Ads by Google X

رواية لم يكن لي من البداية الفصل الثالث والعشرون والاخير 23 - بقلم زهرة اللوتس

الصفحة الرئيسية

 رواية لم يكن لي من البداية الفصل الثالث والعشرون والاخير 23 

حلقه خاصه 
من روايه لم يكن لي من البدايه 
نبدا بسم آلَلَهّ الرحمن الرحيم 
❤❤❤❤❤❤
عدي بجنون... شمس انتي بتحبني ان مش هو انتي بتقولي كدا عشان اعترف ليكي بحبي صح وضحك... شمس انا بحبك اوى كمان ها ها بقولك بحبك ارجعيلي بقا 
شمس بصت عليه بسخريه... بتحبني بجد ولله بس انا مش بحبك ياعدي انا بحب الكينج وبس عارف يعني ايه بحبه هو وبس 
وكملت بجديه... عارف انا غلطت لما اديتك ثقتي بس انت عملت فيا معروف من غير ماتقصد عارف ايه هو اني مديش ثقتي لاي حد مدهاش غير لليستاهالها وبس وهو الكينج انا ال غلطت لما رميت نفسي في بحر حبك وكنت مفكره اني هعرف اعوم والوصل لقلبك ماهما كانت التحديات كنت مستعده اوجها بس عشان انول رضاك بس انتي سبتني اغرق فيه ولما قولتلك ساعدني بصت عليا وقولتي تستاهلي انتي ال رمتي نفسك وسبتني ومشيت بس جه الكينج ونط في قلب البحر دا من غير مايفكر ومد ايدوا ليا وطلعني من بحرالعذاب وطلعني للشاط عارف يعني ايه رمي نفسه من غير مايفكر مش سابني ومشي وبصت الكينج ال كان بيبص عليها بعشق... هو ال كان معايا وقت ماكنت محتاجك هو صحيح ضر*ب عليك ن*ار بس انقذك وخباك عن الدنيا كلها والكل فكرك مو*ت بس هو الوحيد ال كان في ايديها انه يخلص عليك ومكنش هيتلام لانك كنت في نظر الكل مي*ت بس هو اختار انه ميكنش زيك ومسكت ايد الكينج بحب... وبصت عل عدي ال كان واقع عل الارض وكلو د*م... شوفت الفرق بينك وبينه 
ركان... بجمود... كان دايما اول واحد واقف معايا حتي لما اتحب*ست مخلنيش قعدت ساعه واحده هناك ووقف جانبي لما اهلي اتخلو عني واتبروا مني كان هو ال واقف في ظهري وبس هو الاخ الاخ ال بجد مش لازم يكون اخوك من امك وابوك عشان يكون اخوك الاخ هو ال تلقيه في ظهرك في الحزن قبل الفرح وهو كان دايما في ظهري ماقلش اخوه ال حاول يق*تل امي اسيبه يتعا*قب لا بالعكس وقف معايا وخالني ارجع من جديد اقف عل رجلي انا بشكرك بجد ياكينج 
الكينج... مفيش شكر بين الاخوات وحضنو بعض 
شمس كانت فرحانه لانه في الاخر هو دا ال يستاهل انه يكون حبيبها وجوزها وكل حاجه ليها 
ركان بجمود... كينج خد شمس ومشو من هنا وانا هتصرف مع عدي وبص عليه 
الكينج... متاكد 
ركان... ااه 
الكينج مسك ايدها واخدها ومشيو وكل دا تحت انظار عدي ال كان هيتجنن 
عدي بجنون... ركان متخلوش ياخدها دي بتاعتي انا شمس فضل يصرخ باسمها 
❤❤❤❤❤❤
خرجو بره شمس كانت سامعه صوته وهو بيصرخ باسمها 
كينج... انتي كويسه 
شمس بحزن... ااه 
كينج..بحنيه... متخفيش هو اخوه برضو 
شمس... بدموع... عارفه بس خايفه عل ابيه مش هيقدر يستحمل ابدا 
كينج... بهدوء.. ركان قوي اهدي بقا بلاش دموعك دي 
شمس... مسحت دموعها.. وابتسمت... حاضر 
كينج بص ليها ببتسمه... يلا زمانهم قلقانين عليكي 
شمس... يلا 
واخدها ومشيو 
❤❤❤❤❤
في البيت 
كينج وصل هو وشمس والهام اخدتخا في حضنها والكل اطمانو عليها 
وايمن واحمد راجعو واطمنو عليها برضو 
بعد شهر 
زينب رجعت وجهزوا للفرح والكل كان فرحان ليهم 
يوم الفرح 
كانت في قاعه كبيره وكانت متزينه اوي وكان شكلها جميل جداً جداً جداً 
وشمس كانت اميره نزله مش عروسه 
لكينج كان واقف مستنيها بفارغ الصبر ونزلت بعدها اميره تانيه 
وكانت رباب وايمن اخدها وراحو يكتبو الكتاب 
الماذون اعلن انهم بقو ملكاتهم 
الفرح خلص وكل واحد اخد اميرتو وراح عل بيتو 
الكينج راحو بيتهم شمس دخلت الاوضه بتاعتهم لقتها متزينه ليها كان صور ليها وهيا صغيره ومع الكينج 
شمس بدموع... انت لسا محتفظ بيها 
كينج بحب... عمري كلو لو انحط في مقارنه بين اني احتفظ بيهم ولا عمري 
كنت ض*حيت بعمري ولا اضح*ي بيهم 
شمس بحب... حضنتو... بحبك اوي ياكينج 
الكينج بعشق... وانا بعشقك ياملكت الكينج 
وقرب منها وبعدين 
❤❤❤❤❤❤❤
كانت في كاميرا في اوضه نوم الكينج والكاميرا دي بتعرض فديو ال بيحصل من كلام شمس وكينج لحد مقرب منها الكينج وكان بينعرض كان المقطع بيتكرر قدام عدي قدام عدي الكان مرب *وط وكان بيصرخ... لاااااااا شمس وكمل بدموع وندم.... لالااااااا شمس انتي بتاعتي لااااااا 
ركان كان واقف وزعلان عشانه 
... مش هيفيد الندمك بحاجه 
عدي بصريخ ودموع.... اقفل اقفل الشاشه دي اقفلها ارحمني ارحمنيي 
ركان فصل الشاشه وسابه ومشي بس قبل مايمشي فك الحبل ليه لان كينج قالو انه خلاص يسيبه 
عدي كان منهار جدا... ضيعتك من ايدي انا ح*مار غبى غبي ضاعت من ايدي وبقت ملك واحد تاني 
عدي بصوت منهار ودموع... خلاص ضيعتو من ايدي ووقت اقسوه كان مالي ونزله دموعي سالني هيتعوض بمين تاني قولوا سماح 
وشاف قطعت ازاز مرميه في جنب راح جابها وبص ليها اوي وقربها من ايدوا بدموع... سامحيني وق*طع شراينو وقبل مايم*وت كتب بد*مه... سامحيني بحبك 
❤تمت الحمدلله ❤
❤❤❤❤❤❤❤
روايه لم يكن لي من البدايه 
❤❤❤❤❤❤❤
للكاتبه زهرة اللوتس الجزار منووش 
❤❤❤❤❤❤
عاوزه اعرف رايكم في الروايه بحبكم اوي 
❤❤❤❤❤❤
الي القاء في روايه (العنيده والشرس) 
مع ابطال جدد وقصه جديده 
❤❤❤❤❤❤❤
اشوفكم بخير 
❤❤❤❤❤
باي 
❤❤❤❤

لقراءة ومتابعة روايات جديده وحصريه انضم الينا هنا:- اضغط هنا 

  •تابع الفصل التالي "رواية لم يكن لي من البداية" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent