Ads by Google X

رواية احببت قدري الفصل الخامس والثلاثون 35 - بقلم Ana Oo Oo

الصفحة الرئيسية

 رواية احببت قدري الفصل الخامس والثلاثون 35

35❤️احببت قدري ❤️
عند امجد كان بيحاول يسكت عهد 
رقيه: انا راحه اعملها حاجه سخنه
امجد: خليكي انتي 
استوعب الكلام: حاجه سخنه لمين
رقيه:  عهد
امجد مسكها:مين قالك كده
رقيه: شوفتها علي النت
امجد: هتشليني يبنتي انتي اي حاجه تشوفيها تعمليها 
رقيه بدموع: هيا عماله تعيط
امجد: اكيد جعانه هروح اعملها الببرونه
امجد رجع بعد شويه 
رقيه: انا مش عايزه مربيه 
امجد: لي 
رقيه: كده انا مش عايزه حد يلمسها حته
امجد: برحتك يا حبيبي 
عهد سكتت و امجد اخد رقيه في حضنه 
عند زين ومريم 
كانت مريم بتعمل حلويات في المطبخ 
زين دخل حضنه من ضهرها 
مريم اتخضت
زين دفن وشه في رقبتها: ده انا 
مريم: مالك انت تعبان
زين: لا تعالي بس نطلع
مريم: طيب تعالا اجهزلك الحمام
زين دفن وشه اكتر واشتلها وطلع
مريم: نزلني انت هبتان 
زين:انا انتي 
زين نزلها علي السرير
مريم: مش هتستحما 
زين قلع التيشيرت و قرب علي مريم رافعها علي 
زين قرب من شفيفها بتلذذ 
مريم بعدت: انت مكلتش حاجه 
زين قربها منه تاني: متبعديش تاني
مريم: بس انت
زين: انا مش جعان غيرك
زين دفن وشه في رقبتها و هيا حضنته اكتر 
مريم كانت كل يوم بتتكلم مع زين في كا حاجه بقا ليها وقت مخصص تحكي في كل حاجه
زين: احنا مش هنجيب عيل والله اي 
مريم دفنت وشها في صدره من التوتر و الاحراج
زين ضمها بضحك : لا مش وقت احراج احنا تأخرنا 
بعد شويه بعدت مريم عن زين 
زين ضدم جسدها العاري:راحه فين
مريم: انا عايزه اطلب طلب
زين: في اي
مريم: عايزه اروح لي عمي عثمان
زين اتعصب وكان هيتكلم
مريم اتكلمت بتوتر: والله انا معتش بحب حد غيرك محمد زي اخويا والله انا بس عايزه اسالحهم علي الي عملتو
زين: ماشي 
مريم بفرحه: شكرا 
زين ابتسم
تاني يوم
لبست مريم و استنت زين يصحا
بعد ساعتين صحي زين 
مريم: اخيرا
زين: لي الساعه كام 
مريم:3 العصر 
زين: ياه انا نمت كل ده
مريم: ايوه و في حد اتصل بس انا كلت انك مش فاضي 
زين باستغراب: مين
مريم: احم تقريبا سكرتير
زين: ونتي اي الي خلاكي ترودي اصلا 
مريم؛ ما هو رن كتير 
زين: بردو متروديش 
مريم نزلت راسها بحزن: انت كنت تعبان و محبتش اصحيك
زين قرب منها: خلاص متزعليش 
مريم: مش زعلانه بس انت قولتلي انك تتوديني لي عمي 
زين: جهزيلي هدوم 
مريم: حاضر 
بعد شويه زين خرج 
قرب حضنها من وسطها 
مريم: والله حرام عليك قولت ميت مره بتاخد 
زين ضحك: خلاص يا سيتي 
... 
زين: اي روحتي فين 
مريم اتنبهت:
احم لا مفيش 
زين حصرها علي الحيطه: عارف ان ضحكتي حلو 
مريم نزلت راسها 
زين رفع راسها: اي ده
مريم باستغراب: اي 
زين: يعني انتي مش حته حاجه علي شفايفك
مريم باستغراب: لا والله 
زين ابتسم بخبث وقرب منها: لازم اتاكد
مريم: ز
قطعها زين وهو بيلتهم شفايفها بتلذذ و ضاغط علي وسطها ب ايدو
زين بعد عنها: الله توت اصلي 
بعد بضحك يلبس و مريم مصدومه من الي عملو 
زين وهو بيلبس: اي مالك
مريم خرجت بتوتر و وشها احمر 
زين خلص و نزلو 
مريم: انا خايفه يكونو مش طيقني 
زين مسك ادها بتشجيع: انا معاكي دايما 
وصلت عربيت زين 
الحارس قرب من زين 
الحارس فتح البوابه لما شاف مريم 
مريم دخلت بتوتر و زين معاها 
عثمان قام وقف بغضب: عايزه اي تاني يبنت صفيه 
و اي ده عاد جايبا مين 
وداد قرب من مريم: خير يا مريم 
مريم بتوتر: انا كنت جايه اعتذر علي كل الي عملتو بس خلاص انا همشي 
مريم قربت من زين وكانت هتمشي 
وداد قرب منها: خلاص يبنتي الي راح راح احنا معتش زعلانين منك 
مريم قربت حضنتها جامد 
عثمان شاور علي زين: مين ده
زين قرب منه: انا زين الدمنهوري جوزها
عثمان: جوزها ازي انتي اتجوزتي امتي يا مريم 
مريم: م من زمان 
عثمان: ومكنش عندنا خبر لي يا بنتي 
مريم: ما كل حاجه اجت بسرعه 
عثمان برط علي كتفها: الف مبروك يا بنتي 
قصي نزل: مريم 
وداد: تعالا يا قصي سلم ع بنت عمك 
قصي قرب يحضنها 
زين بعضه بغضب: انت بتعمل اي يا ابني 
قرب كان هيضربو 
مريم: زين ده قصي 
زين رفع حجبه: بجد 
وداد بضحك: متقلقش ده اخوها في الرضاعه 
زين سابو: بردو ميعملش كده تاني 
الكل ضحك 
نزل محمد وهو ساند قدر الي بطنها بارزه 
محمدبغضب: انتي اي الي دخلك هنا 
وداد بسرعه: مريم جايه وعارفه انها غلطانه يبني دي بنت عمك 
محمد مردش 
مريم قربت من قدر الي قلبها كان بيوجعها و شريط كل حاجه بتدعاد 
مريم: انا اسفه يقدر عارفه اني عملت حجات كتير في حقق بس انا اسفه 
قدر قربت حضنتها: انا مش زعلانه منك خلاص 
مريم ابتسمت 
زين: يله يا مريم 
عثمان: علي فين يبني 
زين: هنروح يا عمي 
وداد: خليكو يبني 
زين: معلش عشان هنتاخر 
وداد: ما تقولي حاجه يا مريم اتعشو حته وامشي 
مريم بصت برجاء لي زين 
الي قعد بتنهيده 
و اتعشو سوا وكانت مريم مبسوطه اوي 
وداد: ما تقعدو معانا يبني للصبح
زين: معلش انا لازم امشي
مريم بصت برجاء لي زين الي هز راسه بنفي 
زين روح هو ومريم 
بعد شويه
محمد: احم احب اقولكم اني هطلع ماموريه بكره او بعد بكرا بكتير 
قدر كانت بتشرب و كحت: اي رايح فين 
وكملت بعياط: اي هتروح تاني 
محمد قرب منها: يا حبيبي ده شغلي 
قدر: حرام عليك اشتغل اي حاجه تانيه 
وداد: انا تقدر تتخصص في طب لي بتعمل فينا كده 
محمد: يا جماعه ده شغلي 
قدر: ولو جرالك حاجه اعمل اي انا مقدرش اعيش من غيرك 
محمد باس راسها و ابتسم: والله ما تقلقي انا عارف كل حاجه و هرجعلك باذن الله 
عند رحمه صحت لقت فستان علي السرير و شوكولاته كتير 
عبد الرحمن خرج من الحمام و لافف فوطه علي وسطه 
عبد الرحمن: البسي يله كل ده نوم ولا عايزاني اسعدك 
رحمه وشها احمر 
عبد الرحمن بضحكه: لسه بردو بتتكسفي مني 
قرب من وشها ومسكها: لسه عيني بتشوفك زي اول مره بنفس الخدود الجميله دي
رحمه ابتسمت وحضنت عبد الرحمن 
عبد الرحمن: البسي ونا هلبس اهو 
رحمه غيرت وكذالك عبد الرحمن 
رحمه: هنروح فين 
عبد الرحمن: بما ان انا عندي اجازه وانتي اجازه هنروح شرم 
رحمه اتنطت بفرحه: بجد هيي
عبد الرحمن بضحك: يله بدل ما ارجع برقي 
رحمه: يله يله 
عبد الرحمن اخد الشنط ونزل 
رحمه: الله ده انت مجهز كل حاجه
عبد الرحمن: طبعا مش رحوم 
رحمه ضحكت 
ركبو العربيه و اتجه لشرم الشيخ
...

  •تابع الفصل التالي "رواية احببت قدري" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent