رواية اميرتي الصغيره الفصل العشرون 20
عند كنان و ريم
اكلوا وخلاصوا و راحوا الاوضة بتاعتهم تاني كنان كان ماسك الاب توب و ريم بتتفرج علي كرتون ربانزل
وشوية والكرتون خلص ريم قامت وتطفت التلفزيون و جابت الكوتشينه من الدرج و جات جنب كنان
ريم : يا كنان
كنان بصص في الاب توب : نعم
ريم ببتسامة : نعم الله عليك يا غالي تعالي العب معيا
كنان كان خلص الشغل بتاعه وقال : كوتشينه لا هاتي الشطرنج و تعالي
ريم بغضب : لا انت بتكسب فيها علي طول
كنان بضحك : هههه خلاص هنلعب دور كوتشينة ولو كسبت نلعب بعديها شطرنج
ريم ببتسامة : ماشي
وبعد شوية
كنان بضحك : ههههه يلا بقا روحي جيبي الشطرنج
ريم بغضب : علي فكرة انت شكلك نصاب و مفهمني اللعبة غلط عشان تكسب انت
كنان قام هو جاب الشطرنج وبداوا يلعبوا تاني
بعد عشر دقايق
ريم بغضب : لا بقا و اللهي مانا لاعبة و قلبت الشطرنج علي السرير
كنان بضحك : ههههه انتي الي مش عرفة تلعبي
ريم بغضب : لا انتي الي بتغش
كنان حضنها وقالها : خلاص تعالي نعمل حاجة احسن
ريم : ايه هي
كنان : احكيلي عن نفسك يا ريم
ريم : انا ريم بسيوني عندي ١٥ سنة و عايشة مع ماما و اخويا
وعندي اخ تاني بس مش عايش معنا في نفس البيت
كنان بصدمة : ايه ..
كنان بصدمة : ايه ازي يعني
ريم : اه واللهي زي ما بقولك كده يا خويا وقدي بضبط انا وهو جينا في نفس اليوم
كنان : يعني توام !
ريم : لا
كنان : طب ازي يعني فهميني
ريم : هو اخويا بس امي مش امه و ابويا مش ابوه هو مامته ماتت وابوه بس هو الي عايش و اخده و سافره عشان الشغل و المفروض يجي بكره او بعده ماما بتقولي هو اخوكي في رضاعة مش عارفة يعني بس هو اخويا وخلاص اه واسمه مروان
كنان : اااه قولي كده .. واكمل بغضب وانتي عرفتي منين انه جاي بكره ها انطقي
ريم بخوف : يا ساتر يارب كنان بيك لا تخوفني هيك
كنان بجدية وغضب : بقولك عرفتي ازي انا مش بهزر يا ريم
ريم : عشان علي طول لما بيسفروا بيروحوا شهر و يجوا تاني
كنان : امممم
ريم ببتسامة وطفولة : كنان لما يجي ابقي خليني اروح عنده العب شوية معه
كنان بغضب جحيمي : نعم يا روح امك
ريم بخوف : احيه خلاص خلاص انسي الي قولته
كنان بغضب : ما بلعب معكي اهو عايزة ايه تاني
ريم بطفولة : لا مش العب دي العب التانية انت مش هتعرف تلعبها عشان انت كبير ههههه
كنان بصدمة : اناا كبير … و اكمل بغضب طب نامي بقا عشان مسيحش د*مك
ريم ضحكت و نامت علي السرير
وكنان جاله تلفون
كنان : الو
– ازيك يا كنان ياحبيبي عامل ايه انا عمك مصطفي
كنان : انا الحمدلله يا عمي مصطفي انت عامل ايه ايه مش ناوي تيجي مصر ولا خلاص حبيت فرنسا خلاص وهتقعد فيها
– انا الحمد لله يا حبيبي بص انا هنزل مصر كمان يومين وقولتلك عشان تيجي تخدنا من المطار ده لو مش هنعطلك
كنان من تحت ضرسه : لا تمام ماشي هجي اخدكم
وقفل معه الخط و دخل جو تاني
وكانت ريم خلاص نامت راح طفي النور و نام جنب ريم واخدها في حضنه وابتسم وفضل يتامل ملامحها طفولية الجميلة لحد مالنوم غلبه ونام
(๑˙❥˙๑)(๑˙❥˙๑)(๑˙❥˙๑)(๑˙❥˙๑)(๑˙❥˙๑)(๑˙❥˙๑)
وجه يوم جديد علي كل ابطالنا
عند احمد وحنان
احمد صحي لقي حنان في حضنه ابتسم و قام من جنبها براحة عشان ميديقاهش و اخد شاور و لبس بدلته و قرب من حنان وبيصحيها
احمد : حنان يا حنان اصحي كل ده نوم
حنان فتحت عنيها و ابتسمت
احمد ببتسامة وخبث : صباحية مباركة يا عروستي
حنان بخجل : بس بقا
احمد بضحك : ههههه ماشي و طبع قبلة علي جبينها و اكمل بحب عايزة حاجة اجبهالك وانا جي
حنان ببتسامة : لا عايزة سلامتك بااي
احمد بحب : باي يا حبيبت قلبي
(๑˙❥˙๑)(๑˙❥˙๑)(๑˙❥˙๑)(๑˙❥˙๑)(๑˙❥˙๑)
عند كنان وريم
كنان قام قبل ريم وقال
– الحمدلله صحيت قبليها بدل الخناقة بتاعة كل يوم
كنان قام واخد شاور و لبس بدلته و رش برفانه و راح كالعادة يصحي ريم
كنان بحب : يا ريم يا ررريم اصحي يا غيبوبة
ريم بنوم : امممم
كنان : صباح الخير
•تابع الفصل التالي "رواية اميرتي الصغيره" اضغط على اسم الرواية