Ads by Google X

رواية قلبي الذي احبها الفصل العشرون 20 - بقلم الكاتبة الصغيرة

الصفحة الرئيسية

 رواية قلبي الذي احبها الفصل العشرون 20 

قلبي_الذي_احبها 
 
Part20
 
 
 
تاني يوم عندالعيله في القصر
 
حور :رعد اصحي اصحي يلا هنتاخر ع الطياره
 
رعد: بس ياحور بتزعقي جنب ودني
 
حور: ايووووه يلا قوم قوم 
 
رعد: الساعه كام 
 
حور: ٦
 
رعد: هنصحي سته لي والطياره ١٠
 
حور: عشان مناخرش 
 
رعد: مش هناخر تعالي بس تعالي وبياخدها ف حضنه 
 
حور :هتروح علينا نومه كدا 
 
رعد: ششششش انا مستني لحظه اللي هتكوني ف حضني دي من كتير 
 
حور: ياسلاااااااااااام عشان كدا كنت تعرف عصايه المقشه دي صح 
 
رعد :من دي اصلا 
 
حور: ست زفته اللي كنت عارفها 
 
رعد :ااااه طب لي افتكرتيها دلوقتي 
 
حور: برحتي وبعدين دي اختفت فجاه 
 
رعد: مش فجاه ولا حاجه 
 
حور :امال اي يعني
 
رعد: اتقتلت 
 
حور: اييييه
 
رعد :اه عمك قتلها بعد محنا كشفناه
 
حور :خلاص بقا ربنا يرحمه ويسامحه ع كل ده 
 
رعد :انتي طيبه اووي ياحور 
 
حور: طيب يلا عشان منتاخرش 
 
رعد: يلا اهو 
 
____________عندليلي وياسر________________
 
ليلي :اييييي في اي بصصلي كدا لي 
 
ياسر: ايه مراتي وابصلها برحتي 
 
ليلي :طيب ابعد خليني اقوم اجهز الشنط 
 
ياسر: قومي اهو هو انا مسكك
 
ليلي :بضحك ايوه مسكني فعلااهو 
 
ياسر: طيب خليكي معايا حبه 
 
ليلي: لازم نجهز الشنط هنتاخر  
 
ياسر: حبه صغنني بس وهنقوم 
 
ليلي: لا يلا وبتقوم وهو بيسبها 
 
عند: كارما وفهد 
 
كارما :يلا يافهد قهوتك جهزت هسبقك ع البلكونه
 
بيقوم :فهد وراها 
 
فهد: تسلم ايدك وبيبوس ايدها جهزتي كل حاجه 
 
كارما :اه جهزت الشنط وكل حاجه هنحتاجها وقعد استناك تصحي نقعد في البلكونه زي العادي 
 
فهد: ده اي الشطاره دي كلها بس انا متجوز القمر دي 
 
كارما: بضحك اه متجوزها 
 
فهد: والله انا لسه مش مصدق  
 
كارما: ولا انا معقوله اتجوزتك خلاص 
 
فهد: بياخدها ف حضنه وعد مني ياكارما لعوضك عن كل ده هتشوفي 
 
_________عند سليم وساره_________
 
سليم :حبيبي يلا قومي هنتاخر 
 
ساره: لا لسه شويه 
 
سليم: شويه اي بس قومي يلا لسه هنجهز الحاجات 
 
ساره: جهزتهم انا من بليل سبني انام حبه بقا 
 
سليم: لا يلا قومي بيشدها من ع السرير وبتقع ع الارض 
 
ساره: انت بتوقعني طيب وبتضربه بالمخده 
 
وسليم بيشلها بيحدفها ع السرير 
 
ساره :بتفضل تضرب في وسليم فجاه بيبوسها وساره بتفضل متنحه وبيبعد عشان تاخد نفسها 
 
اول م سليم بيبعد ساره بتخبي وشها في 
 
سليم: يابنتي انا جوزك جوزك والله جوزك 
 
ساره :برضو متعملش كدا بتكسفني 
 
سليم :يارب صبرني 
 
ساره: لي هو انا مصيبه ولا كنت مصيبه 
 
سليم: لا ملبن .
 
