Ads by Google X

رواية احببتها رغم صغر سنها الفصل الثاني عشر 12 - بقلم اميره محمد

الصفحة الرئيسية

 رواية احببتها رغم صغر سنها (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم اميره محمد

رواية احببتها رغم صغر سنها الفصل الثاني عشر 12


Pater12♡
دنيا و محمد و ندي نزلو و راحو مول كبير اووي فيه كل حاجه 
دنيا بنبهار: الله ده فيه كل حاجه 
محمد: اي حاجه عاوزها هتيها 
دنيا: احنا نجيب لبس ل ندي و هجبلي شويه لبس علشان الكليه مش هكتر يعني 
محمد مسك ايدها: بس قبل اي حاجه تعالي هنجيب اهم حاجه 
دنيا بستغراب و هيا ماشيه مع محمد: اي هيا 
محمد: هتشوفي اهو 
ووقفو قدام محل دهب محمد دخل هو و دنيا 
شخص: اهلا اهلا محمد بيه شرفتنا 
محمد: كنت عاوز اغلا دبل عندك هنا 
شخص: حاضر ي فندم شويه و جايلك 
دنيا وطت علي محمد: محمد المحل ده شكله غالي اوووي 
محمد ضحك: يعني انتي مركزه مع المحل الغالي و مسمعتيش اغلا دبل هنا 
دنيا: علي فكره انتا رخم 
محمد: انا رخم طيب حسابنا لما نروح و ضحك 
شخص: اتفضل دول من اغلا الدبل ال عندنا 
محمد اختار دبله له و دبله ل دنيا و جاب حلق ل ندي و خاتم 
محمد: اختري حاجه كمان بقا 
دنيا: لا لا كدا كتير والله 
محمد: ملكيش دعوه يبنتي اختاري بس 
دنيا اختارت خاتم دهب ليها و انسيال 
ومحمد حاسب و خرجو وهما ماشين قابلهم محلات كتير ل فساتين دنيا فضلت تبص عليهم لانها كان نفسها يتعملها فرح و تفرح زي بقيت البنات محمد لاحظ ده و ندم علي كل حاجه عملها: حبيبتي 
دنيا: نعم 
محمد: تعالي يلا نروح عند الفساتين السواريه علشان الوقت اتأخر 
دنيا: يلا 
محمد و دنيا مشيو و راحو اشترو الفستان و اشترو هدوم ل ندي و هدوم ل دنيا و مشيو روحو البيت دنيا خت الحاجات وحطتها في ماكنها وغيرت هدومه ولبست برموده قصيره و تيشرت و فردت شعرها وخرجت 
دنيا: اكيد جعان صح 
محمد بصلها بنبهار وقام و قرب عليها: جعان اوووي وقرب جامد: بس اي الحلاوه دي 
دنيا بعدته: دي عيونك ال حلوه انا هروح اعمل الاكل خلي بالك من ندي 
وهربت من محمد 
بعد نص ساعه دنيا خلصت الاكل و حطو وندهت علي محمد محمد جه و قعد كل و دنيا كلت و اكلت ندي وبعدين قعدو يتفرجو علي التلفزيون و بعدين دخلو نامو و زي العاده محمد خد دنيا في حضنه ونام و ندي نايمه علي سريرها الصغير
........... 
بعد مرور سنه علي ابطالنا دنيا و محمد حبو بعض اووووي و دنيا زعلانه بسبب انها لسه مخلفتش ومحمد بيواسيها علي طول محمد قدم ل دنيا و دعاء في الكليه و بقو الاتنين في نفس الكليه اميره وعبد الكريم كتبو الكتاب و قربو من بعض تاني زين بيحاول مع محمد علشان يتصلحو بس محمد مش راضي اعداء محمد بيخططو لخطه انهم يدمرو حيات محمد ندي بقت بتعرف تمشي بس لسه متكلمتش اووي 
******
في مكان مجهول 
شخص: الخطه تتنفز انهارده واهم حاجه تنجح 
شخص: متقلقش ي باااشا
**********
عند محمد و دنيا 
دنيا صحيت تعبانه و دايخه محمد لاحظ ده 
محمد بقلق: مالك ي حبيبتي 
دنيا بتعب: انا كويسه متقلقش 
محمد مش مطمن: طب يلا علشان اوديكي عند امك 
دنيا قامت بل العافيه و لبست و لبست ندي و نزلو لقو محمد مستنيهم تحت دنيا ركبت و ندي وبعدين مشيو بعد نص ساعه 
محمد طلع هو و دنيا وندي خبطو 
اميره: الوحشني 
دنيا حضنيتها: انتي اكتر ي حبيبتي 
دخلو لقو عبد الكريم قاعد جوه 
عبد الكريم: اهلا اهلا 
محمد: انتا مش جاي الشركه ولا اي 
عبد الكريم: احم تؤ مش جاي قاعد مع مراتي 
محمد: هيتخصم من مرتبك 
كلهم ضحكو 
محمد: انا هستأذن انا بقا قام باس راس دنيا وباس ندي و مشي 
ام دنيا: يلا تعالو كلو 
دنيا: مليش نفس والله ي ماما 
اميره: لا ي حبيبتي تعالي كلي انتي شكلك عامل ازاي 
دنيا قامت اول ماشمت ريحت الاكل جريت علي الحمام و رجعت 
كلهم قلقو دنيا خرجت اول ما خرجت اغمي عليها عبد الكريم شالها ودخلها علي السرير ورنو علي الدكتور 
بعد مده الدكتور خرج 
ام دنيا: بنتي مالها ي دكتور 
الدكتور ابتسم: الف مبروك بنت حضرتك حامل 
كلهم فرحو و دخلولها 
ام دنيا وهيا بتحضنها: الف مبروك ي نور عيني 
دنيا مش مصدقه نفسها وعيطت: انا حااامل صح و فضلت تعيط 
اميره: الف مبروك ي حبيبتي الف مليون مبروك 
دنيا: الله يبارك فيكي ي حبيبتي عقبالك يارب 
عبد الكريم: مبروك ي دودو
دنيا: الله يبارك فيك ي كيمو 
ام دنيا: سبوها ترتاح بقا ي جماعه 
كلهم خرجو 
بعد شويه دنيا لقت رساله من رقم غريب 
(جوزك بيوديكي عند امك و بيجيلي) 
دنيا اتصدمت وردت 
(انتي هبله ولا في دماغك حاجه انا جوزي بيجبني و مستحيل يخوني) 
شخص مجهول
(هبعتلك الدليل ي روحي) 
بعتتلها صوره ليها هيا و محمد وهو نايم و حضنيها 
دنيا اتصدمت و فضلت تعيط 
شخص مجهول 
(لو مش مصدقه الصوره ي حبيبتي تقدري تيجي علي العنوان ده) 
بعتتلها العنوان و دنيا قامت ولبست و نزلت من غير ما تعرف حد 
دنيا راحت علي العنوان كانت عماره دخلت وطلعت الدور ال في الرساله راحت خبطت علي الباب لقت الباب فتح وكان محمد الفتحلها محمد اتصدم: دنيا اي الجابك هناااا 
لقت واحده جايه من وراه ولابسه قم*يص مبين كل جزء في جس*مها: انتا قومت لي ي محمد وبعدين مين دي 
دنيا بعصبيه: انتي ال مين 
فاتن بدلع و راحت حضنت محمد: انا مراته ي حبيبتي 
دنيا اتصدمت اكتر: مراته! بصت ل محمد: مراتك امال اي بحبك ي دنيا بحبك بموت فيكي اي ده انا بكرهك عارف يعني اي بكرهك انتا اقزر انسان شوفته في حياتي كنت مفكراك بتحبني زي منا حبيتك لي عملت فيا كدا ليييي لي خلتني احبك حرام عليك عمري ما هاسمحك ي محمد وجت تمشي محمد مسك ايدها: ارجوكي ي دنيا اسمعيني 
دنيا شالت ايديها: احسنلك متلمسنيش تاااااااني فاااهم و مشيت و محمد دخل لبس 
فاتن: انتا رايح فين 
محمد: انتي طاااالق ي فاتن 
فاتن: احسن برضو و لبست وخرجت و محمد مشي زي المجنون يدور علي دنيا 
دنيا روحت وهيا بتعيط 
ام دنيا بقلق: في اي ماالك يبنتي 
دنيا: سبوني لوحدي او اقلكم انا ال همشي و خدت ندي و مشيت طبعا كلهم حاولو يمنعوها بس مسمعتش كلام اي حد دنيا سافرت راحت اسكندريه اجرت شقه دنيا رنت علي دعاء 
دنيا بصوت منبوح من كتر العياط: الو 
دعاء بقلق: اي ي حبيبتي ماالك 
دنيا بعياط: عاوزاكي تجيلي اسكندريه بس محدش يعرف ي دعاء ونبي 
دعاء: طيب ي حبيبتي اهدي كدا انا جيالك متخفيش 
******
عند محمد 
راح عند ام دنيا 
اول ما دخل: في دنيا 
ام دنيا: انتا عملت اي فيهاااااا ممكن افهم 
اميره: انا اختي جت معيطه خدت ندي و مشيت عارف ي محمد لو كنت زعلتها هتزعل جاااامد 
محمد مشي زي المجنون يدور عليها مش لاقي ليها اثر 
***********
عندي دنيا بعد 4ساعات دعاء وصلت 
دنيا اول ما شافت دعاء حضنتها جاااامد و فضلت تعيط 
دعاء بحزن علي صحبتها: احكيلي ي حبيبتي مااالك 
دنيا حكتلها كل حاجه 
دعاء بصدمه: محمد اخويااا لا لا مصدقش 
دنيا قامت ومسحت دموعها: لا صدقي وانا هندمه علي كل العمله 
دعاء: هتعملي اي مش فاهمه 
دنيا: هختفي من حياته خاااالص مش هيعرفلي طريق 
دعاء بعياط: لا ي دنيا اسمعيني محمد هتلقيه مكنش قصده
دنيا: قصده مش قصده هتسعديني اني اسافر 
دعاء بزعل: حاضر 
دنيا: تمام تروحي تجبيلي هدومي من هناك و هدوم ندي و لو عرفتي تجبيلي فلوس علشان اقدر اسافر يبقا كتر الف خيرك 
دعاء: حاضر 
يتبع.... 
انتظرو Pater 13
بًقُلَمً آمًيَرهّ مًحًمًدٍ ♥
تفاعلو بقاا

  •تابع الفصل التالي "رواية احببتها رغم صغر سنها" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent