Ads by Google X

رواية احببت مجنونة الجزء الثالث (3) الفصل الرابع عشر 14 - بقلم نجمة براقة

الصفحة الرئيسية

  

 رواية احببت مجنونة الجزء الثالث (3) الفصل الرابع عشر 14 -  بقلم نجمة براقة

  في بيت ياسين
ياسين _ جني…
جني بمقاطعه_ هشوف ماما وبتمشي وتسيبه
ياسين بحيره _ اعمل ايه علشان تنسا
****
جني بتدخل اوضة. ساميه،
ساميه بفرحه_ حبيبتي حمدلله علي سلامتك ياغاليه
جني بتروح تحضنها وتبكي _ وحشتيني
ساميه بحنيه_ متبكيش حقك عليه يابنتي
جني ببكاء _ حقك عليكي انتي ليه، انتي ملكيش ذنب
ساميه بندم_ كل الذنب عندي انا، انا اللي نسيت ربنا وعملت فيكي كده
جني تبعد عنها وتبصلها بذهول _ انتي بتقولي ايه
ساميه بندم_ دا اللي حصل انا ونيفين عملنا فيكي كده، سامحيني
جني ببكاء _ طيب ليه انا عمري ما اذيتك في حآجه لا انتي ولا هي
ساميه _ وزة شيطا.ن يابنتي
جني تقوم من جمبها وبدموع_ مش عارفه اقولك ايه وبتمشي وتسيبها وتروح اوضتها
وبتلاقي ياسين هناك، بتفتح الدولاب تجيب حاجه وتتجاهله كانه مش موجود
ياسين يروح عندها لِتكون داخل الدولاب وهو محاوطها بأديه
جني بخنقه_ عاوزه اعدي
ياسين بتأمل _ وحشتيني اوى يا جني
جني _ بقولك عاوزه اعدي ابعد يلا
ياسين_ مش هبعد غير لما نتكلم
جني بزهق_ ياسين قولتلك ابعد عني انا مش عاوزه اتكلم معاك
ياسين _ طيب ايه اللي ممكن يشفعلي عندك
جني _ انك تطلقني
ياسين _ طلاق لا اطلبي اي حآجه غير كده وانا انفذها
جني _ هو ده اللي انا عاوزاه الطلاق وبس
ياسين بزهق_ مستحيل
جني _ خلاص انت حر بس انت متحرم عليه ليوم الدين
ياسين بخنقه _ مش انتي اللي تحرمي، وتحللي انتي مراتي
جني _ علي الورق بس لكن انا مش بعتبرك جوزي دلوقتي، ولو عندك كرامه مش هتقبل تعيش مع واحده مش عاوزاك
ياسين بخنقه _ جني متختبريش صبري، انا مش هطلقك مهما تقولي
جني _ يبقا متلومش عليه في اللي ممكن اعملو
ياسين _ هتعملي ايه يعني
جني بحده_ هخو.نك،
ياسين _ تعمل ايه
جني_ هخوو.نك، مش عاوزاك بقا وهحب واحد تاني يفهمني وافهمه و… وفجاه قلم ينز.ل علي و.شها
ياسين بحده_ قولتلك متختبريش صبري
جني تغمض عنيها من شدة القلم وبهدوء_ وانت كمان متختبرش صبري عليك انت مش احسن منى تتهمني في شرفي وانا احافظ علي كرامتك
ياسين يمسكها من شعر.ها بشده _ برغم اني عارف انك متعملهاش بس مجرد الكلام في الموضوع ممكن يخليني اد.فنك وانتي حيه
جني تشد في نفسها بوجع_ اعملها يلا مستني ايه
ياسين بحده_ لو زودتيها هعملها
جني بدموع_ سيبني طيب انا مش طايقه نفسك ولا ريحتك
ياسين يحكم مسكته لشعر.ها ويقترب منها_ غريبه، كنتي تحبيهم زمان
جني بحده_ مكنتش عارفه انك كده، يوسف حظرني منك وانا مسمعتش كلامه
ياسين بهدوء_ يعني انتي دلوقتي مش طيقاني؟
جني_ لا وبكر.هك
ياسين يبصلها في عيونها ويلمس شفتيها باصبعه ثم يقترب من عنقها ويلامسه بشفتيه لتنسا نفسها وتغمض عينيها، ليقترب من شفتيها ويقبلهم قبلة خفيفه ويبتعد فوراً، وينظر لها بإبتسامة
جني تفتح عينيها لتشعر بالارتباك وتتهرب من النظر إلى عينيه
ياسين بإبتسامة_ قولتيلي مش طيقاني
جني بتوتر _ اه وابعد بقا
ياسين بإبتسامة_ لا عجباني الوقفة كده
جني تذقه بأيديها لكن متقدرش تبعده _ طيب وسع واقف براحتك لما اطلع
ياسين _ بردو لأ
جني بخنقه_ وبعدين طيب هفضل محبوسه كده كتير
ياسين_ اه
جني بانفعال_ انت لو مبعدتش دلوقتي انا..
ياسين_ هتعملي ايه
جني_ هضر.بك
ياسين بإبتسامة_ ماشي موافق
جني بغيظ ترفع ايدها وهو يمسكها من معصمها بقوة ويلفها بسرعه ويرميها على السرير ويثبتها بيديه وهي تحاول ان تفك نفسها منه
ياسين برومانسيه _ اهدي بقا تعبتيني
جني تشد في نفسها _ سيبني احسنلك
ياسين يتجاهل كلامها ويقترب منها بهدوء ويقبلها بشغف واشتياق
ويحتضن كفيها بكفيه لتغمض عينيها مستسلمه تماماً…
في المستشفي
سليم_ مالك
يوسف بخنقه_ مفيش يا بابا
سليم_ مفيش ازاي، انت من اول ما دخلت وشكلك مضايق، حصل ايه
يوسف بخنقه_ شذا سابت البيت ومعرفش راحت فين
سليم_ ازاي يعني متعرفش راحت فين، انتو زعلتو؟!
يوسف بخنقه _ عمرنا ما اصتلحنا
سليم بحيره_ ازاي يعني
يوسف_ الحقيقه اننا عايشين مع بعض زي الاخوات
سليم بصدمه_بتقول ايه،
يوسف_ ايوه اخوات مش حضرتك اللي اجبرتني اتجوزها
سليم بخيبه _ اااه اخوات يا يوسف،.. اخواات سنه وشويه عقلك موزكش عليها حتى
يوسف باحراج_ ساعات
سليم_ ساعات ايه بقا اسكت دلوقتي خليني افكر
يوسف_ تفكر في ايه بقولك مشيت ومعرفش طريقها
سليم بخيبه_ ولا هتعرف،،، ترجع تاني تعمل بيك ايه
يوسف باحراج_ يعني ايه
سليم_ يعني لا عيل ولا جوز واكيد معاملتك ليها كانت زفت
يوسف_ اه بس هي كانت بتحبني رغم كده
سليم_ بتتكلم جد
يوسف_ هي كانت دايما تقولي كده بس انا.كنت بصدها
سليم _ تصدق يا يوسف ان اختك أرجل منك، استنى نشوف دكتور يكشفلك الله يفضحك
يوسف باحراج_ انا كويس بس مكنتش حابب اتجوز
سليم_ وهو الموضوع دا بالحب عمرك سمعت عن دكر البط. مكنش يحب بس كان…
يوسف بمقاطعه_ ابوس ايدك كفايه انا فيه اللي.مكفيني
سليم بخيبه_ فيك ايه بقا طلع مفكش حآجه خالص، اسكت خليني افكر
يوسف باحراج_ ماشي
سليم يفكر شويه ويرجع يكلمه _ قولتلي انها بتحبك صح
يوسف بإبتسامة_ ايوه
سليم_ يعني لو سمعت ان حصلك حاجه هتيجي جري
يوسف_ بيتهيالي بس انا كويس اهو
سليم يمسك شفشق ازاز ويبص ليوسف بإبتسامة_ يوسف انت ابني وعارف اني بخاف علي مصلحتك صح
يوسف_ طبعا يا حبيبي ودي محتاجه كلام ربنا يخليك لينا، وقبل ما يكمل كان خبـ.طه بشفشق على راسه
يوسف بصدمه و وجع ودوخه _ بابا انت عملت ايه وبعدين بيوقع علي الارض
سليم يرن جرس جمبه على السرير وبيجو الممرضات يلاقو يوسف مر.مي على الأرض وبينز.ف د.م
الممرضه_ مين عمل فيه كده،
سليم_ هو اصله زعلان عليه الحقوه بسرعه.. استني استني هاتي تليفونه
الممرضه تطلع تليفون يوسف من جيبه وتدهوله، وهو يصوره…
سليم_ خلاص خدوه
وبعد شويه بيبعت الصور ل شذا
سليم_ معلش يابني كان لازم، منها تتربا ومنها البنت ترجع
في الكافيه
عبدالله_ مش كفاية كده علشان معاد الدكتور
شهد _ اه تمام يلا بينا
مراد_ هاجي معاكم
عبدالله_ مفيش داعي عمر مستنينا في الاوتيل وهيروح معانا
مراد_ عمر مين ده
عبدالله_ ابن اخويا
مراد_ ااه مش ده خطيبك
شهد بلخبطه_ اه.لا
عبدالله_ لا مش خطيبها، ولا انتي وافقتي عليه
مراد_ يعني انتي مش مخطوبة
شهد باحراج_ لا مخطوبه طبعا انت بتقول ايه يا بابا انا مش بلغتك موافقتي يومها
عبدالله_ انا اخر حآجه فاكرها انك رفضتي وقولتي انه زي اخوكي
مراد بإبتسامة_ طيب وانتي بتلفي وتدوري ليه فيها ايه يعني تتخطبي ولا لا
شهد لنفسها_ علشان مش مرتحالك وحاسه ان في حآجه حصلت انت مش مصارحني بيها وخصوصا موضوع الصوره بتاعتنا
مراد_ روحتي فين
شهد _ هه، هنا
عبدالله_ طيب هنمشي ولا لا
شهد_ اه يلا بينا
مراد_ انا جاي معاكم، عشان بعدها هنروح البيت اهلك جاين النهارده
شهد بتوتر_ مش عارفه هقابلهم ازاي وهقولهم ايه وهما هيقبلوني ازاي
مراد _ سيبيها لظروفها متفكريش كتير
شهد بتنهيده_ ربنا يستر
بيت ياسين
بعد وقت بتفوق جني وتذق ياسين وتجري علي الحمام
ياسين يترمي علي السرير ويضحك _ ههههه مش طيقاااني بجد
جني وقفه تحت الدوش بهدومها وبتبكي _ دلوقتى هيفتكر ان مفيش حآجه واني خلاص مسامحه في حقي، كان لازم تضر.بيه مش تسيبيه يعمل كده وفجاه بابا الحمام بيفتح، ويدخل معاها تحت الدوش
ياسين_ سيبتيني عشان بتحبيني
جني تبعد عنه وببكاء_ قولتلك مبحبكش وبكر.هك
ياسين يمسك يدها ويرجعها تاني تحت الدش وبتأسف_ عارف انك مش سهل تسامحيني، بس اكيد هجي يوم وتنسي ونرجع زي الاول
جني ببكاء_ مش ممكن، بالله عليك تطلقني انا مش عاوزاك
ياسين بحده_ مش عاوزاني ازاي،، امال اللي حصل من شويه كنتي ممكن تعمليه مع واحد مش عاوزاه وبتكرهيه
جني ببكاء_ لا
ياسين_ يبقا بتحبيني وعاوزاني
جني _ بحبك بس مش عاوزاك مش هقدر انسا اللي حصل ولا انك غدرت بيه وقولت لبابا ويوسف، مبقتش اثق فيك، وحاسه ان في اي وقت هتصدق فيه وتأذيني
ياسين_ دا احساسك من نحيتي دلوقتي
جني ببكاء_ اه وعلشان كده عاوزة اطلق مش هقدر اعيش مطمنه معاك
ياسين بخيبه وندم_ اوعدك ان دا عمره ما هيتكرر وتقدري تثقي فيه من تاني
جني بدموع_ صدقني مش هقدر، في حآجه غايبه وحياتنا مش هتكمل من غيرها،، طلقني يا ياسين لو بتحبني بجد طلقني
ياسين يقفل الدوش وبخنقه _ مش هقدر يا جني،
جني بترجي_ لو بتحبني طلقني علشان خاطري
ياسين بدموع وخنقه_ طيب ندي لنفسنا فرصه ولو مرتحتيش نطلق
جني_ مش هقدر والله مش هقدر
ياسين يحط ايده خلف رأسها والايد الاخرى على خصرها ليقترب منها ، ثم يقبلها قبلة طويلة وقوية وبعدها يبتعد عنها، وبخنقه، ماشي هطلقك
جني بدموع_ شكرا، وبتسيبه وتطلع تغير هدومها وتتجه نحو الباب، ثم تنظر إليه لتجده يقف وينظر إليها والدموع في عينيه…
تقوام مشاعرها وتفتح الباب وتذهب وهو خلفها.
ويقف بعيد عنها ينظر إليها وهي تذهب بعيد، ومن جهه أخرى، تظهر نيفين وهي تحمل سكـ.ين وتركض إليها مسرعه والشر يملاء عينيها،
ياسين يرا ذلك المنظر، ثم يركض بسرعه قبل ان تصلها وبمجرد وصوله يحتضن جني لتأتي به طعنـ.ت نيفين
جني تنظر له بصدمه _ انتي عملتي ايه، ياااسين
ياسين بتعب والم يمسك نيفين من شعر.ها وينده على رجال الامن
نيفين بانفعال _ سيبني، هي لازم تمو.ت
ياسين بألم _ بسرعه خدوها واقفلو عليها كويس واطلبلها البوليس
الحرس ياخدوها وهي تشد في نفسها وبانفعال_ لازم تمو.تي يا خطافة الرجالة، ياسين ليا انا من قبل ما انتي تعرفيه
جني ببكاء _ يااسين انت بتنز.ف، يلا علي المستشفى
ياسين ينام علي الارض بألم _ لو موافقتيش انك تعيشي معايا مش هروح وخليني امو.ت
جني ببكاء _ مش وقته قوم معايا، ياعم محمد الحقني بسرعة
ياسين بتعب_ قولتلك مش هروح غير لما ترجعي في طلبك
جني ببكاء_ موافقه، مش همشي بس قوم ونبي، ياااعم محمد روحت فين
ياسين بتعب _ متقلقيش مش هيحصل حآجه بسيطة،… وبيفقد،، الوعي
جني ببكاء_ ياااسين رد عليه
في المستشفى
الدكتور_ احنا هنبتدي العلاج من دلوقتي بس زي ما قولتلكم قبل كده لازم تتعرض لمواقف مهمه حصلت معاها قبل كده
عبدالله_ تمام يا دكتور، احنا عرفنا اهلها ونقدر نعمل الموضوع ده
الدكتور_ كويس اوي، في حد منهم جاي معاكم
مراد_ انا
الدكتور_ انت تعرفها كويس
مراد_ اه
الدكتور_ جوزها؟!
مراد_ لا
الدكتور_ طيب ياريت حد يعرفها كويس، يكلمها عن مواقف حصلتلها وياريت تخدوها في اماكن مهمه عاشت فيها وكانت مؤثره بنسبالها، فاهمني
مراد بخيبه_ ايوه، ويشرد بتفكيره _ مواااقف وامااكن مهمه علشان تفتكر، تخيل تفتكرك. ، انا مجبر اساعدها زي ما كنت السبب في اللي هي فيه، انت قلقان ليه، يعني اقسي حآجه ممكن تعملها انها تزعل وتبعد عني، وايه يعني خليها تبعد
شهد لنفسها_ انا افتكرت انه ادا.ني بالقلم، وكان بيزعقلي كمان،.. الشخص ده مخبي عني حآجه واكيد هعرفها دلوقتي او بعدين
مراد يلاحظ نظراتها ليه _ ايه
شهد بلخبطه’ _ مفيش
مراد_ ماشي يا دكتور، انت هتكبتلها دوا صح
الدكتور_ اه طبعا
بعد شويه بيطلعو
شهد بهمس_ ضر.بتني بقالم ليه
مراد بصدمه_ ايه
شهد_ ضر.بتني باالقلم ليه انا افتكرت انك ضر.بتني بس مش فاكره السبب دماغي مش جيباه
مراد بلخبطه_ اه لا الحقيقه مش فاكر
شهد _ معقول مش فاكر حآجه زي دي ولا مش عاوز تقولي
مراد_وهخبي عنك ليه
شهد_ مخبي عني كل حآجه، في حاجات غريبه بتيجي في تفكيري ولحظات بتمر بسرعه بشوفك فيها، انت بذات والصوره بتاعتنا شفت شكلها عامل ازاي، مفيش صحاب هيحضنو بعض بشكل ده الله يخليك فهمني
مراد بشرود _ هتعرفي كل حآجه، بس نروح البيت وتقابلي اهلك وبعدين نقعد ونتكلم
وفجاه بيلاقي جني بتجري قبال سرير متحركه عليه ياسين، لغيت ما بيدخل الاوضه
مراد يروح عندها بسرعه_ جني، في ايه،… يااسين حصلو ايه
جني ببكاء _ مراد الحقني
بتيجي شهد وتوقف قصادهم وهي مش فاهمه حآجه
جني بذهول _ رودينا، انتو مش قولتو ماتت
مراد _ مش وقته دلوقتي خلينا في ياسين
جني ببكاء _ ياسين وبابا هما الاتنين هنا
بعد شويه بيطلع يوسف من غرفه جمبها وراسه مربوطه
جني بصدمه _ يوووسف ايه اللي بيحصل، في اييييه
يوسف يسند راسه بتعب _ ابوكي ضر…. وفجاه يلمح رودينا _ انتي هنا
رودينا تبص حوليها وبعدين تقوله _ انا
يوسف _ اه انتي ايه جابك هنا
مراد _ يوسف دي مش فاكره حآجه اهدا
جني _ مش فاكره حآجه ازاي
شهد تمسك كوم مراد وتشده براحه
مراد يبصلها _ ايه
شهد _ ايه الحكاية ومالو دا مش طايقني كده
مراد _ دا كان خطيبك وسبتيه
شهد بهمس _ وسبته ليه دا شكله كويس
مراد بشرود _ معرفش السبب
يوسف بخنقه _ طيب اتفضلي امشي
شهد بانفعال _ وانت مالك هي كانت. مستشفى ابوك، انا جايه اتعالج زي زيك،.. دلوقتي عرفت انا سبته ليه
يوسف _ ماهي فاكره امال ايه اللي انت بتقوله دا
مراد _ يابني فقدت الذاكرة انا لسه قايلها عليك
يوسف بقرف_ اه، وبيبص الجهه التانيه يلاقي شذا واقفه وبتبص عليه وعلى رودينا
شذا_ كنت جايه اطمن عليك بس الظاهر انك كويس دلوقتي، وبتمشي
يوسف يروح وراها ويمسكها من ايدها ويحضنها بشده _ ههههه شذااا انتي رجعتي
شذا بدموع_ ايوه بس لقيتك مش محتاجني
يوسف يضمها اكتر_ وحشتيني اوي كنتي فين حسابك معايا بس نروح
شذا بدموع_ وحشتك.بجد يا يوسف
يوسف _ اوي اوي متبقيش تسيبيني تانى
رودينا تبصلهم وتشوف لحظات بتمر بسرعه، وهي في حضن مراد، وتبصله بفزع
مراد بقلق_ مالك
شهد بدموع_ مفيش حآجه
مراد_ قولي، انتي افتكرتي حآجه تانيه
شهد تبصله بتركيز وعنيها مليان دموعه_ اه علشان خاطر ابنك تقولي اللي حصل، انت مين بنسبالي
مراد بإبتسامة باهته _ صديقك يا رودينا مفيش غير الصداقه ولما تفتكري هتعرفي اني مش بكدب عليكي
شهد بحيرة_ اتمنا
بعد ساعات
بيوصل شهاب و ملك بيت هشام
ملك_ مراد جايبنا علي ملا وشنا ومقلناش في ايه
هشام باستغراب_ مراد اللي قالكم تيجو، طيب ليه
شهاب_ منعرفش، كل اللي قالو ان في حآجه مهمه لازم نعرفها
ياسمين_ خير يجي دلوقتي ونفهم منه
وبعد شويه الجرس بيرن
شهاب_ ارتاحي يا مرات خالي انا هفتح
بيروح يفتح ويلاقي مراد و وراه واحده وشها مش باين
شهاب_ أخيرا، ايه ياعم قلقتنا
مراد يبعد عن رودينا_ شوف جبتلكم مين
شهاب يبصلها شويه ويفرك في عنيه _ مين دي
رودينا تبصله بخوف وقلق وبهمس_ بيبصلي كده ليه
مراد_ دا شهاب
رودينا بارتباك_ اخويا
مراد بإبتسامة_ ايوه
رودينا بإبتسامة باهته _ ازيك
شهاب بذهول_ في ايه يا مراد هي مالها مش عرفاني ولا ايه
مراد_ للأسف لا هي فاقده الذاكرة
شهاب بلخبطه_ ايه.. ويقرب منها وهي تستخبي ورا مراد
شهاب _ متخافيش انا اخوكي وبيمدلها ايده وهي تمدله ايدها بخوف، وفجاه يحضنها ويبكي _ وحشتيني ياختي
رودينا بارتباك_ شششكرا
شهاب يمسكها من ايدها ويدخل بيها جوه وبفرحه _ ماما.. رودينا رجعت
ملك والكل بيوقفو مصدومين
ملك بتوتر ولخبطه_ بنتي، ان اننتي لسه عاايشه
رودينا تبص لمراد
مراد _ دي أمك
رودينا ترجع تبصلها تاني وبدموع _ امي؟!
ملك تروح عندها وتحضنها وتبكي بوجع _ حبيبتي كنتي فين انا كنت فقدت الامل انك تطلعي عايشه
رودينا بدموع_ معلش
هشام يروح عندها _ حبيبتي كنتي فين كل ده وليه محاولتيش تكلمينا
مراد _ هي مش فاكره حآجه ياعمي
ملك تبعدها عن حضنها وتبصلها _ وحشتيني يابنتي، انتي متعرفيش قلبي وجعني علي غيابك قد ايه
رودينا بإبتسامة باهته_ اه
ملك_ انتي مش فكراني خالص
رودينا بلخبطه_ لا
هشام_ دلوقتي تفتكرك، تعالي يا حبيبتي ارتاحي
رودينا_ انت مين
هشام_ انا خالك ودي مرات خالك
رودينا بإبتسامة باهته_ اه طيب انا لازم امشي
شهاب_ تمشي تروحي فين
رودينا_ بابا مستنيني في الاوتيل
شهاب_ ملكيش ابهات احنا هنا اهلك
رودينا تبص لمراد
مراد_ معلش يا شهاب هي لسه مش فكراكم
ملك_ لا طبعا متمشيش انا صدقت ما لقيتها تقوم تمشي وتسيبنا
رودينا_ بابا مستنيني مقدرش اسيبه
هشام_ نجيبوه هنا وانتي خليكي
رودينا _ مش هينفع
مراد_ ياستي خليكي وهو هيجيلك، وهو بالمره تعرفي انتي مين
رودينا بحيره _ مش هينفع وفجاه بتسمع صوت سفيان
سفيان بيجري عليها بفرحه_ رودينا انتي جيتي
رودينا تشيله وتحضنه _ حبيبي اه جيت
سفيان_ طيب تعالى معايا اوريكي العب بتوعي
مراد بإبتسامة_ سفيان سيبها ترتاح الاول
سفيان_ مش هخليها تتعب، تعالي معايا
رودينا بإبتسامة_ ماشي يلا بينا، وبتنزله وهو يشدها من ايدها ويدخلها اوضة جودي
رودينا بتدخل الاوضه
وتمشي جواها وتبص علي الحيطان والسرير وتبدو مألوفه بنسبالها
سفيان_ تعالي اقعدي هوريكي لعبي
رودينا تبصله بإبتسامة_ هما فين
سفيان _ في الباسكت ده، ويجبلها الألعاب ويحطهم قدامها
رودينا بإبتسامة_ انت باين عليك بتحب شخصية سبيدرمان اوي
سفيان_ ايوه وهطلع زيه لما اكبر
رودينا _ طيب يلا انا هلعب ب ده وانت ب ده
سفيان_ ماشي هدهولك خالص بس تلعب معايا كل يوم
رودينا بإبتسامة_ للأسف انا همشي النهاردة، بس هاجي تاني ونلعب سوا
سفيان_ لا انتي مش هتيجي، زي المره الفاتت
رودينا_ حبيبي هرجع صدقني
سفيان بدموع_ مليش دعوه متمشيش
رودينا تمسح دموعه _ طيب ليه الدموع دي، قولتلك هرجع تاني وهنلعب مع بعض
سفيان ببكاء_ مش هترجعي انتي المره الفاتت حلفتيلي ومرجعتيش، عشان خاطري خليكي معايا
بيجو كلهم ويقفو جمب الباب ويبصو عليهم
رودينا تحضنه وبدموع_ ماشي يا حبيبي انا قاعده
مراد يسمعها ويشوف تصرف سفيان معاها ويمشي ويسيبهم وهو مضايق
مراد لنفسه _ ليه يا سفيان انا صدقت ما قصة زمان انتهت تيجي انت دلوقتى وتفتحها من جديد…

يتبع….

   •تابع الفصل التالي "رواية احببت مجنونة" اضغط على اسم الروايه
google-playkhamsatmostaqltradent