Ads by Google X

رواية لم يكن من نصيبي الفصل السادس 6 - بقلم يارا علاء

الصفحة الرئيسية

 رواية لم يكن من نصيبي (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم يارا علاء

رواية لم يكن من نصيبي الفصل السادس 6

 ( ٦  )

يمني بتوتر: احمد انا مش هعرف انام جنبك متعودتش علي اني انام جنب حد. 
احمد بستغراب: بس انا مش حد انا جوزك. 
يمني: احمد انا عاوزه اقولك حاجه. 
احمد: اتفضلي. 
يمني: انا مش بحبك واتجوزتك عشان مكنتش هستحمل اشوف خالد وهو مع حد غيري انا بحب خالد بس هو قالي اول حد هيتقدم هيجوزه ليا انا بحبه بس هو مش بيحبني وقبلت بيك عشان بتحبني انا اسفه عارفه اني انانيه 
بس مش هقدر احبك. 

احمد بصدمه وعصبي*ه: يعني اتجوزتيني عشان مش هتقدري تشوفي خالد مع غيرك انا عارف انك مش بتحبيني وكنت هخليكي تحبيني بس يا خسارة حبي ليكي. 

خرج احمد من الاوضه وهي فضلت تعي*ط كتير لغايت لما نامت. 

اما احمد كان دمو*عه نازله: طلعت بتحبه يعني اتجوزتني عشان مش تشوفهم مع بعض طب انا ذنبي اي ليه تعملي كده فيا. 

احمد لبس وخرج فضل يتمشي لغايت لما طلعت الشمس وروح. 

احمد دخل الشقه وراح قعد منمش كان قلبه مكسو*ر. 

علي الساعه ٩ احمد دخل يصحي يمني عشان مامتها جايه علي الطريق. 

احمد: يمني قومي عشان مامتك قربت تيجي. 

يمني قامت وبصتله وهو لف وشه وجه يمشي هي مسكت ايده. 

يمني بخو*ف: احمد ممكن متقولش لمام علي الحصل. 
احمد بسخرية: همك نفسك ومش همك قلبي ال كسر*تيه عموما مش هقول لأمك علي الحصل امبارح. 
يمني: شكرا. 

احمد مشي من غير كلام وشويه والباب خبط وكانت مامت يمني واحمد فتح ليها. 

احمد ببتسامه: اتفضل يا حماتي. 
علياء: يزيد فضلك يا ابني امال فين يمني. 
احمد: في الاوضه اتفضلي ادخلي ليها. 

دخلت علياء ليمني لاقتها متوتره. 

علياء: مالك يا بنتي متوتره ليه كده. 
يمني بتوتر: مفيش يا ماما. 
علياء ببتسامه: طب طمنيني انتي كويسه. 
يمني هزت راسها ب اه راحت علياء حضنته وقالت: ربنا يسعدك يا قلب امك 

احمد بره واول ما سمع حماته وهي بتزغرط قال بسخريه: اكيد كدبت علي مامتها ذي ما عملت فيا. 

علياء ويمني طلعوا وقعدوا واحمد قال ل يمني تقوم تجيب حاجه يشربوها ويمني قامت وجابت مشروب بارد. 

علياء: طمني يا ابني يمني زعلتك في حاجه. 
احمد: لا يا حماتي مزعلتنيش في حاجه. 
علياء: طمنتيني. 
احمد: اطمني طول ما هي معايا عمر ما اخلي حاجه تحصلها. 
علياء: ربنا يحميك يا ابني ويحفظك ويهدي سركم يارب. 
احمد: قوليلي يا حماتي انتي محتاجه حاجه انا ذي ابنك لو احتاجتي حاجه. 
علياء: كتر خيرك يا ابني الحمدلله مش محتاجه حاجه. 
احمد: الحمدلله. 

يمني في نفسها:واحد غيره كان قتل*ني ده حتي حنين انا ازاي عملت كده بس انا مش قادره اتحكم في قلبي يا احمد سامحني.

المهم علياء قعدة شويه وبعدين مشيت واحمد دخل الأوضه و يمني قامت تحط الاكل ال مامتها جابته عشان ياكلوا. 

يمني حطت الاكل وراحت تنادي ل احمد. 

يمني: احمد مش هتاكل. 
احمد: مش جعان. 
يمني: بس انت مكلتش. 
احمد بز*عيق: قولت مش جعان اطلعي واقفلي الباب. 
______
عند خالد مامته جات وبركت وهو وحبيبه قاعدوا يفطروا بعد ما خلصوا خالد اتصل ب احمد. 

خالد: الوا يا ابني انت لسه نايم. 
احمد: لسه  صاحي. 
خالد: عامل اي. 
احمد: الحمدلله. 
خالد: الحمدلله ويمني اخبارها اي 
احمد بضيق: لو سمحت يا خالد هي بقت مراتي ف متقولش يمني. 
خالد باستغراب:........

يتبع.......

بقلم/يارا_علاء.

انا بنزلكم في اليوم بارتين ياريت تفاعل حلو ويقولولي رايكم  عاوزه اعرف كام شخص متابع الروايه دي وبصم لو البارت ده جاب تفاعل حلو في ٣ او٤ ساعات هنزلكم السابع .

   •تابع الفصل التالي "رواية لم يكن من نصيبي" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent