رواية حورية حمزة كاملة بقلم الكاتبة الصغيرة عبر مدونة دليل الروايات
رواية حورية حمزة الفصل السادس عشر 16
البارت السادس عشر
حور ببرود: منا خلاص عرفت
نيره بصدمه: حور
حور رفعت حاجبها: اي ي نيره مالك اتخرستي
نيره قعدت حكتلها كل حاجه حصلت
حور بعياط: وهوا انا عملتلها اي عشان تعمل كل داا ليييه
______________________♡
حمزه بصوت عالي: يلا ي مي عايزيت نمشي
مي وهيا نازله علي السلم: خلاص انا جهزت
حمزه: طب يلا بينا
ركبو العربيه و راحو المستشفي ل حور
_________________♡
!!: مفكرني هسيبهم ف حالهم دا بعينهم
؟؟: ناويه تعملي اي ي ساره
ساره بخبث: اتقل وهتشوف ان ماوريتهم مبقاش ساره
؟؟: متقليش عليهم خفي شويه
ساره بحقد: ليه وهوما رحموني ولا حوور دي خدت كل حاجه ليهاااا و نيره موتهم علي ايديي
_________________♡
حمزه وصل المستشفي و دخل ل حور
حمزه بستغراب: في اي
دخلت عليهم لاقيت حور معيطه و نيره قاعده جمبها بتهدي فيها قربت منها و قعدت جمبها
حمزه بحب: في اي ي حببتي مالك
حور بتنهيده: انا كويسه مافيش حاجه
ماكنتش مرتاح ل الي هيا قالتو
حمزه بهدوء: مي تعالي اقعدي مع حور وانتي ي نيره تعالي عايزك
حمزه خرج و نيره خرجت وراه
حمزه: اي الي حصل
نيره بتوتر: حور عرفت كل حاجه
حمزه خد نفس عميق: كويس كانت كدا كدا هتعرف
خلصو كلام وبعدين دخل حمزه ل حور
حمزه بهدوء: معلش ي مي خدي نيره و اخرجو عايز حور ف حاجه
مي: حاضر يلا ي نيره
مي و نيره خرجو و سابوهم مع بعض
حمزه فتح دراعو بهدوء: تعالي ي حببتي
حور اترمت ف حضنو وفضلت تعيط و حمزه بيطبطب عليها و بيحاول يهديها وبعد شويه لقا انفاسها انتظمت بص عليها لاقاها نامت
ابتسم و عدلها عشان تبقا نايمه مرتاحه باسها علي خدها و اتاكد انها متغطيه كويس و خرج
______________♡
مي بضحك: مش عارفه والله يختشي
نيره بهزار: شكلو مش ناوي يتكلم ولا يعترف
حمزه بغضب مصطنع: مين دا الي يعترف ي بت
مي بخوف مصطنع: يلهويي حمزه متفهمنيش صح
نيره وقعت من الضحك عليهم هوما الاتنين
حمزه بغضب مصطنع: بتضحكي علي اي ي بت
ماجد جه ولقاهم كانو بيضحكو
ماجد بهزار: مالك ب المزه بتاعتي ي نجم
حمزه: وانا مالي ياعم انا بكلم اختي
ماجد غمزلو: طب انا هاخد المزه بتاعتي وهنمشي
حمزه ب ابتسام جانبيه: خدها هيا هنا من بدري
ماجد خد نيره و مشيو
مي بهدوء: حور كويسه
حمزه: نايمه
مي: طيب هتصل علي ماما تجيب اكل
حمزه: لا خدي مفاتيح العربيه و روحي البيت جهزي انتي اكل وشوفي لو في حاجه محتاجه تتعمل وكدا وانا هجيب تصريح خروج ليها واجيبها علي البيت
مي بحب: حاضر من عيوني
حمزه اداها فلوس عشان لو احتاجت تجيب حجات ل البيت و مي خدتها و مشيت وهوا راح ل الدكتور بتاع حور
_____________________♡
نيره بستغراب: في اي ي ماجد
ماجد بتردد: نيره انا
نيره بستغراب: انتا اي
ماجد بسرعه: نيره انا بحبك
نيره فضلت ساكته شويه
ماجد بزعل: انا ا
نيره مخليتهوش يكمل كلامو: وانا كمان بحبك
ماجد حضنها جامد: تتجوزيني ي نيره
نيره بفرحه: موافقهه
__________________♡
حمزه فتح الباب ودخل لقا حور بتفوق
حمزه بهدوء: الدكتور كتبلك علي خروج
حور بتعب: طيب عايزه اقوم اغير هدومي ممكن تنده ل مي
حمزه ب احراج: مهوا مي راحت البيت عشان تجهز اكل و تنضف البيت انا هغيرلك هدومك
حور ب كسوف: لا لا انا هحاول اغير ل نفسي
حمزه بهدوء: متنسيش اني جوزك
حور: متنساش انو جواز علي ورق بس
حمزه بعند: برضو جوزك
وراح شالها و دخلها الحمام سابها وراح يجيب هدوم عشان تلبسها
ساعدها تلبس هدومها وهيا كانت محرجه جدا بسببو
حمزه غمزلها: اديني ساعدتك اهو حصل حاجه
حور ب احراج: بس ي حمزه
حمزه اخد حور و كان مجهز شنطتها الي فيها الهدوم بتاعتها و نزل ركب العربيه وراح علي البيت
حمزه وصل هوا و حور و طلعو لقيو مي جهزت الاكل و نضفت البيت
مي بتعب: منك لله ي حمزه مش هسمع كلامك واجي اعملكو حاجه تاني
حمزه بضحك: بس اي دااا اي الجمدان دا ي بت ريحه الاكل واصله ل عند البواب تحت
مي بثقه: عيب عليك وهوا انتا تشك اني اعمل حاجه وحشه
فجاه الباب خبط و راحت مي تفتح
مي بصدمه: سااره و
يتبعع..
بقلم الكاتبه الصغيره
ازيكو ي بنوتات وحشتوني بارت جديد بعد غياب طويل عايزه تفاعل كويس بقا يارب يعجبكو البارت ومتنسوش ال لاڤ الجميل بتاعكو و كومنت برايكو دمتم في رعايه الله ي بنوتات♥️
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية حورية حمزة ) اسم الرواية