رواية وتين الصقر الفصل الثالث 3
3وتين الصقر
وتين فتحت الصندوق وكان الفستان الي كانت عاوزه لاكن كان صقر قفلو لان كان في الاول
مفتوح اوي فرحت وتين جدا
ودخل صقر عليها هوا لسه ممشاش
صقر :عجبك
وتين :جدا
صقر قرب منها و حضنها من ضهراها
وتين :صقر ابعد شويه ماما ممكن تخش
صقر مكمل و مش عاوز يبعد عنها وحاول يبوسها بس وتين بتحاول تبعد ومش قادره
صقر بس*ها بو*سه طويله علي شفيفها
وتين بدموع :صقر ابعد بقا مع صوت شهقتها
صقر بعد :في اي
وتين وهيا لسه بتعيط :أخرج
صقر :طب بليل هتعملي اي و غمزلها
وتين وشها احمر :اطلع برهههههه
صقر بضحكه :طالع طالع
و البنات الي هتجهز وتين اجم وخلصت وتين والبنات مشت صحاب وتين معاها :اي القمر ده يابت
وتين :بجد حلوه
مني صحبتها :حلوه اي ده انتي قمر
دخلت وداد علي بنتها : بسم الله ماشاء الله قمر يا وتين
وتين ابتسمت و حضنت مامتها
وداد :يله يا بنات عشان العريس يطلع ياخدها
وتين اترعبت:ماما متسبنيش
ضحكت وداد وخرجت
وتين كانت متوتره
طلع صقر عشان ياخدها
صقر :اي القمر ده ماشاء الله
وتين وشها احمر
صقر قرب منها وباس يدها :يله
ونزلوا مع بعد
وكان الفرح تحفه وكانو سعداء
خلص الفرح
صقر قام و قال لي وتين يله يا حرمي الماصون نروح بتنا و غمزلها
وتين :لا انا هعد مع ماما
وداد قربت منها مينفعش يله قومي
وتين بدموع : انا مش عاوزه امشي
صقر :يعني مش هتيجي معايا
وتين :ايوه
صقر قرب منها و حملها
وتين :نزلنييي يا صقر
صقر مردش عليها و حطها في العربيه
صقر :يعني مش عاوزه تيجي معايا طيب
و وصلو البيت
حملها صقر و دخل الڤلا بتاعتو محدش كان فيها
صقر طلع علي فوق
ودخل اوضت النوم
صقر كان بيقرب لي وتين
وتين :انا جعانه
صقر مسح علي وشو بغضب تعالي ننزل ناكل تحت
وتين :طيب
صقر : هنتلع تاني متفكريش اننا هنعيش تحت
وتين وشها احمر و نزلو
بعد ما خلصوا اكل وتين طلعت قبلو
صقر طلع جري وراها
و هيا استخبت في الحمام
صقر :افتحي يا وتين
وتين بعند :لا
صقر :افتحي بدل ما اكسر الباب
وتين :طيب هاخد شاور و اطلع
صقر :ماشي بسرعه وصقر غير هدومه
وتين :صقر يا صقر
صقر :اي محتاجه مساعده
وتين :افف ممكن تجبلي البيجامه السوداء الي في الدولاب
صقر :بيجامه يا وتين
وتين :ايوه
صقر:انا مش لاقي حاجه
وتين :انا لسه حطاها دور كويس صقر و البيجامه قدامه :مش لاقي حاجه
وتين بعصبيه وهيا خارجه من الحمام و لفه الفوطه الصغيره علي جسمها :افف ما هيا اهي انتبهت علي بصات صقر لي جسمها شبه عاري و كانت هتجري علي الحمام لاكن صقر
حوطها
صقر :علي فين اخيره بقيتي بين أيدي
وتين :ص ص صصقر ابعد
صقر وهوا بيقرب اكتر :لا
وقرب منها و هوا بي تمتم يبوسها فك الفوطه من علي وتين وهيا مخدتش بلها
و استجابت معا و وقعها ع السرير و بس لي جسمها ب رغبه شديده و انقض عليها
مثل الاسد الذي ينقض علي فريسه
في الصباح صحيت وتين وهيا بتحاول تقوم من جمب صقر لاكن هوا محوطها
صقر:علي فين
وتين: داخله اخد شور سخن و بصت لي صقر بحده لان جسمي مكسر
قرب منها صقر :من اي كدا
وتين : بتمتم و بتشتمو
صقر :بتقولي حاجه
وتين :لا
وفي لحظه صقر رفع البطانيه كلها من علي وتين و تين شهقت بخوف وبتحاول تجيب البطانيه علي جسمها العاري
صقر :بداري اي ما خلاص كلو بأن امبارح
وتين وشها احمر و اخدت البطانيه علي جسمها العاري ودخلت تاخد شاور دافئ
بعد شويه صقر و هوا بيخبط علي الباب :محتاجه مساعده
وتين :امشي يا صقررر
بعد شويه وتين :صقر
صقر:يا نعم
وتين بكسوف :ممكن تجبلي هدوم ألبسها لان نسيت اخد
صقر بضحكه :تاني
وتين :افف يله بقا
صقر جاب توب ابيض قصير جدا و شورت جنز قصير بردو
و خبت علي الباب خدي
فتحت وتين حطه صغيره من الباب عشان تاخد الهدوم استغل صقر الفرسه و زق الباب و دخل
وتين شهقت :اطلع بره
صقر وهوا بيبص لجسدها العاري
وتين جريت ع بره وصقر وراها
صقر كتفها علي السرير:تيجي نكمل الي كنا بنعملو امبارح
وتين و وشها احمر :والله ماقدره جسمي مكسر بسببك ابعد بقا
صقر بسها و قام
وتين بتحاول تداري جسمها بي ادها هات هدومي
صقر :قومي هتيها انتي
وتين مش عارفه تقوم بسبب جسمها العاري
اففف هات اي حاجه
صقر قرب منها وشال ادها من علي جسمها و لبسها و هيا كانت هتموت من الكسوف
صقر :انا خلصت قمر يا ناس
وتين :انا جعانه
صقر ضحك تعالي ننزل نفطر
و قرب حملها علي ضهرو و نزلو
بعد شويه كان صقر نايم علي جسد وتين شبه العاري و بيتفرجو علي التلفزيون
صقر :وتيني يا وتيني
صقر عرف أن وتين نامت قفل التلفزيون و اخدها بين ضلوعو وانام """للكاتبه جني طوبار ♥️
•تابع الفصل التالي "رواية وتين الصقر" اضغط على اسم الرواية