Ads by Google X

رواية قسوة عشق الفصل الاربعون 40 - بقلم ملك عبد اللطيف

الصفحة الرئيسية

  رواية قسوة عشق (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم ملك عبد اللطيف

رواية قسوة عشق الفصل الاربعون 40

البارت الاربعون 
رواية قسوة عشق 
بقلمى /ملك عبد اللطيف 
معلش يجمااعة على التاخير الفترة دى مكنتش فاضية انزله وكماان الريتش نزل يجمااعة بجد علقوا حتى تقديرا لمجهودى لما بحس ان فيه تفاعل بتشجع وبنزلكم كل شوية لكن لما بلاقيكوا نايمين كداا انا كماان بناام فالنص والله 😂 طولت عليكم معلش يلاا 
فى إحدى المستشفيات فى إمريكا............

كان يقف الجميع حول سيلين التى افاقت وهم ينظرون لها بحزن ومنهم من ينظر لها بغضب وبالتأكيد احمد كان يريد ان يقتلها فى ذلك الوقت ولكنه صمت لأنه ليس الوقت المناسب 

حياة وهى تمسك يدها 
_انتى كويسة ياسيلين....؟!

سيلين وهى تعدل نفسها 
_كويسة ياحياة متخافيش ممكن تطلعونى من هنا بقاا 

لمار بحزن 
_انتى لسة مبقتيش كويسة ياسيلين مش هينفع نخرجك دلوقتي 

سيلين بعنااد 
_يجماااعة انا كويسة والله ومش عاوزة اقعد هنا اكترر من كدة 

حياة بإيماء 
_خلاص هطلع اقولهم يبدأوا بإجراءات الخروج 

كنان وهو ينهض 
_خليكى انتى انا هقولهم 

ليخرج كنان فيلحقه احمد بغضب وورائه يزن وعمرو وأمير وزياد ويبقوا الفتيات مع بعض 

لمار بضحك 
_والله العظيم احنا مصاايب شفتوا اخرة الخطط بتاعتنا ايه 

حياة بضحك 
_اسكتى اسكتى والنبى انا ولا هخطط ولا هفكر بعد كدة ولا هشغل دمااغى اصلا ده انا كنت هخسر كنان من شوية 

چانسو بضحك 
_مااحنا شفنااه شدك مرة واحدة وهوا متعصب اكيد بهدلك طبعاً 

حياة بإيماء 
_وانهى بهدلة يختى بس بصراحة احنا غلطنا ولا ايه ياسيلين 

سيلين بحزن 
_انا السبب يبناات آسفة انى وقعتكم فى المصاايب دى معايا 

حياة وهى تعانقها 
_بطلى عبط ومتتأسفيش احنا مع بعض على حلوة والمرة ولو كانت واحدة فينا وقعة فى نفس المشكلة مش كنتى هتقفى جمبها 

سيلين بحزن 
_ايوة طبعاً 

لمار بضحك 
_خلاص يبقا احنا كماان ده وجبنا والحمدلله عدت على خيير يرجااالة 

ليقاطعهم طرق على الباب فيسمحوا له بالدخول فكان احمد وقال لهم ان يجهزوا انفسهم للخروج من هناا 

ليتجهزوا جميعا ويسندون سيلين حتى اوصلوها للسيارة فركبت معها حياة ولمار وقااد كنان بهم السيارة ولحقهم الجميع بسيارتهم نحو الاوتيل 

وبعد قليل وصل الجميع للأوتيل وصعد كل واحد إلى غرفته ماعدا كنان وحياة وقفوا بالخارج مع بعض 

حياة بتذكر 
_احيييه يا كنان انا ازااى نسيت الحفلة اللى كمان شوية دى 

كنان بضحك 
_وانتى بعد كل اللى حصل ده ليكى مزااج تروحى حفلة 

حياة بتذمر 
_احنا اجلناها كتيير وكدة النااس مش هتحضر عشان كدة خلينا نحضر المرادى 

كنان بإيماء 
_معااكى حق روحى جهزى انتى نفسك وانا هقوول للشباب عشان نروح كلنا والتحضيراات اصلا كلها جاهزة من إمباارح 

حياة وهى تمشى 
_تماام وانا هشووف سيلين كدة يمكن تيجى معانا 

لتمشى حياة وتصعد لغرفة سيلين وتطرق على الباب فتسمح لها بالدخول 

حياة وهى تدخل 
_ايه عاملة ايه دلوقتى 

سيلين بضحك 
_والله انا كويسة يسطااا متخافيش بقاا 

حياة بضحك 
_خلاص بماأنك كويسة قومى جهزى نفسك عشان هنروح الحفلة بتاعت الشركة 

سيلين وهى تنهض بسرعة 
_ايه ده فى حفلة ومتقوليش قبلها بعشر اياام ياحياة عشان اجهز نفسى 

حياة بضحك
_هوا انتى عاوزة عشر اياام بحالهم عشان تجهزى نفسك يلاا يامجنونة انا طلبت من الاوتيل يبعت لكل واحدة فينا فستان شوية وهيكون وصلك انجزى ومتتأخريش علينا 

لتومأ لها سيلين وتخرج حياة وتصعد لغرفتها وتأخذ دوش دافئ ثم تبدأ فى تجهيز نفسها قامت بإرتداء فستانها  الذى كان لونه بيبى بلوه وبكم وقصير حتى الركبتين من الامام وطويل من الخلف حتى قدميهااثم وضعت قليل من الميكب الخفيف قامت بوضع كحل حول عينيها ومسكرة ذادت من جماال رموشها ثم لفت شعرها على شكل كحكة عشوائية وانزلت خصلتين على وجهها

كانت فى غاية الجماال والروعة كعادتها ثم جلست وانتظرت كنان حتى تذهب معه 

اما كنان فكان يحااول ان يختاار بدلة مناسبة للحفلة وهو يتأفف بضيق فهوا لايحب لبس للبدل بالمرة ظل يختاار حتى رسى على واحدة كحلى ولبس تحتهاا قميص ابيض بدون كرفتة وبنطال كحلى فكان فى غاية الجمال والاناقة

ثم خرج حتى يصطحب حياة معه للحفلة 

اما لمار فكانت ترتدى بأستعجال فستانها وهى تتأفف حتى انهت مكياجها وخرجت وهى ترتدى فستان شيفون كاشمير قصير يصل بعد الركبتين تقريباً   وتركت شعرهاا البنى ينسدل على ظهرهاا بعشوائية 

اما چانسو ارتدت دريس اسود به دانتيل شفاف من عند الكتفين وطويل حتى قدميهاا وضيق من عند الخصرين وواسع حتى الاسفل 

اما سيلين ارتدت فستان اخضر بنص كم ومفتوح على شكل قلب من عند الصدرين قليلا ويصل حتى بعد ركبتيهااا وقامت بلف شعرهاا ديل حصاان وانزلت خصلتين على وجهها ووضعت بعض المكياج وخرجت 

اما نازلى فكانت غاضبة من الفستان الذى ارسل إليها ولكنها مجبرة على ارتدائه فأرتدته وكاان طويل ولونه سماوى وشفاف من عند الكتفين وربطت شعرهاا كحكة وخرجت 

اما نادية فكانت ترتدى فستان اسود طويل وعليه حجاب بيچ كان يزين وجهها الابيض الجميل 

خرجت جميع الفتيات من غرفهم فتاقبلوا مع بعضهم ووقفوا وهم ينتظرون الشباب حتى يذهبوا 

حياة بتأفف 
_اووف هنتأخر هما مجووش ليه لحد دلوقتي 

نادية بضحك 
_اهدى يامووزة هييجى ويشوف القمر ده متخافيش 

نازلى بسخرية
_يختى ولا كأنك انتى مستنية عمرو يعنى 

نادية بغضب  
_لممى نفسك يانازلى انا  عمرو بالنسبالى صديق مش أكتر 

لمار بضحك 
_خلاص اهدوا يبناات تعالو احنا نروح الحفلة وهما يحصلونا ايه رأيكم 

سيلين وهى تنظر لأحمد وهو يأتى من بعيد 
_ملهووش لزوم هما جم اهو 

لتنظر كل بطلة إلى البطل الخااص بها 
معلش بأڤور حبة 😂

تقدم كنان نحو حياة وهو يتطلع لها بعشق واعجاب من جماالها الذى يسحره فأقترب منها وأمسك يدها 

كنان وهو يقبل يدها 
_اييه الجماال ده جيبااه منين ياحنفى 

حياة بغضب وهى تضربه فى صدره 
_لممم نفسك بقاا 

كنان بضحك وهو يمسك يدها ويدور بها حتى يرى الفستان 
_لا بسس قمرر بجد والله 

لتبتسم له حياة بخجل 

اما احمد فنظر لسيلين بأنبهار من جماالها وكان لو يود ان يقوول لها كم هى جمييلة وفاتنة ولكنه غااضب منها بشدة وكبريائه وغروره لا يسمحان 

اما هيا كانت تنظر له بعشق واخذ قلبها يخفق بشدة عندما تقابلت عيناهم ولكنها لم تكلمه فهى أيضاً غاضبة منه (عاملين زى القط والفاار الاتنين دول)

اما عمرو فتقدم نحو نادية وهو يصفر بأعجاب على جماالها 

عمرو بضحك وغمزة 
_هوا القمر بيطلع بالنهاار ولا ايه 

نادية بخجل وضحك 
_علفكرة احنا بليل يعنى بيطلع عاادى 

ليضحك عليها عمرو وعلى وجهها الذى اصبح مثل كتلة الفراولة 

اما يزن فكان يبحث عن نازلى بعينيه هيا كانت امامه وتقف بجانب الفتياات ولكنه لم يتخيل انها ترتدى فستان مثلهم فكان يقف ويبحث بعينيه عن بنت ترتدى اى شئ غير الفستان 

لمار بضحك وهى تغمز لنازلى 
_بت يانازلى شكله الوااد يزن معرفكيش من كترر ماانتى حلوة النهااردة 

نازلى بغضب 
_ليه حد قاالك انى كنت رااجل قبل كدة ولا ايه 

عمرو بضحك على يزن 
_يحج انت بتدور على ميين مالبت قصاادك اهيه 

يزن بأستغراب 
_هيا فين دى انا مش شايفها شكلها مردتش تيجى 

عمرو بضحك 
_هههههه هوا انت اتعميت يايزن البت اهيه واقفة هنااك 

يزن بصدمة وهو يشير على ناازلى 
_ايييه دى ناازلى لا لا دى اكيد واحدة شبهها معقول ناازلى اتحولت لبنت فجأة كدة 

ليضحك عليه عمرو فيتقدم يزن نحو نازلى 

يزن بصدمة 
_مش معقوول تكونى حقيقة ايه يبت الجماال ده 

لمار بضحك 
_احيه الوااد اتصدم ياحبيب امه 

نازلى بغضب 
_لممم نفسكك يايزن ماانا عشاان كدة مبحبش البس فساتين عشان الشباب اللى قليلة الادب اللى زيك 

يزن بضحك 
_فيه دى معاكى حق انا لو مكان اى حد كنت شقاطك دلوقتي 

كانت نازلى ستضحك على جملته تلك ولكن صمتت حتى لا يلاحظ اعجابها به 

خرج الجميع ونزلوا بالاسفل إلى قااعة الاحتفاال لأنها تكون بالاوتيل دخلا كلا من كنان وحياة وهم يمسكون ايدى بعضهم تحت نظراات الصحافة التى تصورهم ثم لحق بهم البااقى ووقفوا جميعهم حول طااولة من الزجااج 

فأقترب رجاال الاعماال من حياة وأخذوا يهنئوها على برائتها ويقولوا لها حمدلله على السلامة وكلاام من التهنئة المزيفة  لأن هذا هوا المجتمع ياسادة يبين انه مهتم بالاشخااص الناجحين والاغنيااء فقط ولكن عندما يكونوا هؤلاء المشهورين فى ورطة لايقف احد بجانبهم وهذا ماحدث مع حيااة 

كنان بهمس لحياة 
_خلبالك ياحياة الوفد الامريكى جااى الحفلة اتطريت اعزمهم فحااولى متتعصبيش عليهم هما ملهمش ذنب فى اللى حصل كله من حسام 

حياة بهمس 
_انا عارفة ياكناان باسل قالى انهم جايين ومتقلقش هنكمل شغل معااهم والموضوع خلص خلاص 

كنان وهو يمسك يدها بعشق 
_هيا دى حياة اللى انا متعود عليها دائماً قوية 

لتبتسم له حياة وتنظر نحو الوفد الامريكى الذى يتجه نحوهم 

احد رجاال الوفد   
_الحمدلله على سلاامتك حياة هانم 

حياة بأبتسامة 
_الله يسلمك 

احد الرجال ويدعى محمود 
_احنا آسفيين على اللى حصل ياهاانم مكنااش نعرف ان حساام قذر للدرجادى وممكن يعمل كدة 

حياة بإيماء
_انا عارفة انكم مكنتوش تعرفوا وملكوش ذنب فى اللى حصل وخلاص حساام خاد جزااته 

محمود بخبث 
_المهم ميكنش اللى حصل هيأثر على شغلنا مع حضراتكم 

كنان 
_اكيد لا طبعاً الشغل ملهوش دعوة وبما اننا هنا فى أمريكا فياريت تورونا البضاعة اللى هتجبوها مصر كمان اسبوع 

محمود بخبث 
_اكيد طبعاً من بكرة لو حبين تيجوا تشوفوها 

حياة 
_لا بكرة مش هينفع لما احدد اليوم هنتصل بيكم 

ليومئوا لها ويذهبوا ويقفوا بعيد عنهم حول طاولة أخرى 

كنان بأستغراب 
_وبكرة مينفعش ليه ياحياة 

حياة بتعب 
_بصرااحة ملييش مزااج واحنا لسة جايين ملحقنااش عشان نشتغل كدة فى ساعتها 

كنان بضحك 
_اووه حياة رچدان اللى بتتكلم دى هوا انا بهتت عليكى ولا ايه 

حياة بضحك 
_باايين كدة ههههه 

اما بجانب الطاولة خاصتهم كان بقية الفتياات والشباب يقفون مع بعضهم فكاان احمد لا يزيل عينيه على سيلين التى تتحدث مع الجميع بمرح ماعدا هوا لا تعطيه اهتمام بالمرة ظل ينظر لها كثيراً حتى قاطعه صدوح صوت اغاانى بالحفل فتقدم كل ثنائى ووقفوا بالساحة ورقصوا امسك كنان بيد حياة ورقص معها سلووه على اغنية اجنبية هادئة اما عمرو فعرض على نادية ان ترقص معه فوافقت اما يزن فكان يخاف ان يقوول لنازلى لترقص معه فترفض 

زيااد بضحك وهو يرى يزن خائف من ناازلى 
_ناازلى تسمحيلى بالرقصة دى لو سمحتى 

نازلى بإيماء وهى تمسك يده 
_مااشى وليه لأ 

لتمسك يده فيقترب زيااد من يدها ويشبكها فى يد يزن الذى صدم من فعلته 

زيااد بضحك 
_متستغربيش كدة انا قصدى عليكى انتى ويزن اصله الوااد هيمووت ويرقص معااكى وخاايف من ردة فعلك هههههه 

لتضحك نازلى بخفووت فيمسك يزن يدها ويرقص معها 

نازلى بضحك وهى ترقص 
_علفكرة لو كنت قولتلى ارقص معااك مكنتش هرفض 

ليستغرب يزن من كلامها فيظن انها تحدث احد غيره فيلتفت حوله بأستغراب  

نازلى بضحك  
_ههههههه انت بتبص حواليك كدة ليه الكلام لييك علفكرة 

يزن بصدمة 
_بت هوا انتى شاربة حاجة ولا الفستاان ده أثر علييكى ايه اللى حصلك 

نازلى بغضب 
_هواا انا لما اتكلم معااك بطريقة كويسة انت بتتصدم كدة لييه اتصدق انى مش رااقصة معااك 

يزن بضحك وهو يوقفها 
_لا لا خلاص والله مش قصدى بس بصرااحة مستغرب حبة خلييكى انتى كويسة كدة علطول وانا هتعود 

لتضحك ناازلى عليه وترقص 

اما زيااد فعرض على لمار الرقص فوافقت ورقص معها وأيضاً أمير رقص مع چانسو وهو ينوى على شيئاً ما تجاهها فلم يتبقى على الطااولة غير سيلين واحمد الذين يقفون بتوتر لأنهم اصبحوا بمفردهم 

اقترب شااب اجنبى من سيلين وعرض عليها الرقص فوافقت وكادت تمسك يده بغبائها كالعاادة ولكن منعها احمد بغضب وهو ينظر للشاب 
_امشى ياعمم الشطوور من هناا مش عاوزة ترقص هيااا 

ليخااف الشااب من نظراته إليه ويذهب فتغضب سيلين من تصرفه الاحمق من وجهه نظرها 

سيلين بغضب 
_حد قاااالك انى مش عااوزة ارقص انت بتتدخل ليه 

ليمسك احمد يدها بغضب ويتقدم نحو ساحة الرقص ويرقص معها غظبن عنهاا 

سيلين وهى تحااول افلات يده 
_انت اتهبلتت بتعممل ايييه انا مش عاااااوزة ارقص،معاااااااك 

احمد بغضب وهو يشد على يدها 
_مش انتى اللى قوووووولتى عاااااوزة ترقصى 

سيلين بغضب
_اه عاااااوزة بس مش معاااااااك ياسى احمد 

احمد بغضب 
_هوااااااااا انتى مبتحرمييييش ياسيييييليييين حتى بعد اللى حصلككككككك ده وااااافقتى عاااااادى كدة انك ترقصى مع واااااااااحد غرييييب تاااانى 

سيلين بغبااء 
_وفيها ايه يعنى وانت مااالك اصلا 

احمد بغضب 
_فيهااااااا انك هترقصى معاااااه ويعاكسك زى الو&&&التاااانى واضطر انا اضربه زى العااادة ونعيد المواااال من اوله بقاااااا 

سيلين بغضب 
_انت مش مضطر تضرب حد عشاااااااانى يااحمد ولا انا عااااوزة منك مسااااعدة لأنى زى ماانت قولتلى قبل كدة انا مستهلش 

لتقول جملتها وهى تدفع يده بغضب وتبتعد عنه وتجرى بسرعة وهى تخرج من الحفل بأكمله وتبكى 
فصدم احمد من الذى فعلته فلحق بها وهو ينوى ان يبهدلها خرج احمد وبحث عنها حتى رآها تقف امام البحر فأتجه نحوها ووقف خلفها وهو يسمعها تبكى بصووت عاالى فوقف امامها بأستغراب 
_انتى بتعييييطى لييييييه دلوقتي 

سيلين ببكااء 
_ملكشششش دعوووة وابعددد عنى بقاااااا 

احمد بغضب 
_هوااا انتى تعملى كل مصيبة وتفضلى تعييطى روحتى عرضتى نفسكككك للخطر وقااااابلتى الو&&&ده من غير ماتقوليلى وشوووووفتى اخرتها ايه وكان هيعمل فيكى اييه لولا انا لحقتككك فى الوقت المناااااسب وبعد كل المصاااايب اللى بسببك دى بتعيييطى عشان بزعقلك....؟!

سيلين بصريخ وهى تضربه فى صدره 
_كفاااااااااااااااية بقااااااا كفاااااااااااااااية انت اييييييه مبتحسش يأخى معندكش قلب تحس بيييييييه انك كل مرررررة بتجرحنى فيهااااا وبتهنى فيهاااا انا بسكت ومش بتكلم وحتى لما بعيط عشااااان ارتااااح شوية مستخسره فياااااا ارحممممنى بقااااا ارحمممنى من كلامك القااااااسى ده وجبروووووتك وكبريائككككككك اللى علطوووول حطتهااااا فوقياااا وبتدووووس عليا بيهاااااااا ودلوقتي جاااااى بتقووووولى انا غلطاااااانة عشااااان مقولتلكش لما انت كل مرة تهينى وتجرحنى عاوزنى ازااى احكيلك واثق فيييييك انت السببببب فى اللى حصللل ده يااااحمااااااد انت السبببب والغلط كله علييييييك 

احمد بغضب 
_ هواااااا انا عشااااااااااااان خااااايف عليييييكى ابقااا خلااااااااااص قااااسى ومعندييييييش قلب هواااااا انا عشااااااااااااان ضربته لما كااااان بيعاكسك وزعقتلللللللككككككك لما سبتيييييييه يحضنكككك يبقااااااا انا السبببب فى اللى حصل....!؟

سيلين بغضب 
_محدشششش قااااااااااالك تضربه عشااااااانى هواانااااااا اييييييه بالنسبااااالك عشان تخاااااااف عليااااا بتدخل ليييييه فى مشاااااكلى يااااحمااااد لييييييه.....؟!

احمد بغضب وكبريائه تجعله لا يعترف انه يعشقها بجنون 
_عششاااااااااان بعتبركككك زى اختى ياسيييييليييين فهمتى ليه بعمل كدة عشاان بخااف عليكى زى اختى 

سيلين بصدمة وقلبهااا يتمزق 
_اختك......؟! بتعتبرنى زى اختك يااحمد بجد والله هههههه طب كويس انى بقاا عندى اخ ولد اتصدق انك معااك حق تتعصب كدة على اختك ماشى ماشى يا...يا اخويا 

لتقول جملتها وتذهب من امامه بسرعة حتى لايرى دموعها التى تريد ان تهبط من عينيها جرت سيليين إلى الدااخل ووقفت بجانب الباب وظلت تبكى بألم ووجع من كلاام احمد الذى كل مرة يطعنها كالساككين فى قلبهااا حتى هدأت قليلاً ومسحت دموعها بقوة وهى تنوى ان لا تبكى مرة أخرى بسبب واحد يعتبرها مثل أخته 

اما احمد فكان مصدووم من الذى قااله وهو لا يعرف لماذا قاال هذا الكلاام هوا لا يعتبرهاا اخته بالمرة لأنه يحس بدااخله بشعوور غرييب ولكن غروره لا يسمح له ان يعترف لنفسه او لها بعشقه تنهد بغضب وهو يضع يده على رأسه بضييق ثم توجهه للداخل مرة أخرى وهو يبحث عنهااا فرأها ترقص مع الشااب الذى غضب عليه منذ قليل فقبض على يده بغضب وجز على اسنانه ووقف حول الطاولة مع الجميع وهو ينظر عليهاا 

اما حياة فكاانت تقف مع كنان حول الطاولة وهو يتحدث مع رجاال الاعمال فى الشغل فتذكرت چانسو فجأة انها لا يجب ان تكوون بالحفلاات كثيراً فكان يجب عليها ان تصعد لغرفتها حتى لا تأتى لها الانفصام فى الشخصيه مرة أخرى فالطبيب قال لهم انها عندما تتواجد بأماكن مزدحمة وحفلاات من الممكن ان ترجع لمرضها مرة أخرى فظلت حياة تبحث عنها فى كل مكاان بقلق وهى لا تجدها فرآها كنان تبحث عن شئ فاقترب منها بأستغراب 

كنان بأستغراب 
_ماالك ياحياة بتدورى على مين 

حياة بقلق وخوف 
_بدور على چانسو مش لايقااها هيا فيين 

كنان بتهدئة 
_متقلقيش زماانها مع أمير 

حياة بأستغراب 
_مع أمير طب ليه مش فااهمة 

كنان بضحك 
_نسييت اقوولك ان أمير نااوى يتجوز چانسو وهيقولهاااا النهاااردة 

حياة بصدمة 
_..ا...يه بتقول ايه نااوى يتجوز مييين 

كنان بأستغراب 
_مالك يبنتى هيتجوز چانسو صحبتك بصى بصرااحة هوا بقااله فترة بيفكر فى واحدة مناسبة تكوون ام لأبنه وزوجته بعد مرااته اللى اتوفت وملقااش انسب من چانسو وفكر يتقدملها النهااردة 

حياة بصدمة وخوف من ردة فعل چانسو 
_...ط.ب مقولتليش ليه ياكنان من الاول ليه خبيت علياا موضوع مهم زى ده 

كنان 
_انا لسة عاارف النهااردة والله وملحقتش اقوولك بس  انتى ماالك خاايفة كدة ليه....!!! هيا چانسو ممكن ترفض.....؟!

حياة وهى تحدث نفسها 
_ده مش بعييد يجيلها الدوور وتقتله احييه انا لازم الحقه لتكمل كلامها لكنان طب انت تعرف هماا فيين دلوقتي 

كنان بنفى 
_لا بصراحة مقاليش....مالك ياحيااة فيه ايه ماتفهميينى 

حياة بتوتر 
_مش هعرف افهمك حاجه دلوقتي بس اللى لازم تعرفه ان صااحبك فى خطرر دلوقتي اتصلل علليه ياكنان وقوله ميقولهاااش حاجة خااالص 

كنان بأستغراب وهو يتصل عليه 
_انا مش فاااهم حاجة بس هتصل بيه وأمرى لله 

ليقوم بالاتصال عليه ويرد أمير 

امير وهو يقود السياارة 
_ايوة ياكنان 

كنان 
_انت فيين يبنى چانسو معاااك 

أمير بغضب 
_لااااا ياكناااان انا ورااها بالعربية مش عاارف هيا رايحة فيين 

كنان بأستغراب 
_اييه يعنى اييه وراها بالعربية 

لتصدم حياة عندما سمعت هذه الكلمة فأخذت الهااتف من كنان بسرعة 
_ايوة ياامير خليييك وراااها والنبى اوعى تسيبهااااا ولما تعرف هياا راحت فيين ابعتلنا الابلكيشن بتاع المكااان بسرعة 

أمير بأستغراب 
_انا مش فااهم حاجة ياحياة هوا فيه ايه بالظبط 

حياة بدمووع وخوف على صديقتها 
_ا..مش لاازم تعرف دلوقتي بس خليييك وراهاااا اوعى تغيييب عن عييينك ياامير والنبى لغاايت مااجيلك 

امير وهو يخرج من السيارة 
_مااشى بس هيا دلوقتي وصلت للنايت ودخلت 

حياة بصدمة وخوف 
_اووعى تخليهااا تدخل ياامير حااول تمنعها بأى طريقة لغااايت اما اجى 

لتقفل حياة المكالمة بسرعة وتخرج من الحفلل وهى تجرى فيلحقها كنان بأستغراب 
_هوا فيه ايه ياحياة وچانسو مالها 

حياة وهى تركب السياارة بسرعة 
_مش هعرف اقووولك دلوقتى ياكناان بس سووق العربية بسرعة والنبى لازم نلحقها قبل ماتعمل حاجة 

ليركب كنان السيارة ويقودها بسرعة نحو النايت 

اما أمير فدخل وراء چانسو ورآها تمسك بيد شخص وتصعد معه لغرفة بالأعلى فظل ينادى عليها وهى لا تسمعه من علو الموسيقى فلحق بها وهو يجرى على الدرج فدخل الغرفة التى هيا بها وصدم من الذى رآه 

أمير بصدمة وغضب 
_ چانسووووووو انتى ايييييه اللى بتعمليييييه ده 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انتهى الباارت يارب يكون عجبكم وعندى ليكم مفجأة بعد البارت ده بس لو لقيت التفااعل زااد يلا ورونى يجدعاان

  •تابع الفصل التالي "رواية قسوة عشق" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent