رواية احببت اعمى الفصل الخامس والعشرون 25
رواية احببت اعمى بارت 25 والاخير
وفاجاءه البوليس دخل
الظابط: خلاص ياعمر بيه هما اعترفوا على كل حاجه وشكرا لتعاون حضرتك معانا وبص للعساكر يلا يابني هاتوهم
صفيه بعصبيه شديده: سبوني سبوني انا معملتش حاجه هقتل*ك ياعمر سامع هقت*لك انت فاكر انك كده كسبت لا ياعمر انا هوريك
عمر بسخريه: اللي عندك اعمليه ياعمتي
يامن بحقد شديد: انت فاكر اني هسيبك لا ياعمر مش هسيبك سامع
يارا بعياط: ياعمر انت هتسبني لا لا انا معملتش حاجه معلمتش حاجه
سامر لما العسكري لما خده قرب من عمر بهمس: هنتقم منك ياعمر سامع هقت*لك
عمر بسخريه: ههه شوف انت رايح فين الاول
العساكر خدوهم ومتبقاش غير عمر واقف هو والظابط
الظابط بهدوء: شكرا لتعاونك معانا وانك اخدت
حققك بالقانون
عمر بهدوء: انا كده خدت حقي صح وانا عارف إن القانون هيجيب حقي
الظابط مشي وعمر بص لمتولي
عمر بجديه: انت من النهارده دراعي اليمين يامتولي لو عوزت اي حاجه انا معاك وفي ضهرك
متولي بجديه: متشكر ياباشا
عمر خرج من المخزن وهو حاسس براحه شديدهو هو كده خلاص يقدر يعيش حياته بدون مشاكل ولا حقد ولا كره
************************************************
بعد مرور ست سنوات
نلاقي رحمه بتجري ورا بنوته جوا القصر
رحمه بصوت عالي: عائشههههه
عمر جه من جوا بسرعه: ايه يابنتي في ايه
رحمه بعصبيه: تعالي شوف الاستاذه عائشه ياعمر اقولها تعالى يابنتي البسي الفستان ده تقولي لا يا ماما مش هلبس فساتين انا مش بحب الفساتين ونينيني
عمر بيحاول يكتم ضحكته: طب هي مش بتحب الفساتين ونتي عارفه كده
رحمه: يعني ايه دي بنوته لازم تلبس فستان اقولها طب تعالي سرحي شعرك
تقولي لا ياماما
عمر بهدوء: براحه عليها ياقلبي هي لسه صغيره
جت بنوته عندها اربع سنين شبه رحمه اوي بس شقيه اوي والشقاوه ظاهره في عنيها
عائشه بطفوله: قولها يابابا ثوفت ماما بتعمل مع عائشه ايه
عمر شالها بحب: تعالي ياقلبي عائش انتي مزعله ماما ليه
عائشه بطفوله: لا يابابا انا مش زعلت ماما ثوف هي اللي زعلتني
عمر بهمس: طب روحي بوسيها وقوليلها انا اسفه ياماما
عائشه نزلت من حضن عمر وراحت عند رحمه
عائشه بطفوله: انتي زعلانه مني ياماما
رحمه بزعل مصتنع: اه ياعائش أنا زعلانه منك خالص
عائشه بدموع: طب متزعليش ياماما
رحمه شالتها بحب: ياعيون ماما انتي انا مقدرش ازعل منك ياعائش
عائشه باستها بطفوليه: انا بحبك ياماما
رحمه بحب: وانا كمان بحبك اوي ياقلب ماما
عمر كان واقف باصص عليهم بحب
رحمه فتحتله دراعها: يلا يابابا تعالى انت كمان في حضن عائلي
عمر حضنها هي وعائشه وهو بيحمد ربنا على النعمه اللي هو فيها دي
عمر بحزن: بكره ذكرى وفات بابا
رحمه بحزن: ربنا يرحمه يارب
عمر بحزن: وحشني اوي
رحمه بحب: هو شايفك دلوقتي ياحبيبي ادعيله بالرحمه
عمر بهدوء: ربنا يرحمه يارب
عائشه بحزن: متزعلش يابابا هو اكيد جدو ثايفك دلوقتي
عمر بحب: ياروح بابا انتي
رحمه بضحك: كل حروفها ضايعه
عمر بضحك: ايوه وبالذات لما بتقول حاجه بالسين
رحمه بضحك: ايوه
عائشه بتزمر طفولي: انتو بتضحكوا عليا ياماما
رحمه بضحك: لا نضحك عليكي ايه بس ودلوقتي بقى ميعاد النوم يلا ياعائش
عمر ورحمه دخلوا عائشه اوضتها ونيموها على السرير
عائشه بنوم: تصبحي على خير ياماما تصبح على خير يابابا
عمر ورحمه بحب: وانتي من اهل الخير ياقلبي
خرج عمر ورحمه وقفلوا الباب بهدوء
بعد مادخلوا اوضتهم
عمر بحب: انا مش مصدق اننا عايشين بهدوء كده
رحمه بحب: قول الحمدلله
عمر بهدوء: بس مفيش حاجه مريحاني قد إن صفيه ويارا وسامر ويامن اتحكم عليهم الحمدلله
رحمه بهدوء: الحمدلله
عمر بحزن: انا عارف انك زعلانه عشان باباكي
رحمه بجمود: عمر انا هدعيله بالرحمه معنديش اكتر من كده
عمر: ربنا يرحمه
رحمه بهدوء: يارب
عمر بحب: رحمه انا بحبك اوي
رحمه بحب: وانا كمان ياعمر بحبك اوي انت عوضي عن كل حاجه شوفتها في حياتي
عمر بحب: وانتي النور اللي نور طريقي
( وكده منصور مات وصفيه ويارا وسامر ويامن اتحكم عليهم ومحمد ابو رحمه مات ورحمه وعمر عاشوا حياه سعيده مع بنتهم عائشه )
تمت
وكده الروايه خلصت 🥺 بجد انا زعلانه اوي 🥺❤
عايزه رأيكوا في الروايه وطريقة السرد ✨🤍🤍
•تابع الفصل التالي "رواية احببت اعمى" اضغط على اسم الرواية