Ads by Google X

رواية عشق الحمزة الفصل الثاني والعشرون 22 - بقلم فاتن جمال

الصفحة الرئيسية

 

 رواية عشق الحمزة الفصل الثاني والعشرون 22

  الثاني والعشرين 
حمزه..في اي ؟
هدي الام..شروق اتخانقت مع شريف وشريف ضرب مي وشروق ضربته وقالت اياك ايدك تتمد علي امي تاني انت سمعت وكملت كلامها وقالت..وشروق قالت إنها هتسيب البيت 
حمزه ..طيب هي فين 
مي ..فوق في اوضتها 
حمزه طلع وخبط علي باب اوضت شروق ونادي علي شروق بس مرداتش 
وفجاء فتح الباب وقال شروق ودخل وقفل الباب ولق شروق كانت قاعده علي الارض وضمه نفسها وبتعيط  حمزه بخوف عليها قرب منها وقاعد جانبها وحضنها وهي حضنته وحمزه قال ..حببتي اهدي مفيش حاجه اهدي وكل حاجه هتكون كويسه 
شروق بدموع وعياط ..حمزه متبعدش عني انا خايفه 
حمزه ..حببتي انا مستحيل ابعد عنك 
شروق بعدت عن حضنه شويه وحمزه حط أيده علي شعرها وقالت..بابا اول مره يضرب ماما انا زعلانه اني مديت ايدي علي بابا مكنتش عايزه اوصل لكد يا حمزه 
حمزه ..طيب ممكن تهدي وتيجي معايا 
شروق ..مش عايزه اروح اي مكان 
حمزه قام وقف ونزل لمستوها وشلها 
شروق ..حمزه لو سمحت نزلني انا مش عايزه اروح اي مكان 
حمزه ..لا هتيجي معايا 
شروق ..طيب نزلني مينفعش نخرج كدا 
حمزه نزلها وقال ..هستناكي في العربيه 
شروق بحزن ..حاضر 
حمزه نزل ومي وقفته وقالتلو ..شروق عامله اي 
حمزه ..هي بقت كويسه بس محدش يطلع ليها وانتي روحي نامي 
مي ..بس انا كنت عايزه اطمن عليها 
حمزه ..خالتو هي نامت خلاص ممكن انتي كمان تروحي تنامي مفيش حد صاحي غيرك وموضوع عمي شريف انا هحله 
مي ..ماشي يا حبيبي تصبح على خير
حمزه ..وانتي من اهل الخير
حمزه خرج من القصر وقال للحرس ..انسه شروق هتخرج دلوقتي مش عايز حد في البيت يعرف انها خرجت سمعتو 
الحرس ..حاضر يا باشا 
شروق نزلت وحمزه فتح ليها باب العربيه 
شروق ..ممكن  اعرف احنا رايحين فين 
حمزه .. شويه وهتعرفي 
شروق بصوت هادئ ..وانت من امته بتقولي اصلا 
حمزه سمعها وقال ..كويس انك عارفه 
بعد وقت وصلو مكان علي البحر 
حمزه نزل من العربيه وقرب من شروق وقال..ممكن تنزلي 
شروق نزلت وليس بتبص حمزه غم عينيها 
شروق ..حمزه انت بتعمل 
حمزه ..هش مش عايز اسمع صوتك الجميل ده شويه 
شروق ..طيب ممكن افهم بجد احنا فين 
حمزه ..هنبعد شويه عن العالم 
شروق بزعل ..مهم بعدنا هنرجع تاني 
حمزه ..حببتي طول مانا جانبك هخليكي بعيده عن العالم كله 
عندي ادهم ومراد 
ادهم ..ياله يا مراد خد هدي روحها الوقت اتاخر 
مراد ..ياله يا هدي تصبح على خير يا ادهم 
هدي ..تصبحي علي خير يا لي لي 
ادهم ومراد بستغراب وقالو ..لي لي 
ليان وهدي بصو بستغراب عليهم وهدي قالت..ايو انا حبتها اوي علشان كدا هدلعها لي لي 
مراد قرب من ادهم وقال ..هدي شكلها حبتها 
ادهم ..اوي 
ليان..وانتي من اهل الخير يا هوبا
ادهم ومراد بصو لبعض وقالو ..هوبااا
ليان ..ايو هوبا حببتي 
ادهم ..لا دا شكل الموضوع كبير 
مراد ..هدي يا حبيبتى انتي تعرفيها من قبل ادهم والا اي 
هدي ..لا يا حبيبي 
ادهم ..حبيبي وحبيبتي متلم نفسك ياله 
مراد ..اي خطبتي ومراتي 
ادهم ..طيب حسابك معايا بعدين 
مراد .. اشوفك 
مراد وهدي مشيو 
وادهم وليان مشيو 
عند مراد وهدي 
مراد وصل هدي القصر وهدي نزلت من العربيه ومراد نزل وقف جانبها وقال هتوحشيني اوي 
هدي ..وانت كمان 
مراد مره واحده خدها في حضنه وقال ..اخيرا جه اليوم الاي كنت بتمناه
هدي ..بدلته نفس الحضن وقالت .. بحبك اوي 
مراد ..وانا كمان بموت فيكي 
هدي ..طيب ياله باي 
مراد ..باي يا روحي
وليس هدي بتمشي شويه سمعت صوت ضرب نار 🔥 بتبص لقت مراد وقع علي الارض قالت بصوت عالي ..مراد 
هدي جريت عليه وقالت ..مراد 
مراد ..متخافيش انا كويس 
هدي ..مين الاي ضرب نار 
الحرس جم جري علشان ضرب النار 
الحارس ..انسه هدي جرلك حاجه 
هدي ..لا 
الحارس ..مراد بيه جرلك حاجه
مراد ..لا بس تعالو شيلو الجثه دي من هنا 
وكمل كلامه وقال..هدي ممكن تدخلي انا كويس متخافيش 
هدي ..لما افهم الاي حصل ده وبعدين انا مش هدخل واسيبك 
مراد ..حببتي كان بيرقبنا من واحنا في المطعم وادهم شافه وكمل كلامه وقال..وانا بسلم علي ادهم اداني المسدس بتاعه وقالي ..خد بالك ادي ولما نزلنا من العربيه شفته وهو بيدوس علي الزنات فسبقته وضربته بالنار 
هدي ..طيب هو مين ؟
مراد ..اوعدك اعرف واقولك 
وقرب منها وباس جبينها وقال..تصبحي علي خير
هدي بتردد ..لا مش هسيبك 
مراد ..حببتي مينفعش عايز ارن علي ادهم وعلي الظابط  مينفعش يجي وانتي واقفه 
هدي دخلت وهي قلبها هيقف من الخوف علي مراد بس دعت ربنا أنه يبق بخير 
عندي حمزه 
خد شروق في اليخت بتاعها 
شروق ممكن تفك الا علي عيني 
حمزه ..ممكن طبعا 
شروق شالت الاي علي عينيها وقالت..احنا بنعمل اي في نص البحر 
حمزه ..حببتي كل ما تكوني مضايقه هنيجي هنا نبعد عن العالم كله علشان ميكونش في غيري انا وانتي 
شروق حضنت حمزه وقالت ..انت مصدر اماني وسعادتي في الدنيا كلها
حمزه ..حببتي انا عايش علشانك وبعد عنها شويه وقال ..اطلبي اي طلب النهارده كل طلباتك اوامر 
شروق بفرحه بجد ..حمزه ابتسم وقال ..بجد 
شروق ..اممم مش عارفه اطلب اي 
حمزه ..ضحك وقال..متاكده انك مش عارفه
شروق ..لا خلاص عرفت 
حمزه ..اي 
شروق ..وهتوافق 
حمزه ..بس قولي الاول 
شروق ..لا انت قولت هتوافق 
حمزه ..وانا موافق علشان حمزه الهادي مبيرجعش في كلامه 
شروق .. انا عايزه اشتغل معاك في الشركه
حمزه باستغراب وقال..انا كنت فاكرك هتقولي تعال نجيب ولد شبهك 
شروق ..انت قليل الادب
حمزه ..من صغري 
شروق ..حمزه بجد نفسي اشتغل معاك 
حمزه قرب منها وقال ..حببتي مينفعش انتي عارفه أننا متخانقين 
شروق ..مانا هقول اني عايزه اعرف حقي في الشركه 
حمزه عقد حواجبه وقال..والله 
شروق بدلع ..ايو لازم اعرف انا ليا اي 
حمزه قرب اكتر وقال ..ليكي كل حاجه 
شروق ضحكت وقالت..والله واي كمان 
حمزه ..ضحكتك عندي بالدنيا 
شروق ..حبيبي 
حمزه ..كونا بتقول اي بق 
شروق بضحك ..كنا بنقول علي الشغل 
حمزه ..لا شغل اي دلوقتي 
شروق ..حمزه وافق علشان خاطري 
حمزه ..بشرط 
شروق ..شرط اي ؟
حمزه ..هي خلصت 
شروق بكسوف وابتسامه هزت راسها باايو 
حمزه ..والله العظيم
شروق ضحكت وقالت..حمزه بطل تكسفني وكملت كلامها وقالت..مقولتش الشرط اي 
حمزه ..اخد بوسها 
شروق قربت بسته من خده وقالت ..اهو موافق بق 
حمزه ..موافق 
شروق ..وهبدا الشغل من امته 
حمزه ..من دلوقتي تعالي بق اقولك هتعملي اي 
وقرب منها وشالها ونزل بيها ووويتابع 
الجاي جااامد



  •تابع الفصل التالي "رواية عشق الحمزة" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent