رواية نبض الفصل الخامس و العشرون 25
الحلقه الخامسه والعشرون ..
الاخيره ..
يوسف:لا يحببتي هجيلك انا مقدرش انسااكي........لا انتي عارفه مصدقت ان نبض تحبني واوقعها في حبي..... لا يحببتي انتي حبي الاول والاخير.........هههه لا هجيلك يقلبي........باي اه بحبك اوووي.....سلام يحببتي
لف شاف نبض
نبض:اي دا انت لسه هنا
يوسف:انتي اي نزلك تاني ونزلتي امتي
نبض:لسه نازله دلوقتي اصلي نسيت الفون في العربيه
يوسف:بجد طب اصبري هشوفه
نبض:اوك
ادم جي عليهم
ادم:نبض انتي كل دا واقفه ومدخلتيش
نبض:لا يحبيبي دخلت ونسيت الفون ونزلت اجيبه
يوسف:اتفضلي يستي الفون اهو
نبض:ميرسي ييوسف يلا باي
يوسف:باي
ادم:يلا ييوسف سلام بقا
يوسف:سلام
ومشي بلعربيه وادم دخل
عدي يومين وكان كل حاجه ماشيه تمم واليوم التالت هوه كتب كتاب والفرح العائلي لملك وادم
*الصبح في فيلا ادم*
نبض:ها جاهزه
ندي:الواد هيتسرع حرام ينبض
نبض:يلا يبت حرام اي دا عريس يلا يلا
ندي:يلا ربنا يستر
وفعلا نبض وندي دخلوا اوضه ادم فجأه ونبض كان معاها طبله وفضلت تطبل وادم صحي مفزوع طبعا ونبض وندي بيطبلوا وبيرقصوا وادم بصصلهم بغيظ وبعد نص ساعه من الاصوات العاليه الي ابراهيم جي عليها وفضل واقف يضحك من مناظرهم
ادم:خلصتم
نبض بنهجه:ااه مش قادرا خلاص
ندي:وانا
ادم مسك الشبشب في ايدو
نبض بتوجس وهيا بتقوم وبترجع بدهرها هيا وندي
نبض:طبعا انا لو حلفتلك اننا قولنا نوجب معاك مش هتصدااااااااااااااا اجري يندا
ادم وهوه بيجري وراهم:تعالي يحيوانه منك ليها هقطع الخلف يهبله حد يعمل كدا
نبض وهيا بتجري علي تحت:اهدي يشبااااااح بنوجب معاااااك اجري يبت هتكعبليني هيموتنا هيموتنا احيه اجريييييييييييييي
ندي:اااه يا لدم بس بقا
وطلعوا يجروا علي الجنينه وادم حدفهم بلشباشب
نبض:اااااه يا ادم بتوجع
ندي:عامل زي شبشب الام المصريه لولباااني متحرك وبيجي في الهدف
ادم:وحياه امك انتي وهيا لهوريكوا
ومسك الخرطوم بتاع الزرع الي في الجنينه وفتحوا وغرقهم وفضلول يلعبوا في الميه ونبض زقت ادم في البسين وفضلوا يهزروا وبعد كدا طلعوا واستحموا ويحببتي
نبض:يعريس يعريس يعررريس هتوحشني اليومين الي هتسافرهم والله
ادم:يختي هما يومين وهاجي علشان فرح الهبله الي وراكي
ندي وهيا بتاكل:تشكر يكبير هتعمل اي
ادم:مفيش مش هعمل انا موز كدا ولسه كنت عند الحلاق وظبطني هوه هلبس البدله وخلصت والشنطه جاهزه بردك
نبض:كنت عملت فرح
ندي:ايوا
ادم:منتوا عرفين بقا الدنيا وكدا مكنش ينفع افراح
نبض:اوك
ادم:بت انتي انا حاسك مش مظبوطه
نبض:انا
ادم:اه
ندي:وانا علي فكرا حاسه ضحكتك مش من قلبك كدا
نبض:اي الاوفر دا ممكن اكون مدايقه انكم هتتجوزوا وانتي هتسبيني وانت هتتشغل مع مراتك
ادم:مقدرش اتشغل عنك يحببتي
ندي:وانا وانا كل شويه هكون عندك وانتي هتكوني عندي علي طول
نبض:ربنا يخليكوا ليا وفونها رن بمسدج وكان يوسف
*انا تحت الفيلا انزليلي*
نبض بتنهيده:طب يوسف تحت هنزل اشوفه عايز اي واجي
ادم بشك:هوه مزعلك الواد دا
نبض:تؤ
ونزلت
ادم:مش مرتاح
ندي:وانا
*تحت عند نبض ويوسف*
نبض:اذيك ييوسف
يوسف: الحمد لله جايبك موفجأه هتسليكي
نبض:اي
يوسف جاب من العربيه بوكس كبير مخرم
نبض:اي دا
يوسف:افتحيها
نبض فتحتها ولقت كلبه صغننه
نبض:حلوه اووي شكرا
يوسف:بس شكرا بس
نبض:اقول حاجه تاني
يوسف:لا عادي المهم انوها عجبكت ودا الاكل بتعاها لما يخلص قوليلي
نبض:اوكي شكرا بجد ييوسف
يوسف:نبض انتي كويسه
نبض:اه تمم هتيجي بليل
يوسف:اه ان شاء الله
نبض:تمم هطلع انا وشكرا مرا تانيه علي الكلبه الصغننه دي
يوسف:هتسميها اي
نبض بصتله:مارلي
يوسف:مم حلو بس مش عايزين مارلي تاخدك منا
نبض:متخفش دي اهم ذكري منك ييوسف هحافظ عليها
يوسف:يعني
نبض ببتسامه:متحطش في بالك يلا باي علشان الحق اجهز
يوسف:تمم سلام
دي مالها دي يلا اما نشوف اخرتها اي
نبض دخلت الفيلا بمارلي وندي شفتها وفضلوا يلعبوا بيها ونبض خصتت ليها مكان في الجنينه وقبل متطلع اتصورت معاها وطلعت الاوضه ونزلتها علي الفيس بوك وكتبت
*marly*🤍
*You will be a beautiful memory and you will always be with me and we will remind ourselves of the one who inhabited my heart and now I leave*🤍
*ستكون ذكرى جميلة وستبقى معي دوما وسنذكر انفسنا بالشخص الذي سكن قلبي والآن سأغادر*
ولبست فستان اسود لحد الركبه بكم شفاف وهيلز ولمت شعرها ومحتتش ميكب غير ملمع شفايف ونزلت
ندي لبست فستان سيلفر طويل وحطت ميكب ونزلت
ادم لبس البدله واخد الشنطه ومشيوا كلهم وابراهيم معاهم وراحوا عن فيلا ملك
*عند الشباب في عربيه يوسف*
جاسر:اكيد احمد مش هيجي
يوسف:اه
جاسر:مالك
يوسف:مش عارف نبض متغيره جدا ونزلت بوست كدا بردك قلقني علي دايقني مش عارف
جاسر:بوست اي
يوسف طلع الفون ووري لجاسر البوست
جاسر:مم اي دا صح دانتا حتي الي جايب ليها الكلبه
يوسف:منا بقولك الكلام في حاجه
جاسر:طب هيا معاملتها معاك اتغيرت
يوسف:شويه
جاسر:اذاي انت عملت حاجه تدايقها
يوسف:لا انت عارف انا هدايقها بردك
جاسر:خلاص اتكلم معاها
يوسف:هعمل كدا النهاردا
جاسر:تمم
*عند ملك*
ادم ونبض وندي وابراهيم وصلوا وكل الناس كانت بتبارك لادم والمأذون جي وابو ملك طلع اخدها ونزل بيها
ملك حقيقي كانت فاتنه بفستنها الازرق لحد الرقبه هاف شولدر في فتحات من البطن بس مش كتير وكانت *موزه😂*
عبدلله:خلي بالك منها
ادم:دي في قلبي قبل عيوني
ملك:بتبصلي كدا لي
ادم:يخربيت حلاوه امك بس الفستان دا بردك ميتلبسش
ملك:ادم انا فرحاانه اووووي
ادم:وانا اكتر منك يقلب ادم حقيقي اخيرا حلمنا هيتحقق وهنكون لبعض بعد العذاب الي عشناه
ملك:بحبك ي *من لا تكون الدنيا غير سواه*
ادم: بحبك ي *مُعزبه فوأدي في قربك قبل بعدك*
وكتبوا الكتاب ويوسف راح هوه وجاسر بس وكان عائلي واخدو صورتين وادم اخد ملك بعد مغيرت هدومها ولبست فستان ابيض اوت فيت عادي يعني وكوتش ابيض عالي ومشيوا هيا وادم وسافروا
ونادر اخد ندي وروحها هيا وابراهيم ويوسف طلب من نبض انهم يتكلموا وفعلا اخدها ووقفوا اتكلموا
يوسف:نبض انا حاسك فيكي حاجه وبعدين اي الكلام الي كتبتيه علي الفيس مع مارلي دا
نبض بهدوء:اولا انا كويسه ثانيا الكلام الي نزلته كتبته عادي هوه انا عملت حاجه زعلتك
يوسف:لا
نبض:خلاص
يوسف:طب انا زعلتك وانا مش واخد بالي طيب
نبض:لا ممكن اروح ندي هتكون لوحدها وهتعيط كتير علشان ادم
يوسف:علي اساس انك مش هتعيطي
نبض:يوسف محتاجه اروح
يوسف:حاضر
وفعلا روحها
نبض علي السرير وهيا ماسكه حاجه في ادها
نبض:انا مش عارفه قراري صح ولا غلط بس انا اتصدمت ومكنتش حمل صدمات تانيه من اي حد يرب خليك معايا
وفونها رن وكان يوسف
نبض:خير ييوسف
يوسف:قولت اطمن عليكي
نبض خرجت بلكونه اوضتها:كويسه
يوسف:نبض انتي مش كويسه انتي كنتي بتيجي تحكيلي كل حاجه لي بتبعدي تاني
نبض بتنهيده ودموع:يوسف بجد مخنوقه مش عايزا اتكلم
يوسف:طب اهدي طيب طب هقولك مش انتي كنتي بتقوليلي انك لما بتتخنقي اوي بتغني اغنيه وتكون بتعبر عن حالتك وبتحسي انك بعديها احسن
نبض:اه
يوسف:خلاص غني
نبض:لما تقفل
يوسف:لا غني وانا معاكي
نبض سكتت شويه وبعدها بدأت تغني وهيا بتعيط *من البدايه*
وفضلت تغني وهيا بتعيط وخلصت الاغنيه
يوسف:نبض
نبض سكتت بس صوت شهقات عيطها كانت بتقطع في يوسف
يوسف:نبض في حاجه مخبيها عليكي عايز اقولهالك
نبض بسرعه:يوسف متقولش حاجه والنبي متقول بس انا تعبانه هقفل بجد سلام
وفعلا قفلت
نبض:اسفه بس مش هستحمل والله مهستحمل تعبت والله يرب بقا عايزا ارتاح
وعدت الايام وادم وملك رجعوا قعدوا في الفيلا ونبض هيا نبض بقت غامضه اكتر وبقت دبلانه وبتعيط وعلي طول قعده مع مارلي
وجي يوم فرح ندي ونبض مسبتهاش طبعا والبنات جم وكلهم كانو بيحاولو يعرفوا نبض مالها بس هيا كانت علي طول بتقول *زعلانه ان ندي هتتجوز وتسبني*
وكل الي حواليها مكنوش مقتنعين بلكلام دا ولا حتي يوسف الي كان بيحاول يقولها علي سر مخبيه عليها مكنتش بتخلي حد يكلمها ودايمآ بتبرر لنفسها *انا مش هتحمل اي وجع تاني كفايا اوي الي عشته*
ندي لبست فستنها ونادر اخدها القاعه وقبل القاعه صورتين
نبض كانت لبسه فستان اسود قصير وعليه طبقه شفافه وبفور من تحت هاف شولدر وهيلز
*في القاعه*
ادم:انا كل مكلمك هتهربي مني
نبض:اي يا ادم في اي
ادم:مالك متغيره ومش علي بعضك لي
نبض:مفيش مفيش كويسه ندي هتسبني بس علشان كدا زعلانه
ادم:مش عليا ينبض
نبض:ادم بجد مفيش حاجه بقا
ادم:تمم براحتك بس مش هسيبك ها
نبض:عرفت انك حجزت اوضه في الفندق وهتقعد يومين
ادم:اه
نبض:ايوا وندي هتسافر ونا هروح لوحدي
ادم:حببتي لو عايزا
نبض:لا لا طبعا مش قصدي انجوي يحبيبي
ادم:طب تعالي نرقص
وفعلا اخدها ورقصوا واليوم عدي
بس بعد الفرح اخدت احمد علي جنب
احمد:في حاجه يقلبي ولا اي
نبض:مفيش ياحمد عايزاك في خدمه
احمد:عيوني ليكي
نبض:ميرسي بس خد الجواب دا اديه ليوسف بس مش النهاردا ادهولوه بكرا الظهر كدا
احمد:لي
نبض:احمد بجد من غير لي ممكن تعمل كدا
احمد:حاضر بس هوه اي الحوار
نبض ببتسامه باهته:هتعرف بكرا لما يوسف يفتح الجواب يلا باي
ومشيت وسابته
منه:كانت عايزاك لي في حاجه
احمد بشك:البت دي هتعمل نايبه
منه:لي
احمد حكلها الي حصل
منه:وانت هتعمل اي
احمد:معرفش تعالي بس نروح
منه اوك
وفعلا روحوا
وهيا روحت مع عمها الفيلا وكانت لوحدها تمم
وطلعت الاوضه وظبطه حجات ونزلت واخدت تاكسي وراحت علي العنوان•••••••• وكان في حد مستنيها
نبض:انا جاهزه يخالو
جمال:حبيبه خالو متتصوريش فرحتي وانتي بتقوليلي انك هتسافري معايا انا خلصت شغلي بدري علشان نسافر مع بعض في اسرع وقت
نبض:انا بردك احتجت ابعد شويه وهاخد مارلي معايا
جمال:ماشي يحببتي يلا اركبي علشان نروح المطار
نبض:اوك يلا
وركبت العربيه وفضلت تفتكر الي حصل
Flashback......
فرح بسنت لما نبض سمعت يزسف بيتكلم في الفون
نبض بدموع:تعمل كدا ييوسف ومسحت دموعها واتصرفت عادي وتاني يوم وراحت لخالها الفندق
جمال:انا مصدقتش نفسي لما كلمتيني والله
نبض:خالو ممكن نسافر في اسرع وقت
جمال:في حاجه حصلت حببتي
نبض:لا مفيش بس انا هجهز الورق ولما ابقي تمم نسافر علي طول
جمال:الي تشوفيه يحببتي ولاد خالك هيفرحوا اوييي
نبض:وانا كمان هفرح لما اشوفهم همشي انا دلوقتي وزي متفقنا
جمال:تمم يحبيبه خالك
نبض فعلا جهزت الاجرأت وبلغت خالها بانها خلصت الورق وخلها حجز الطياره وبلغها
Back.........
نبض بصت من الشباك واتنهدت وجمال طبطب عليها
*في نفس الوقت في شقه احمد الي كلم يوسف وجاله يجيله*
منه:متاكد يحمد من الي هيحصل دا
احمد:انا شاكك فيها حاسسها هتعمل نايبه بقولك اي هنديله الجواب والي يحصل يحصل بقا
الجرس رن
منه:هروح افتح
يوسف:في اي يمنه
منه:تعالي بس ادخل
يوسف:في اي يحمد محد يفهمني جيبني لي في الوقت دا
احمد:بص بصراحه من غير لف ودوران كدا نبض ادتني الجواب دا وقالتلي ادهولك بكرا الظهر ولما سألتها اتهربت وانا بخبرتي اقولك البت دي وراها حوار كبير علشان كدا جبتك وخد الظرف بقا واتصرف عايز تفتحه دلوقتي عايز تفتحه بكرا انتو حرين
الظرف اهو
يوسف اخد الظرف وكان مترردد بس اخد القرار وفتحه ولقي رساله بخط ايد نبض وكاتبه
*يوسف انت دلوقتي هتقرأ الرساله دي وانا مش هكون معاك ولا حواليك هكون بعدت عنك خالص لاني مش هستحمل اني اتوجع تاني انا اه اتوجعت منك لما سمعتك بتكلم حببتك في الفون مش عارفه انت عملت كدا لي وانا كنت مستعده اكدب ودني بس انت لما قولتلي انا في سر مخبيه عليكي وانا رفضت انك تقوله علشان كدا مش عايزاك تقول كلام مش عايزا اسمعه انا حبيتك اه حبيتك لانك ببساطه كنت العالم بتاعي خلتني انحصر فيك انت بس انت بتزعلني انت بتفرحني انت بتسمعني بتفهمني بتحتويني شوفتني في كل لحظات حياتي حتي لحظات ضعفي كنت معايا فيها بشكرك علي كل وقت حلو خلتني اقضيه معاك بشكرك علي كل كلمه حلوه قولتها ليا اسفه لو كنت ضايقتك اسفه اني معرفتش احافظ علي مكانتي عندك وابقي حببتك الوحيده حبيتك وهفضل احبك ييوسف اه كنت بدور علي اي حاجه تكون معايا منك وانت ادتني مارلي حقيقي مارلي ذكري حلوه منك ييوسف شكرا وبحبك*
*نبض*.........
يوسف قعد علي الكنه بصدمه بيحاول يفهم هوه عمل اي حببته مين نبض فين نبض سابته وافتكر المكالمه بسرعه تليق علي ظابط شرطه وبعدها كور ايده وضرب احمد بلبونيه
منه:احمد
احمد:اااه في اي
يوسف بغضب:بسبب افكارك يحيوان نبض سبتني وهتسافر منك لله يشيخ******الي يسمع كلامك تاني خليها تتزفت ييوسف اديها هتسبني خالص
وخرج بسرعه وكلم جاسر
يوسف:جاسر حصلني علي مطار••••••بسرعه ووقف نبض وخالها هبعتلك البيانات في مسدج ومتسألش كتير يلا سلام
وركب عربيته ومشي
*عند احمد فوق*
منه:احمد انت عملت اي
احمد:اصلي شكلي عكيت جامد
منه:انطق عملت اي بيقولك هتسافر
احمد:اااا
Flashback.......
بعد فرح بسنت لما نبض نزلت وطلعت احمد كلم يوسف
احمد:اي يبني روحت ولا
يوسف:لا لسه موصل نبض وهروح وانت
احمد:لا روحت ومنه بتحضر العشا كنت عايز اسألك علي حاجه في قضيه••••
يوسف:مالها
وفي وسط كلامهم يوسف شاف نبض نزلت تاني
يوسف:احمد اقفل هشوف نبض
احمد بسرعه:هيا قدامه
يوسف:لا جايه عليا هشوف نزلت تاني لي
احمد:بقولك اي اديها ضهرك وقول ورايا من غير كلام
يوسف:لي
احمد:يلا بس من غير كلام قولت
يوسف:حاضر
احمد:لا يحببتي هجيلك انا مقدرش انسااكي
يوسف بستغراب:لا يحببتي هجيلك انا مقدرش انساكي
احمد:اعدل صوتك وخليه عادي يلا قول لا انتي عارفه مصدقت ان نبض تحبني واوقعها في حبي
يوسف:لا انتي عارفه مصدقت ان نبض تحبني واوقعها في حبي
احمد:لا يحببتي انتي حبي الاول والاخير
يوسف:لا يحببتي انتي حبي الاول والاخير
احمد:العب يجو يلا عايز ضحكه من القلب وانت بتقول ورايا المرادي ههههه لا هجيلك يقلبي
يوسف بتمثيل:هههه لا هجيلك يقلبي
احمد:باي اه بحبك اوي
يوسف:باي اه بحبك اووي
احمد:يلا قول سلام يحببتي واقفل ولف بضحكه واتعامل عادي ها وهفهمك بعدين
يوسف:سلام يحببتي
ولف شاف نبض وعرفنا الي حصل الفون وكدا وركب عربيته وكلم احمد
يوسف:انا مش عارف انا عملت كدا لي بس انت بقا خلتني اقول كدا لي
احمد:يبني افهم انا هخلي نبض تغير عليك وتتحرك فاهم وكمان انا بعيد عن منه علشان مترحش تقولها
يوسف:تفتكر
احمد:عيب عليك
وعدت ايام ويوسف كان عايز يقولها بس هيا كانت بتمنعه
Back..........
منه:انا مش عارفه اقولك اي يحمد حد يعمل كدا والنبي
احمد:الي حصل بقا
منه:يرب يوسف يلحقها وانت عقابا ليك مش هكلمك يومين هقوم اتصل بنبض
احمد:وانا ايش عرفني انها هتعمل كدا انا كنت عايزها تغير بس وادي جزات الي يعمل خير
*اما في المطار*
*صوت:علي الطائره رقم•••••المتجهه نحو••••••• التوجه الي صاله••••••• للاقلاع*
جمال:يلا يحببتي
نبض بتنهيده:يلا يخالو
وفعلا راحوا وركبوا الطياره واخدو مارلي لمكان المخصص ليه
في نفس الوقت جاسر ويوسف وصلوا وبعلاقتهم عرفوا ان الطياره هتقلع ويوسف زق الامن ودخل جوا وشاف الطياره طارت
يوسف بوجع:نبض
في نفس الوقت عند نبض وهيا الطياره بتقلع قلبها دق وبدموع وعياط هستيري افتكرت ادم ندي يوسف يوسف هسيب يوسف مش هشوفه تاني هيوحشني
نبض بهستريه عياط:يووووسف يوووووسف نزلوني نزلوني نزلوني
وفضلت تتكلم وتعيط بهستريا والمضيفات وخلها حاولوا يهدوها هيا مفيش فايده حاولوا يدوها مهدئ مفيش فايده بردك
المضيفه للكابتن:كابتن لازم نرجع في واحده من الركاب في حاله انهيار عصبي لازم نرجع فورا
الكابتن:ادوها مهدئ طيب
المضيفه:الراكبه حالتها بتسوث لازم تديهم انذار انك هتعمل لاندينج تاني لف فورا
وفعلا الكابتن اداهم الاشاره وعمل اللاندنج
في نفس الوقت يوسف خرج من المطار حزين وجاسر شافه وخرجوا وفضلوا وقفين يوسف مش مصدق الي حصل والي بيحصل حاسس انو في حلم
سمع صوت فوقه عن كل الي في
يوووووووسف
*بعد سنه*
لولولولولولولولولولولولولولولولولي
منه:الف مبروك بجد الف مبروك اخيرا فرحنا بيكوا بقا
يوسف ونبض بصوا لبعض
احمد:ههه يلا يمنه سبيهم يعني الواد جاب اخره تعالي اقعدي بلكوره الي قدامه دي
منه:هههه علي اساس الكوره دي مش بنتك الي جايه
احمد:تعالي اقعدي بردك انتي في الشهور الاخير يمااا
منه:اه قعدني يلا
*عند ادم وملك*
ملك:ادم سبني بقا
ادم:لا انتي ناسيه الدكتوره قالتلك الحمل صعب جدا وانتي ضعيفه اقعدي مكانك
ملك:ادم انا في الشهر التالت وبقالي تلت شهور علي السرير بعد اذنك عايزا امشي انت جايبني هنا وانت شايلني عايزا اتحرق
ادم:لا قولت لا خليكي قاعده بقا متتعبنيش معاكي
ملك:اوف بقا
*عند ندي ونادر*
نادر:ممكن تفكي البوز دا
ندي:لا يبتاع هيدي
نادر:تاني يحببتي دي طالبه عندي فطبيعي تقف معايا تسألني علي شويه حجات مكفرتش البنت
ندي:كذاب انتوا بتحبوا بعض بتخوني ينادر
نادر:يالهوي علي الهرمونات الزايده يبنتي بقا والله مبخونك انا بحبك انتي واتجوزتك انتي مكنت خونتك بقا اوا متجوزتكيش انتي طلاما هخونك
ندي:يعني مش بتحبها
نادر:مبحبش غيرك
ندي:قول والله
نادر:والله يختي سكر وعثل عثل
*عند جاسر وسالي الي اتجوزوا خلال السنه دي*
جاسر:اي يسالي مش كفايا اكل
سالي وهيا بتاكل:جعانه جعانه
جاسر:كلي يحببتي بلهنا والشفا
سالي:متاكل معايا يحبيبي دا حتي يوسف عامل بوفيه حلو اووووي
جاسر:تكل مكلش لي هاتي حته من دا
سالي:دا
جاسر:اه اه
*اما بقا عند ابطلنا الحلوين*
يوسف:يفرحتي النهاردا الدنيا مش سيعاني بجد
نبض:وانا كمان مبسوطه اووووي ييوسف مش مصدقه اننا اخيرا مع بعض
يوسف:حببتي انا لسه واقف عند نقطه انك قولتيلي بحبك انا من ساعه مشوفتك وانا حاسس اني في حلم جميل ومش عايز اصحي منو
نبض:تبطل تسمع كلام احمد تاني يوسف انا حبيتك بشخصيتك بكل حاجه فيك مش عايزاك تغير من نفسك علشاني
يوسف:بحبك
نبض:بحبك
ورقصوا علي اغنيه
*perfect*
وكل كابل جي رقص معاهم بص في نص الرقصه
منه بسرخه سمعت كل القاعه:ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه
نبض بيأس:حتي فرحي مش مكتوبله يكمل
*بعد سبع سنين*
نبض قاعده في الجنينه وولادها امجد وتيا حواليها بيلعبه
نبض كتبت في النوت
*مع ختامي لهذه المذكره احب انا اقول شيئآ واحدآ.....*
*الحب ليس للحبيب الاول فقط الحب للشخص الذي يأخذك من عالمك الي عالم لا يوجد فيه غيركم الحب هوه شعور الحب المُحاوط لكم الحب هوه ان تفكيرك في كل مواقف الحياه يكون في نطاق الحبيب الحب هوه نداء من قلبي الي قلبك الحب نداء من قلب مُتحطم يريد الاحتواء الي قلب يكون له كل شيئ الحب هوه التضحيه التي نفعلها دائمآ ولاكن دون مقابل الحب في عيني وفي قلبي هوه انت ولك فأنت ستفوز دائمآ بحبي.... من قلب احبك ولم يعُض يري غيرك ...الحب هوه انت...*
امجد وتيا:باااااااابي
يوسف:حبايب باااااااابي عاملين اي
تيا:بابي انا تويسه بس مالي مس اضي لعب مع ييا (بابي انا كويسه بس مارلي مش راضي يلعب مع تيا)
يوسف:ههه يروح بابي انتي امجد خد تيا وروحوا للقطه بتاعتكم
تيا بتسقيف:انااا (لنا)
امجد:يلا يا تيا
وراحوا يلعبوا مع القطه
يوسف:حببتي بتعمل اي
نبض:حببيبي النهاردا خلصت المذكره دي
يوسف:شطوره حببتي
نبض:بحبك ييوسف اوووي
يوسف:بحبك اكتر يقلب يوسف يكيان يوسف ينبض يوسف
نبض بهيام : *القلب قلبي والنبض انت*
النهايه...😂❤️❤️❤️
قولولي رأيكم ف نهايه روايه بنت ال 17 ..!
كنت صغننه خالص والنهايه كانت كيوت زي ونا صغيره ..
المهم انتهت قصتنا الجميله قولولي بقا كلمه حلوه منكم يا حلوين🥹❤️
جاهزين من بكرا نبدأ روايه جديده👀❤️
هنزلكم اعلانها بليل❤️
يتبع الفصل كاملا اضغط هنا ملحوظة اكتب في جوجل " رواية نبض سليم دليل الروايات" لكي يظهر لك الفصل كاملا
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية نبض ) اسم الرواية