ساره :وشها بيحمر وبتطلع تجري ع الحمام 
 
سليم: بيفضل يضحك عليها 
 
______________عند محمد وورد____________ 
 
محمد: صباح الخير ياقلبي 
 
ورد: صباح الخير ياحبيبي يلا قوم جهزت كل حاجه وجهزتلك الحمام كمان 
 
محمد: ربنا يخليكي ليا ياقلب وعيون محمد هو انا مقلتلكيش اني بحبك اوووي وبيشدها عليه 
 
ورد: لا قولتلي وخلينا نخلص بدل منتاخر 
 
محمد :طيب منتاخر فيها اي يعني 
 
ورد: لا فيها كتير اوعا 
 
محمد :بتزقي ايدي 
 
ورد: انا لا فين ده 
 
محمد: بتخيل انا هاااا 
 
ورد: بضحك اه 
 
محمد: هعديها المره دي بس عشان منتاخرش وبيغمزلها 
 
عند بقيت العيله شهد واميره وعز ومصطفي ومازن بيكونه كلهم صاحيه وبيفطره تحت 
 
بينزله كلهم 
 
صباح الخير 
 
الجد: حكيم صباح الفل عليكم اي خلاص جهزتم 
 
رعد: اه ياحكيم 
 
حكيم :طيب هتخده العيال دي معاكم برضو 
 
سليم: لي بقا 
 
عز :وانت مالك يارخم احنا كمان عايزين نغير جو 
 
حكيم :اه انا وعدتهم وحجزلهم معاكم كمان 
 
فهد: ده تخطيط من تحت لتحت 
 
سليم :اه صح لما هنرجع هرجع انا وساره ع بتنا 
 
حكيم :لي يابني حد زعلك 
 
سليم: لا بس كفايه كدا بقا والبيت خلص خلاص وامي كمان قاعده لوحدها 
 
حكيم: خلاص يابني اللي يريحك
 
وبيستعده كلهم للسفر وبيركبه العربيات وبيتوجه الي المطار 
 
وبيوصله وبيركبه الطياره  
 
في الطياره 
 
حور رعد انا خايفه لا مش عايزه اروح مكان 
 
رعد حور خلاص ركبنا ومتخافيش وانا معاكي 
 
حور لا خايفه نزلني 
 
رعد بصي اسندي عليا كدا ومتخافيش 
 
وبياخدها ف حضنه وهي بتنام 
 
وبعد مده بيوصله كلهم    فرنسا 
 
وبينزله من الطياره 
 
حور هنروح فين يارعد 
 
رعد بتنا اللي هنا 
 
حور الله لينا بيت هنا 
 
رعد طبعا
 
حور طب يلا يلا بسرعه نروح عايزه اشوفه 
 
رعد مستعجله لي كدا كدا رايحين اهو 
 
حور طيب يلا 
 
كارما الله يافهد فرنسا حلوه اووي 
 
فهد ولسه لما هنخرج فيها وتشوفيها 
 
كارما ربنا يخليك ليا يارب 
 
فهد ويخليكي ليا 
 
محمد اي رايك نسيب معاهم الشنط واخد ونلف البلد شويه 
 
ورد :اه يامحمد يلا يلا يامحمد ونبي عايزه اشفها 
 
محمد :اسكتي خلاص رايحين 
 
سليم :لينا اوضه تلمنا وبيغمزلها 
 
ساره: ايده مش هنخرج 
 
سليم: هنخرج بس بليل بقا دلوقتي لا 
 
ساره: طيب انا رايحه ازور خالتي 
 
سليم :والله لا تعالي مش هتعرفي تفلتي مني 
 
ليل: تعالي نشرب قهوه هنا ياياسر 
 
ياسر :يلا ياعيون ياسر بس نروح بسرعه 
 
وبقيت العيله بيطلعه ع القصر اللي في فرنسا

🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚


  •تابع الفصل التالي "رواية قلبي الذي احبها" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent