رواية احببتها رغم صغر سنها (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم اميره محمد
رواية احببتها رغم صغر سنها الفصل الحادي عشر 11
Pater11
محمد بزعل لانه عارف انها تستحق اكتر من كدا بس حاول يفرحهااا: 95٪
دنيا نزلت سجدت و حمدت ربنا: انا كدا هلحق طب صح
محمد حضنها: ان شاءلله ي حبيبتي
دنيا بفرح: انا بحبك اوووووي
محمد: وانا بموت فيكي
دنيا سابت محمد
ام محمد: الف مبروك ي حبيبتي
دنيا: الله يبارك فيكي ي ماما
ابو محمد: الف مبروك ي بنتي
دنيا: الله يبارك فيك ي بابا
راحو عند دعاء
دعاء: الموقع مش راضي يفتح انا خايفه
دنيا مسكت ايدها: متقلقيش ي حبيبتي
محمد خد منها التلفون و حاول
محمد بفرحه: 96٪
دعاء فضلت تتنطط هيا و دنيا و دنيا فضلت حضنها: الف مبروك ي حبيبتي فرحتلك اووووي
دعاء وهيا بتعيط: الاه يبارك فيكي ي حبيبتي والف مبروك ليكي
دنيا الله يبارك فيكي
الكل بارك ل دعاء
دعاء تلفونها رن لقته رقم مش مصري دعاء ردت
دعاء: الو
: الف مليون مبروك ي حبيبت اخوكي
دعاء بصدمه: زين
زين: ايوا ي حبيبتي وحشتيني اوووي انتي ومحمد و ماما و بابا عاملين اي
دعاء فتحت المايك
دعاء بفرحه: كلنا كويسين ي حبيبي
ام محمد بفرحه: اذيك ي حبيبي وحشتني ي قلب امك
زين بفرح: انتي اكتر ي امي امال فين محمد
ام محمد: هنا اهو ي حبيبي خد ي محمد كلم اخوك
محمد بعصبيه: اخويا هو لسه فاكر انو عنده اخوات انا زين اخويا مات من ساعن ما سبنا و مشي
محمد طلع و دنيا طلعت وراه
زين زعل اوووي: خلاص ي ماما سبيه علي راحته فين بابا
ام محمد: طلع ي حبيبي قبل منتا تتكلم
زين: ماشي ي ماما انا ان شاءلله نازل بكرا
ام محمد فرحت: تنور ي حبيبي
زين: حبيبتي ي ماما عاوزه حاجه
ام محمد: لا ي حبيبي عاوزه سلامتك
زين قفل
نروح ل دنيا و محمد
محمد قعد علي السرير و حط دماغو بين ايده
دنيا قعدت جنبه: مالك ي حبيبي في اي
محمد حضنها زي العيل الصغير و فضل يعيط هيا اول مره تشوفه بل الحاله دي خدته في حضنها و هو فضل حاضنها و بيعط لحد ما راح في النوم
***********
في مكان مجهول
شخص بشر: يعني احاول اقتله مراته تاخد الطلقه مكانه احاول اسرقه بيعرف يتصرف اعمل اي
شخص اخر: احنا ممكن نخطف مراته نعمل معاها شويه حاجات حلوين كدا و بعدين نرميها بعد ما يكون طلقها و بكدا نبوظله حياته
شخص ضحك ضحكه كلها شر: جدع يااض
*******
بعد مرور 3ساعات محمد صحي علي خبط الباب بيقوم لقي دنيا حضناه و هو نايم علي رجليها و هيا سانده راسها علي السرير و نايمه محمد قام من غير ما يصحيها و قام فتح الباب
دعاء: يلا علشان نتغدا
محمد: حاضر هصحي دنيا و هننزل
دعاء مشيت و هو قفل الباب
محمد راح نحيت دنيا فضل مركز في ملامحها شويه و بعدين قرب منها نزل عند شفايفها و باسها دنيا صحيت بصدمه هو بعد عنها وضحك علي وشها ال قلب الوان
محمد و هو بيضحك: يلا علشان ننزل نتغدا
دنيا بكسوف و شها احمر: حااضر
و نزل هو دنيا لقو ام دنيا تحت و اختها و اخوها
ام دنيا بفرح: الف مبروك ي حبيبتي
دنيا وهيا بتحضنها: الله يبارك فيكي ي حبيبتي
ادهم بمرح: وسع وسع بقا للدكتور القمر دي الف مبروك ي حبيبتي و حضنها
محمد: دومي حبيبي وحشتني و شد دنيا من حضنه و حضنه هو: لو شوفتك بتحضن مراتي هزعلك هااا
ادهم: دي اختي هااااا
محمد هو بيضحك: انا عليا قولتلك بقااا
و ضحكو هما الاتنين
اميره: الف مبروك ي حبيبتي
دنيا: الله يبارك فيكي ي ميروووو
قعدو يهزرو و يضحكو
بليل كانو اهل دنيا مشيو
محمد هو شايل ندي: دعاء
دعاء: اي ي حبيبي
محمد: معلش خلي ندي معاكي انهارده
دعاء غمزتله: اي هتجبولها اخت ولا اي
محمد ضحك: حاجه زي كدا يلااا بقا خديها
دعاء خدت ندي و محمد راح اوضته فتحها لقي دنيا قاعد بكسوف ولابسه قم*يص لونه احمر و فوقه روب وحاطه مكياح مخلي شكلها جميل جداااا و فارده شعرها محمد قرب منها: مش عاوزك تتكسفي مني ولا تخافي انا بحبك و عمري ما هأذيكي
دنيا ببتسامه: وانا بموت فيك
وتسكت شهريان علي الكلام الغير مباح
******************
في الصباح
محمد صحي لقي دنيا صاحيه
محمد: صبحيه مباركه ي عروسه
دنيا بكسوف: الله يبارك فيك ي حبيبي انا هقوم بقا علشان اشوف الفطار
محمد حضنها اوووي: لا خليكي معايا شويه كمان
دنيا: يبني ابعد عاوزه اكل بقااااا
محمد: لا
دنيا: قوم ي حبيبي ربنا يهديك يلااا علشان شغلك
محمد: مش هروح انهارده
دنيا: طب اوعا ي حبيبي علشان اروح عند ندي علشان وحشاني
محمد: لا برضو هاتيلي بوسه الاول
دنيا: اووووف بقا لا مش هتاخد حاجه و زقته جامد لحد ما قامت دخلت الحمام و قفلت
محمد: شوفي بقا هتخرجي ازاي
دنيا من جوه: اوووف بقا خلاص هديك البوسه بس هاتلي الهدوم
محمد: من عيوني
محمد جاب ل دنيا الهدوم و لبستها وخرجت لقت محمد شدها و خلاها في حضنه: هاتي البوسه بقا
دنيا رفعت نفسها و باسته و جريت و محمد بيجري ورهاا و هيا بتجري خبطت في حد اول مره تشوفه لقت محمد جه
محمد: هو انتا شرفت
زين:مش تقولي الحمدلله على سلامتك الاول ولا انا مش اخوك وبعدين مين المزه دي انتا قلبت علي ساميه ولا اي
محمد اتعصب و ضرب اخوه و زقه في الحته و خنقه: احترم نفسك انتا عارف انا لما بتعصب انا بعمل اي
دنيا عماله تحوش فيه مش قادره
دنيا: وحياتي عندك ي محمد لتسيب اخوك
محمد ساب اخوه و مشي دخل الاوضه و قفل علي نفسه الباب دنيا فضلت تخبط لانها سمعت تكسير في حاجات جوه
دنيا بقلق وخوف: ي محمد افتح محمد
محمد مبيردش عليها
دنيا بعياط: ي محمد افتح بقا
محمد بردو مردش
دنيا بعياط اكتر: علشان خاطري ي محمد افتح
محمد بزعيق: امشي ي دنيا من هنا امشي وسبيني
دنيا بعياط: لا مش همشي
محمد فتح الباب دنيا دخلت
دنيا: ممكن افهم مالك في اي
محمد و هو بيلبس: مفيش
دنيا بستغراب: انتا بتلبس رايح فين
محمد: الشغل
دنيا: انتا مش قولتلي مش هروح
محمد: اه
دنيا معدتش فاهمه حاجه: في اي ي حبيبي
محمد: انا هنزل اروح الشغل و هاجي اشوف شقه علي قدنا انا وانتي و ندي
دنيا:طب ما هنا حلو ي محمد
محمد بعصبيه: عاوزه تقعدي هنا لي عجبك ولا اي
دنيا مش فاهمه: هو اي ال عجبني ي محمد
محمد بعصبيه: الاستاذ ال انتي دفعتي عنه بره ده
دنيا بدموع في عينها: انتا بتقول اي ي محمد
محمد: بقول ال شايفه
و مشي رجع تاني: اياكي تخرجي براااا الاوضه
دنيا مصدومه
بليل محمد جه فتح الباب لقي دنيا قاعده مع ندي
محمد: وحشتيني
دنيا بصتله وبعدين بصت ل ندي
محمد حضنها من ضهرها: عارف اني غلطان بس انا اسف انا كنت متعصب شويه بس حقك عليا
دنيا: خلاص مفيش حاجه ي محمد لقيت شقه
محمد: ايوا و شقه جميله اووووي قومي بقا جهزي الهدوم
دنيا: حاضر
دنيا جهزت الهدوم: انا خلصت
محمد شال الشنط و دنيا شالت ندي و خدت شنطه في ايدها و نزلو
ام محمد بستغراب: اي الشنط دي ي محمد اي ده ي دنيا
محمد: طول ما زين قاعد هنا انا مليش قعاد هنا
دنيا راحت حضنت ام محمد: هتوحشيني اووووي ي ماما
ام محمد بعياط: ابقي تعاليلي متنسنيش
دنيا: حاضر ي ماما
دنيا: هتوحشيني ي دعاء
دعاء: انتي اكتر ي حبيبتي والله
دنيا: امال فين بابا
ام محمد: في الشركه
دنيا: لما يجي سلميلي عليه هتوحشوني اوووي
دنيا و محمد مشيو
************
محمد خد دنيا و ندي و طلعو الشقه دنيا فضلت تلف في الشقه و مبهوره ب شكلها
دنيا بفرح: الله جميله اوووي
محمد بحب: الحمدلله انها عجبتك و في مفاجأه بليل كمان
دنيا حضنته ونسيت كل الزعل الكان بينهم: بجد
محمد حضنها اوووي: بجد يلا بقا انا جعان عاوز اكل من ايد مراتي العسل بقاا
دنيا دخلت نيمت ندي: من عيوني ي حبيبي
محمد دخل غير هدومه و فتح التلفزيون وقعد يتفرج عليه و دنيا غيرت و راحت تعمل الاكل
بعد مده
دنيا ندهت علي محمد: يلااا ي محمد خلصت الاكل
محمد جه و قعد جنبها و قعد ياااكل
محمد بندهاش: الله الله الله علي الجماال
دنيا: بجد عجبك
محمد: جميل ي حبيبتي
دنيا وهيا بتاكل: انتا هتروح الشركه امته
محمد: بكرا
دنيا: اممممم ماشي خلي بالك من نفسك كويس
محمد خلص اكل و باس راسها: متخفيش ي حبيبتي
دنيا قامت و شالت الاكل وغسلت المواعين و قعدت مع محمد وندي تلفون محمد رن
محمد: عاوز اي ي زفت
عبد الكريم: يعم طب قولي عامل اي الاول
محمد: انجز
عبد الكريم: اميره كانت عاوزه دنيا تكون معاها بكرا من اول اليوم ل اخره
محمد: ماشي انا كدا كدا رايح الشركه بكرا و مش عاوز اسبها لوحدها
عبد الكريم بستغراب: والله البت دي جدعه قدرت تغيرك
محمد: طب يلا من هنا بقا
وقفل السكه
محمد: دودو
دنيا وهيا بتلعب مع ندي: اي ي حبيبي
محمد: قومي البسي هننزل علشان اجبلك شويه حاجات انتي و ندوشه
دنيا بفرح: الله بجد
محمد ابتسم: بجد ي حبيبتي ويلاا بقا
دنيا قامت لبست و لبست ندي و نزلو
يتبع.....
بقيت بطول في. Pater اهو ياريت يكون فيه تفاعل بقا
بًقُلَمً آمًيَرهّ مًحًمًدٍ ♥
•تابع الفصل التالي "رواية احببتها رغم صغر سنها" اضغط على اسم الرواية