رواية ادخلتني الى قلبها الفصل الخامس عشر 15
البارت الخامس عشر
زي ما وعدتكم علشان البارت اللي فات جاب 100 لايك نزلت البارت ده اهو
مريم بخوف 😱ادم
ادم اه اتخضتي ولا ايه
مريم بخوف جايه تتكلم
ادم مسكها من أيده جامد وحط ايد علي بوقها تعالي معايا بدل ما ريهام وماما يصحوا واطين عشتك وبيدخلها الاوضه وبيقفل الباب وبيرميها في الأرض
مريم بخوف شديد انا مش فاهمه حاجه انا معملتش حاجه
ادم بغضب بيضر*بها بالقلم و بق*ها ما جاب د*م وبيلف شعرها علي ايدو بقي انت و كريم بتتفقوا عليا
مريم بعياط ونبي يا آدم سبني انا اسفه
ادم اسفه عايزه تموتي امي و تبقي خالتك وتلبسي ريهام تهمه وتبقي اسفه
مريم انا حبيتك يا آدم حبيتك
ادم حبك ليا ب الكرهيه ديه و يخليكي تحولي تقتلي كدا ايه معندكيش د*م ولا رحمه
مريم سبتي وانا هعمل اللي انت عايزه و علي فكره انا متفكتش مع حد
ادم لا وبتنكري كمان طب ايه رايق بقي اني كنت حاطك في شنطتك جهاز تسجيل صوت وسمعت كل حاجه وهو معايا كمان لا وغير كدا انا شوفت بنفسي
مريم هو بس مريم اللي عمل كل ده انا مليش زنب
ادم هتنفذي كل اللي هقلهولك بكره هتكلمي كريم وتقولي له أن الخطه بتاعتكم نجحت فاهمه وعارفه لو عرفت انك قولتي حاجه هموت
مريم بخوف حاضر والله
ادم غوري كان زماني عملت وشك خريطه لكن اعمل ايه بنت خالتي
مريم بخوف بتخرج تجري علي اوضتها وهي بتعيط خلاص كل حاجه حاجه راحت مني
بقلمي ✍️ حنين محمد احسن تستاهل هي من الاول شرنيا يلا اتضحكوا بقي 😂 بهزر معاكم🤭م
نرجع تاني ريهام بتصح ايه ده هي الاوضه كلها كده وبتروح تطمن علي لميه بتلاقيها نائمه وبتخرج تشوف ادم جه ولا لا
بتدخل الاوضه وبيكون ادم بياخد دش
ريهام بتخبط علي الباب ادم انت اللي جوه
ادم بصوت عالي اه يا ريهام
ريهام ماشي ماشي كل ده صوت يا رتني ما سالت
ويطلع هي كمان جالبيه لحد الركبه وشكلها حلو اوي وعليها بطوط يلا بعد ما يخلص هيبقي اخد دش انا كمان
_____________________________
عند تسنيم بتذاكر لقت حد باعت ليها رساله
ايه الرقم ده بتفتح الواتس بتلاقي رقم غريب بتكتب مين
انا مروان زميك في الدروس
تسنيم اه نعم
مروان كنت عايز اعرف الحصه بكره الساعه كام
تسنيم ايه الهبل ده ما يشوف علي الجروب والوقت متأخر حد يكلم حد في الوقت ده
تسنيم بتكب الميعاد بكره الساعه 5 والتأكد بردو من الجروب
مروان ماشي انت بتعملي ايه دلوقتي تسنيم والله ما هرد هو هتعرف عليا
مصطفي بيخبط علي الباب
تسنيم أدخل
دخل مصطفى وقعد جنبها ايه يتعملي ايه كدا
تسنيم بذاكر
مصطفي اه اتعشيتي
تسنيم تو مش عايزه
والفون بتاع تستنم عمال يبعت رسال مش ساكت
مصطفي شوفي مين يا تسنيم واخد منها الفون لاقي رقم غريب
مصطفى مين ده
تسنيم ده واحد زميلي كان عايز يعرف الدرس بكره الساعه كام
مصطفي بغيره وغضب اه ما يكلم صحبه اشمعنا انتي وفي الوقت ده ليه
تسنيم متشغلش نفسك بيه يا مصطفى اعمل ايه يا عني
مصطفي بيمسك أيدها جامد تعملي بلوك وتقولي له متكلمنيش تاني سهله
تسنيم و عيونها مدمعه يا مصطفي دراعي هيتخلع
مصطفي بيحس انا اسفه معلشي مكنتش اقصد
تسنيم هات الفون يا مصطفى ويلا أخرج علشان عايزه انام
مصطفى بيعمل الواد بلوك وبيدها الفون
تسنيم ماشي هات ارتاحت
مصطفي ببرود جدا خلاص بقي متزعليش مكنتش اقصد
تسنيم بتقفل النور يلا عايزه أنام
مصطفي هتنامي علي المكتب
تسنيم اه ملكش دعوه
مصطفي حس أن هي هتعيط راح خرج قبل ما يشوفها بتعيط وقلبه يوجعه
عند ريهام ادم خرج وكان شكله حلو اوي و هو شعره مبلول
ادم ريهام أدخلي انا خلصت سرحتي في ايه
ريهام ولا حاجه وبتدخل تاخد دش هي كمان وبتخرج من الحمام وديه كانت أول مره يشوف شعرها
ادم ايه ده انتي شكلك جميل اوي بشعرك
ريهام بخجل بس يا آدم
ادم استني لا تعالي ناخد صوره وادم وريهام بخدو صور كتير وهما الاتنين شعرهم مبلول وبعدها
ادم تعالي اسرحلك انا
ريهام ماشي بس براحه
ادم حاضر وبيسرح ليها وبيكون شكلها جميل اوي
ريهام انت بتعرف تسرح ازي
ادم علشان ماما وهي تعبانه كنت أنا وبسنت اللي بنعمل لها كل حاجه ف اتعملت من بسنت
ريهام اه ربنا يخليكم لبعض
ادم يلا تعالي ننام ادم و وريهام بتنام في حضن ادم
وبيعدي اسبوع وادم بيخيلي مريم تقول ل كريم أن أي خطه يعملها نجحت وتتحك عليه وادم وريهام قريبني اوي من بعض وحبهم علي المدي بيزيد و لميه حالاتها بتتحسن وعبير بتكون قريبه من مروه مامت مريم وروڤان بتكون قريب من عثمان
ريهام كانت في الحمام بتاخد دش
ادم بيكلم يوسف وكان صوته واطي علشان ريهام متسمعش
لكن ريهام بتكون سمعه
ادم انا مش عارف اقول لريهام علي اللي مخبيه عليها ازاي خايف تضيع مني لو عرفت
يوسف لا عرفها كفايه كدب عليها كدا
وريهام بتسمع الكلام كله
ريهام بزعل بتخرج من الحمام مخبي عليا ايه يا آدم اللي هيخصرنا بعض
يتبع لو البارت جاب 100 لايك و 150 كومنت هنزل اللي بعده علطول يلا اتفعلوا عليه
بقلمي ✍️ حنين محمد
أدخلتني الي قلبها
•تابع الفصل التالي "رواية ادخلتني الى قلبها" اضغط على اسم الرواية