Ads by Google X

رواية عاشق مجهول الهويه الفصل السابع 7 - بقلم روما جمعه

الصفحة الرئيسية

 رواية عاشق مجهول الهويه (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم روما جمعه

رواية عاشق مجهول الهويه الفصل السابع 7

part 7

♡"عاشق مجهول الهاويه"♡

صلي على الحبيب المصطفى ❤‍🩹

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

داخل اوضه ضلمه نايمه علي الارض لا حول بيها ولا قهوه مكبله اليدين مش حاسه بحاجه حواليها بيدخل شاب من باب الغرفه ببرود بيروح لجردل المااء الموجود في زاويه في الاوضه بيشيله بكل ببرود وبتجه ناحيتها وكبه عليها ببتسامه بارده بتصحي مفزووعه بتبص تشوف مين واقف بخوف ودمووع

الشاب ببرود..: " اهلا اهلاا بنت المحمدي 

روز بخوف ودمووع..: " انت مين وعاوز مني ايه 

بتتكلم وهيا خايفه والي واقف قدمها مش ظاهره ملامحه من الضلمه 

الشاب ببتسامه..: " تؤ تؤ معقول مش عرفاني 

بيقرب الشاب منها بالتدريج لحد مبتظهر ملامحه ليها وعلي وشه ابتسامة بارده وبيقعد جمبها علي الارض وبيقرب اديه من وشها وبيلعب في خصلات شعرها المبلوله بلطف...: " هاا عرفتيني 

روز بصدمه كبيره..: " ا ا انت ازاي

الشاب ببتسامه...: " مفجاءه مش كده 

بتبصله ومش مستوعبه ازاي وليه هيا هنا وعاوز منها ايه  

بيتفتح باب الغرفه بهدوء بيدخل منها شاب طويل وعريض شبه الجارد 

الجارد بحترام وعيونه في الارض..: " الشباب بره مستنيينك ياباشا

شاورله يطلع بره وهوا بصصلها ببرود 

الشاب ببتسامه بارده...: " قوليلي بقا اعمل فيكي ايه علشان احرق قلب ابوكي زي محرق قلبي

روز بصتله بخووف ودمووع..: " طب انا ذمبي انا عمري مائذيت حد 

بصلها وهوا بيمط شفايفه بأسف...: " ذمبك انك بنته 

بصتله بدمووع وسكتت قام من جمبها وعدل جاكت بدلته وبصلها ببرود...: "اتمني تكون اقامتك معانا موريحه واتجه ناحية الباب الي اتفتح وطلع من الباب.....فضلت تبص عليه لحد مختفي من قدمها دموعها نزلت بقلت حيله 

روز بدموع..:" يااارب ناجيني

فضلت تعيط مكانها لحد منامت من التعب والبرد

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

وصلت عناصر الشرطه وعربيات الاسعاف عند الباص الطلاب نزلو ورا بعض بخووف في عربيه الاسعاف سلمي قاعده جمب روقيه بدمووع 

الممرضه...:" لو سمحتي يا انسه اهدي علشان اعرف اضمدلها الجرح 

روقيه بتعب ودمووع..: "انا بخير يا سلمي بس روز راحت مننا

فضلت تعيط هيا وسلمي علي صاحبتهم واختهم في دخلة خالد المحمدي برعب 

خالد برعب علي بنته..:"  بنتي فين فين روز

سلمي بدمووع وشهقات عاليه...: " اخدوها ياعمو خطفوها 

خالد واقف مش مستوعب ازاي بنته تروح منه طلع يجري علي عربية الاسعاف التانيه الي فيها رعد بص للممرضه وقال...: " حالته ايه يابنتي 

الممرضه بحزن..: " للاسف خسر دم كتير ولازم نلحقه 

خالد بحزن..: " اعملو اللازم خدوه علي احسن مستشفى 

اتحركت عربيه الاسعاف علي وجه السرعه لانقاذ حياه المريض 

خالد فضل واقف حزين ومش عارف يعمل ايه ولا يتصرف ازاي بنته راحت منه ودراعه اليمين بين الحياه والموت فجأءه افتكر حد طلع تليفونه وعمل مكلمه ومستني الرد

.....: "الوو 

خالد بحزن خفي...: " اسر عاوزك تجيلي في مكنا حالا ً حالاً يا اسر وقفل 

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

علي الجانب الاخر في بيت عمر....اسر واقف بيبص للتليفون بستغراب اتنهد ودخل الصالون 

اسر ببتسامه..: " شكرا علي استضافتكم ليا بس انا مُطر امشي دلوقتي 

كوثر وهيا بتقوم..: " ليه يبني خليك قاعد معانا يعلم ربنا اني حبيتك والله يا اسر 

عمر ببتسامه وهوا بيقرب منه علشان يودعه..: " متقلش كده احنا صحاب ولا ايه 

اسر ببتسامه..:" اكيد صحاب

حازم بمزااح وهوا بيقرب منه...: " اه ياقااسي عاوز تسبني بالسرعه دي  يابو عيون خضر 

اسر بضحكه مكتومه وغمزه...: " متهونيش عليا ياقشطه 

اسر فضل يقرب منه بضحكه خبيثه وحازم يرجع لوار بخووف 

حازم بفززع..: ""  عااااااا انا حازم اه بس راجل اوي 

اسر ببراءه...: " ايه يازووومي ده انا كنت هحضنك حضن برئ اخسس عليك 

حازم بصله بشك وكوثر وعمر واقفين متابعين الموقف بضحك عارم 

اسر ضحك وسلم عليهم ونزل هوا وعمر ركب عربيته وودع عمر واتحرك لوجهته

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

في مكان ماه واقف مع رجالته وبيتكلم معاهم 

....: " عفارم عليكم وبص للي واقف وراه الي فهم مقصده طلع الفلوس من الشنطه ودهاله 

الشاب ببرود...: " اديلهم اتعابهم وكل واحد يشوف شغله يلا 

راجل من رجالته وهوا بيبص للفلوس بجشع...: " انت تؤمر ياباشاا في اي وقت 

بصلهم بقرف وشاورلهم يطلعو ومتكلمش والرجاله انسحبو بهدوء 

الشاب اتنهد بتعب..: " خلي بالك منها عينيك متغفلش عنها سامعني

الجارد بطاعه..: " امرك ياباشا وانسحب بهدوء 

اتجه الشاب ناحية السلالم الي بتوصل للطابق التاني بهدوء دخل غرفته واتجه ناحية الحمام لعله ينعم براحه تحت المياه البارده....طلع من الحمام لابس بنطلون رمادي قطني وجزئه العلوي عاري قعد علي سريره بهدوء وسند ضهره لورا اتنهد بشروود...: " نهايتك قربت ياخاالد يمحمدي

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

وصل اسر للمزرعه الي موجود فيها خالد ودخل بكل برود شاف خالد قاعد علي كرسي وفي ايديه كاس 

اسر ببرود...: " خيير 

خالد بصله بأمل وقام وقف وقرب ناحيته

خالد ببرود...: " بنتي ا

قاطعه اسر عن كلامه بسخريه..: " خير مالها ست الحسن

خالد بعصبيه..: " بنتي اتخطفت وانت المسؤل قدامي تجيبها من تحت الارض 

اسر ببرود وهوا بيقعد..: " حد قاالك عليا اني سااحر 

خالد ببرود..: " مش مسؤليتي انت تجبلي بنتي في اسرع وقت وهديك الي انت عاوزه 

اسر ببرود وبيحط رجل علي رجل...: " امممم موااافق بس بشرط 

خالد بلهفه..: " شرط ايه 

اسر ببتسامه بارده...: " بنتك قصااد اني اهرف عيلتي مين 

خالد بشر..: " مووافق 

اسر وهوا بيقوم من مكانه ببرود...: " يبقا اتفقنا 

خالد ببرود..: " بنتي هتكون عندي امتي 

اسر ببتسامه سمجه...: " قرريب.... واتحرك من قدامه ببرود لحد مختفي من قدامه 

خالد رمه الكااس الي في ايديه بعصبيه مكان مكان ما اسر خرج

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

عند اوس في مكان هادئ قاعد بكل بروود في شُرفة قصر جميل حواليه اشجااار كبيره ومناظر طبيعيه كأنها غااابه استوائيه خاليه من البشر 

اوس قاعد بكل هدوء بيشرب قهوته وبيتأمل المناظر علي قدامه وبيقطع  خلوته مكالمه فيديو علي اللاب بتاعه فتح المكالمه ببتسامه لحد مظهر قدامه سليم وحسام 

اوس ببتسامه جميله...: " وحشتكم لدرجادي مكنش يووم غبته 

حسام بضحك...: " ابعت خدنا سليم خلص شغله وانا اخدت اجازه وقاعد زهقاان 

سليم بهدوء وابتسامه...: " ابعت حد يخادنا اعندك يا اوس لان محدش عارف انت فين 

اوس بهدوء وهوا بيرجع بضهره لورا...: " مش دلوقتي اسنتو شويه 

سليم وحسام بصوله بشك

حسام بشك..: " انت نزفت 

اوس ببتسامه...: " نفزت

سليم بقلت حيله...: " طب لي مقلتلنااش

اوس بضحك..: " هاخد منك الاذن ولا ايه يا استاذ سليم 

سليم بغرور..: " اكيد علشان اعقل منك 

حسام ضربه علي افااه..:"  مش ملاحظ اني الكبيره هنا 

سليم بصله بغييظ وكان لسه هيقوم يضربه قاطهم صوته

اوس بتحزير...: " خلااص هتمسكو في بعض....اتنهد تنهيده طويله وقال...: " استنو شويه الجو يهدي وهبعتلكم فهد يجيبكم

حسام بصله بهدوء..: " تمام.... اوس متتغباش ومتأذيش حد مالوش ذمب

وسليم بصله بمعني حسام معاه حق 

اوس ببتسامه وهدوء: " تمام وقفل معاهم واتنهد وبص قدامه ورجع لشرووده 

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

ياتري اوس فين وبيعمل ايه  ؟! 

وياتري روز شافت مين!؟ 

وبكده خلص بارت النهارده ياحلويين اشوفكم البارت الجاي وانتظرو الجزء الرابع من جنون حمزه بكره الساعه7 🥹🤎🦋

دمُـتـم سالـميـטּ 🥹🤎🦋

♡"عاشق مجهول الهاويه"♡

تأليف /🦋 ROMA GOMAA

  •تابع فصول الرواية "رواية عاشق مجهول الهويه" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent