Ads by Google X

رواية صغيره بين يدي الادم الفصل الثاني 2 - بقلم شغف الاعصار

الصفحة الرئيسية

رواية صغيره بين يدي الادم الفصل الثاني 2 

روايه:صغيره بين يدي الادم
Part:2

ادم:ايوه هطلقها واتصل علي ابن خالها ده ولا خالتها اللي عايز يجوزها ويجي يتجاوزها وياخدها وامشي انا
الجد بغموض ماشي يا آدم وانت يا عمر (ابنه)قول لحياه تجهز علشان تجوز ابن خالها
عمر:بس يا بوي
الجد:مليش نفذ اللي قولت عليها خرج ادم وعمر ذهب ادم وجلس بالحديقه ووضع قدم فوق الأخري وهو يشرب سيجارته بخبث وهو ينظر أمامه بشرود وبعد أن انتهي من سيجارته قام وذهب الي وجهته
عند حياه دخل والدها وقال لها أن تجهز
حياه:يعني خلاص هتجوز حمزه بس انا مش برتاح ليه
عمر:مش بإيدي يا بنتي 
حياه:خلاص يا بابا متزعلش انا هتجوزه وامري لله واكيد ربنا مش هيعملي حاجه وحشه 
عمر:انا اسف يابنتي 
حياه:متتأسفش يا بابا انت معملتش حاجه خرج عمر قبل ما ينهار أكثر و هي ارتدت فستان جميل ووضعت بعض ادوات المكياج وخرجت وفجأه وجدت نفسها بغرفه ادم 
ادم كان يضع يده على فمها:هشيل ايدي بس لو سمعت نفسك أنتِ حره وهي هزت راسها وضع يده بجيبه واليد الأخري وضعها على الحائط خلفها وكان محاصرها 
ادم:حمزه ده لمسك أو عملك حاجه
حياه بعصبيه لانه يطعمها بشرفها:انا مسمحلكش تكلمني كده انا اشرف منك ومن اللي زيك انا مش زي اللي بيسهروا معاك

ادم:امممم هنشوف هتكوني زيهم ولا احلي منهم وهو يعض على شفتيه السفليه 
زقته حياه وقالت:سافل ومسكت مقبض الباب علشان تخرج بس مسكها ادم من يدها وشدها ليه واتصدمت بصدره وهو وضع يده علي خصرها وقال:ومنحرف كمان وهوريكي ده بعدين وأخرج منديل ومسح شفايفها ببطئ وكان يستمتع بذلك وكان يريد برغبه شديده في تقبيلها 
حياه:ابعد كده بتعمل اي 
ادم:اثبتي بمسح الروج ده وقرب من أذنيها وقال بهمس:دلوقت بمسح بمنديل المره جايه بشفايفي يا قمر 
حياه بعدت بكسوف:انت مشوفتش لحظه تربيه 
بقلم ( شغف إلاعصار 🌪️)
ادم:ظبطي الحجاب ومبيبنش شعرايه ومتحطيش اي روج ولا تنزلي غير لما ابوكي يطلعلك وخرج وبعد وقت جاء حمزه ابن خالها ووجد ادم يقف بشموخ ويضع أحدي يديه في جيوبه والثانيه يشرب بها السيجاره ويسند على شجره قرب منه حمزه 
حمزه:اهلا بطليق مراتي 
ادم :ههههههههههههههه
حمزه:اي بتضحك من الصدمه
ادم:لا أصل سقف طموحاتك عالي 
حمزه:معلش لازم الواحد يبقي عنده طموح علشان يوصل للقمر وهيبقي ملكي دلوقت يلا اسيبك بقي ومشي 
ادم نظر أمامه ببرود وأكمل سيجارته بعد دقائق جاء المأذون ودخل وكان عدي نصف ساعه ومجاش ادم وفجأه دخل ادم ببرود 
ادم:عايز اجدد زواجي بمراتي يا شيخنا يعني العن زواجنا رسمي 
حمزه وقف:انت بتقول اي 
قرب ادم منه:انت بقي تعالي دي علشان فكرت انك تجاوزها واعطاه لكنه توقعته أرضا ثم سحبه ثانيتا وقفه ودي علشان لما شوفتها منزلتش عينك في الأرض ودي علشان نطقت اسمها ودي علشان تبقي تتغزل فيها ودي علشان فكرت تاخد حاجه بتاعت ادم مش هقولك ادم الصاوي لا هقول ادم بس واكمل ضرب 
ريم :اي الصوت اللى بره ده وطلعت تشوف
حياه:هي مجتش ليه انا هطلع اشوف اي اللي حصل ونزل ووجدت جدها وعمها بيحولوا يحوشوا ادم من علي حمزه 
حياه قربت منه:ادم سيبيه ادم سيبه 
ادم بعصبيه:اطلعي فووووق 
بقلم ( شغف إلاعصار 🌪️)
حياه:ادم 
ادم:سمعتيني بقول اي اطلعيييي فوق طلعت حياه وهي مرعوبه من صوته وبعدها بعدوا ادم عن حمزه وحمزه جه علي نفسه ومشي قبل ما ادم يكمل عليه 
كتب ادم زواجه هو وحياه رسمي وخرج للمأذون 
عمر:اي اللي عملته ده ادم وهو بيمسح العرق :علشان يبقي حد يفكر في حاجه تخصني وملكي 
الجد:طب علشان تهورك ده يا روح امك مش هتشوفها مده اسبوع خلي تهورك ينفعك 
ادم :ولا يهمني انا معملتش كده علشان بحبها لا علشان كرامتي ومحدش يقدر ياخد مني حاجه وعلشان دي بنت عمي برده والواد ده انا مبطقهوش
الجد:ماشي يلا روح نام مش ادم ببرود وذهب لغرفته
بعد عده دقائق نزلت حياه تجيب مياه ولما رجعت
حياه بخوف:اي اللي جابك هنا تاني  اعععععععععععع
بقلم: 

  •تابع الفصل التالي "رواية صغيره بين يدي الادم" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent