Ads by Google X

رواية طفلة الرعد الفصل الخامس 5 - بقلم دنيا محمد

الصفحة الرئيسية

 رواية طفلة الرعد (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم دنيا محمد

رواية طفلة الرعد الفصل الخامس 5

رواية.. طفلة الرعد.. 
الفصل / الخامس 

رعد بشر: نهايتكم قربت ي شوية *****

بعد شوية رامي دخل مكتب رعد 

رامي بخبث: ها عملت اي؟ 

رعد بضحك.. علقتها وبكره هي المفروض تيجي شقتي 

رامي بضحك.. تقوم انت بقا جايبها المخزن مش كده؟ 

رعد: ايوة صح جدع 

رامي بتساؤول.. ونت هتعرف ملك ولا لاء. 

رعد بهدوء.. ملك لسه صغيرة ف مش لازم اعرفها 

رامي.. بص ي رعد ملك دي مراتك ومفيش حاجة اسمها مراتك ياعني المفروض تبقي معرفها كل حاجة لان دي شريكة حياتك 

رعد بتنهيدة.. خلاص ي رامي حاضر بس برضو خلي بالك احنا لسه ماخدناش علي بعض 

رامي بهدوء.. اتعامل معاها براحة ي رعد هي برضو صغيرة ومش لازم تكون قاسي عليها وانسي الي فات متخلهوش يأثر عليك 

رعد بشرود.. انسي اي ي رامي انسي ازاي واثق في الستات من تاني ازاي 

رامي بزعل ع صحبه: والله ي رعد باين علي ملك انها غير كل دول دي طفلة جدا وطيبة وشكلها بتحبك

رعد بتفكير.. تفتكر بتحبني ي رامي؟ 

رامي بتأكيد.. اكيد ي رعد بس هي لسه مش واخدة عليك لاكن هي نظراتها ليك باينة 

رعد بضحك.. امم طب ومش ناوي تتجوز بقا وتريحنا 

رامي بدلع.. لا يا بيبي قاعد ع قلبك 

رعد بضحك.. ونبي بس اتعدل ومتبقاش زي النسوان كده 

رامي ضحك ةراح ع مكتبه ورعد كمل شغله 

رعد روح البيت ودخل وكان البيت هادي بس شاف ملك نايمة علي كنبة والتلفزيون شغال بس صوته واطي 

رعد بهدوء.. ملك. ي ملك 

ملك بنوم.. امم اي ي رعد وقامت بصتله 

رعد بابتسامة.. انتي نمتي ونتي بتتفرجي ع تلفزيون 

ملك بطفولة.. اه كنت بتفرج علي كرتون بس روحت في النوم 

رعد بحب.. طب قومي البسي عشان هاخدك ونروح الهايبر نجيب شوية حاجات 

ملك بفرحة.. بجد.. بجد هننزل؟ 

رعد بابتسامة.. ايوة 

ملك بحب.. هوا 

راحت ملك تلبس ورعد ابتسم علي طفولتها 

وبعد شوية كان رعد اخد ملك ونزلو وركبوا العربية 

ملك بابتسامة.. ما تشغل لينا اغاني بدل الزهق ده 

رعد بهدوء.. وعايزة تسمعي اي ي ست ملك 

ملك بحب.. اي حاجة رومانسيه او حزينة 

رعد بابتسامة.. حاضر ي قلبي 

ملك اتكسفت وحبت حنيته عليها 
ورعد شغل اغنية هادية رومانسية

وبعد شوية وصلوا 

رعد نزل ومسك ايد ملك ودخل الهايبر 

رعد بتساؤول: هنجيب شوية هدوم وعاملك مفاجأة كمان 

ملك بستغراب.. مفجأة اي؟ 

رعد بابتسامة.. هجبلك موبيل 

ملك بفرحة وصدمة حضنتو.. الله شكرا ي رعد بجد كان نفسي في تلفون. 

رعد بحب مسك ايديها وراحو يجيبو شوية هدوم وخلصوا بعد معاناه وبعدها رعد دخل محل موبيلات وجابلها احدث نوع تلفون 

رعد ادهاولها: مبروك عليكي 

ملك بحب.. الله يبارك فيك بس بقا عاوزاك تحمل ليا البرامج الي انا عايزة استخدمها 

رعد بحب.. ماشي تعالي بقا نتصور عشان تبقي اول صورة لينا 

رعد مسك التلفون وملك حضنتو وهو حط ايده ع كتفها واتصورو اجمل صور  وخلصوا الوقت الجميل ده وروحوا 

ملك بتعب.. اوف هطلع انام بقا لاني تعبت 

رعد بحب.. ماشي ي حبيبتي 

ملك طلعت خدت شور ولبست بيحامة مريحة ورعد برضو 

خرج رعد من الحمام لاقاها ماسكة الفون بفرحة 

رعد قعد ورا ضهرها ع سرير وجاب فرشة وسرح ليها شعرها بحنان وهو بيسرح ليها كانت سابت التلفون ومغمضة عينيها بحب 

رعد بابتسامة.. بس انا كده خلصت 

ومسك رعد التلفون وظبط ليها التلفون وعملها كل حاجة عليه 

رعد.. امسكي اهو ده كده بقا زي الفل 

ملك باستو من خده.. شكرا ي رعودي 

رعد بحب قرب منها وباسها من شفايفها بحب 

ملك بتوهان وضعف.. رعد 

رعد بهمهمة.. همم

ملك فاقت وبعدت وهي بتنهج: عايزة انام بقا 

رعد وهو بيظبط انفاسه.. خدها في حضنو ونامو 

ملك كانت دافنة وشها في صدرو من كسوفها ورعد ابتسم علي خجلها وناموا 

تاني يوم صحي رعد ولبس 

رعد ل ملك.. انا هتأخر انهاردة ي ملك ياريت متخجريش برة وحاولي تعملي اي حاجة لحد ما اجي 

ملك بهزة راس.. حاضر تيجي بسلامة. 

رعد باسها علي راسها وحضنها ومشي 

رعد دخل الشركة وكانت نيرة بتبص عليه بخبث 

رعد: صباح الخير 

نيرة بدلع.. صباح النور. 

رعد.. هاتيلي الورق وتعالي علي مكتبي 

نيرة بدلع.. حاضر ي مستر رعد 

رعد دخل وكان علي وشه ابتسامة خبيثة 

شوية ونيرة دخلت المكتب وقربت علي رعد قعدت علي مكتبو. 

نيرة بدلع.. هنروح مع بعض انهاردة صح 

رعد بابتسامة خبيثة.. طبعا واوعدك هتنبسطي جدا 

نيرة بضحكة: اكيد مش معاك انت يبقا اكيد هنبسط 

رعد بقرف: تمام يلا بقا روحي شوفي شغلك عشان نحاول نخلص بدري 

نيرة قربت باست خدو وطلعت ورعد جاب منديل ومسح خدو بقرف 

رامي دخل عليه وشافو كده: اي يباشا بتمسح خدك لي وغمز بخبث 

رعد بضيق.. اسكت ونبي ي رامي البت الملزقة دي قربت باستني ونا مقروف منها اصلا 

رامي بضحك.. ولو ست ملك الب عملت كده كنت هتنبسط 

رعد بهيام.. طبعا مش مراتي وبنت الاي وقعتني في حبها 

رامي بضحك.. ايوة بقا جو المسلسلات ده انا عارفو 

رعد بصلو بقرف ورامي ضحك 

بليل رعد اخد نيرة وغمز ل رامي ورامي هز راسو 

رعد ركب عربيته ونيرة جنبو. وبتحط روج 

رعد بيبتسم علي غبائها 
رعد بخبث.. لون الروج ده تحفه عليكي. 

نيرة بدلع.. بجد طب كويس انو عجبك 
رعد ابتسملها وشوية ووصلوا 

ورعد مسك ايد نيرة ودخلو 

وفجأة لما دخلو نيرة لقيت رجالة كتير ومكان عبارة عن مخزن وكان رامي موجود في ادوات تعذيب 

نيرة برعب: اي ده 

رعد بضحكة شريرة: ده مكان تعذيبك ي حلوة!!.. يتبعع 


  •تابع الفصل التالي "رواية طفلة الرعد" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent