Ads by Google X

رواية ملكت الحمزة الفصل الخامس و الثلاثون 35 - بقلم سندس احمد

الصفحة الرئيسية

  

 رواية ملكت الحمزة الفصل الخامس و الثلاثون 35 -  بقلم سندس احمد

   هاجر راحت قعدت عالسرير بصدمه حطيت ايدهاا ع بوقهاااا بدموع
دماغهااا كانت هتتفرتك من كتر اللي سمعتو
بصت عالبلكونه لاقيتو داخل ومساك الفون ف ايدو
علي رفع راسو وبصلهااا واتجمد مكانو
هياا كانت مثيره اوي بالنسبالو
راح مشي ناحيتهااا ولسه هيلمسهاا هاجر قامت وبعدتت وقفت بعيد عنو وقالت بتماسك: خليك بعيد عني ي علي
علي بصلهاا باستغراب وقال: نوجا في ايي حصل ايي وليه الدموع دي
هاجر بصتلو وحاولت تكدب كلامو بس مقدرتش
بصتلو وقالت بكسره: هو نا لو كدبت عليك ف يوم من الايام ايي هيكون موقفك
علي بصلهاا وشاف ف عيونهاا حزن كبير اوي
قال بهدوء: ع حسب الكدبه يهاجر
هاجر بدموع: ليه تكدب علياا لياا تعمل فياا كد ليه
علي مسك ايدها وقال بحنيه: عملت ايي بس بالله متعيطي م عايز اشوف دموعك ديي ع خاطري
هاجر بنهيار: م عايزني اعيط كيف طيب كيف ونتا بتكدب علياا ليه حرام عليك ليه ده ناا خلاص كنت مقرره اني مقطعش ف ايدي تاني لانو وجودك مالا علياا الدنياا كلهاا ليه تصدمني كد ليه تجرحني ليه
علي بصلها وقلبو اتقطع ع انهيارها ودموعها اللي هو السبب فيهاا وقال باسف شديد: هاجر عايزك تفهميني
هاجر زاحت ايدو بعيد عنها وقالت بخذلان ووجع شديد: نتا هتطلقني ي علي يعدي شهر ونتطلق وتبعد عني نا عمري محلمت بحاجه وكانت ليااا ومتاكده انها لو فيوم من الايام بقت لياا هيحصل حاجه تبوظهاا وقلبي كان حاسس اني فرحتي م هتكمل
علي بدموع: طيب اهدي ع خاطري م عايز اشوف دموعك ديي ابوس ايدك يهاجر صدقيني اللي سمعتيه غلط نتي م فاهمه حاجه
هاجر بعصبيه: وم عايزه افهم خليك فحالك يدكتور تمم ع مزعلكش وربناا بق يكفيك شر زعلي
وسابتو ودخلت الحمام وقفلت ع نفسهاا
علي قعد عالسرير وحط ايدو ع وشو وقال بدموع: ههاجر نا غلطت بس بجد م قصدي ومكنتش اعرف اني هوجعك كد بجد
هاجر كانت واقفه قدام المراياااا وباصه لنفسها وبتعيط بصمت
فتحت الحنفيه وغسلت وشهااا وبصت لنفسهااا فالمرايااا وقالت بتماسك: نا بق هوجعك ضعف وجعي ي علي بس الصبر م نتا اتجوزتني ع تعالجني نا هبوظلك كل حأجه
وقعدت تكركب فالحمام وتدور ع موس بس ملاقتش
خرجت لاقت علي قاعد وسرحان
طنشتو وراحت جابت شنطتهاا وطلعت منها باكت موس علي شافهاا قام بسرعه ومسك ايدهاا قبل متدخل الحمام وقال بتحذير وعصبيه: نتي هتعملي اييي اياكي يهاجر اياكي تعملي كد
هاجر زاحتو وقالت ببرود: ملكش دعوه وخليك فحالك بدل مشرحك نتا دلوقتي
علي شدها لحضنو ومسك وسطها وقال بحده: ههزعلك هزعلك اوي يهاجر وم هتساهل معاكي
هاجر بباستفزاز: لو نتا راجل زعلني ي علي زعلني
علي داس ع وسطهاا بعصبيه وقال: نا راجل وراجل اوي يهاجر وبلاش تيجي ع كرامتي ع م هشوفك
هاجر بسخريه: كرامتك اه اظهر وبان ع حقيقتك ووريني الوش التاني يلااا
علي زقها عالحيطه وحط ايدو عليهاا وقال بحده وتحذير:لاخر مره هحذرك يهاجر بطلي القرف اللي بتعمليه ده ع والله هتعامل معاكي بطريقه وحشه ونا م عايز كد
هاجر بدموع: ابعد عني يعلي نتا سببتلي جرح كبير اوي فقلبي مستحيل يداوا ولا يتشفي
علي مسح دموعهااا وقال بحنيه: بس نا بجد حبيتك يهاجر نا كان ف نيتي فعلا اتجوزك ع اعالجك بس لاقتني حبيتك
هاجر ببرود: خلص الكلام ي علي خلص خليك فحالك ع بجدد م عايزه اوريك شري ولا زعلي
وبعدت عنو وراحت فردت جسمهاا واتغطت ونامت
علي فضل واقف مكانو م عارف يعمل ايي
راح عن الكنبه فرد جسمو وغمض عيونو
هاجر فضلت تعيط بصمت وصوت شهقاتهاا ابتداا يطلع
“” “” هاجر حست انو هو نام قامت براحه وخدت الموس ودخلت الحمام
قفلت ع نفسهااا
وقعدت عالارض وبقت تقطع ف ايدهاا بطريقه مرعبه
الارض كلهاا اتملت دم وايدهاا بقت تنزف جامد والنزيف م راضي يخلص
بعد عشر دقايق رمت الموس عالارض وبصت لايدهاا وقالت بوجع ودموع: سهل ااوي يكسروني ليه ناا بحبك حب ربنا وحدو اللي عالم بيه اقسم بالله ليه اتصدم فيك كد
وبصت ع ايدهاا وقامت من عالارض غسلت ايدهاا وربطتها ورمت الموس فالزباله
طلعت وراحت فردت جسمها ونامت
“” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “”
ف الصبح
حياه فتحت عيونها لاقت نفسها ف حضن حازم بصتلو وسرحت ف ملامحو باستو فخدو وقامت خدت دش ولبست عبايه وطرحه وراحت تصحي حازم
حياه بحب: زوماا قوم يلاا
بس مردش عليها
حياه فضلت تهز فيه
حازم فتح عيونو وبصلها وقال بضيق: فاييي
حياه بكسوف: يلاا ننزل تحت نا جعانه اوي وعايزه اكل
ومردتيش انزل من غير م اقولك
حازم حضنها وقال بعشق: حاضر هقوم اخد شارو وننزل
حياه هزت راسهاا ودفنت نفسها فحضنو
حازم بص للعبايه اللي هياا لابسهاا وقال برفع حاجب: نتي هتنزلي كد
حياه طلعت من حضنو وقالت باستغراب: اه في ايي
حازم بحده: جاك اوه اتعدلي بدل معدلك
حياه باستغراب اكبر: في ايي يحازم فهمني
حازم بعصبيه: العبايه ديي اخرهاا تتلبس هنا فالجناح بتاعناا انما تنزلي بيهاا تحت دناا اموتك فيها
حياه بصت لنفسها وقالت بضيق: يحازم مالها العبايه وبعدين مهياا واسعه اهي وطويله
حازم مسك دراعهااا جامد وشدها ليه وقال بحده وتحذير: نا م عايزز اتجنن عليكي يحياه ادخلي البس عبايه اوسع من ديي ع منزعلش يروحي هاا
حياه مدت شفايفها لقدام زيي الاطفال والدموع اتجمعت ف عيونهااا
حياه بزعل: حاضر
ولسه هتقوم حازم مسكها وقال بنفخ: طيب بتعيطي ليه
حياه بدموع: مبعيطش ابعد ع اغير
وسابتو وراحت تغير
حازم بصلهاا بضيق ولع سجاره وشربهاا
حازم بهدوء: حياه
حياه بزعل: نعم
حازم قام وراح حضنها وقال بحنيه: اسف حقك علياا متزعليش
حياه بدموع: لا زعلانه نتا مسكتني من ايدي وم بس كد لا كلمتني بطريقه وحشه والمفرود نتفاهم م تتكلم كد
حازم مسح دمزعها بايدو وقال بحنيه: اسف اسف اعملك ايي ع ترضي طيب
حياه بتفكير: اطلبلي اكل من بره
حازم برفع حاجب: اكل من بره ليه م الاكل تحت والشغالين بيعملو اكل احلا من المطاعم
حياه بقمص: ونا عايزه من بره نتا م قولت اعمل ايي يلاا اطلبلي دلوقتي ولا نتا م قد كلمتك
حازم باس خدها وقال بحب: حاضر هجبلك اكل من بره بس تعالي ننزل نشوف الجماعه تحت دلوقتي
حياه هزت راسهاا وحازم راح الحمام ياخد دش
“” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” ”
يامن كان بينشف شعرو قدام المراياااا
خلص وراح عند مريم وميل باسها من خدهاا
يامن بحب: رومااا قومي
مريم بنوم: شويه يماما شويه
يامن برفع حاجب: ماما مين ﻧا جوزك يختي
مريم بدلع: طيطيب يجوزي يحبيبي سبني حبه انام
يامن بعشق: قلب جوزك وحبيبك
مريم حاوطت رقبتو وقالت بدلال: حاضر خمس دقايق وهقوم
يامن ميل باسهاا من رقبتهااا وقال بعشق: ببحبك اوي
“” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “”
علي صحي من النوم لاقه هاجر نايمه ومديالو ضهرها قام وراح عندهاا وسحب ايدهاا وبيبص عليهاا لاقهاا متشوهه
غمض ع عيونو بوجع واسف
هاجر حست بيه
فتحت عيونهاا ولاقتو ماسك ايدها سحبتها بسرعه
علي بهدوء مخيف: ايي ده
هاجر ببرود: ننتا شايف ايي
علي ميل عليهاا وشد ايدها ليه وقال: نتي كد بتوجعيني ناا نتي ليه م عايزه تفهمي ده هزعلك يهاجر هزعلك
هاجر ببرود: خلصت ابعد بق ع عايزه ادخل الحمام
وزقتو وراحت الحمام
علي بجنون: ناا هتجننن حرام عليكي اقسم بالله ليه
““” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “”

google-playkhamsatmostaqltradent