Ads by Google X

رواية ملكت الحمزة الفصل الواحد و الثلاثون 31 - بقلم سندس احمد

الصفحة الرئيسية

    

 رواية ملكت الحمزة الفصل الواحد و الثلاثون 31 -  بقلم سندس احمد

  حمزه كان قاعد مستني ملك تخلص بمللل
حمزه بزهق: ملك اخلصي زهقت
ملك خرجت وبصتلو وقالت بغيظ: اهداا الله الدنياا م هتطير
حمزه بصلهاا من فوق لتحت
ورفع حاجبو
حمزه ببرود: هو ايدااا انشاء الله
ملك قربت منو وقالت بدلال: ايي
حمزه بحده: ادخلي غيري
ملك برجاء: بليز ع خاطري يحمزتي
حمزه ببرود: ماشي مغيش خروج
وبعد عنهاا وراح قعد عالسرير
ملك بصتلو وقالت بزعل: حاضر هدخل اغير
علفكره بق اللبس مفيهوش غلطه ولا ضيق
حمزه برفع حاجب ووقااحه وهو باصصلهاا: اه م ضيق مهو واضح الاسكيرت مقسمه رجليكي ومقسمه جسمك وتقولوليلي م ضيقه اه والبلوزه القصيره دي ايي
نتي حد قالك اني بقرون
ملك بزهق: خلاص خلاص هدخل اغير
حمزه ببرود: منتي كد كد هتدخلي تغيري كل مره بتعملي نفس الحوار وفالاخر بتدخلي تغيري وكلمتي هيااا اللي بتمشي ف عليه يعني الفرهده ديي تلبسي وتقلعي وتيجي بليل تفرهدي وتنامي مني وفري المجهود دهه لليل يروحي هاا
ملك بخجل شديد: نتا اصلاا قليل الادب ونا م هرد عليك
حمزه قام وراح حاصرهاا عند الدولاب وقال بخبث: لا رودي عايزه اعرف ردك
ملك وشهااا كلو احمر وسخن
ملك بكسوف: حمزه ابعد ابعد م قادره اخد نفسي ابعد
حمزه بسفاله: استني هديكي جرعه
ملك لسه هترد
لاقتو ميل على شفايفهاا وباسهااا بشغف وحب وجنون
كان بيبوسهاا بحنيه شديده وحب
ملك اتجاوبت معاه وحاوطت رقبتو
بعد عشر دقايق حمزه بعد عنهااا
حمزه بغمزه: كفايهه الجرعه ديي ولا ازود
ملك بصتلو بهيام
حمزه بضحك وحب: بتت فوقي
ملك هزت راسهاا وقالت بخجل: حمزه ابعد ع اغير هدومي
حمزه بوقاحه: تعالي اغيرلك ناا يقلب حمزه
ملك زقتو ودخلت الحمام
حمزه بصوت عالي وسفاله: لما نشوف بليل هتعملي ايي م هخليكي تفلتي من تحت. ايدي يحتتي
“” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “”
هاجر نزلت من عربيه علي ولسه هتظخل العماره صوت علي وقفهاا
علي بهدوء: استني هطلع معاكي ع عايز اخوكي ف حاجه
هاجر باستغراب: حاجه اييي ديي
علي قرب ووقف فوشهاا وقااال بهدوء: مفيش بس نا عايزو
هاجر هزت راسهاا ودخلو هماا الاتنين
(هاجر ساكنه ف الدور الخامس)
ركبو الاسنسير
هاجر بدون مقدمات خرجت فونهااا وفتحت الكاميرااا وكانت هتصور قالت بزعل: الفون ده كاميرتوو زفت اوي
علي بصلهاا طلع فوونو وفتحو وادهولهاا وقال بحب: خدي فوني اتصوري بيه كاميرتوو هتعجبك اوي
هاجر خدتو وقالت بضحك: اكيد م ايفون وبعدين منغير متقول كنت هخليك تطلعو دلوقتي ع نتصور
علي استغرب بس قرر يشوف هتعمل اييي
هاجر فتحت رفعت الفون قدام المرايااا وبقتت تتصور واتصورت هيااا و علي الاسنسير وقف واتهز جامد
وهاجر وقعت فحضن علي
هاجر بوجع: اه
علي بخوف وخضه: ف ايي حصلك حاجه
هاجر بدموع بصت لايدهااا اا لاقتهاا بتجيب دم والكم متغرق
علي بص بصدمه ع دراعهااا وقال بجنون: ايدااا
سندهاا وخرج بيهاا بره الاسنسير ووقفو فالطرقه وقال بجنون وعصبيه: انطقي ايي ده
هاجر بدموع: الغرز اتفكت م قادره
علي شمر دراعهااا وبص لايدهاا لاقه منظرهاا بشع اوي
غمض عيونو باسف ووجع وقال: ليه كد ليه ليه يهاجر
هاجر بصتلو بدموع: ايدي وجعاني م قادره
مسكهاا من وسطهاا وراح رجع الاسنسير وشغلو ونزلو ركبهاا العربيه وطلع عالمستشفى
كان طول الطريق ساكت وم بيتكلم
وصلو المستشفى ودخلهاا اوضه عاديه ودخل بعدهاا كان لابس جلافز وبالطو دخل قعد جمبهاا وبق يعقم جرحهااا ويخيط الغرز
هاجرر كانت بتعيط بوجع شديد اوي وبصت تصرخ من الوجع
بعد وقت كانت نايمه عالسرير ومعلقه محلول
علي كان قاعد جمبهااا ومستني المحلول يخلص
“” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “”
ملك كانت بتاكل بجوع شديد
حمزه بصلهاا وحط ايدو ع ضهرها وقال بحنيه: حبيبي اهدي الاكل الكتير ده وحش عليكي اهدي
ملك بصتلو وقالت ببراء: م ناا اللي عايزه ده ابنك
وشاورت على بطنهاا بطفوله
حمزه ضحك عليهاا وقال: كلي يقلبي كلي
وبق يبصلهاا بحب كبير وهيااا بتاكل
المطعم مكنش فيه حد خالص كان محجوز ليه هو وبس
حمزه كان بيصورهاا وهياا بتاكل وم واخده بالهاا
صورهاا ييجي ميت صوره
ملك بغيظ: مخلاص بق ميت صوره مزهقتش
حمزه بعشق: عمري مزهق يملك عمري نتي روحي وقلبي
وحط ايدو على قلبو
ملك تاهت ف كلمه «روحي وقلبي»
ملك بحب: بحبك بحبك بحبااااااااااك
حمزه بضحك وعشق: خلاص يهبله اهدي
ملك ضحكت وكملت اكل
“” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” ”
الساعه بقت تمانيه بليل
علي قام وفك المحلول وحاشو ورماا فالبسكت
والممرضه ساعدت هاجر تقوم وتقف
علي مسك ايدهاا وسندهاا وخرجو بره ركبها العربيه وساق
هاجر بصتلو بزعل وقالت: علي
علي بهدوء: في عندك كيس في عصاير افتحي واشربي ع اكيد مهبطه
هاجر بدموع: نتا زعلان
علي بهدوء: ابداا هزعل ليه البنت اللي خلاص اسبوع وهتبقاا مراتي بتقطع ف ايدهاا وايدهاا متشوههه هزعل ليه
هاجر بدموع ووجع: خلاص م هعمل كد تاني
علي بهدوء: تمم امسحي دموعك ومتعيطيش
هاجر بصتلو بوجع ودموع ورجعت بصت للشباك.
هاجر بهدوء: روح عند البحر عايزه اقعد عالبحر شويه
علي سمع كلام وراح ناحيه البحر
ركن عربيتو ووقف.
علي بهدوء: من امته ونتي بتعملي كد
هاجر بشرود: من لما بابا وماما ماتو
يعني بقالي اربع سنين
علي بوجع: اربع سنين بتقطعي ف ايدك يهاجر ع اييي بتستفادي ايي لما بتعملي كد
هاجر ربعت ايدهاا وبصتلو وقالت بوجع: م عارفه بس برتاح لما بعمل كد تقدر تقول كد بقيت هوايه عندي بمارسهاا كل يوم
مبقدرش افوت يوم الا والموس يمون معلم. ع ايدي
علي حاول يتحكم فنفسوو وقال: طيب لو قولتلك ع خاطر علي حبيبك تبطلي هتبطلي
هاجر بصتلو بحب وعشق: بتحبني ي علي
علي شدها وحضنهااا وهيااا دفنت نفسهاا فحضنو
وبقت تشم ريحتووو بحب واستمتاع
بقت تتمسح فحضنو زيي القطط
حست براحه رهيبه اول مترمت فحضنو
علي كان بيضمهااا بكل حنيه. وبيحاول ع قد ميقدر يطمنهاا
علي بدموع: نوجا لو بتحبيني بصحيح بطلي اللي بتعمليه ده ع خاطري ناا هاا نتي متعرفيش نا بيحصل فياا اييي لماا بشوف ايدك ديي نتي بتقطعي قلبي وم بس كد نا بموت من جواياااا لماا بشوف ايدك ديي
هاجر بقت تستمع بحضنو وتدفن نفسهاا فيهاا
هاجر بعشق كبير: نا بحبك اويي ي علي بعشقك
علي بهيام وعشق: ونا بعشقك يقلب علي
هاجر رفعت وشهاا وبصتلو وكانت قريبه اوي منو بصت فعيونو بحب وبصت على تفاصيل وشو وبصت ع شفايفو ودقنو بعشق كبير علي بص لشفايفهاا وكان هيموت ويبوسهااا بس كان بيمنع نفسو
هاجر حست بيه راحت غمضت عيونهااا وباستوو جنب شفايفوو
كانت بتبوسو بعشق كبير وكانت بتتمنى الوقت يقف وميعديش
علي اتصدم منهاا اوي
هاجر بعدت وبصت فعيونو وقالت ببتسامه وحب: يلاا روحني ع اتاخرناا وع اخد الانسولين
هاجر لسه هترجع مكانهااا علي شدها وباسهااا من خدها
هاجر غمضت عيونهااا وبقت تبتسم بحب وهيام
علي بهمس: م قادر استنه الاسبوع ده يعدي كتير اوي عليااا ينوجتي كتير
هاجر بعدت عنو ورجعت قعدت عالكرسي وقالت بحب: م اكترر مني يلاا بق روحني
علي بصلهاا بعشق وساق ومشي
“” “”” “” “♡””””” ♡”””””♡””””♡”””””♡”””””♡”””””
حمزه كان بيتمشى وواخد ملك فحضنوو
الحو كان هوا وليل واضاءه حميله اوي والشوارع هاديه جداا
وصوت القران اللي حمظه كان مشغلو
ملك حب: حمزه
حمزه بهدوء: ايي يحبيبي
ملك لسه هتتكلم اتصدمت

google-playkhamsatmostaqltradent