رواية عشق الفهد الفصل التاسع عشر 19
قبل الاخير
عشق بتفوق ف مكان اول مره تشوفه وبيكون متوسخ جدا
عشق بصراخ. انا فييين فهههد ي فههد
واحد من الملثمين بره
البت شكلها فاقت
ملثم اخر. هرن علي الزعيم ونشوفو
ملثم. الو يزعيم
فرانكو. الووو
ملثم. البنت فاقت وبتصرخ
فرانكو. حلو اوي انا مسافه السكه وهاجي
جوه عند عشق قاعده بتبكي وبتصرخ انا فين فهد فينك انا خايفه اوي
انت فين ايه ده هو ايه اللي حصل وبتفتكر انها جات لها رساله على الموبايل وجت على العنوان ده وفي حد رش عليها مخدر وصحيت لقيت نفسها كده
عند فهد كان بيدور على عشق بره الحفله انت فين يا عشق وبرن عليكي تليفونك مقفول في الوقت ده
فهد بيجي له تليفون وبيرد
فرانكو عاش من شافك يا فهد
فهد في ايه عايز ايه اخلص
فرانكو بالراحه شويه اصل في حاجه تهمك او تخصك معايا ممكن ائذيها في اي وقت
فهد انت قصدك ايه
فرانكو قصدي المدام بتاعتك
فهد. فرانكو الا عشق لو حصل لها حاجه مش هيكفيني دمك ودم عيلتك كلها
فرانكو بالراحه شويه يا فهد انا مش هموتها بس هخلي رجالتي يتسلوا بيها شويه
فهد بغضب. اقسم بالله لو حصل لها حاجه ما هيكفيني موتك
فرانكو..... طيب خلينا متفقين الصبح ميعاد تسليم الصفحه صفقه فانت مش هتروح وهتسيبها لي والا انت عارف انا ممكن اعمل ايه كويس
فهد.. اقسم بالله يا فرانكو ما انا سايبك
فرانكو لما نشوف باي باي
فهد بيقفل المكالمه قدرت تعملها يا فرانكو وحياتك يا عشق ما يحصل لك حاجه انا لازم اتصرف وادور عليك بسرعه
فهد ارن على مراد لا لا النهارده كتب كتاب وخليه قاعد مع مراته مش هشغله
فهد بيفتكر انه حاطط جهاز تتبع في العقد اللي لبسه لعشق
فهد انا عارف مكانك يا عشقه جاي لك يا حبيبتي ما تخافيش
عند عشق بتكون قاعده وبتبكي وفجاه بيدخل عليها ملثم
انت مين وانا فين وليه خاطفني
ملثم.. بيشيل القناع وبيظهر انه فرانكو
فرانكو اهلا يا مرات الفهد منوره
عشق... انت مالك ومال فهد
فرانكو.. ببساطه في صفقه لتسليم السلاح وانا مش هخلي الفهد يكسبها فانتي نقطه ضعفه فانا هستغلك
عشق... صفقه ايه وتسليم سلاح ايه فهد مش بيشتغل في الحاجات دي انت كده غلطان
فرانكو اه نسيت ممكن ما يكونش قايللك جوزك يا مدام اكبر تاجر مخدرات في الشرق الاوسط
عشق بصدمه انت بتقول ايه انت اكيد كذاب فهد مش كده
فرانكو للاسف هو كده وبيضحك ويسيبها ويخرج
عشق قاعده وبتبكي بصمت معقول معقول فهد حبيبي بيشتغل في المخدرات مش مصدقه ازاي ازاي هو يعمل كده
في الصباح فهد كان قرب يوصل لعشق مراد بيجي عند فهد
مراد.. مالك كده هو يا فهد متضايق من بالليل وفين عشق
فهد.. اتخطفت يا مراد
مراد بصدمه.ايه عشق اتخطفت ازاي
فهد. انا لازم الاقيها باي تمن يا مراد انا انا ملبسها عقد في جهاز تتبع وقدرت احدد مكانها بس لازم دعم هات الرجاله وتعالى ورايا
عند فرانكو في حد بيرن عليه
الوو يزعيم
الفهد كشف مكانكم امشو بسرعه
فرانكو بصدمه. طيب اقفل انت
فرانكو بصرااخ
هاتوها ورايا ع السفينه
ـــــــــــــــــــــــــ
بعد شويه
فهد بيكون وصل مكان عشق بس مش بيلاقي حد
وبيدخل فهد عشق عشق
ومفيش حد
فهد. بيلاقي عقد عشق مرمي ع الارض وفيه رساله جمبه
فهد بيمسك الرساله
«عرفت مكانا ي فهد ههههه بس لسه اللعبه مطوله لو عاوز مراتك بخير تعالي ع البحر وتجيب معاك ورق الصفقه وتسلمو واستلمها»
فهد بيقطع الورقه اااه يعشق
ـــــــــــــــــــــــــ
عند عشق بتكون واقفه علي الشاطئ وفي اتنين ملثمين مسكينها وواقفين وراها
ف الوقت دهو بيوصل فهد هو ومراد ورائد وعمر
فهد.. عشق
عشق بدموع فهد
فرانكو احنا مش فاضيين للجو الرومانسي ده سلم الورق وخدها
فهد والله ما تقدر تاخد ولا ورقه
فرانكو خلاص الورق قصاده حياه مراتك
عشق فهد انت شغال في المخدرات مش مصدقه انت مستحيل تكون فهد حبيبي
مراد مخدرات ايه يعشق
فرانكو.. اللي ما تعرفوش انه صاحبكم يبقى اكبر تاجر مخدرات في الشرق الاوسط وفاتح الشركه بتاعه الاقتصاد يداري على عمايله بيها
عمر انت بتقول ايه ابن عمي مش كده
فهد... ايوه انا الفهد اكبر تاجر مخدرات في الشرق الاوسط
رائد فهد انت مش مطر خلاص كشفناهم ودلوقتي زمانهم مسجونين
فهد.. لا يا رائد خليني اكمل
عشق سيبني اروح مع فرانكو انا مش عاوزاك
مراد.. انت من النهارده لصاحبي ولا اعرفك انت ازاي تاجر مخدرات وما قايلش
رائد اهدوا يا جماعه فهد مش كده
عشق انا مش عايزه اجي مع فهد مش عايزه ارجع له
فرانكو يلا الورق ولا مراتك فهد
الورق اهم منها الورق في صفقات كثير وفلوس كثير اهم منها
مراد انت بتقول ايه يا جدع انت
عشق بدموع انا مش عايزه ارجع لك يا فهد انا مستحيل اعيش معاك ولا لحظه انت تاجر مخدرات وانا مش هسامحك ابدا
في الوقت ده بيوصل الظباط وفهد بيشاورلهم وبيمسكو
رجال فرانكو
فرانكو لا لا مستحيل مخططي كله وانا هكشف الفهد اقبضوا على الفهد هو اكبر تاجر مخدرات في الشرق الاوسط
رائد.. لا انت فاهم غلط يا فرانكو ده الفهد رئيس المخابرات بتاعنا ان انت اللي بتتكلم معاه ده يبقى رئيس المخابرات في الشرطه وهو دخل معاكم العالم ده علشان يكشف مخططكم وصفقتكم
وهو دلوقتي ماسك رئيسكم كلكم وساجنينه بس فاضل انت واللورد وادينا مسكناكم
الشرطه بتاخد فرانكو وكارم رجالته
عشق بتكون واقفه لوحدها عند البحر بتعيط انا شكيت في فهد ازاي ده واكيد مش هيسامحني
مراد فهد انت ما قلتليش ليه ان انت شغال في المخابرات
فهد.. لا عادي يمراد شكرا يا صاحبي لثقتك فيا
عشق بتتقدم على فهد عشق فهد
فهد بيسيبها ويمشي
فهد.. عمر هات عشق وتعالوا
بعد وقت في القصر
البنات كانوا واقفين مستنيين الشباب على نار مستنيين عشق
عشق بتدخل والبنات بيجروا عليها يحضنوها
فهد بيسيبهم ويطلع الجناح
عشق... للبنات دقيقه انا رايحه عند فهد
فوق في الجناح فهد واقف وزعلان جدا حب حياته شكت فيه
عشق بتدخل عشق. فهد
فهد. اطلعي
عشق. فهد ارجوك اسمعني
فهد. اسمعك ايه انتي شكيتي فياا ي عشق للدرجه دي مفيش بينا ثقه
عشق بدموع. انا انا
فهد. اطلعي وبيبص لورا
عشق. بتجري علي فهد تحضنو من ورا
عشق. ارجوك متسيبنيش مقدرش اعيش من غيرك
فهد. اااه اااه الحب بيعذب اوي
عشق. فهد
فهد. بيبص عليها
ف الوقت ده ولاول مره عشق بتتجرأ وتبوس فهد من شفايفو وهو بيتعمق اويي
وبيبعد عنها وبيسند جبينو علي جبينها
فهد. عشق عملولك حاجه
عشق. لا
فهد. طيب وبيحضنها
بعد وقت
عشق وفهد بينزلوا
مراد بيحضن فهد
مراد. اسف اسف
فهد. ولا يهمك وانا غلطان اني مقولتلكمش
مراد. والباشا رائد مقلش حاجه
رائد. وانا مالي ي لمبي
عمر. يعني ابن عمي رئيس المخابرات يعني اسهر براحتي واقتل
فهد. واسجنك مؤبد يروحي
وبيضحكوا
خالد. بصوا ي جماعه عاوزين نحدد معاد الفرح
فهد. ايه رأيكم بعد شهر
الكل. موافقين ووووو
•تابع الفصل التالي "رواية عشق الفهد" اضغط على اسم الرواية