رواية لم يكن لي من البداية الفصل الثاني عشر 12
وحلقه خاصه
زي ماوعدتكم اهو وروني بقا التفاعل
نبدا بسم الله الرحمن الرحيم
❤❤❤❤❤
كان بيدرب بكل قوته وبيطلع غضبه كله في التدريب لحد مدخل
كرم... الياس
الياس وقف عن التدريب وكان بينهج
... اي هر*بت تاني
كرم سكت
الياس اخد الجاكت بتاعو وخرج وهو ناوي عل حاجه
كرم خرج يجري ورا وكان مرعوب وبيدعي انه هو يلقيها قبل الياس لان لو الياس لقها مش هيحصل خير ابدا
❤❤❤❤❤
عندها
.. لازم اهر*ب واجلي بسرعه عشان لو لقاني المره دي مش هيل*حمني
كانت هتجري تاني بس في عربيه وقفت قدامها
هي برعب... يانهال ملوش الوان انا هم*وت انهالده
نزل منها وكان باين عل وشه الش*ر
حاولت تجري راح كتفها
الياس بفحيح الافعي.... انا المره اللي فاتت قولتلك لو اتكررت تاني هع*قبك صح
هي ضر*بتو في ركبتو ولوت دراعو ال كان عل رقبتها... انت ايه ال علفك مكاني
ملحوظه... هيا عندها لدغها في الراء بتقولها لام
الياس ببعد الوجع... مهما حاولتي ته*ربي هجيبك ياريم
ريم... جريت وهو فضل واقف مكانه ولبس نظارتو تاني وابتسم بخبث ومكر
وركب عربيتو وراح عل مكان
❤❤❤❤❤
عند ريم جات عربيتين ونزل منهم ناس وكانو بيحاولو بيكتفوها بس ريم كانت بتضر*ب فيهم لحد ماواحد منهم رش مخد*ر في وشها
ريم فقدت الوعي واخدوها ومشيو
واحد منهم رن عل حد
... كلو تمام ياباشا
❤❤❤❤❤
الياس رجع البيت وكان هادي قابلتو مياده ولين بخوف
مياده بخوف... الياس حصل ايه وفين ريم
الياس بهدوء... هر*بت معرفش راحت فين
لين بغموض... وانت هادي كدا ليه دانت زي ابوك عامل زي البر*كان
الياس ببرود... هيا مش عاوزه تفضل معايا اعمل ايه هيا ال اختارت وسابهم وطلع اوضته
لين بصت عليه بشك
ومياده كانت بتعيط وخايفه عل بنتها
لين... اهدي اكيد هترجع
❤❤❤❤❤
الياس طلع فوق واتصل عل حد
عاوزها تكون موجوده في جريده واحده بس
وقفل
الياس... ببتسمه.. ابتدا العب ال مجبتك راكعه ليا ماكنش الياس المنصوري
وغير هدومه وخرج
❤❤❤❤❤
عند ريم كانت ابتدت تفوق
ريم بوجع... ااه يالاسي (راسي)
ريم بزعيق... انتو يالا بله يلا خط*فتوني
واحد منهم دخل ليها.. نعم
ريم بجوع... انا جعانه
الراجل... بستغرب... ال مكانك دلوقتي بيكون خايف مش جعان
ريم بجوع اكتر... يعني انا ضيفه عندكم صح
الراجل... صح
ريم... تبقي تكرموني وتجبولي اكل
الراجل... احنا عندنا تعليمات اننا مندخلش ليكي حاجه لحد مالمعلم يجي لينا
ريم... خلاص هاتلي اكل لحد مامعلمك يجي
الراجل... بخوف.. بس المعلم
ريم... متخفش مش هقول انك جبتلي اكل تلضيك امو: ت عل لحم بطني
الراجل... كان هيكلم لولا
... خلاص هات ليها اكل عشان تعرف تهر*ب كويس
ريم... الصوت دا مش غليب عليا
المعلم ظهر من ورا الراجل
ريم بصدمه ورعب... االياااس
الياس بامر.. روح شوف انا قولتلك ايه
الراجل بطاعه... حاضر يامعلم وخرج
ريم برعب... بقا انا اهلب منك وانت تجبني ليك تاني
الياس شد كرسي وقعد قدامها بهدوء... شوفي ياريم انتي مش عاوزه تفضلي مغايا صح
ريم... ااه
االياس... وانا موافق اطلق*ك
ريم بغموض.. وال مقابل
الياس... ببتسمه.. من غير مقابل ها قولتي ايه
ريم بصدمه... انت بجد الياس
الياس... عارف انك مصدومه بس دا الواقع انا مقدرش افضل مع واحده مش عاوزني ولا انا عاوزها
ريم بصدمه وزعل... ايه ولا انت عاوزها
الياس بمكر... ااه مالك زعلتي ليه
ريم... وانا ازعل ليه دا يوم الفلح ليا
الراجل جاب ليها اكل
وحطو ومشي
الياس فك ايديها واتعمد انه يلمس ايديها وهو بيفكها وريم جسمها قشعر
... دلوقتي كلي عشان نرجع عل البيت ونعرفهم اننا هنطل*ق
ريم... بزعل... بسرعه دي
الياس... ااه مش دا ال انتي عاوزه
ريم بصتلو وكلت بزعل وهيا نفسها مش عارفه زعلانه ليه
الياس كان متابعها وهو من جوه مبسوط اوي
خلصت اكل واخدها ومشيو كانت طول الطريق زعلانه وبتبص من الشباك
الياس كان كل شويه يبص عليها وفي سره... ولسا انتي شوفتي حاجه
وصلها بيت اهلها
ريم بستغراب... احنا بنعمل ايه هنا
الياس... ايه مش احنا هنطل*ق خلاص معدش داي انك تفضلي معايا في البيت
ريم بصتلو وكانت الدموع في عيونه... اوكي ونزلت ودخلت اوضتها وقعدتت تعيط هيا فعلا حبته ولا عشان هيسبو بعض بس دا ال هيا عاوزه وكانت بتهر*ب منه عشانه
❤❤❤❤❤❤
الصبح
كانو بيفطروا ريم كانت بتلعب في الاكل ومراد كان بيقرا في الجريده وانصدم من ااخبر ال نزل
مراد بصدمه... الياس
مياده وريم بخوف... مالو الياس
مراد بص عل ريم... خدي وانتي تعرفي
ريم اخدتهامنه وانصدمت ودموعها نزلت
(زواج الياس المنصوري نجل رجل الاعمال المشهور اوس المنصوري وابنة رجل الاعمال المشهور سالم الفريدي)
ريم بدموع بصت عليهم ودخلت اوضتها تكمل عياط... بسلعه دي ياالياس
دانت كنت مخطط بقا لكل حاجه
وكملت بغيره... مش هخليك لغيلي ياالياس انت بتاعي وبس
ولبست وراحت عل بيتها هيا والياس
❤❤❤❤❤
الياس روح البيت
لقه كلو ضلمه
راح فتح النور وبص عل الشقه وكان مضيق ان ريم مش فيها رغم ال كانت بتعملو فيه
راح دخل اوضته واتفج لما لقها
الياس بفرحه من جوه بس دراها ورا بروده
... كنتي قولتي وانا كنت جبت ليكي هدومك
ريم... بغيره.. انت فعلا كنت هتجوز
الياس بمكر... ااه شكلك قرايتي لخبر
ريم بغيره وراحت مسكتو من هدوه... لد عليا
الياس... ااه
ريم بغيره اكبر... انت بتاعي يالياس
الياس... اخدها في عالمو الخاص بيهم بس
وووتمت
❤❤❤❤❤❤
عاوزه تفاعل بقا
❤❤❤❤❤❤
روايه وحش الصعيد
❤❤❤❤❤❤
للكاتبه زهره اللوتس الجزار
❤❤❤❤❤❤
اشوفكم في الروايه الجديده
❤❤❤❤❤
باي
❤❤❤❤❤
•تابع الفصل التالي "رواية لم يكن لي من البداية" اضغط على اسم الرواية