Ads by Google X

رواية جميلة الفصل الرابع 4 - بقلم ليل ادم

الصفحة الرئيسية

 رواية جميلة الفصل الرابع 4

مساء الخير للجميع 💐💐🤍💐🤍❤️

الجزء الرابع من قصه ❤️💐🤍❤️🤍

                    (❤️جميله ❤️)

جميله: ( بفرحه و كسوف) انتا بتتكلم بجد

ياسين: طبعاً وجد جدآ كمان 

جميله: بس أنا اكبر منك يا ياسين

ياسين: انتي هتعملي حوار على تلات أربع سنين

جميله: موافقه

ياسين: منا عارف اصلا تعالي معايا

جميله: على فين انا بلبس البيت

ياسين: ذاي القمر في كل حاجه تعالي ( وخد ايد جميله وشدها بره البيت)

جميله: انتا مالك النهارده في اي ( وبتضحك)

ياسين: اركبي بس العربية

جميله: أهو

ياسين: (كنت عارف أن الخطوة دي هتحصل في يوم من الايام علشان كده كنت اشتريت شقه وجهزتها للوقت ده خدت جميله وروحت على هناك )

جميله: اي وقفت ليه 

ياسين: انزلي وخليكي معايا للآخر ومش هتندمي

جميله: حتا لو هندم يا ياسين أنا هفضل جمبك لآخر نفس في حياتي انتا متعرفش أنا بحبك أد اي

ياسين : والله يا جميله أنا بحبك اوي بس كنت مستني اقف على رجلي علشان متفتكريش اني طمعان فيكي

جميله: انتا الراجل الواحيد اللي دخل حياتي بعد بابا وعمري ما فكرت ولا شوفتك كده يا ياسين 

ياسين : يشهد على كلامي ربنا اني كنت مستني الوقت المناسب مش اكتر وعلشان اثبت ليكي صدق كلامي انزلي من العربية

جميله: هنروح فين

ياسين: انزلي بس 

جميله: حاضر

ياسين : ( طلعنا الشقه فتحت الباب) اتفضلي شقتك يا ست البنات

جميله: دي بتعتي 

ياسين: طبعاً امسكي القلم ده كده

جميله: اهو 

ياسين: اكتبي أسمك هنا 

جميله: ده بجد 

ياسين : علشان يبقا ذاي المحلات وكل حاجه مكتوبه بأسمك 

جميله: اي ده استنا بس هوا انتا كاتب كل المحلات بأسمي 

ياسين: طبعاً

جميله: بس أنا أول مره اعرف الكلام ده

ياسين: أنا بقا عارف ادخلي اتفرجي ولو عايزه تغيري الشقه كلها عيوني ليكي يا وش السعد

جميله: ( فرحانه جدا من كلام ياسين و الشقه كانت تحفه بجد حاسه اني حتا لو غيرت فيها حاجه مش هتكون احلي من كده أصلا وتم الجواز فعلاً)

ياسين: ( سنه مرت علينا اجمل سنه في حياتي وعمري كله بجد. ربنا كرمني ب جميله كل حاجه اي راجل يحلم بيها موجوده في جميله )

جميله: ( شوفت مع ياسين كل حاجه حلمت أنها تكون في الراجل اللي هعيش معاه الباقي من عمري حب وحنان أب وأخ وزوج وصديق رغم أنه بيكون معظم الوقت بين شغله إلا أن بيسرق كل لحظه يكون فاضي فيها من أجل اني مزعلش منه ودي لوحدها تخليني مزعلش منه أبدا كفايه أنه بيشتري خطري حتا لو هيجي علي نفسه علشاني بس بصراحه في اهم حاجه نقصه هيا أننا يكون معانا طفل رغم أن عدت سنه كامله إلا أني مفيش اي اعراض حمل حتا لو كاذب مفيش حاجه خالص اتفقت مع ياسين النهارده يجي بدري علشان نروح للدكتور وده طبعا بعد ألحاح جامد جدا مني )

ياسين : ها جاهزه يا وش السعد انتي 

جميله : جاهزه يا قلب وش السعد

ياسين : والله لو عليا ولا عايز اروح ولا اجي بس علشان متكونيش زعلانه من حاجه او تقولي ذاي المره اللي فاتت اني مش عايز اخلف منك 

جميله: معلش ياحبيبي حقك عليا غلطه لسان 

ياسين: ولا يهمك يا حبيتي المهم هوا فين الدكتور ده

جميله: علي أول الشارع هنا مش بعيد 

ياسين : ( روحنا فعلاً للدكتور وطلب مننا شويه فحوصات عملتها أنا وجميله والمفروض بعد اسبوع اروح استلم التحاليل ونعرف العطل جاي من اي )

جميله: ( بتتصل على ياسين ) ألو

ياسين: اي يا حبيبتي

جميله: بالله عليك علشان قعده على أعصابي سيب اي حاجه في ايدك وروح هات التحاليل وشوف الدكتور هيقولك اي علشان خايفه اوي والله يا ياسين مش عارفه ليه

ياسين : اي ده مش هتيجي معايا

جميله: لا مش قادره حاسه اني قلقانه اوي 

ياسين: يا حبيبتي مفيش حاجه أن شاء الله خايفه من اي بس

جميله: ريحني بالله عليك

ياسين : حاضر والله رايح حالا سلام

جميله: سلام

ياسين : ( قفلت مع جميله وخدت العربيه روحت جبت الفحوصات وطلعت للدكتور علي طول شاف الفحوصات)

الدكتور: للأسف يا استاذ ياسين 

ياسين : في اي ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ إلي اللقاء في الجزء القادم ❤️❤️

✍️ليل أدم 💐❤️

 •تابع الفصل التالي "رواية جميلة" اضغط على اسم الرواية

google-playkhamsatmostaqltradent