رواية اميرتي الصغيره الفصل السابع والعشرون 27
كنان بصدمة : ررررريم
ريم كانت وقعة في الارض ومغمي عليها كنان شالها بسرعة وحطها علي السرير و جاب برفانه و وحط شوية علي ايدوه و بيشممه لريم .. وريم بدات ترمش باعنيها و تفوق و اول مافتحت عنيها وشافت كنان عنيها بدات تلمع و تدمع كنان شالها وحطها علي رجله و حضنها جامد
كنان بحنان : لا يحببتي متعيطيش
ريم مستسلمة خالص وبتعيط
كنان بحب : انا اسف يا ريم
ريم بدموع وشهقات : انا .. انا مش .. مش ماسمحاك عش .. عشان ضر*بتني و خلتهم يضحكوا عليا و يعيبوا عليا اهي اهي
كنان : تعرفي ان انتي طلعتي من هنا وانا هبيت فيهم من هنا وهز*قتهم كلهم واللهي
ريم بحزن : لا بتضحك عليا
كنان : لا واللهي ده انا ادتهم من المنقي يا خيار
ريم بدموع : برضو مخصماك و مش هكلمك تاني
كنان : طب عايزة ايه وانا هعملهولك
ريم بعدت عنه وبصت في عيونه وقالت : تقولي حصل ايه معاك انت واسلام خلاك تعمل كده
كنان بغضب : لا كله الا الموضوع ده
ريم زقته وقالت : خلاص ملكش دعوة بيا و ماتكلمنيش اابدا
كنان شدها وقعدة تاني وقال بغضب : ريم اقعدي مش عايز انكد عليكي
ريم بدموع : ليه بتعمل معيا كده
كنان بصوت عالي وغضب : عشان بحبك بحبك
ريم بصدمة : ايه
كنان بعشق : اه بحبك لا بعشقك انا كلمة بحبك دي عدتها من زمان و انتي البعيدة مابتحسيش اقول ايه بس
ريم بزعل : طب الي بيحب حد بيضرب فيه كده
كنان حط ايده الاتنين علي وشها وقال بحب : طب يا ريم مانتي الي بتغلطي و مابتتعلميش من غلطك وبتكرري و مصمامة انك علي طول انك تزعليني منك و بتخبي عليا و انا مبحبش كده
ريم كانت بص ليه وبتسمع وبس
كنان بحب : ايه رايك نفتح صفحة جديدة مع بعض و نبقي صحاب وحبايب و متخبيش عليا حاجة ياريم ولا تكدبي عليا وصدقيني انا عمري ما هاعلي صوتي عليكي حتي هااا
ريم ببتسامة : ماشي
كنان : تعالي بقا اذكرالك شوية
ريم بغضب طفولي : لا لا كده هزعل تاني
كنان بضحك : ههههه لا في الحكاية دي اتفلقي عادي هتذاكري يعني هتذاكري
ريم : اووووف
كنان اخدها وجاب الكتب بتاعتها وبيذكرلها
(๑˙❥˙๑)(๑˙❥˙๑)(๑˙❥˙๑)(๑˙❥˙๑)(๑˙❥˙๑)(๑˙❥˙๑)
تحت عند يارا
كانت لمت حاجتها هي نسرين
نسرين : اتصلي بابوكي ولا خالد خليهم يجوا يخدونا
يارا طلعت الفون وبتتصل باعم مصطفي
عم مصطفي : الو
يارا بتوتر : الو يا بابا انت فين
– انا اهو انا خالد بنشوفلنا بيت عشان نسكن فيه و لقينا واحد حلو اوي و اخدنها خلاص
يارا : طب هو مينفعش نقاعد في النهارده
– لا ليه بتسالي مانتوا قعدين عند كنان في ايه
يارا بسرعة : اصل كنان طرضنا و كمان الصفقة بتعتك لاغها
– اززي ليه كل ده اكيد انتي سبب انتي وامك هبقا في الشارع يا **** لازم طبعا يطرضكوا ده انتوا اقول عليكوا ايه يارب تكوني مبسوطة انتي وامك العنوان اهو ***** تعالي ياختي انتي و امك تقعدوا علي الارض و تناموا كمان علي الارض لحد منشوف لنا صرفه سلاام
يارا راحت هي و امها و خرجوا من الاقصر
(๑˙❥˙๑)(๑˙❥˙๑)(๑˙❥˙๑)(๑˙❥˙๑)
عند كنان و ريم
كنان كان بشرح
ريم : كنان كنان
كنان : ايه عايزة تسالي في حاجة .. حاجة مش فاهمها
ريم : لا بس كانت عايزة اقولك حاجة
كنان بنفاذ صبر : قولي ما احنا مش هنخلص
ريم : قول سقف البيت سبع خشابات عشر مرات من غير ماتتلغبط
كنان بغضب : ريم بطلي تفاهة يعني انتي بتوقفيني عن شرح عشان تقوليلي كده
ريم بملل : عايزة استريح بقاااا انا تعبت
كنان : تعبتي من ايه يا ختي ده احنا مابنكملش خمس دقايق علي بعضيهم من غير الاقلش بتاعك
ريم : صراحة عندك حق كمل ومش هقاطعك تاني ولا هتكلم في تفاهات تاني
بعد دقيقتين
ريم : يا كنااان
كنان : يانعم
ريم : عينك دي ولا عدسات !
وعدي تلات ايام
مريم خرجت من المستشفي و كل شوية تسال علي ريم واسلام يتوه و سارة الحرباية رجعت لشغلها تاني و يارا و اهلها متشحطاتين وخالد يقا يشتغل وساب درسته ويارا كمان و مصطفي اعلان افلاسه في شركته دي كمان و ريم وكنان مفيش تغير
كنان راح الشركة وريم كانت زهقانة فا نزلت الجنينة تتمشي شوية
– بسسسس بسسس يا ريم
ريم بصت ناحية الصوت و لقته مروان بيبص من الفتحة الي في باب الجنينة ريم جريت عليه و قعدة قدامه
ريم بفراحة : عامل ايه وحشتني كتير كتيرر
مروان بخضة : يانهار مش زي بعضه الي عمل في وشك كده .. كنان اكيد صح
•تابع الفصل التالي "رواية اميرتي الصغيره" اضغط على اسم الرواية