Ads by Google X

رواية احببت اعمى الفصل التاسع عشر 19 - بقلم سندس محمد

الصفحة الرئيسية

 رواية احببت اعمى الفصل التاسع عشر 19

رواية احببت اعمى  بارت 19

رحمه بخوف: انتي عايزه ايه 
يارا قربت منها بشر: عايزه روحك
رحمه بخوف شديد: حرام عليكي ابعدي عني 
يارا قربت منها بشر بس فاجاءه بعدت عنها 
يارا بسخريه: ايه خوفتي صح
رحمه مردتش هي لسه مصدومه من اللي كانت يارا هتعمله 
يارا بسخريه شديده: متخافيش اوي كده انا مش هاجي جنبك وده مش معناه اني مش هقتلك لا هقتلك بس في الوقت المناسب 
رحمه بدموع: أنا عملتلك ايه 
يارا بحقد: خدتي عمر مني وعمر ملكي فاهمه 
رحمه بتحدي:  انا هقول لعمر كل حاجه 
يارا بسخريه: لا ياروحي انا وفرت عليكي المجهود ده انا قولتله 
رحمه باستغراب: قولتيله طب وهو قالك ايه 
يارا قالت فرصه توقع بينهم: قالي ميهمنيش انتي ممكن تكوني وقعتيها غصب عنك وانه مش هيخسرني عشان انا في الاول والاخر بنت عمته وحبيبته 
رحمه بصريخ:  اطلعي بره برههه 
يارا بسخريه: براحه على نفسك ياحلوه وانا كده كده ماشيه اصلا باي ياروحي 
خرجت يارا من الاوضه وهي حاسه بانتصار 
عند رحمه في الاوضه 
رحمه في نفسها: رحمه متصدقيهاش دي كدابه وبتحاول توقع بينك وبين عمر اوعي تصدقيها عمر بيحبك وانتي بتحبيه اهدي واعقلي 

عدى ساعتين 
رحمه لقت الباب بيخبط وعمر بيقولها من ورا الباب 
عمر: اخش ولا ايه 
رحمه بابتسامة: خش 
دخل عمر 
عمر بابتسامة: اتاخرت عليكي 
رحمه بهدوء: لا متاخرتش ولا حاجه 
عمر جاب كرسي وقعد قدامها 
عمر بابتسامة: انا مش مصدق اني قاعد قدامك كده 
رحمه بهدوء: ولا انا مصدقه انك عملت العمليه 
عمر بهدوء: وقعتي ازاي يارحمه 
رحمه بتوتر حكتله كل حاجه وحكلته إن يارا جت كمان 
عمر بعصبيه: يارا خلاص جابت اخرها معايا 
رحمه بتوتر: عمر احممم انت لسه بتحبها 
عمر بمشاكسه: طب وده يهمك 
رحمه بكسوف: احمم انا بسأل سؤال يعني بص هو انت قصدي 
عمر بمقاطعه وضحك: خلاص خلاص يخريبت الكسوف والتوتر 
رحمه بابتسامة: بابا منصور عامل ايه 
عمر بحب: الحمدلله ياقلبي 
رحمه بهدوء: عمر هو انت بتحبني بجد 
عمر بحب: بعشقك وعمري ماعشقت غيرك مش عارف ازاي بس منغير ماشوفك حبيتك حبيت صوتك ورقتك حبيتك اوي 
رحمه بخجل: احمم طب طب هو ينفع تروح البيت تجبلي هدوم عشان عايزه اغير هدومي 
عمر بحب: حاضر ياقلبي وهجيب هدوم ليا كمان عشان هبات معاكي 
رحمه بهدوء:طب هو انا هطلع من المستشفى امتى 
عمر بهدوء: مش عارف لما الدكتور يقول 
رحمه بابتسامة: انا بصراحه زهقت اوي 
عمر بابتسامة: معلش الوقعه مكنتش ساهله 
وقام من على الكرسي همشي بقى ماشي 
رحمه بابتسامة: ماشي متتاخرش عليا 
عمر بابتسامة: مش هتاخر 
مشي عمر من المستشفى 

************************************************
عند صفيه 
صفيه رنت على داده فتحيه 
داده فتحيه: الو مين معايا 
صفيه بغرور: انا صفيه هانم 
داده فتحيه بلهفه: الو ياهانم في حاجه ولا ايه 
صفيه بخبث: بقولك يافتحيه هو منصور في القصر اصل انا برن عليه مش بيرد 
داده فتحيه: اه ياهانم موجود تكلميه 
صفيه بسرعه: لا لا انا كنت بطمن عليه بس طب بقولك هو عمر موجود 
داده فتحيه باستغراب: لا ياهانم 
صفيه بشر: ماشي يافتحيه سلام 
قفلت معاها ورنت على حد 
صفيه بخبث وشر: نفذ 
************************************************
عند عمر وصل القصر 
دخل عمر ملقاش منصور قاعد 
عمر في سره: اكيد بابا في اوضته هطلع اسلم عليه قبل ماروح المستشفى تاني 
طلع عمر وخبط على الباب ملقاش رد 
خبط تاني ملقاش رد بردو 
عمر بقلق: بابا بابا حضرتك جوا 
ملقاش رد 
دخل عمر بسرعه لقا 


  •تابع الفصل التالي "رواية احببت اعمى" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent