رواية عشيقة الفهد الفصل الخامس عشر 15
الكاتبة_بنت_الديب
بقلم Salma deep/part 15
وحشتوني بجد 😇متنسوش التفاعل
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
مريم بصدمه.... فهد 😳
سلمي بصتله بابتسامة.... فهد
فهد....متخفيش انا جنبك
عاصم بخبث.... حلوه اوي شغل الحبيبه ده
فهد.... هاخد سلمي ونمشي وهديك الي انت عايزه
مريم... لا يفهد انت بتاعي انا
.... وانتي بتعتي انا
مريم..... احمد ،،، انت بتعمل ايه هنا يا سليم
فهد... سيبي سلمي يا مريم
مريم.... مش هسبها يا فهد
و وجهت المسدس نحيه سلمي
سلمي بخوف... فهد 😥
مريم .... لو مش هتبقا ليا مش هتبقا ليها
سليم.... سيبي الي في ايدك يا مريم
مريم.... مش هسيبو يا سليم
سيف.... مريم عارفه عقوبت الي بتعملي ده اي
عاصم واقف سعيد بلي بيحصل
احمد جه يمسك ايد مريم طلعت طلقه جت في سلمي 😟
عند سيرين
سيرين.... مالك متتصل علي فهد شوفو فين
مالك... اتصلت عليه مش بيرد
تسنيم... انا مش مستريحه
سيرين... على فكره روح جايه
تحت في الجنينة
مصطفى كان قاعد بيفكر فيها فجأ لقاها جيه عليه
مصطفى بصدمه مضحكه.... هو ده حلم ولا علم
روح.... ازيك يا مصطفى
مصطفى بهيام... انتي عامله ايه
روح... كويسه الحمدلله، بعد اذنك
مصطفى بسرعه... بقلك
روح.... نعم
مصطفى... كنت عايز رقم ولدك
روح... ليه
مصطفى... اصل عنده بنت زي القمر اسمها روح عايز اتقدملها
روح بكسوف... بعدين
عند الاخوه الاعداء 😂
احمد جه يمسك ايد مريم طلعت طلقه جت في سلمي
فهد بصوت عالي.... سلمي
سيف ل رجالته... خدوهم واطلبو الاسعاف
سلمي... فهد.. عيزاك تعرف اني.. اني بحبك فهد.. وانا ولله بحبك متسبنيش
جت الاسعاف وخدو سلمي
في المستشفى
فهد كان قاعد متوتر وخايف جداً
دكتور طلع
فهد.... هي كويسه
دكتور.... الرصاصه جت جنب القلب
بس الحمدلله قدرنا نطلعها
فهد.... يعني هي كويسه
دكتور.... الحمدلله ،، كمان شويه ودتخللها
بعد نص ساعه
في غرفه سلمي
فهد... كده قلقتيني عليكي يا جميل 😂🤫
سلمي.بمرح... اعيش واقلقك يا فهد 😂
العيلة كلها عرفت وجت المستشفى
سالم... حمد لله على سلامتك يا بنتي
سلمي... اي يا جماعه الطتار ده كله 😂
روح... مش هطبطلي لماضه أبداً 😂
سلمي... أبداً 😂
دق دق
سلمي... ادخل
فجأ 🤫😳
بقلمي /SalmaAshraf
بليزز قولو رايكم في البارت ❤
هتوحشوني ♥
بقلم Salma deep/part 15
وحشتوني بجد 😇متنسوش التفاعل
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
مريم بصدمه.... فهد 😳
سلمي بصتله بابتسامة.... فهد
فهد....متخفيش انا جنبك
عاصم بخبث.... حلوه اوي شغل الحبيبه ده
فهد.... هاخد سلمي ونمشي وهديك الي انت عايزه
مريم... لا يفهد انت بتاعي انا
.... وانتي بتعتي انا
مريم..... احمد ،،، انت بتعمل ايه هنا يا سليم
فهد... سيبي سلمي يا مريم
مريم.... مش هسبها يا فهد
و وجهت المسدس نحيه سلمي
سلمي بخوف... فهد 😥
مريم .... لو مش هتبقا ليا مش هتبقا ليها
سليم.... سيبي الي في ايدك يا مريم
مريم.... مش هسيبو يا سليم
سيف.... مريم عارفه عقوبت الي بتعملي ده اي
عاصم واقف سعيد بلي بيحصل
احمد جه يمسك ايد مريم طلعت طلقه جت في سلمي 😟
عند سيرين
سيرين.... مالك متتصل علي فهد شوفو فين
مالك... اتصلت عليه مش بيرد
تسنيم... انا مش مستريحه
سيرين... على فكره روح جايه
تحت في الجنينة
مصطفى كان قاعد بيفكر فيها فجأ لقاها جيه عليه
مصطفى بصدمه مضحكه.... هو ده حلم ولا علم
روح.... ازيك يا مصطفى
مصطفى بهيام... انتي عامله ايه
روح... كويسه الحمدلله، بعد اذنك
مصطفى بسرعه... بقلك
روح.... نعم
مصطفى... كنت عايز رقم ولدك
روح... ليه
مصطفى... اصل عنده بنت زي القمر اسمها روح عايز اتقدملها
روح بكسوف... بعدين
عند الاخوه الاعداء 😂
احمد جه يمسك ايد مريم طلعت طلقه جت في سلمي
فهد بصوت عالي.... سلمي
سيف ل رجالته... خدوهم واطلبو الاسعاف
سلمي... فهد.. عيزاك تعرف اني.. اني بحبك فهد.. وانا ولله بحبك متسبنيش
جت الاسعاف وخدو سلمي
في المستشفى
فهد كان قاعد متوتر وخايف جداً
دكتور طلع
فهد.... هي كويسه
دكتور.... الرصاصه جت جنب القلب
بس الحمدلله قدرنا نطلعها
فهد.... يعني هي كويسه
دكتور.... الحمدلله ،، كمان شويه ودتخللها
بعد نص ساعه
في غرفه سلمي
فهد... كده قلقتيني عليكي يا جميل 😂🤫
سلمي.بمرح... اعيش واقلقك يا فهد 😂
العيلة كلها عرفت وجت المستشفى
سالم... حمد لله على سلامتك يا بنتي
سلمي... اي يا جماعه الطتار ده كله 😂
روح... مش هطبطلي لماضه أبداً 😂
سلمي... أبداً 😂
دق دق
سلمي... ادخل
فجأ 🤫😳
بقلمي /SalmaAshraf
بليزز قولو رايكم في البارت ❤
هتوحشوني ♥
•تابع الفصل التالي "رواية عشيقة الفهد" اضغط على اسم الرواية