من اودامو
مازن بيغيز: اه يبنتل طب والله لاخد البوسه و هتشوفي
بليل جني اعده فوق سطح العوماره و فجئه لقت حد اعد جمبها و لقتو مازن
جني: انت ايه الي جابك هينا
مازن: جي اقعد معاكي شويه لو مش حبه انزل عادي
جني: عادي خليك
مازن جه يقعد جني شدت الكورسي و مازن و قع علي الأرض
وجنه دحكت جامد و مازن سرح في دحكتها الجميله و قام و قال مازن: انتي دحكتك حلوا اوي
جني بطلت دحك و بصتلو وهما التنين سرحو في عيون بعض و مازن قرب منها جامد و حاش شعرها عن و شها كان مافيش مسافه ما بينهم مازن با**سها بو*سه طويله
جني غمضت عينها و مازن حب يستمتع بي اول بوسه بينو و بين حببتو اه هوا حبها امتا و ازاي ميعرفش بس هوا حبها
وجني كمان استسلمت عشان قلبها دق ليه هوا بس
مازن بعد لما لقاها مش ادره تاخد نفسها
ولسه هيبو**سها تاني
جني طلعت تجري علي شقتها و مازن دحك عليها
جني: يخطي ايه الي انا عملتو ده اوريه وشي ازاي انا دلواقتي بوصو انا هنام و الي يحصل يحصل
تاني يو م في الشركه مازن نادم لي جني
جني دخلت بي خجل و هيا مكسوفه من الي حصل امبارح مازن: جهزي نفسك في عشاء عمل انهارده
جني: تمام يا فندم
مازن: البسي فستان سهره شيك
جني بي غيز:لا لحد هينا و كفايه انا مبلبسش فساتين يسطا
مازن : انا مش هعيد كلامي مرتين و سابها و مشي
جني:والله العظيم بارد
بليل عند جني و مازن
جني لبست الفستان و نزلت لقت مازن متشيك
جني : ايه يسطا الحلوا دي
مازن: دي اقل حاجه عندي
جني :يا شيخ اتنيل
مازن :اتنيل طب اركبي يا اخرت صبري
جني ركبت وراحوا علي المطعم في الطريق
جني :بقولك ايه يا موديري ممكن طلب
مازن :ها أولي ربنا يسطر
جني:ممكن طقف عند أي سوبر ماركت اوريب
مازن : ليه يعني
جني: أصل هجيب حاجه و انت الي هتدفع
مازن: ايه يابت الصراحه دي علي العموم ماشي يا ستي هقف و انا الي هدفع
جني فرحت و بالفعل مازن وقف اوداب سوبر ماركت و جني نزلت جابت شوكولاته كتير
مازن :يابت متكليهاش كولها هتتخني
جني :ملكش دعوه خليك في سواقتك
مازن:علي فكره بقا الي ياكل وحدة يزوار
حني :خلاص هديك متعيطش
مازن :اعيط ايه يا بنتي الي بتكلمي ابن اختك
جني قربت منو و ايتو شوكولاته راح مازن شدها منها جني تسكوت لا طبعاً راحت حولت تخودها منو مازن وقف العربيه علي جنب و جني بتاخد الشوكلاته كانت تقرب في حضن مازن مازن راح با**سه بسرعه
هيا اتكسفت جامد و رجعت مكنها
جني :علي فكره انت قليل الادب و بعدين عيطت هات الشوكلاته بتاعتي
مازن : انا قليل الادب طب خلاص خودي الشوكلاته اهي
جني :خادت الشوكلاته واعدت مكانها
بعد شوايه وصلو المطعم
مازن :يلا يابت انزلي
جني :ماشي بس متقولش يابت
دخلو المطعم و اول ما دخلو جني اتصدمن عشان شافت ووووو يتبع
•تابع الفصل التالي "رواية جنى ومازن" اضغط على اسم الرواية