Ads by Google X

رواية عاشق مجهول الهويه الفصل التاسع 9 - بقلم روما جمعه

الصفحة الرئيسية

 رواية عاشق مجهول الهويه (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم روما جمعه

رواية عاشق مجهول الهويه الفصل التاسع 9

part 9

♡"عاشق مجهول الهاويه"♡

الخدم نقلو روز لأوضه نضيفه والشاب قاعد مراقبها وهيا واقفه في بلكونة غرفتها ظهر علي شفايفه ابتسامه جميله علي طفولتا وهيا بتحاول تقعد علي السور اتحرك لخارج غرفته واتجه لغرفتها فتح الباب بكل هدوء ودخل يشوفها بتعمل ايه لمحته وهيا بتزفر بضييق انها مش عارفه تطلع لان السور عالي 

روز بتزمر طفولي : " اوس مش عارفه اطلع هنا 

ابتسم علي تزمرها وقرب منها بهدوء مسكها من خصرها ورفعها علي السور بحنيه 

اوس بصلها بضحكه مكتومه وقال : " خاطف طفله يخواااتي 

روز بضيق : " متقولش طفله بس 

اوس ببتسامه جميله : "  احكيلي بقا تعرفيني منين 

روز ببتسامه وقاعده بتحرك رجليها في الخلاء..: " من المجالات معرفش عنك كتير غير انك رجل اعمال وطباعك حاده وعصبي الضحكه مش موجوده في قاموسك وبس كده واكملت بسخريه..: " والبنات بتجري وراك في كل حته

ضحك ضحكه رجوليه جذابه : " وكده متعرفيش كتير ها 

سرحت في ضحكته وقالت..: "  هيا عيونك دي حقيقه اصلي بشوفها بليل حاجه ودلوقتي حاجه تانيه خالص 

اوس ببتسامه خبيثه : " وانتي شيفاها ايه دلوقتي 

روز بسرحان..: " نفس لون الخضره الي حولينا 

بصلها بغمزه..: " طب وبليل 

روز حمحمة بحرج..: " انا اسفه 

اوس قرب ايديه منها وحط شعرها ورا ودنها بحنيه وقال..: " هاا لونها بيبقا ايه 

روز بكسوف..: " زيتوني 

ابتسملها بهدوء وهيا من كتر ارتبكها كانت هتقع اوس مسكها بسرعه وضمها ليه

اوس بخوف..: " حااااسبي 

روز فضلت تنهج بصوت مسموع ودموعها نزلت علي خدها وصوت شهقتها علي واوس ضمها بخوف 

اوس بقلق..: " انتي كويسه 

روز هزت رأسها بالموافقه وبعدت عن حضنه بحرج 

اوس بصلها ببتسامه واتكلم بهدوء..؛:" ادخلي خدي شاور واجهزي علشان الغداء وانا هخلص شويه شغل تكوني خلصتي بصلها بهدوء وانسحب من غير ميستني رد 

روز بصت في اسره واتهندت بتوتر ودخلت تاخد شاور دافي يهديها 

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

اسر في مكانه المعتاد قاعد علي الصخور وشارد في امواج البحر الهائجه بعد فتره بيقطع شروده ايد حد اتحطت علي كتفه بص لصاحبه واتكلم بهدوء

اسر..: " اقعد

عمر بصله ببتسامه ومستنيه يتكلم

اسر ببتسامه..: " كلمتك علشان عاوزك في شغل 

عمر بصله بستفهام وقال..: " شغل ايه

اسر بصله بهدوء..: " انت قلتلي انك خريج اداره اعمال 

عمر بهدوء.: " ايوه واخد هندسه بس ده ايه علاقته 

اسر ببتسامه..: " انا قررت اني أسس شركه استيراد وتصدير وانت هتكون معايا 

عمر بستفهام .: " هكون معاك بأيه 

اسر ابتسم بهدوء واتكلم..: " انت بدماغك وانا بفلوسي واهو اتعلم منك 

عمر بصله بهدوء..: " بس ازاي 

اسر ببتسامه ومدله ايده..: " زي الناس ها اتفقنا نبتدي

عمر بضحك وسلم عليه..: " اتفقنا 

اسر بمرح..: " استعنا علي الشقا بالله _ اولاً كده هكلم الناس تبتدي تشتغل في البنايه 

عمر بجديه..: " انت لقيت الارض 

اسر ببتسامه..: " ايوه هكلمهم يبتدو وانشاء الله شهر شهرين وتكون خلصت ونبتدي الجد وادينا اهو هنتابع كل حاجه وبكره هنروح الموقع نشوف الدنيا هناك

عمر ببتسامه..: " علي بركه الله  

فضلو قاعدين يتكلمو في مواضيع مختلفه ويخططته للي جاي 

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

في كليه الهندسه قاعد حازم مع صحابه بين ضحك ومرح وهزار 

حازم بضحك..: " ناويت خلاص يارجوله 

محمد بمرح..: "  لا ياعم مش لما اشوفلي شغلانه تلمني الاول وبعدين افكر اتجوز

صلاح بمزاح.: "  عاوز تدخل عش الزوجيه برجليييك ياحمووودي

محمد بحنق..: " انت شايفني طالع اجري ياخوياا

حازم بغمزه..: " بس النيـه  موجود ياحموودي

صلاح بمرح..: " واهم حاجه النيه في الموضوع 

قعدو يضحكم مع بعض ويهزرو في دخلة مايا عليهم قربت مايا من رواء حازم بهدوء وحطت ايديها علي عينيه 

مايا ببتسامه..: " انا مين 

حازم بسخريه..: " شهد لا لا احلام ولا تكوني ضحي مين يازوومي مين يا زوميي ياسمين صح

مايا شالت ايديها من علي عينيه بضييق ولفت قعدت معاهم

حازم بصدمه مصطنعه..: " ايدا مايا سوري يابيبي مخدتش بالي مش تقول ياض منك ليه 

انفجر كلاً من صلاح ومحمد علي تصرفات حازم مع مايا

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

في ڤيلا خاالد المحمدي قاعد في الصالون بهدوء مرعب في دخول روقيه وسلمي  

سلمي بدموع..: " عمو مافيش اخبار 

خالد بهدوء..: " لسه 

روقيه بدموع..: " طب وبعدين ياعمو هنفضل قاعدين مش عارفين هيا فين ولا كويسه ولا لا 

خالد بصلهم بدموع علي وشك السقوط..: " خير انشاء هترجع قريب هترجع 

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡



  •تابع فصول الرواية "رواية عاشق مجهول الهويه" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent