Ads by Google X

رواية عشق الفهد الفصل السابع عشر 17 - بقلم حبيبه نادي

الصفحة الرئيسية

 رواية عشق الفهد الفصل السابع عشر 17

السابع عشر

عشق طلعت جري من الحفله وراحت ورا القصر ف الجنينة 

عشق واقفة لوحدها بتبكي 
جت عليها رنا 
رنا. ف ايه ي عشق فهد كان بيزعقلك ليه

عشق. هو شافني واقفه مع رجل اعمال وزعقلي وقالي اطلعي علي فوق 

رنا بصدمه. احمدي ربك انو مقتلكش ده بيغير جدا 

عشق بدموع. بس انا كان قصدي اخليه يغير عشان واقف مع بنات من بدري 

بيجي فهد من وراها

فهد. رنا ادخل جوه

رنا. بس ي ابيه

فهد بغضب. رناا

رنا بتدخل

وعشق مبتبصش علي فهد وبتفضل باصه قدامها علي المسبح

فهد. ينفع اللي انتي عملتيه ده

عشق مبتردش

فهد. انا بكلمك

عشق. انت بتزعقلي قدام الناس كلها وعاوزني اكلمك

فهد. انتي ليه واقفه مع راجل غريب وبتضحكي معاه شيفاني كيس جوافه قدامك

عشق. طيب م انت كنت واقف مع بنات وانا متكلمتش

فهد. ده شغلي ولازم اقف واتكلم معاهم فهمتي

عشق. خلاص يفهد روح اتكلم معاهم 

فهد بيحضنها وهي بتعيط جوه حضنو 

عشق. انت طردتني من الحفله قدامهم كلهم 

فهد. انتي عصبتيني اسف خلاص متزعليش

عشق. وانا اسفه عشان عصبتك 
بيدخلو الحفله وبيكملو السهره

ـــــــــــــــــــــــــ 
تاني يوم 
عشق بتصحي علي قبلات فهد المتفرقه علي وجهها

عشق. صباح الخير 
فهد بحب. صباح الورد ياقلبي 

عشق. الساعه كام

فهد. وحده الضهر

عشق. ايه انا اتأخرت لازم اقوم 

فهد. محدش يقدر يكلمك ي عشقي نامي براحتك

عشق. لا انا عاوزه اقوم 
فهد. طيب يلا ي كسلانه

عشق. نينينيني
ـــــــــــــــــــــــــ 
بعد شوية 
فهد بيكون راح الشركه 

فهد. الوو

اللورد. الو يفهد بيه

فهد. ايه اخبار العمليه 

اللورد. اخطر شحنه هتتسلم كمان يومين 

فهد. طيب كويس

اللورد. تمام يفهد بيه سلام

فهد بيفصل معاه

فهد. هدي هدي

هدي. نعم يفهد بيه 

فهد. مراد وصل ولا لسه

هدي. لسه يفهد بيه 

فهد. طيب لما يوصل اديني خبر 

ـــــــــــــــــــــــــ 

عند منار واسماء 
منار. والله اتوحشت البت عشق تعالي نروحلها

اسماء. مين سمعك يلا 

وبيروحو لعشق 

الداده. مدام عشق في بنتين اسماء ومنار مستنينك تحت 

عشق. طيب ي داده دقيقه ونازله

منار واسماء قاعدين مع رنا

عشق. بناتي

منار. قلب بناتك 
وبيسلمو علي بعض 

اسماء. من زمان مشفناكيش ي عشق 

عشق. والله مشاغل
منار بغمزه. مشاغل ولا فهد بيه سارقك مننا

عشق بكسوف. بس يبت 

وف الوقت ده بيدخل عمر وكيندرا

كيندرا. الله الله ع اللمه الحلوه دي من غيري

منار. مينفعش طبعا ي كوكو وبتحضنها 

عمر بغمزه. مليش حضن انا كمان

منار. بتتكسف وتنزل راسها لتحت

كيندرا. بس يولا سيب مرات اخويا ف حالها

اسماء. مراتو ايه دي خطيبتو

عشق. خطيبته وهتبقي مراته فيها ايه 

وبيضحكوا كلهم وبيقضوا وقت جميل

ـــــــــــــــــــــــــ 

بالليل 
عشق وفهد ف الجناح 

عشق. بتكون بتاخد دش وفهد قاعد ع اللابتوب بيخلص شغل

تلفونه بيرن برقم غريب

المتصل. اهلا اهلا بالفهد

فهد. مين معايا

المتصل. عيب عليك يفهد متعرفش اخصامك دا احنا هنتقابل كمان يومين ف الخطير هااا 

فهد من بين اسنانو. فرانكو

فرانكو. اه اخيرا عرفت  

فهد. عاوز ايه 

فرانكو. مش عاوز حاجه بس سمعت انك متجوز وحده مز'ه ف نفسي اجربها اسمها ايه ايوه عشق عشق اسم جميل 

فهد بغضب جحيمي وعيون بطق شرار. اسمها ميجيش علي لسانك القزر 

فرانكو. عيب كده يفهد ده انا كنت جاي اخيرك بينها وبين الصفقه الكبيره

فهد. مراتي خط احمر والا هحرقكم كلكم

فرانكو. سلام يقط 
فهد بيرمي الفون وبيتكسر ميه حته

ف الوقت ده بتخرج عشق 

عشق. مالك يفهد متعصب ليه

فهد. بيقوم ويحضنها وبيقبل"ها من شفايفها وبيتعمق كتير بيفضل علي الحال ده خمس دقايق وبيبعد عنها لما بحس  انها بحاجه للأكسجين

فهد. انتي بتاعتي وبس فاهمه 

عشق. اهدي يفهد طبعاً انا بتاعتك

فهد. بيحضنها وبيناموا

ـــــــــــــــــــــــــ 
عند فرانكو

بيضحك ضحكه شر 
لقيت نقطه ضعف الفهد 
هههههههه
كارم. هتعمل ايه 

فرانكو....... 
تفاعل يجماعه قربنا نخلص


 •تابع الفصل التالي "رواية عشق الفهد" اضغط على اسم الرواية

google-playkhamsatmostaqltradent