Ads by Google X

رواية احببتها رغم صغر سنها الفصل الخامس عشر 15 - بقلم اميره محمد

الصفحة الرئيسية

 رواية احببتها رغم صغر سنها (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم اميره محمد

رواية احببتها رغم صغر سنها الفصل الخامس عشر 1


Pater15
في الصباح دنيا صحيت صلت و خرجت لقت اميره صحيت هيا وعبد الكريم والعيال 
دنيا: صباح الخير 
اميره: صباح النور ي حبيبتي عامله اي دلوقتي 
دنيا: الحمدلله 
عبد الكريم: مش ناويه تسامحي جوزك بقا ي دنيا محمد نفسيته وحشه 
دنيا: هو ال صحبك عمله ده قليل ي عبد الكريم 
عبد الكريم: بس ي دنيا محمد اتعلم من غلطه خلاص بقا 
دنيا: عن اذنكم 
اميره: طب مش هتفطري 
دنيا: مليش نفس 
و نزلت تتمشي علي البحر و تعيط 
: وحشتيني اوووي ي دنيا 
دنيا بصت ورها: محمد انتا عرفت مكاني ازاي 
محمد قعد جنبها: ارجعي بقا ي دنيا 
دنيا ابتسمت: ارجع 
محمد: انا والله ما عملت حاجه مع الزفت ال كانت معايا دي مش مصدقاني ممكن اجبهالك لحد عندك 
دنيا: مصدقاقك مش هصدقك لي 
محمد: طب لي بتعملي فيا كدا لي 
دنيا: انا معملتش حاجه 
وقامت علشان تمشي محمد مسك ايديها 
محمد بترجني: سمحيني بقا 
دنيا شالت ايده: قلبي ال مش قادر يسامحك ي محمد 
و مشيت و محمد فضل مكانه 
***************
بعد مده دنيا روحت البيت 
اميره بعصبيه: كنتي فين كل ده 
دنيا: اميره انا والله ما فايقه للخناق 
اميره: لا لا انتي معنديش مظبوطه 
دنيا: ابعدي ي اميره ما ادخل اشوف ولادي 
اميره: ولادك مش هنا ابوهم جه خدهم 
دنيا بعصبيه: والله وانا هنا عادي محدش ياخد راي في حاجه صح 
اميره بعصبيه: و هو ابوهم ياخدهم وقت ما يكون عاوز 
دنيا دخلت اوضيتها و قفلت الباب ورها 
بعد مده طويله 
محمد جه وجاب العيال معاها دنيا خرجت اول ما سمعت صوتهم 
دنيا جريت عليهم: وحشتوني ي حبايبي 
كلهم: انتي اكتر ي مامي 
دنيا بحب: قلب مامي 
مريم: احنا انبسطنا اووووي مع بابي احنا عاوزين نفضل معاه 
ندي: ماما ماما بليز نفسي اروح افضل مع بابي انا بحبه اوووي 
مالك ببرود: انتو رخمين اوووي انا مش بحب غير مامي 
دنيا: ماالك عيب ده بابا و بتحبه زي ما بتحبني 
ماالك: طب اسكتي ي ماما 
دنيا مستغربه: طب ادخل جوه ي مالك 
مالك دخل واميره خدت العيال جوه علشان تسيب محمد و دنيا لوحدهم 
محمد راح علي دنيا وحضنها: حضنك وحشني اوووي 
دنيا مقدرتش تستحمل اكتر من كدا وحضنته: انتا الوحشتني اوووي 
محمد حضنها اووووي و عيط زي العيل الصغير دنيا فضلت حضناه 
محمد: حقك عليا انتي عارفه انا بحبك قد اي وانا والله ما هسيب ال عمل كدا علشان يفرق بينا انا طول السنين الفاتو دول كنت بموت بل البطيئ وحشتيني والله 
دنيا بعياط علي عياطه: خلاص ي حبيبي انا معاك اهو حقك عليا انا 
محمد بعد عنها: محتاجك جنبي اوووي 
دنيا: وانا جنبك اهو ي حبيبي 
محمد باس راسها وبعدين حضنها 
***************
بعد اسبوع دنيا رجعت ل محمد و رجعو احسن من الاول محمد بيحاول يعرف مين العمل كدا ياسمينه و مهاب رجعو تركيا محمد حاول ينقل دنيا ل الكليه في مصر بس معرفش ادهم قرر انو هيفاتح محمد في انو بيحب اخته و هيخطبها بس مش دلوقتي 
**************
شخص: ال عمليه تتنفز انهارده و محمد يموت 
شخص: تمام ي بااشا
*************
عند محمد 
دنيا: ي حبيبي ما تخليك انهارده انا قلبي وجعني اوووي 
محمد: مالك ي حبيبتي 
دنيا: خايفه عليك اوووي 
محمد: ماتخفيش ي نور عيني 
محمد باس راس دنيا وخرج 
****
محمد: انتا فين ي زفت 
عبد الكريم: خارج اهو 
عبد الكريم سمع صوت ضرب ناار 
عبد الكريم بقلق: محمد في اي 
فجأه الخط قفل 
عبد الكريم خرج بسرعه ومشي من الطريق ال محمد بيمشي منه لقي العربيه مقلوبه بس مفيهاش حد عبد الكريم قلق و فضل يدور علي صحبه 
بعد مرور وقت طويل دنيا رنت علي عبد الكريم 
دنيا بقلق: محمد تلفونه مقفول لي 
عبد الكريم بحزن: محمد اتخطف ي دنيا 
دنيا بعياط: انتا بتقول اي لا لا 
عبد الكريم: اهدي ي دنيا هنلقيه 
دنيا قفلت لما لقت رقم غريب بيرن عليها 
شخص مجهول: لو عاوزه جوزك عايش اعملي ال اقولك عليه 
دنيا: اي حاجه عاوزها هعملها بس جوزي يبقا كويس 
شخص: حلو اوووي تعالي علي العنوان ده....... و اوعي تقولي لحد 
دنيا: طيب حاضر 
و قفل السكه دنيا رنت علي عبد الكريم و قالتلو يبعت اميره 
بعد ما اميره جت دنيا نزلت وراحت علي العنوان ال قلها عليه 
دنيا اول ما دخلت لقت محمد مربوط 
محمد بخوف عليها: اي ال جاابك هنااااا 
دنيا جريت عليه: انتا كويس صح 
شخص: ااه كويس قلقانه لي كدا ي مرات اخوياا 
دنيا بصدمه هيا و محمد: زين 
زين: ايوا زين 
محمد بعصبيه: والله ما هرحمك ي زين 
زين: ولا تقدر تعمل حاجه وبص ل دنيا انتا خت مني ساميه زمان و انا هاخد منك القطه دي 
دنيا مسكت في محمد اوووي 
محمد بعصبيه: وربي ما هرحمك ي زين 
زين شاور للرجاله علشان يخدو دنيا 
دنيا فضلت تصوت و محمد: والله ال هيقرب منها ليكون ميت 
زين ضحك: وريني هتموتهم ازاي 
دنيا: ي محمددددد سبونييييي 
خدو دنيا و دخلوها اوضه كبيره و ربطوها في السرير وبعدين خرجو 
زين ضحك ضحكت شر: لازمن احرق قلبك زي ما حرقت قلبي 
محمد بعصبيه و بيحاول يفك نفسه: وربي ما هرحمك ي زين لو لمست مراتي 
زين ضحك و سابه ودخل الاوضه ال فيها دنيا دنيا فضلت تصوت وزين فضل يقرب منها لحد ما لقي حد ضربه علي دماغه 
دنيا بصدمه:...... 
يتبع..... 
عارفه انو قصير اوووي بس غصب عني لاني في تالته ثانوي 
بًقُلَمً آمًيَرهّ مًحًمًدٍ 
استنو Pater16

  •تابع الفصل التالي "رواية احببتها رغم صغر سنها" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent