Ads by Google X

رواية احببت قدري الفصل الحادي عشر 11 - بقلم Ana Oo Oo

الصفحة الرئيسية

 رواية احببت قدري الفصل الحادي عشر 11 

الجزء 11❤️احببت قدري ❤️
وقفنا لما المجهول كان بيكلم مريم 
المجهول دخل العماره 
الحارس رن علي محمد
الحارس: في شاب دجل العماره بس هوا مش من سكان العماره اول مره يدخل تحت و عمال يتلفت ورا كتير 
محمد : اقفل انت و هكلمك تاني محمد فضل يرن علي قدر بس هيا مش بترد لف و رجع تاني 
عند صفيه 
صفيه : رني يله علي حمد 
مريم : لا
صفيه : نويه علي اي 
مريم : اصبري بس انتي يا اما 
نرجع لي قدر كانت بتاخد شاور و خرجت وكانت لبسه البرنس خرجت ونفس الوقت الباب انكسر و دخل شاب 
قدر صوتت و كانت هتجري علي الاوضه بس هوا لحقها و قفل الباب 
تحت 
الحارس رن علي محمد :ايوه يا حمد بيه الهانم بتصرخ نطلع 
محمد بغضب :انت مستني اي يا زفتت
الحراس طلعو بسرعه و الباب كان مقفول كسرو الباب و الشاب كان بيحاول يعتدي علي قدر و الحراس مسكو قبل ما يهرب قدر انكمشت علي نفسها بخوف لان هيا مش لبسه غير البرنس و شعرها باين 
وصل محمد و شاف قدر كده و شاف الشب الحراس مسكنو بس مكنش في حته سليمه 
محمد بغضب:كلو تحت 
كلو نزل وهوا قرب من قدر الي كانت بتعيط بهستريه 
محمد : قدر اهدي خلاص محدش هيقدر يكلمك 
قدر فضلت تعيط 
محمد قرب منها و شالها و دخل اوضتها و نزلها علي السرير 
قدر مسكت في جامد و هوا فضل يمشي ايدو علي شعرها بحنان شاف أن في شعر ابيض عندها كتير عرف أن ده بسب ضغوطات نفسيه اكيد 
قدر بدموع و شهقات : كلو عاوز يدمرني حته كريم 
محمد قرب منها : كريم ؟
قدر بدموع و شهقات: اه مكنش حد في البيت الا هوا دخل عليا و فضلت تعيط 
محمد مسك وشها : قرب منها 
هزت راسها بلا  فضلت تعيط و دفنت وشها في المخده
 محمد كان متعصب جدا 
رن علي الحراس. 
محمد : الكلب الي معاكو حطو في المخزن بتاع العزبه
قدر فضلت مسكه في محمد لغايه ما راحت في النوم محمد حط ايدو علي وشها الاحمر من كتر العياط لقا سخن 
راح المطبخ جاب طبق في ميه ساقعه و فوطه و حت الفوطه علي رأس قدر بس مفيش تحسن 
محمد :ابعتلي دكتوره حالا 
الحارس : أوامرك
بعد شويه الدكتوره جت  و كتبت شويه علاج لأنها ضعيفه و قالت لي محمد لو الحراره منزلتش يحطها في البنيو ميه ساقعه و مشت 
محمد بعت الحارس يجيب العلاج
اجا الحارس بلعلاج
قدر فاقت و هوا أداها العلاج بس برضو مفيش تحسن دخل الحمام خرج وشال قدر 
قرد:هروح فين 
محمد :اهدي بس 
نزل بيها في البانيو وهيا انكمشت و قربت منه جامد 
قدر بدموع :الميه ساقعه 
محمد بحنيه : معلش عشان تبقي احسن 
قدر فضلت تعيط و ماسكه في جامد و هوا خارجها و نزلها علي السرير 
جابلها هدوم و قرب منها وكان هيقلعها البرنس 
قدر : انا هعرف اغير
محمد : متتحركيش انتي مش هتعرفي 
قدر : لا هعرف 
محمد : هششش خلاص  
غيرلها و نيمها 
محمد : ارتاحي ونا هعملك حاجه دافئه
خلص محمد و قرب واداها كوبيه البابونج الدافيه
محمد : اشربي و هتبقي احسن
قدر :هوا انا ينفع اروح الجمعه بكره 
محمد :لا 
قدر :بس انا بقيت 
قطعها : انا قولت لا 
نفخت بديق 
قدر : ماشي
محمد : لو بقيتي احسن هتروحي 
المهم انا هجبلك ممرضه تبقي معاكي عشان مش هينفع مروحش 
قدر :لا انا بقيت احسن 
محمد : قدر انا مش بعيد كلامي و انتي بترجعي كلامي كتير 
قدر مردتش 
محمد. :قدرر
قدر:نعم 
محمدقرب منها ومسك يدها جامد :اخر مره اكلمك و مترديش 
قدر : حاضر ، سيب ايدي 
محمد بعد عنها افتكر امجد 
محمد : انا نازل 
قدر :تمام 
محمد نزل و رن علي امجد 
محمد :انا كنت جايلك بس في حد حاول يعتدي علي قدر و انا روحت لحقتها
امجد : وعرفت مين 
محمد :لا بس الولا عندي 
المهم انت عملت اي و لقيت رقيه ولا لسه 
امجد : لا لسه 
محمد : هيا لسه في البلد متقلقش 
امجد اتنهد و قفل 
عند رقيه 
كانت قعده علي الرصيف و في شباب اتجمعو عليها 
قدر قامت بخضه و كانت هتمشي لاكن في ايد وقفتها وكانت حد من الشباب دول 
قدر :سيب ايدي انت بتعمل اي 
الشاب : ما تيجي يا مزه 
قدر : ابعد عني 
الشاب :مالك بس ده احنا هنبسطك 
قدر فضلت تصوت و هما قربو منها وكان في واحد بيحاول يقطع هدومها لاكن في شاب نزل من العربيه و شافهم 
قرب منهم و فضل يضرب فيهم و قدر فضلت تعيط 
الشاب الي نزل من العربيه قرب منها 
الشاب و اسمو علي :اي الي منزلك في الوقت ده
رقيه بدموع : مش عارفه اروح فين 
علي : فين بيتك 
رقيه : مش عندي بيت 
علي : طب تعالي معايا 
رقيه : فين 
علي : علي بيتي 
رقيه : ازي يعني 
علي : يسيتي متقلقيش عايش انا و تيتا 
رقيه : لا شكرا انا هفضل هنا 
علي :قومي بس 
رقيه قامت معا ركبت معا العربيه 
وصلنا بيته 
علي: انزلي 
نزلت ونا خايفه
علي : متخافيش 
دخلت معا و كانت في ست كبيرا قعده جوه
الست قامت قربت من علي
و مسكته من ودنو
فاطمه : دخلي بي وحده في نص  الليل يا فاشل
علي : اهدي بس يا  تيتا
قدر :لو عملالك مشكله أنا ممكن امشي 
علي: اهدي بس 
قعدنا كلنا و بدأت احكي حكايتي 
قدر : كان عندي اخ و اب و ام و كنا مره طلعين رحله العربيه اتقلبت و كلو مات الا انا
أنا كنت صغيره و صاحب بابا اخدني عندو دخلت كليه طب لاكن هوا ومات و في الوصيه بتاعتو اني اتجوز امجد ابنو حكت كل حاجه لغايت اللحظه دي
فاطمه بحنيه : معلش يبنتي أن شاء الله ربنا يعوضك
علي : متقلقيش حجبلك حقق 
قدر : لا متعملش حاجه
فاطمه: بتحبي 
شرت بعيد و مردتش 
فاطمه:يبقي بتحبي 
علي : تعالي معايا 
قدر : فين 
علي :متخافيش 
قدر راحت معا شاور علي اوضه 
علي : اتفضلي دي اوضتك 
قدر : شكرا 
علي : مفيش شكر انتي زي اختي 
قدر دخلت و رمت نفسها علي السرير و فضلت تعيط جامد
بسس ان اسفه بجد لان عارفه أن صغير بس عندي ضغوطات كتير الفطره دي ما تنسوش التفاعل عشان بفرحح

  •تابع الفصل التالي "رواية احببت قدري" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent