Ads by Google X

رواية اميرتي الصغيره الفصل الحادي والعشرون 21 - بقلم طمطم

الصفحة الرئيسية

 رواية اميرتي الصغيره الفصل الحادي والعشرون 21 


ريم بنوم : يعني انت مصحيني من النوم عشان تقولي صباح الخير ابغي اقتل ده لحين بس استحي
كنان بغضب : اه من لسانك ده الي عايز قطعه ربنا قصر في طولك وعرضه بالسانك
ريم : حكمة ربنا اعطرد بقا
كنان : لا يختي مش هعطرد بصي انا جاي بليل علي الساعة ٧ كده تكوني لبستي عملك مفاجاه
ريم بفرحة وحضنته : بجد طب وريهني دلوقتي ينوبك ثواب
كنان ضحك و طبع قبلة علي خدها : هههه لا بليل يا بطتي
ريم بطفولة : بس مش تتاخر ولا ترجع في كلامك ماشي
كنان بحب : ماشي اوعي بقا عشان اورح الشركة واكمل بخبث ولا عايزني اقعد معاكي اذا كان عليا عادي تولع الشركة هقعد معاكي انا موافق
ريم بعدت عنه واتكسفت : لا ياعم علي ايه س س سلام هههه
كنان بضحك : هههه يلا سلام
ونزل  بعد ما اكد علي سما تحضر الفطار لريم و ركب عربيته و راح الشركة
⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)⁩
عند اسلام راح للمستشفي بتاعت مريم اطمن عليها و كانت نايمة و خرج راح الشغل بتاعه في مستشفىته و كان الشغل كتير جدا عنده و المرضي كتير و قعد طول الوقت في المستشفي
⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)⁩
وعدا الوقت عادي وجات الساعة ٧ و كنان وصل و اخد ريم وركبه العربية
ريم بفراحة : ايه هي المفاجاة
كنان بحب ومسك ايديها : لو قولتلك مش هتبقا مفاجاة
ووصلوا قدام مستشفي
ريم باستغراب : انتي جيبني المستشفي ليه
كنان مردش عليها ومسك ايديها ودخلوا جوا وكان في صحافة كتير  عشان كنان و الامن ورجالة كنان منعوهم من التصوير و كنان زعق فيهم كلهم ومشيوا هو عمل عشان  مش عايزة حد غيره يشوف ريم
ووصلوا قدام اوضة وكنان فتح الباب لريم
ريم بدموع وفرحة : ماما
مريم بفراحة : بنتي ريم حببتي وحشتيني
ريم فضلت تعيط و حضنة مامتها جامد
مريم باستغراب وخوف عليها  : مالك يا حببتي
ريم بدموع وبتسامة : ماما انتي وحشتيني اووووي ووحشني شبشبك كمان ههههه
مريم بحب وضحك : هههه وانتي كمان يروح ماما وحشتيني
و كنان بصص لريم و مبتسم
مريم اخدت بالها منه وقالت : مين ده يا ريم وبتشور علي كنان
ريم حضنت امها اكتر و خافت جدا لامها تعرف تبعدها عنها او تضربها زي ما اسلام عمل قالت بتوتر ودموع : ده.. ده ..ده.. يا ماما
مريم باستغراب : ايوة ده مين يا ريم
كنان : انا جوزها
كنان : انا جوزها
مريم بغضب : ايه الكلام الفارغ ده انت مجنون ولا ايه قال جوزها قال
كنان بغضب : انتي يا ست انتي انا عملك احترام بس عشان انتي مامت ريم بس انا ما يهمنيش لا كبير ولا صغير و انا ماسمحش انك تغلطي فيا
ريم بغضب : ولا ولا متعليش صوتك علي امي عشان معملكش استيكر في الارض
مريم بزعيق : ريم هو في ايه انا مش فاهمة حاجة مين ده
ريم بتحضنها و تقول : ده ابو الفصادة يا ماما
مريم بعدتها وقالت بصوت عالي : بقولك مين ده يا ريم متهزريش
كنان طلع من جيبه ورقة و ادها لمريم وقال : عشان مش مصدقاني ادي قسيمة الجواز و ريم تبقي مراتي
مريم زقت ريم وقالت بغضب : ايه ده ااايه ده مستحيل ايه ده يا ررريم
ريم بدموع : يا ماما انا مليش زنب مش تظلميني
مريم بغضب : اوعي تقولي ماما انتي مش بنتي انا معرفكيش انتي مش بنتي ريم البريئة المؤدبة انتي وحدة رخ*يصة
ريم بدموع وبتمسك ايد امها : يا ماما انتي بتقولي ايه واللهي انا مليش دعوة اسلام عارف كل حاجة
مريم زقتها و ريم وقعت علي الارض : وعايزة تلبسيها في اخوكي يا زبا*لة امشي اطلعي برااا امشي غوري مش عايزة اشوفك …. اااه اااه قلبي
ريم بصراخ ودموع : ماماااااا يا مامااااا انا اسفة واللهي انا مليش دعوة و اللهي
كنان جاب دكتور و ادي مريم حقنة مهدئة ونامت و دكتور خرج ريم وكنان وقال انها لازم تستريح عشان كده خطر عليها
كنان بجمود : يلا مش شفتي امك يلا بقا نروح
ريم بدموع : انت عملت كده ليه انا عملتلك ايه عشان تعمل فيا كده حرام عليك
كنان : عايزني اكذب يعني ولا ايه مش فاهم
ريم مردتش وفضلت تعيط
كنان شلها بالعافية وركبها العربية و ريم بتعيط
ريم بصت لقت في درج العربية فلوس
ريم بطلت عياط وقالت : يا كنان
كنان بحب : نعم
ريم بخبث : ممكن تنزل تجبلي ازازة ميا انا عطشانة
كنان بحنان : ماشي ياروحي عايزة حاجة تاني
ريم ببتسامة خبيثة : لا شكرا
كنان نزل قدام سوبر ماركت بعد مقفل العربية علي ريم و دخل يجيب لها الميا ريم اخدت ٢٠ جنيه و حتطها في جبها و شوية وكنان جه
كنان بحب : خدي ياروحي
ريم : شكرا
و كنان ركب ولسه هيدور العربية ريم رمت ازازة الميا
وقبل متنزل اخدت مفتاح العربية وكنان مكنش و اخد باله
ريم قالت بسرعة : استني يا كنان الازازة وقعت مني
ريم لفت النحة التانية عند كنان
كنان باستغراب : ايه ده هي الازازة ازي وصلت ل هنا
ريم بضحك : لا ما تخدش في بالك
ريم قفلت العربية عليه وبعدها بصتله
ريم بضحك : ههههه شربتها يا كرديا
كنان بغضب : قصدك ايه يلا تعالي اركبي
ريم بضحك وبتوريله المفاتيح بتاعت العربية
كنان بغضب : اقسم بالله العظيم لو مرجتعيش دلوقتي و مشيتي هجيبك وساعتها بقا هتعيطي بدل الدموع دم
ريم بضحك : سلام يا كيموو
كنان بغضب وزعيق : رررررريم تعالي هنا
ريم ركبت تاكسي و اديته عنون المكان و السواق مشي
كنان بغضب جحيمي : ااه يا ريم الكل*ب
واتصل بالرجالة بتوعه
⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)⁩
عند ريم
ريم قررت انها هتروح لبيت صحبتها عشان لو راحت البيت اكيد هيعرف و صحبتها دي عايشة هي واختها بس مامتها و بابها متوفين وهي اكبر من ريم هي في جامعة وهي كانت جارت ريم بس عزلوا ونقلوا هنا وريم كانت بتزرها بستمرار
ووصلت ريم وطلعت البيت و خبتط علي شقة صحبتها
صحبتها فتحت وريم حضنتها و عيتط
– ريم ازي يا حمارة تيجي في وقت زي ده انتي متخلفة افرد اتخطفتي دلوقتي يابهيمة
ريم بدموع : حتي انتي يا فرحة مش عايزاني عندك
فرحة بسرعة : لا لا مقصدش انا خايفة عليكي ادخلي تعالي
ريم دخلت وسلمت علي اخت فرحة وهي برضو كانت مستغربة ريم حكت كل حاجة لصاحبتها
فرحة بغضب : اه يا حمارة مهو اكيد جابك مرة هيجيبك التانية كانتي روحتي معه وخلاص
ريم بدموع : انا مش عايزة اروح معه
فرحة بحيرة : واللهي ماعرفة اقولك ايه يا ريم
⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)⁩
عند كنان
الرجالة بتوعه جم و طلعه من العربية و اشوافوا في كاميرات المراقبة رقم بتاع التاكسي الي ريم اخدته وامرا ناس يعرف مكان التاكسي
وشوية وكنان عرف مكان التاكسي و فوراً رحله ورشي بتاع التاكسي و قال مكان ريم
كنان ركب العربية وراح العنوان و هو بستحلف لريم
وبعد نص ساعة وصل
وخبط علي الباب وفتحت فراحة
فرحة و متنحة وبتبصله باعجاب : نعم حضرتك عايز مين
كنان بغضب جحيمي : لا بلاش الحوارت دي خلي ريم تطلع دلوقتي احسن معمل تصرف مش هيعجبك
فرحة بخوف : ر .. ريم مين انا م  معرفش حد بالاسم ده
كنان بغضب : لوسمحت خلي ريم تطلع حالا عشان مينفعش الواقفة دي ولا حتي بنفع اخش فنديها عشان مدخلش انا
فرحة في سرها : اه يابنت المحظوظة يا ريم ازي تهربي يا عبيطة من المز ده
وريم كانت سامعة ده كله فا خرجت وقالت : انا مش همشي معاك
كنان بيجذ علي سنانه : تعالي يا ريم يا حببتي عيب كده مينفعش
ريم بخوف : لا لا لا لا
فرحة : يا ريم انتي مش شايفة شكله عامل ازي رحيله عشان ميتعصبش عليكي اكتر من كده
ريم سامعت الكلام و راحت لكنان وهي خايفة منه و كان مسك ايديها جامد و بيبصلها بعضب وتواعد وبص لفرحة الي عنيها بتطلع قلوب و بتبص لكنان ب اعجاب
كنان ببتسامة مزيفة : احنا اسفين علي الازعاج
فرحة ببتسامة : لا عادي ريم دي اختي الصغيرة
وكنان نزل سلمتين واتاكد ان فرحة قفلت الباب
بعدها بص لريم بعيون نارية و راح مسك ريم و وقفها علي السلم و ضربها قلم جامد
ريم كانت هتعيط كنان حط ايده علي بوقها وقال بغضب : هششش مسمعش نفسك ده لسه لما نروح يا غالية ده انا متغاظ منك عايزة اشرب من د*مك دلوقتي
وشالها و دفن وشها في حضنه عشان متعيطش وتطلع صوت وركبها العربية وريم هتموت من العياط
كنان بغضب جحيمي : صبرك عليا نروح بس ده انا هروقك
⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦⁦(๑˙❥˙๑)⁩⁦(๑˙❥˙๑)
عند اسلام
اتصل واطمن علي نرمين و بعدها دخل لاوضة مامته و انصدم لما لاقها بتعيط جري عليها بسرعة وقال
– ماما مالك في ايه
مريم بغضب : امشي غور انت كمان انتوا مش عيالي ابدا
اسلام باستغراب : في ايه
مريم بغضب : مقولتليش ليه علي اختك و الي عملته اسلام …..
يتبع…..

شكر ا علي الدعم

  •تابع الفصل التالي "رواية اميرتي الصغيره" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent