رواية العقاب كاملة بقلم الكاتبة المجهوله عبر مدونة دليل الروايات
رواية العقاب الفصل الخامس 5
لما دخلت جني المطعم اتصدمت لما لقد مامتها و مامت مازن ولقد جيرانهوم و ناس كتيره و كوشه صغيره في نص القاعه و طربيزه عليها مئزون لقت مامتها و مامت مازن شدوها و دخلو غرفه نوم صغيره ولقت فوستاه ابيض تحفه لبست و هيا لسه مصدومه و خرجت لقت مازن لابس بدله شيك و شكلو وسيم وجميل
مازن راح مسكها من أيدها وهوا كاتم دحكتو بالعافيه علي منظرها وراحوا للمئزون
المئزون :موافقه يا عروسه
جني :موافقه علي ايه
المئزون :علي جوازك من مازن
جني من غير وعي: اه اه
بعد مده المئزون قال كلمته الشهيره بارك الله لكوم وبارك عليكما وجمع بينكما في خير وعلا خير
مازن شال جني و خدها و هيا لسه مش فوعيها من كتر الصدمه
مازن بعد مدخل الشقه نزلها وقال
مازن:مبروك عليا انتي يا جنوني
جني:هوا ايه الي حصل
مازن :بقيتي حببتي و روحي و مراتي و كول حاجه ليا
جني:انت بتقول ايه هوا في ايه يا جدعان حد يفهمني
مازن : انا حبيتك و حبيت اعملك موفجئه واتجوزتك بس كيده
جني :ياه يا جدع كول ده و القصه دي اسمها ايه
مازن اعد يتحك عليها و عليا غباوتها وقال
مازن:اسمها معشوقتي ودي قصتنا يا حياتي
جني سابتو وطلعت تجري من اودامو ودخل غرفت النوم و لسه هتقفلها لقت مازن دخل
جني:لا بقولك ايه اطلع برا
مازن:ايه يا موزه انتي نسيتي انو انهرضا فرحنه ولا ايه وغمزلها
جني بكسوف:لا بقولك ايه ابعد عني
مازن بدأ يقرب منها وهيا ترجع لورا خبطت في الحيطه
مازن:جني انا بحبك اوي
جني سكتت من كتر الكسوف وهوا قرب منها جامد وخدها في بو**سه كبيره تحمل كول معاني الحب وجني استجابت معاه
بعد شويه مازن بعد لما حس انو هيا لازم تاخد نفسها و لسه هيقرب
جني:ارجوك يا مازن انا لسه مش جهزه
مازن:تمام يا جني انا هسيبك براحتك مش هغضب عليكي عشان عارف انو انتي لسه في صدمه من الي حصل بس ممكن طلب
جني:اكيد طبعا
مازن: هتخليني ابو**س براحتي وكمان احضن وانام في حضنك
جني اتكسفت وطلعت تجري علي الحمام بعد شويه جني خلصت
جني:يخربيت غبائي نسيت اخود هدوم معاويه وندهت لي مازن عشان يجبلها هدوم
مازن بيخبث :ماشي يا حبيبتي من عيني هطلعلك هدوم
وطلعلها هدوم
جني بعد ماشفت الهدوم :احي ايه ده هطلع بيه ازاي ده
وبعد شويه أخيراً طلعت واول ما مازن شافها اتصدم من جمالها وقرب منها
مازن:ايه الحلاوا دي
جني اتكسفت ولسه هتجري من اودامو شدها في حضنو وبا**سها وبعد كيده شالها وحطها علي السرير وخدها في حضن بي تملك ونام وجني مصدومه بس فرحانه بعد ما اتئكدت انو نام بأس**تو وحضنتو هيا كمان ونامت
تاني يوم صحت جني ولقت مازن حضنها وبيبصلها
جني :صباح النور
مازن :لا صباح النور مش بيتتقال كيده وميل با**سها بيتتقال كيده
جني اتكسفت :طب اوعا بقا خليني اقوم احضر الفطار
مازن:ايوا ايوا اهربي اهربي
جني دحكت وقامت دخلت المطبخ وعملت الفطار وفطرو سوا بعد كيده مازن نادم علي جني
مازن:جوجو تعالي نشوف فلم حلو
جني:تمام وانا هخوش اعمل فشار واجيب حاجه نشربها
جابت جني الحاجه وقعدو اتفرجو علي الفلم
مازن لقا تلفونو بيرن ولقاها السكرتيره امل
مازن رد وقال:في ايه يا امل انتي متعرفيش انو النهرضا اول يوم في جوازي
امل :معلش يا فندم بي لازم تيجي الشركه حالً
مازن :حاضر
جني:حاضر ايه انت هتسبني وتمشي
مازن:معلش يا حبيتي هروح اشوف في ايه وهاجي علي طول
جني :ماشي بس متعواقش
مازن:بوحشك صح
جني :بتوحشني ايه انا بخاف اقعود لوحدي
مازن :ماشي مسيرك يا مولخيه تيجي تحت المخرطه
وسبها ومشي
في الشركه مازن دخل مكتوب اتصدم من الي شافو مازن شاف ووو
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية العقاب ) اسم الرواية