Ads by Google X

رواية عاشقت مجنونا الفصل الخامس والعشرون 25 - بقلم ميادة خالد

الصفحة الرئيسية

 رواية عاشقت مجنونا الفصل الخامس والعشرون 25 

للحب ميت طريقه
للتعبير
 ••••وأرخصهم
الكلام ❤️😢🔥

بقلم: مياده خالد

البارت الخامس والعشرون
$$$$$$$$$$$
ر

رامز في محادثة تليفونيه
يامن بهدوء: وشركة بابا،إلا هي
الشركه الرئيسيه هتسيبها ليه

ياسين:عايز أشتغل لوحدي وأكون نفسي،مش بتقول عليا
مش جاد ومش عاقل

يامن بحب:وإمتي قولت عليك
كده

ثم تتابع بخبث.
ونور•••••••

رامز:ألو قسم الشرطه

•••••:أيوه يا فندم 

رامز بتحدي: الظابط حمزه موجود

••••:أيوه حضرتك بس
مشغول دلوقتي

رامز بتحدي:قوله بس واحد عايزك بخصوص قضيته الجديدة

•••••: دقيقة واحده

الظابط حمزه بحده:ألو مين معايا

رامز بخبث:المهم•••••
كنت عايز أقولك ريح نفسك
ومدورش كتير العنوان معايا

حمزه بوعي: قاصدك مدام ملاك

رامز:أيوه•••
العنوان:___________
ولازم في أقرب وقت تكون هناك

حمزه بحده:ألو ألو••••

حمزه بحده: جمع العساكر عشان في مأمورية دلوقتي حالا ربع ساعة وتكونوا جاهزين

••••:حاضر يا فندم

حمزة إتصل بآسر لكي يطمئنه
عليها وأنه عرف مكانها وسيذهب إليها تواً ولكن آسر
صمم أن يعرف عنوانها ليكون
معها هناك ولا تبقي وحيدا
ولكن وافق في اللحظات الأخيرة أن يعطيه العنوان

وسرعان أخذ آسر العنوان وذهب إلى سجي لكي يأخذها
معه وتكون بجانبها لأنها سوف
تغضب عندما لا تري سيف أمام عينيها،فكان تفكيره صحيح

وبعد نصف ساعة من الوقت ذهبت الشرطه إلي العنوان المضبوط ووجدت مزرعه 
كبيره وكانت مهجوره لا يوجد
حوليها أي شيء.

الظابط حمزه بحده: تلاته تخليكوا بره على باب المزرعه
عشان لو حد هرب منها 
وإتنين هيجوا معايا جوه

المجموعه:تحت أمرك يا باشا

ذهب حمزه إلي الباب الخلفي
للمزرعه ودخل البيت ووجد غرفه مقفوله وعليها إتنين حراس،قام بلكمهم بقوه وعنف
إلي أن وقعوا على الأرض
وقامت العسكرين بربط إيديهم
بالحبل،وفتح حمزه الباب بضربه
قويه بكتفه على الباب لأنه
كان مقفول،ووجد ملاك نائمه
علي الفراش ودموعها على خدها حيث قام بإستيقاظها
بهدوء تام

حمزه بإحترام:مدام ملاك 

ملاك إستيقظت من نومها بنعاس ولكن تفاجئت عندما 
رأته أمامها وقامت بإستعدال
نفسها بسرعه ما ووقفت على
الأرض بتعجب

حمزه بإحترام:مخفيش أنا الظابط حمزه ويالا عشان تمشي من هنا 
وقاطع كلامه العسكري

العسكري:في واحد جاي على
هنا تقريبا يا حمزه باشا 

حمزه بهدوء حتي لم يستمع
كلامه:خليه يجي وإدخلوا جوه
الأوضه بسرعه
ونظر إلى ملاك:خليكي واقفه
هنا متنحركيش

وذهب خلف باب الغرفه وإنتظر
حتي يدخل الشخص وفعلا دخل الغرفه وكان زياد وقام
حمزه بلكمه بقوه في وجهه
وقامت العساكر بمسكه حتي
يربطبوا يديه بالكلبش الحديدي
بإحكام حتي لا يستطيع الهروب 

زياد بعصبية:سيبوا إيدي 

حمزه بحده:متخافش هنسبهالك بس في الحبس
مش هناخدها يعني ولا هنخطفها،زي ما خطفت دلوقتي

زياد بغضب: أنا خطفت مين
مخطفتش حد
قاطع كلامه حمزه

حمزه بعلو صوته:خدوه يالا على البوكس،إحنا مش فاضين
نقف نتكلم 

العسكري:تحت أمرك يا باشا

ملاك بتعجب:أنا كده خلاص همشي ومش هقعد هنا تاني
بجد أنا مش مصدقه

حمزه بحب:مش يالا بينا ولا أنتي حبيتي القاعده هنا وعايزه تقعدي،

ملاك بفرحه: لأ طبعا
وأنا متشكرة أوي إنك أنقذتني
وخرجتني من هنا بجد أنا مش عارفه أشكرك إزاي

حمزه بحب: ده شغلي وشغلي
بيقولي إعمل كده ،يعني مش
بنقذك من نفسي 

ملاك بإبتسامه:بس برده أنت 
شاطر وذكي جدآ وعرفت تنقذني 

حمزه بحب:مش يالا بقى

ملاك بخجل:أنا آسفه

خرجت ملاك خارج المزرعه 
ووجدت آسر وسجي بينزلوا
من السيارة وفرحت إلى حد ما لرؤيتهم مره أخري ولكن
لم تري سيف معهم عندما
ذهبوا إليه وشعرت بضيق

سجي بفرحه حضنتها بقوه ما
لرؤيتها وإنها لم تصدق إنها 
واقفه معها 

سجي بفرحه جنونيه: وحشتيني
أوي أنا متأكدة إننا هنلاقكي
أنت كويسه

ملاك بفرحه:أيوه أنا كويسه
الحمدلله

آسر بفرحه: ألف سلامة عليكي
يا ملاك،إحنا قلقنا عليكي أوي

ملاك بحب:الله يسلمك،بجد أنتوا
وحشتوني أوي أنا مكنتش متخيله إني أشفكوا تاني

آسر بحب:وشفتينا الحمدلله
ثواني هروح أشكر الظابط 
وأجيلك 

ملاك بحب:ماشي•••

سجي بتملس على رأسها بحب:
أنتي مالك يا حبيبتي ،زعلانه
ليه

ملاك بحزن: لأ أنا مش زعلانه
بالعكس أنا فرحت أوي إني
شفتكوا،وواقفين جنبي مش
نسيني،زيه كده

سجي بحب:قاصدك سيف

ملاك بدموع:مش عايزه أسمع
إسمه تاني،وأنتي عارفه وليه

سجي بحب:متظلمهوش يا ملاك
أنتي مش عارفه حاله عامل••••
وقاطعها آسر

آسر بضحك:عندها حق يا ملاك
أنتي هتروحي وهتشوفيه بنفسك عامل إزاي 

ملاك بحزن:لأ مش عايزه أشوفه،وهيكون عامل إزاي
يعني ،اكيد ما صدق

سجي بضحك:حرام عليكي يا
ستي ،شوفيه الأول وبعدين
قرري،ما تظلمهوش كده

ملاك بعناد:هو إلا يجي يشوفني
أنا مش هروح،وبعدين أنا عايزه
أمشي من هنا.

آسر بضحك:طب يالا بينا ،
إحنا وقفنا كتير أوي

وبعد نصف ساعة من الطريق
وصلوا إلى الفيلا وذهبوا إلى
الداخل ،ولكن ملاك غضبت
لأنها لم تراها في الفيلا
كانت تعتقد بأنه يكون مناظرها
بلهفه لرؤيتها ولكن إعتقادها
خطأ،بل كان في غرفته الطابق
الثاني وليس الأول

آسر بضحك:نورتي الفيلا يا ملاك ،اكيد مش مصدقه صح

ملاك بغضب:عندك حق،اكيد
مش مصدقه
وقاطع كلامها داده فاطمه

داده فاطمه:حمدل على السلامه يا ملاك هانم،كويس إنك رجعتي،سيف بيه بقاله يومين
مش بياكل وقاطع الأكل.

ملاك بصدمة:مش بياكل•••••
طب هو فين دلوقتي

داده فاطمه:في أوضته••••

ملاك نهضت إليه بسرعه جنونيه وكان قلبها ينبض
بسرعه ما خائفة عليه
وإنه إشتاقت إليه لرؤيته

سجي ذهبت خلفها ولكن آسر
مسك يدها بسرعه.

آسر بضحك:إنتي راحه فين

سجي بتعجب:مع ملاك أطمن
عليه 

آسر بضحك: مينفعش تروحي
كده هضايقهم،أكيد هو واحشها
سيبيهم ياخدوا راحتهم 

سجي بخجل:أنا غبيه أوي
أنت بتفهم عني كتير

آسر بضحك: فعلاً غبيه أوي
&&&&&&&&&&&&&
في غرفه سيف

ملاك ذهبت إليه وجلست بجانبه على الفراش وكان نائما وتغرغرت عينيها بالدموع على حالته
التي ألمت قلبها بشده ،ورأت
وجهه الباهت شديد الصفار
وأثار الدموع الجافه على خديه
وأخذت تقبله من جبينه وخديه
بلهفه وحب لفترة قصيرة إلي
أن شعر بها وبعيرها الذي إشتاق له وإستيقظ من نومه
بتعب وفتح عينيه ووجدها
أمامه 

ملاك بدموع وفرحه:أنت كويس
طمني عليك يا سيف•••••

سيف إعتدل من نومه وجلس
علي الفراش وكان ينظر لها
بدهشة وتعجب بل كان لا يصدق أنها ملاك بل شبيهتها
حتي مسك يديها ونظر لها
بتركيز لكي يتأكد،حتي إستنشقها ريحها الذي يعشقه
وتأكد بأنها ملاك مِلْكه 

سيف بصوت متقطع ومفهوم نسبياً: مل اك••••••

ملاك بفرحه:أيوه ملاك حبيبتك

حيث قام بحضنها بقوه ما
وأستنشق عبيرها الذي يسحره
يكاد أن ذراعيها تتألم منهم
ولكن حضنه كان كفيل ليمحو أي ذرة ألم،وقام بتقبيلها بلهفه وحب من جبينها وخدودها،وجميع جسمها،لفتره
طويلة حتي شعرت بضيق
بالتنفس ولكنه لم يبتعد عنها
لأنه إشتاق لها إلى حد ما
أخذت تطرق على ظهره 
لكي يبتعد عنها لأنها لم تتنفس
بسهولة 
وأخيراً فصل القبله وقام بوضع
رأسه علي رقبتها بحب،وقامت
بدفن رأسها في صدره بعد أن تنفست بسهولة.
&&&&&&&&&&&&&
في الفيلا

سجي بغضب:أنا غبيه

آسر بضحك:مش إنتي إلا لسه
قايله

وكان يقترب إليها ببطيء حتى
لا تشعر به

سجي بقلق: قولت إيه

آسر بحب:لحقتي تنسي

سجي بخوف:أقف مكانك،ومتقربش.

آسر بخبث: خايفه مني

سجي بخوف:أيوه،وخليك محترم

إقترب آسر إليها وقام بوضع
يديه حول خصرها بإحكام وحب 

سجي بتوتر:سيبني•••••
مش أنا طلبت منك تخليك
محترم

آسر بحب:هو أنا أخوكي،يا حبيبتي
كمان يومين تلاته بالظبط وهتبقي مراتي،يعني هتجمعتا
أوضه واحده أنا وأنتي وبس

سجي بتوتر:إيه اوضه واحده
دي

آسر بخبث: أنا فهمك••••

حتي إنحني عليها وقبلها من
خدها بحب وإقترب من رقبتها
ليقبلها.ولكنها تفقدت أعصابها
وإستسلمت له،ولكن إبتعدت عنه
مباشرة وإنتبهت لنفسها ولجسدها . 

سجي بخجل شديد ورأسها موضوعه في الأرض: أنا ماشيه

وذهبت إلى الخارج بسرعه ما
ولكن لحقها وأمسك بيديها ووقفها

آسر بحب:إستني أنا هوصلك بالعربية

سجي بخجل:لأ أنا هركب تاكسي

آسر بإبتسامه:لسه برده مسكوفه
مني 

سجي بدموع:ميصحش إلا أنا عملت ده وإستسلمت ليك

آسر بحب:هو أنا حد غريب 
أنا هبقي جوزك على فكره،
أنتي مش قادره تستوعبي
ده ليه 

سجي:علشان إحنا مكتبناش كتب الكتاب،ومش من حقك
تعمل كده

آسر بحب:قريب أوي يا سجي
وبكرة هثبتلك أنا والأيام
ممكن تركبي بقي عشان أوصلك

سجي بحب: حاضر•••••
&&&&&&&&&&&&&
في غرفه سيف

سيف بلهفه: إنتي وحشتيني أوي 

ملاك إبتعدت عن حضنه بحب
ولكن جذبها إلي حضنه مره أخرى

سيف بحنان:أنا مش هسيبك
تبعدي عن حضني تاني،طول
مانتي معايا مش هسيبك لحظه
قولتلك قبل كده متبعديش عني

ملاك بفرحه ما:أنا آسفه ياسيف
بس أنت عارف مش قاصدي
إن أبعد عنك 

سيف بدموع أنتي مش عارفه
أنا كنت من غيرك عامل إزاي
كنت بموت ستين دقيقه في
الساعه ببقي نفسي أصرخ 
وفرج عن وجعي لكن مبقدرش
حتي مكنتش بعرف أكلم حتي
وأطمن عليكي،ذكرياتك هي إلا
بتنسي إشتياقي ليكي وهي
إلا كانت بتفكرني بيكي،بعدك
كان بيقتلني،كنت أريح ليا أموت ساعتها ولإني أتعذب
بالشكل ده بسبب بعدك،عرفتي
أنتي بالنسبالي إيه روحي وكياني وكل ما أملك 
أنتي دنيتي كلها

ملاك بدموع علي حالته: يعني
أنا السبب في حالتك دي
مكنتش أعرف إني مهمه أوي
بالنسبالك وإنك بتحبني أوي
كده،

ملاك إبتعدت عن حضنه بحب
ومسحت دموعه بحنان وقالت
له

ملاك بطفوله:أنا من النهارده
هخليني جنبك ومش هبعد عنك تاني،أنت ملكي وبس•••

سيف بضحك علي طفولتها الذي إشتاق لها:أنا مبحبش
حد يقلدني أنتي ملكي أنا
وبس،ملك سيف الدمرداش

ملاك بطفوله:أنت لسه برده أناني

سيف بحب:مانتي برده عنيده

ملاك بحب:علشان أنا عنيده بقي أنا زعلانه منك،ينفع كده
بقالك يومين متاكلش

سيف بحنان:إلا الزعل،أنا مقدرشي على زعلك خالص
أنتي عنيده ومش سهل أصالحك خلاص

ملاك بضحك: لأ المره دي سهل
كل إلا هتعمله إنك تاكل وتتغذي كويس،كويس أوي

سيف بدهشة:بس•••

ملاك بحب: أيوه بس،
شوفت سهل إزاي

سيف بحب: أنا عندي إستعداد
أكل وأفطر وأتغدي وأتعشي
وأكلك أنتي كمان

ملاك بفرحه:أممم••••
سيف بقي شاطر وبيسمع الكلام
كمان

سيف بضحك:هو أنا ليه حاسس إنك بتكلمي طفل
سيف بغمزه:
ده أنا جوزك يعني،سيف 
حبيبك

ملاك بخجل:يالا عشان تتغدي
الأكل محطوط جنبك من الصبح 

سيف بإبتسامه:يعني مردتيش
عليا

ملاك وهي تطعمه في فمه: عارفه إن أنت جوزي وسيف
حبيبي،وكل حاجه في الدنيا
بس أنا مبحبش تقرب مني
كتير عشان متزهقش مني
وتسبيني

سيف بضحك:أزهق منك،وكمان
أسيبك،أنا عارف إلا إنتي بتقولي كده عشان خايفه مش
أكتر غير كده مكنتش أبقي قاعد جنبك دلوقتي 

ملاك بحب: أحلي حاجه فيك
إلا أنت بتفهمني،مش زيي بفهمك بطريقة غلط

سيف بحب:واحده واحده،هتفهميني كويس أوي،
زي مانا بفهمك.

وقام بمسك قطعه من اللحم
ليطعمها في فمها ولكنها لا تقبل 

سيف بحب:ملاكي،عشان خاطري
خديها مني ومتكسفنيش

ملاك بضيق:لأ أنا مليش نفس

سيف بحنان:وحياتي ••••
كُليها بقي 

ملاك بحب:عشانك أنت بس

وقامت بأكلها بصعوبه لأنها لا
تريد أن تأكل ،ولكن مد يده
ليطعمها مره أخرى

ملاك بضيق:لأ كفايه أوي كده
مليش نفس لأي حاجه النهارده
كُل أنت

سيف بحنان:مالك النهارده نفسك
مش مفتوحة••••
وقاطع كلامه ملاك وهي تنهض
إلي الحمام

خرجت ملاك من الحمام بتعب
وإصفرار على وجهها،بعد إستفراغها ،ولكن قلق سيف
عليها وقام بأخذ يديها وجلسها
علي الأريكة بهدوء

سيف بخوف: ملاك حبيبتي
أنتي مالك في حاجه واجعاكي

ملاك بتعب:بطني فيها وجع خفيف،ومش بطيق أكُل أي حاجة،لإني بستفرغها على طول

سيف بحنان: خلاص إحنا هنروح عند الدكتور عشان أطمن عليكي 

ملاك بتعب:ملوش لزوم،شويه
وهبقي كويسه.

سيف بحب:إدخلي الحمام خدي
شاور علي ما جهز لبسك وحاجتك،وأنا هجهز برده

ملاك بحب: ربنا يخليك ليا
وتفضل جنبي ديما.
$$$$$$$$$$$$
في بيت عم ملاك

وفاء بحزن:أدي أخرتها هو في
الحبس هناك،ومش عارفين مطلعه

أيمن بضيق:مش عارف الشرطه
وصلتله منين ،أنا نفسي مكنتش عارف عنوان المزرعه
كويس،أنا بقالي سنين مروحتهاش

وفاء بعصبية:أنت إلا ورط إبني
في المصيبه،لازم تطلعه منها
هو مالوش أي ذنب،العيب
عيبك أنت،انت إلا خليته 
يعمل كده ويخطط من نفسه
وأنت توافقه على طول

أيمن بضيق: كفايه بقي مش
وقته خليني بقي أفكر أطلعه
إزاي

وفاء بحزن:ياتري يا إبني عامل
إيه،ولا بيعملوا معاك إيه دلوقتي،يا ريتك كنت بِعد عن
المصيبه إلا وِدتك في داهيه دي

أيمن بهدوء:أنا هقومله أكبر
محامي في البلد،يخرجوه بأي
صرفه

وفاء بعصبية:هو كل حاجه عندك بالساهل كده،كفايه بس
الظابط إلا هناك مش هيجبها
علي خير،مش سهل أبداً
وحقاني 

أيمن بعدم فهم: قاصدك الظابط
حمزه

وفاء بحزن:هو فيه غيره،ده من
أكفأ الظباط،وجامد أوي في المعامله،يعني إبني كده محبوس
محبوس.

أيمن بوعي:مفيش غير حل واحد

وفاء بلهفه:حل إيه أقول بسرعة

أيمن بهدوء: ملاك•••••

وفاء بدهشة: ملاك••••
لأ لأ مش هينفع أبدا
إحنا عايزين نبعد عنهم خالص
خصوصا جوزها لو عرف ممكن
يقتله ولا يوصي عليه في
الحبس يتسجن بقيه حياته
مستحيل

أيمن بهدوء:عندك حق••••
&&&&&&&&&&&&&
في بيت سجي

سجي بحب:يا ماما هو إلا أصر
يوصلني وبعدين مفيهاش حاجه
هو واعدني إننا هنتجوز قريب

أم سجي:يا حبيبتي أنا عارفه
إن آسر شاب محترم وبيفهم
في الأصول كمان،بس إلا مش
من الأصول إنه يوصلك في
وقت زي ده،الجيران هتقول
عليكوا إيه،هما ميعرفوش إلا
بينكوا،هيشفوكوا من طريق
تاني مانتي عارفاهم

سجي بحب:إنتي عرفاني يا ماما مش بيهمني كلام حد
أنا عارفه نفسي كويس،وبعدين
سيبك من كلام الناس أهم
حاجة إنتي

أم سجي: أنا كويسه طول مانتي بخير،مقولتليش هو هيجي يتقدملك إمتي

سجي بحب:هو قالي يومين تلاته كده

أم سجي:طب كويس،
أهم حاجة إنتي بتحبيه

سجي بحب: أيوه يا ماما بحبه
أوي ،دمه خفيف وبيحب يضحكني ويبسطني ديما

أم سجي بضحك:هو فعلا دمه
خفيف أوي،وعسل.

سجي بخبث:إنتي بتعاكسيه قدامي

أم سجي:لأ وبتغيري عليه كمان
يا بخته بيكي،علي كده بقي 
إنتي بتموتي فيه،مش بتحبيه
بس

سجي بضحك:مش حبيبي،
وهيبقي جوزي قريب 

ام سجي:بت إتعدلي،لما يبقي
جوزك،لو سمعك دلوقتي هيقولك
عليكي إيه ،ما صدقت ولا إيه

سجي بضحك: لأ يا ماما متخفيش،ده ما بيصدق 
ده أنا لو قولتهم قدامه
ده هيعملي فرح في الشارع

أم سجي:صدقي إنتوا الإتنين
مجانين وملكوش غير بعض
وبتحبوا بعض كمان.
ربنا يسعدكوا ويحقق إلا في
قلبي

سجي بحب:ماما أنا بحبك
أوي

أم سجي: وأنا كمان بحبك أوي
إدخلي غيري هدومك ونامي
مبسوطه زي مانتي مبسوطه
كده،ومشليش هم أي حاجة
سيبيها علي ربنا

سجي بحب:تصبحي علي خير
يا أحلى أم في الدنيا
&&&&&&&&&&&&
في المستشفى

سيف بلهفه: طمنيني يا دكتوره
ملاك كويسه

الدكتوره بإبتسامه:أنتوا بقالكوا
كتير متجوزين

سيف بعدم فهم:مش كتير أوي

الدكتوره بإبتسامه: مبروك مدام
ملاك حامل

سيف بصدمه:حامل•••

الدكتوره بحب:أيوه،
حامل في الشهر التالت

ملاك بفرحه: أنا حامل في كل
ده،بجد أنا كنت حاسه بس
بكدب نفسي 

الدكتوره بإحترام:إحساسك كان
صح ،ومن النهارده مش هتكدبي نفسك تاني

سيف بفرحه: أنا متشكر اوي
يا دكتوره على الخبر الحلو ده

الدكتوره بإبتسامه:العفو••••
أهم حاجة تخلي بالك منها
وتعاملها بهدؤء،وتاني حاجه
دي المواعيد عشان تتابع
معايا حاله الجنين

سيف بحب: تمام يا دكتورة
ومتشكر مره تانيه

سيف بحب قام بمسك يديها
ونهض بها إلي سيارته بهدوء
إلي أن وصلوا إلى الفيلا 
ثم ذهب سوياً إلي غرفتهم

سيف بحب:براحه يا ملاكي
إنتي لسه في الإول يعني
الجنين لسه مثبتش

ملاك بحب: حاضر
هو إنت خايف عليا ولا علي
الجنين

سيف بضحك:من أولها كده 
ملاكي هتغيري 

ملاك بلهفه:سيف رد عليا

سيف بحب:هي محتاجه كلام
إنتي أهم طبعا،صحتك بالدنيا

ملاك بفرحه:لأ إنت لسه بتحبني
وبتخاف عليا

سيف بحب:يا ذكيه كنتي بتتأكدي يعني.

ملاك بفرحه:إنت فرحت بالخبر
ده زيي 

سيف بفرحه:إلا فرحت ،كان نفسي أخلف منك أوي من أول
يوم أجوزتك فيه بس مش
هينفع ،

ملاك بتعجب:أول يوم،أنت بتحب الأطفال أوي

سيف بحب:أومال أنا بحبك
ليه،وبعشق طفولتك ليه

ملاك بغيره:يعني هتحبهم أكتر
مني وتنساني

سيف بضحك:هو إنتي خلفتي
عشان أحبهم وأنساكي

ملاك بحب:سيف •••
أنا هفضل في المرتبة الأولى
حبك الإول وقلبك الأول وملكك وبس

سيف بإبتسامه:حاضر•••

ملاك بحب:إنتي نفسك في إيه
في ولد حلو شبهك ولا بنت

سيف بحب: طبعا في بنت حلوه شبهك كده وفي حنيتك

ملاك بحب: لأ أنا عايزة ولد
يكون أمور وشبهك كده 

سيف بحب:لأ أنا عايز خلفتك
تكون كلها بنات
أنا بحب البنات أوي عن الأولاد

ملاك بحب: إلا يجيبه ربنا كويس وراضين بيه

سيف بلهفه:إنتي وحشتيني أوي
النهاردة

ملاك بحب: أنا عايزة أنام،تعبت
أوي النهارده.

سيف بحب: وأنا كمان تعبان
زيي زيك،أنا بقالي يومين بعيد
عنك ،أنا إشتقتلك أوى

ملاك بخجل:نعوضها بكره،النهارده. مش هينفع

سيف بلهفه:عادي يبقي النهارده
وبكره.معنديش مشكلة

ملاك بخجل:نع•••
وقاطع كلامها بيديه تحاوط خصرها وإنحني عليها ليقبلها
بلهفه وحب
وذهبوا في عالم غير عالمهم
ويتبع•••••••••

  •تابع الفصل التالي "رواية عاشقت مجنونا" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent