Ads by Google X

رواية عاشق مجهول الهويه الفصل الثامن 8 - بقلم روما جمعه

الصفحة الرئيسية

 رواية عاشق مجهول الهويه (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم روما جمعه

رواية عاشق مجهول الهويه الفصل الثامن 8

part 8

♡"عاشق مجهول الهاويه"♡

في القاهره داخل منطقه راقيه بمنزل يتكون من طابقين قاعد شاب لابس بنطلون قطني وجزئه العلوي عاري بيبص في اللاب بتركيز شديد  قطع تركيزه رنة التليفون زفر بضييق ورد

....: " وصلت لأيه 

الشاب بضيق...: "قلتلك قريب هتكون عندك مش عاوز دوشه 

خالد بعصبيه :"  دي بنتي عارف يعني 

اسر ببرود : " لا معرفش وقفل الخط من غير مينتظر رد 

نظر قدامه بشروود وسند ضهره لورا وقال : " مش سهل اوصلك بس مش عليا وابتسم ابتسامه جانبيه

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡
في مكان ماليئ بالحقول الخضراء واقف في شُرفة القصر شاارد وماسك في ايديه مشروبه المعتاد 

♡"فلاش باك"♡

داخل ڤيلا بسيطه وتحديداً علي طاولة السفره قاعده عيله صغيره تتكون من اب وام وولدين بيقطع لحظات الصمت طفل صغير صاحب الاربع اعوام بطفووله 

الطفل بيبص لوالده ببراءه : " بابا انهارده يوم الاجازه 

والده بحنيه : " وكلعاده حبيب بابا عاوز يروح الملاهي 

هز الطفل رأسه بالموافقه بفرحه 

بجانب الطفل قاعد ولد هادي بيبصلهم ببتسامه ووجه نظره لخوه وملس علي شعره بحنيه : "  اي رأيك ياسمو الامير ناخد جوله بالحصان انهارده ووعد يا اميري بكره نروح الملاهي ونسيب بابا يرتاح انهارده 

بصله الطفل وحضنه ببراءه وقال : " موافق 

حضنه بحنيه وملس علي شعره بحب وهمسله بهدوء : " كمل اكلك يا اميري علشان نلحق ناخد جوله كبيرره زي مبتحب

الطفل سمع كلامه واتعدل يكمل اكله ومرسوم ابتسامه جميله علي شفايفه 

كل ده وهما مراقبينهم بحب ودمووع علي حنيتهم اتجاه بعض

الاب بحنيه : " شايفه ياسلوي حنيتهم علي بعض 

الام(سلوي) بدموع : " يارب اشوفهم كده علي طول  _ وبصتلهم بحنيه وقالت...: " ربنا يخليكم لينا ياحبيبي واشوفكم بتكبرو قدامي كمان وكمان 

♡"نهاية الفلاش باك'♡

فاق من شروده ودموعه بتنزل في صمت مد ايديه مسح دموعه بخفوت وقال بصوت مبحوح..: " وحشتووني اوي 

اتنهد وقعد قدام اللاب بتاعه يخلص شغله من عليه 

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

داخل حي شعبي قاعد بيسمع اغااني وبيغني معاهاا 

مخصماااك وابعد عني انا مش طيييقاااك 

سببني مش عاوزه ابقاا معااك 

متورنيييش وشك تاااني 

مخصماااااااااااااك

مجنووون بجد انا مش فهماااك 

طلعت من المطبخ علي صوته المزعج وقالت : "انت يابن الصرمه متوطي شويه احنا قاعدين في فرح الي جاابك

حازم فضل مكمل غنااء ومش منتبه ليها :" عيييينك رااايحه وراا اي بنت وانااا مش شااكه ده انا اتأكدت وبتشتكي لو جييت نكدت والناااااس تقووول غلبااان يحرااام 

كوثر مسكت شبشبها وحدفته عليه بضييق ومررح : " كلكم مصطفي ابو حجر

حازم بضييق : "  اااااه فصلتيني 

كوثر بشمااته : " وطي ياعين امك وقوم اعملك حاجه مفيده بدل اعدتك الي شبه البطريق دي 

"جه عمر من رواها وهوا بيغني بمرح " 

شكلكك عاوز علقتناا تبوووظ

حازم رد عليه بغناء :" وبتشتكي من لوي البوووز 

حازم وعمر.: " مخصمااااااك 

كوثر بسخريه : "  مشاء الله عليكم ونعمه الاخلاق

بيقطع كلامهم رن هاتف عمر طلع التليفون من جيبه وبص في شاشته وابتسم لما شاف المتصل اسر 

عمر بمرح : " اسوووره 

اسر : " عامل ايه يا عمر

عمر ببتسامه..: " الحمدلله ياحبيبي انت عامل ايه 

اسر بهدوء..: " كل تمام الحمدلله _ كنت عاوزك في موضوع مهم 

عمر بجديه : " خلصانه نتقاابل في مكناا بعد ساعه

اسر ببتسامه.:" تمام اشوفك هناك  

عمر بهدوء..: " تمام ياحبيبي سلام _ وقفل 

كوثر..: " خير يابني في اي

عمر بهدوء..: " خير يا امي انشاء الله مافيش حاجه هروح اشوفه

كوثر بحنيه..: " ترجع بالسلامة ياحبيبي _ ورجعت بصت علي حمزه ودخلت المطبخ

حازم بمرح : " رايح تشوف ابو عيون خضر

عمر بضحك وغمزه.: " اه يانوووال راايح اشوفه تيجي معايا تسلينا يعسل 

حازم بمزاح وبيقلد البنات بدلع...: " يفتح الله يخوياااا 

عمر ضحك علي كلامه ودخل اوضته يغير وينزل شوف صاحبه 

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

نزل بكل هدوء علي السلم الي بيوصل للبدروم وصل قدام باب فتحه بهدوء ودخل لقاها نايمه وضمه نفسها واخده وضع الجنين _ بصلها بسخريه وقرب منها وهزها برجه 

....: " اصحي انتي ناايمه في فندق 

روز قامت عدلت نفسها وبصتله بتعب وسكتت 

بصلها بهدوء ونزل لمستواها...؛: " عارف انك مالكيش ذنب بس انتي الوسيله الوحيده الي هتجيبو راكع تحت رجلي 

بصتله بدموع ومتكلمتش 

قعد قدمها وقرب ايديه منها بحنيه وملس علي شعرها 

...: " اتكلمي وبصيلي 

روز بصتله بتعب..: " اقول ايه 

....: " اي حاجه يعني انا نازلك وقاعد معاكي كمان ومش عاوز تتكلمي 

بصتله بحيره..؛: " انت جايبني علشان بتكره بابا وعاوز تنتقم منه فيا ولا انت عاوز اي بالظبط مش فاهمه

بصلها بضحكه رجوليه جذابه وقال...: " بالظبط 

سرحت في ضحكته واتكلمت بينها وبين نفسها..:" منين عاوز ينتقم ومنين قاعد معايا وبيضحك _ يخربيت حلاوتك 

شافها سرحانه فيه اتكلم بخبث...: " حلوه صح 

روز بتوهان..:" هيا اي

...: " ضحكتي

روز بتوهان في عينيه..: " هزت رأسها بالموافقه 

بصلها ببتسامه هاديه...: "  انا قولت كده بردو

فاقت من سرحنها وبصتله بأحراج وسكتت 

اتنهد تنهيده بسيطه وبصلها..: " انا مش هعمل زيو واخدك بذنبه زي معمل علشان انا مش زيه بس هتفضلي هنا لحد ماخد حقي منه 

بصتله وقالت...: " بابا عملك ايه علشان كل ده 

بصلها بحزن وقال..: " اخد مني حياتي 

بصتله بهدوء وقالت..: " بس بابا عمره مأذي حد 

بصلها بسخريه...: " انتي طيبه ابوكي ده ا*** خلص الله وبكره تعرفيه علي حقيقته _ الي قوليلي ابووكي بيشتغل ايه 

روز بجديه..: " رجل اعمال 

ضحك بسخريه وبصلها...: " ماشي 

قام من جمبها وعدل هدومه وبصلها...:" هخليهم ينقلوكي اوضه نضيفه ومتحوليش تهربي او تعملي اي حركه غبيه لانك هنا وسط غاابه واتجه ناحيته الباب علشان يخرج 

روز بمرح..: " انشاء الله يخليهملك غابه غابه بس اطلع من الاوضه دي 

بصلها بضحكه مكتومه وطلع وقفل الباب 

روز ببتسامه..: " غابه غابه حد طاايل اهو تغيير جو بدل حبسة البيييت نتسله شويه _ هيييح هوا ده الخطف ولا بلاااش مين يصدق ان ده الي كنت بشوفو في المجالات وبكرااش عليه يجدعااان بس اييه طلع فورتييكيه علي الطبيعيه 

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡


  •تابع فصول الرواية "رواية عاشق مجهول الهويه" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent