رواية احببت قدري الفصل الرابع والعشرون 24
الجزء 24 ❤️احببت قدري ❤️
عند امجد و رقيه
في الصباح
صحت رقيه و هيا بتبص ل امجد بحب لقت كوبايت مايه اختدها و رمتها علي امجد و فضلت تضحك
امجد و هوا قام مفزوع :اي في اي
و ثواني و استنتج الي حصل
بص لي رقيه بشر
رقيه :اي هتعمل اي و طلعت تجري
امجد جره و راها اقفي يا رقيهههه
رقيه : اهده بس اسفه والله مش هعمل كده تان ..اههه صرخت لما امجد مسكها و لزقها في الحيطه
رقيه:اي هتعمل اي
امجد...
و كان باصص علا شفيفها الورديه
امجد هجم علي شفايف رقيه و هيا تجوبت معا و لفت ادها حولين عنقه و بعد وقت بعد امجد عن ورقيه عشان تاخد نفسها و امجد اخد نفسو بصعوبه
امجد :يله نروح نعمل الفطار عشان ممكن حجات تحصل كتير و غمز لي رقيه و رقيه وشها احمر و جريت علي المطبخ
بعد شويه كانو بيتفرجو علي التلفزيون و رقيه كانت في حضن امجد
فون امجد رن ورقيه قامت تجيبو لاكن امجد شدها لحضنه تاني
رقيه :امجد التلفون بيرن
امجد :مش مهم
رقيه :ازي يعني انا هقوم اجيبو
امجد:لا
و في ثانيه امجد كان هوا الي جاب الفون
امجد :الو .......اه تمام ..تمام نازل
رقيه:مين ده وعايز اي
امجد : في حاجه في المستشفى
رقيه بدلع :و هتنزل و تسبني امجد و هوا بيبصلها بجرائا : ميهونش عليا يا ملبن و كان هيقرب منها لاكن الفون رن تاني
رقيه بضحك:انزل ي امجد مينفعش
رقيه :اففف حاضر بس هيجيلك
ونزل امجد
بعد وقت
امجد طلع لي رقيه
امجد : رقيه تيجي نخرج
رقيه بفرحه :اههه يس
امجد :انا هخد شاور بسرعه و انتي تلبسي بسرعه
رقيه : اشطا يا اسطا
امجد :في وحده تقول لجوزها اشطا يا اسطا
رقيه بضحك :انا ..ويله خلص بسرعه دخل ياخد شاور و خلص و رقيه لبست خرج صقر بي بنطلون بس وشعرو مبلول وكان قمر
رقيه :اي القمر ده انت مز اوي
امجد :ههه
امجد ركز علي رقيه و هيا كانت لبسه فستان اسود طويل لاكن كان ضيق
امجد بغضب :اي الي انتي لبسا ده
رقيه :فستان ماله يعني
امجد :مفيش خروج بده
رقيه بغضب :لا هخرج بي
امجد قرب من رقيه
وفي لحظه كانت بتجري علي غرفه الملابس تغير الفستان
امجد :استني انا هجبلك علي زوقي
امجد :ده حلوه
رقيه :ماشي مش بطال
كان فستان رقيق ازرق و طويل و واسع
رقيه لبست بس مش عارفه تقفل السسطه
رقيه : امجد ممكن تقفل الفستان
امجد :ماشي يا قلبي
امجد قرب منها و دفن وشه برقبتها
رقيه شهقت :امجد ابعد
امجد:هششش و مكمل في الي بيعملو و بيحاول يق*لع رقيه الفستان و هيا شهقت امجد لف وتين لي و التهم شفيفها رقيه بعدت امجد يله بقا
امجد : طب يله عشان ميحصلش حاجه و غمز
رقيه : اي ده مش الطياره كانت انهارده
امجد : انتي لسه فاكره أكيد اجلتها
و خلصو و نزلو
عند قدر
كانت في الجامعه لاكن فكرت في الكليه الي في الصعيد و محمد
قدر لنفسها بدموع و غضب : متفكريش في تاني
انتي بتفكري في تاني لي نسيتي الي عمله فيكي خليكي اقوه و كملي عشان تبقي اكبر دكتوره
فضلت مشيا في الكليه وأنا مش عارفه راحه فين خلصت و روحت علي البحر و حسني أوي كان أول مره اشوفو هنا كنت لما ازعل اجي هنا
روحت البيت و ملقتش عبد الرحمن ولا ماما كنت همشي تاني لاكن لقيت مصطفى اخويا قرب مني
مصطفى: قدر انا اسف علي كل حاجه عملتها لك
قدر ابتسمت جامد و راحت حضنت مصطفى
قدر لنفسها : لو كنت جيت من زمان يا بمصطفى مكنش حاجه حصلت مكنش قلبي اتعلق بي مكنش كل حاجه حصلت
دخل عبد الرحمن علينا
عبدالرحمن: يعني انا مليش مكان
فتحت ايدي لي و هوا اجا و حضنتو
كانت اول مره احضنهم مع بعض
دخلت سخنت الاكل الي ماما كانت عملا
حطيت علي السفره
قدر : ماما فين
مصطفى: عند خلتك في دمياط
عبدالرحمن: عايز اقولكم خبر
قدر ؛ اي نويت تتجوز
عبدالرحمن ابتسم : ايوه
جريت علي بسرعه ؛ بجد
عبدالرحمن ضحك : ايوه والله
مصطفى: اخيرا يا جدع
عبدالرحمن ضربه بخفه : جدع لي اخوك الكبير
مصطفى بضحك : اسفين المهم مين
عبدالرحمن: رحمه اخت محمد
اتخضيت غصب عني لما سمعت اسمو
قدر بتوتر : بجد
عبدالرحمن: اه في اي
قدر لما مفيش
دخلت الأوضه
عبدالرحمن: قدر زعلت لي
مصطفى: لا يعم يمكن زعلانه
عبد الرحمن ابتسم : ماشي انا هروح اكلم محمد
قدر كانت في الاوضه
غصب عني اسمو بيخوفني بحاول اتماسك بس مش عارفه الي عملو مش قليل بردو
قمت قفلت الباب و قلعت البلوزه وقف قدام المرايا
بصيت علي الجروح الكتير الي مشوه جسمي بطريقه بشعه
نزلت دموعي بقهر غصب عني و قولت بصوت كلو قهر : هاخد حقي منك
•تابع الفصل التالي "رواية احببت قدري" اضغط على اسم الرواية