Ads by Google X

رواية اغتصاب غير حقيقي الفصل الثالث 3 - بقلم دعاء صلاح

الصفحة الرئيسية

 رواية اغتصاب غير حقيقي الفصل الثالث 3

*اغتصاب غير حقيقي*

*الفصل الثالث *

عشق بحزن:  انسه عشق لا ده كان زمان 
ادهم:  احم طب ممكن تحكيلي الي حصل يوم الحادثه
عشق بزعيق:  ليه الباشا ناااااسي 
ادهم بسخريه:  اه معلش عندي زهايمر 
عشق بغضب:  ابعد عني بقا يراجل انت صدقني انا مش هسيب حقي 
ادهم:  اولا اسمي ادهم عزيز 
عشق قطعتو وقالت:  ادهم زفت
ادهم بصلها بغضب وبعدين  مسكها من هدومها  وهي خافت
ادعم بغضب:  بتشتمي ابويا يابت 
عشق بتوتر:  ها لا طبعا هو انا اقدر
ادهم بصلها بسخريه وسبها وهي قالت بصوت عالي بس اقدر اصوت يلهووووي الحقوووووني 
ادهم بغضب:  اسكتي فضحتينا 
عشق بصريخ:  الحقوني ياناس خطفنيييييييي 
فجاه ادهم لقه عسكري بيخبط علي ازاز العربيه ادهم  فتح الازاز 
عشق:  ياباشا خاطفني وعايز يغ
ادهم قطعها ببرود:  اهدي ياعشوقتي 
عشق بصدمه:  عشوقتك
ادهم:  هو فيه حد يخطف مراتو ام ولادو لا وكمان يغتصبها لالا كدا كتير
العسكري بشك:  دي مراتك 
ادهم ابتسم وبعدين حط ايدو علي بطن عشق وقال: وحامل ف زين ابني 
عشق شالت ايد ادهم بغضب وقالت:  ده كداب والله 
ادهم:  تؤتؤ اعصابك ياشوشو اهدي ياحبيبتي 
عشق:  حبك برص ياشيخ 
العسكري  :  عايز الي يثبت انها مراتك 
عشق بصت لي ادهم وابتسمت ابتسامه خبيثه
ادهم:  احم هي مالها  برددت كدا ليه
عشق كانت هتضحك بس مسكت نفسها بالعافيه
ادهم:  هو انا دلوقتي لو حركت العربيه ومشيت هيحصل حاجه 
العسكري:  افندم 
ادهم  بص قدامه بخبث وقال:  لا والنبي ماهيحصل حاجه 
ادهم اتحرك بسرعه بالعربيه  وعشق بدأت تصرخ 
ادهم بغضب:  صرعتي الي جبوني ياشيخه 
عشق:  نزلني نزلني 
ادهم:  مش قبل ما نتكلم 
عشق:  وأنا  اتكلم  مع حيوان ومغتصب زيك ليه 
ادهم وقف العربيه بغضب وقال:  شوفي انا عملت اي حاجه ممكن تتوقعيها بس اغتصب بنت مستحيل
عشق بسخريه:  اه وخيالك بقا هو الي جري ورايا وقالي اني فتاة ليل 
ادم:  لاني كنت فعلا فاكرك كدا وبتعملي كدا علشان تزودي الفلوس مش اكتر بس  لما جيتي عندي وشوفتك بالمنظر ده صدقيني انصدمت 
عشق بغضب:  وانت جايب المشهد ده من انهي فيلم يااستاذ 
ادهم بغضب:  بقولك ايه انا معملتش كدا والله العظيم
عشق ببرود:  مشيني من هنا
ادهم:  لا ياحبيبتي طريقك اخضر انزلي 
عشق بصتلو بغضب وقالت  :  مانت مش راجل 
عشق جت تنزل بس ادهم مسك ايدها وبص ف عنيها وقال بصدق:  انا بجد معملتش كدا بس انا غلطان اني سبتك هناك ومشيت كنت لازم. اخدك. معايا علي الاقل دلوقتي  مكنش حد اغتصبك 
عشق بصت ف عنيه وحست بصدقه بس افتكرت الفستان بتعها كان فيه ريحة البرفان بتاعته
عشق شالت ايدو بغضب وقالت:  ريحتك فضحاك يااستاذ  
ادهم بستغراب:  ريحتي 
عشق تجاهلته ونزلت من العربيه  وهو نزل وراها:  طب تعالي اوصلك 
عشق بغضب:  ابعد عني بقا 
عشق مشيت من قدامه وهو ركب العربيه  بغضب ومشي....  وهي وقفت تاكسي وركبت وتحركت
السواق :  اسمي مالك مهران 
عشق بصت علي مالك بستغراب  وهو وقف العربيه وقال:  تعالي قدام
عشق بستغراب:  نعم 
مالك بصلها.... وهي ركزت ف وشه
مالك ابتسم وقال:  انا قمر  صح
عشق بلاوعي:  اوي 
مالك بضحك:  ايوا انا عارف 
عشق بتوتر:  احم انت عايز ايه 
مالك:  عايزك في موضوع ادهم
عشق بغضب:  نعم 
مالك:  انا صحبه 
عشق بغضب: وطبعا جاي تقولي هديكي فلوس بس متبلغيش البوليس 
مالك بخبث:  لا انا جاي اقولك اني هشهد معاكي ضد ادهم  
عشق بصدمه:  بجد
مالك: اه انا شوفته بعد الحادثه كنت ف بيته وهو حكالي كل حاجه وممكن كمان نجيب احلام تشهد انها شافتني معه ف اليوم ده وفي بيته
عشق بسعاده:  والله يبقى كتر خيرك 
مالك غمزلها وقال:  يبقى تعالي قدام ويلا بينا علي القسم 
عشق طلعت من العربيه بسعاده وبعدين ركبت قدام ومالك اتحرك....
_________________________________________
*في المساء *
*‏ادهم كان قاعد علي سفره وجمبه احلام 
*‏ادهم:  ده كل الي حصل والبنت حامل انا مش عارف مين عمل فيها كدا 
*‏احلام ابتسمت كانت فرحانه اوي لانها عارفه ادهم مستحيل يحب بنت مش هو الراجل الاول ف حياتها.. 
*‏ادهمّ  بستغراب: مالك يابنتي انتي بتضحكي وانا ف مصيبه 
*‏احلام بضحك:  طب اعمل ايه 
*‏ادهم بسخريه: صحابي دول صحاب اونطه
*‏احلام: بعوني انا ف الاول محطه 
*‏ادهم بغضب: انتي هتغنيلي قومي من هنا 
*‏فجاه سمعو عربية البوليس قدام القصر 
*‏ادهم بصدمه: البنت ال.... بلغت عني اكيد
*‏احلام: والحل 
*‏ادهم بسخريه: مفيش حل غير اني اهرب 
*‏احلام بضحك: جبان 
*‏ادهم: مش فاضيلك دلوقتي لما اجي هعلقك 
*‏ادهم قام ودخل المطبخ وبعدين خرج من الباب بتاع المطبخ.... وبعدين من بوابه الخلفيه ووقف تاسكي....
*‏_________________________________________
*‏*في بيت حازم *
*‏حازم لبس وبعدين قال لي عشق: عشق انا رايح الاذاعه
*‏عشق: طيب خلي بالك من نفسك 
*‏حازم: وانتي انسي كلام اياد 
*‏عشق بحزن: ماشي 
*‏حازم قرب منها وباس رأسها وبعدين طلع من  الشقه والعماره كلها... وبعد دقيقه بالظبط وقف التاكسي قدام العماره وادهم نزل منه وطلع شقه حازم وخبط.... وعشق فتحت اول ماشافته جت تصرخ بس هو حط ايدو علي بوقها ودخل وقفل الباب بالمفتاح 
*‏ادهم: بتبلغي عليا يابنت ال
*‏عشق قطعته وقالت: بنت اييييه
*‏ادهم بغضب: ليه مش عايزه تصدقي اني معملتش حاجه 
*‏عشق بصتله بغضب وبعدين دخلت الاوضه وهو استغرب.... وبعد دقيقه طلعت وكان معاها فستانها ورمتخ ف وش ادهم وقالت: رحة البرفان بتاعك لسه موجوده ف هدومي 
*‏ادهم: هو انا الوحيد الي بحط البرفان ده 
*‏عشق بغضب: بس انت الوحيد الي كنت يومها عايز تغتصبني 
*‏ادهم بصلها بحزن وبعدين قعد علي الكرسي 
*‏عشق: اطلع برا 
*‏ادهم: طب اثبتلك ازاي اني معملتش كدا 
*‏عشق ببرود: والله مهما عملت ماهصدق مانت لو راجل كنت اعترفت وبذات اني حامل 
*‏ادهم بستغراب: قصدك اتجوزك
*‏عشق: مستحيل اتجوزك اصلا دا سبحان من خلاني واقفه معاك كدا عادي ولسه مفقدتش اعصابي انا قرفانه منك لدرجه اني مش قادره ابص ف وشك يبقا ازاي هتجوزك 
*‏ادهم بضيق ٠: تمام احكيلي حصل ايه بالظبط يوم الحادثه 
*‏عشق بدات تحكيله......
*‏ادهم: مهو دليل برائتي موجود اهو ف القصه الي حكتيها دي 
*‏عشق بستغراب: ازاي
*‏ادهم: ياذكيه انتي بصيتي عليا لقتيني واقف علي طريق ببص يمين وشمال قوليلي بذمتك هلحق اجيلك من وراكي واديكي حقنه ف رقابتك دانا لو ساحر مش هعرف اعمل كدا
*‏عشق بدات تفكر ف كلامه وقالت بسرعه: بس انت بصيت علي البيت و انا استخبيت يمكن انت بقا قربت من البيت من غير مااشوف 
*‏ادهم: يابنتي والله ماهعرف اعمل كدا بسرعه دي
*‏عشق بغضب: كفايه تمثيل وكدب وقرف
*‏ادهم بغضب:  طب قومي بقا فزي هاتيلي اشرب حرقتي دمي... 
*‏عشق بضيق:  برااااااا 
*‏ادهم:  طب انا ممكن اتجوزك 
*‏عشق:  يعني انت بتعترف انك اغتصبتني وعايز  تصلح غلطتك 
*‏ادهم بصدق:  بصي هقولك كلمتين عايزه تصدقيهم صداقيهم مش عايزه براحتك انا واحد كنت متجوز بنت راجل اعمال اتجوزنا شهر وخانتني مع صاحبي روحت انا خليت مراته تخونه معايا  واعترفت بده قدام الناس  ومش بس كدا انا ياستي بتاع بنات  وانا لو فعلا عملت الي بتقولي عليه ده كنت اعترفت اصل انا مش هخاف منك يعني وبيني وبينك انتي مش هتقدري تعملي حاجه لاني راجل تقيل ف البلد ومليون  واحد مش هيكون عايزني  اتحبس لاني بسلك امورهم حتي الظابط الي هيحقق معاكي هتلقيني بردو بسلك اموره...  انا هتجوزك ليه بقا لاني يابنت الحلال مش وحش اوي كدا وانا فعلا  السبب فلي انتي فيه لاني لو كنت وصلتك بيتك مكنش حصلك كدا انا حاسس بذنب رهيب وعلشان كدا هتجوزك
*‏عشق بدات تفكر ف كلامه بحزن وبعدين فكرت انها هتبقى قريبه منه وسهل تنتقم منه بسهوله هي اكيد مش هتسبيبه ف حاله حتي لو اتجوزها واعترف بغلطته
*‏ادهم:  قومي يلا هاتي ميه 
*‏عشق قامت بضيق ودخلت المطبخ..  وهو مسك فستانها وقال:  اكيد فيه بصمات الشخص الي عمل كدا انا لازم اخده
*‏اول ما عشق دخلت المطبخ طلعت تلفونها ورنت علي رقم مالك.... ورد 
*‏عشق: مالك ادهم هنا
*‏مالك بخبث: وعايز ايه 
*‏عشق بضيق: عايز يتجوزني
*‏مالك: اه طب ما دي فرصه تخليكي تقربي منه وتنتقمي
*‏عشق بتفكير: ايوا انا قولت كدا بردو 
*‏مالك: بصي ياعشق انتي معندكيش غير الطريق ده وانا حابب اساعدك ادهم صاحبي اه بس بيعمل حاجات تعصي ربنا كتير وانتي لازم تجيبي حقك 
*‏عشق بصدمه: بيعمل ايه كتير 
*‏مالك بخبث: بيغتصب البنات مهو ده مرض عنده
*‏عشق بغضب: والله يستاهل القتل 
*‏مالك بشر: بظبط كدا ف لازم تبقي مراته علشان تقدري تنتقمي
*‏عشق: طيب لازم اقفل دلوقتي ليسمعني..
*‏مالك بخبث: طب خلي بالك من نفسك
*‏عشق: حاضر 
*‏عشق قفلت التلفون وبصت علي ادهم من المطبخ وقالت: اكيد مش هتوصل للقتل بس بردو مش هرحمك....
*‏عشق جابت الميه وقالت:  خد بالسم الهاري 
*‏ادهم خد منها الكوبايه وقال:  لامااحنا لو هنتجوز دي مش هتبقا المعامله بنا انا بحب الزوجه المطيعه الي بتسمع الكلام
*‏عشق بغضب:  كلام مين ياابو كلام وزوجه ايه انت اتهبلت 
*‏ادهم:  لالا مفيش واحده بتشتم جوزها 
*‏عشق:  اللهم ما طولك ياروح هو انت جنسك ايه يااخي ايه البجاحه  دي 
*‏ادهمّ  بلامباله:  مش هنتغدا ولا ايه
*‏عشق بصتلو بصدمه وهو ضحك وقال:  خلاص خلاص همشي ابقي كلميني وقوليلي قرارك 
*‏عشق بضيق:  طيب 
*‏ادهم قام وقرب من الباب وبعدين وقف تاني وبص لي عشق وقال:  هو اتني مفكرني طفل 
*‏عشق بستغراب  :  ايه
*‏ادهم قرب منها وقال:  ولا مثلا  اهبل وعبيط قدامك... 
*‏عشق:  مالك يابني انت مريض 
*‏ادهم:  هتجيبي رقمي منين يااخت عشق 
*‏عشق بضيق:  طب هاااتو خلصني 
*‏ادهم ابتسم وقال:  اكتبي عندك 010
*‏عشق كتبت 
*‏ادهم:  ست ستات 
*‏عشق بسخريه:  هنستعبط بقا 
*‏ادهم بضحك:  والله ابدا هو ده الرقم 
*‏عشق كتبت وقالت:  صبرني يارب حتي رقمك فيه ستات ايه يااخي القرف ده
*‏ادهم:  اعترضي بقا علشان ربنا يقفلها ف وشك وتجوزي واحد احول 
*‏عشق:  ياشيخ ارحم منك يابتاع الست ستات 
*‏ادهم جاي يرد بس سمع جرس الباب بيرن 
*‏ادهم:  طيب جاي اهو 
*‏عشق قامت وقربت من ادهم وحطت ايدها علي بوقه بخوف 
*‏عشق:  الله يخربيتك هتفضحني لو حد شافك هيقولو عليا ايه
*‏ادهم حاول يتكلم بس عشق كتمت بوقه ف شال ايدها بسرعه وقال بصوت عالي:  ايه ياماما خايفه لحد يشوفك معايا وانتي اصلا قاعده ف شقه راجل غريب ونعمه الاخلاق وتربيه
*‏عشق بغيظ:  اخرس حازم اخويا فاهم يعني ايه اخويا  
*‏ادهم:  رضعتي من امه
*‏عشق:  لا 
*‏ادهم بصلها بقرف وقال:  رضع من امك
*‏عشق بنفاذ صبر:  لا 
*‏ادهمّ  :  يبقا عند امك بقا قال اخويا  قال عالفكره بعد الجواز ده كله هيتغير 
*‏فجاه الباب خبط جامد 
*‏عشق بهمس:  يخربيت راغي امك اسكت بقا 
*‏ادهمّ  :  طيب 
*‏فجاه سمعت صوت اياد وهو بيقول بحزن:  انا اسف ياعشق انا عارف انك سامعني ومش عايزه تردي انا بحبك اوي ياعشق
*‏ادهم بهمس:  حبك برص يابعيد 
*‏عشق بهمس:  هشش
*‏اياد:  انا مستعد اتجوزك ونرفع قضيه علي ادهم الكلب ده 
*‏ادهم بغضب:  مين الكلب الي بيتكلم ده
*‏عشق:  هشش يخربيتك
*‏ادهم بضيق: ده  بيشتمني 
*‏اياد:  هنقدر عليه صدقيني انا معاكي 
*‏ادهم:  عالفكره مش هتقدروا انا بس خايف عليكي  مش عايزك تفضحي مش هتستفادي حاجه صدقيني
*‏عشق بصت علي ادهم وبعدين  بصت علي الباب كانت محتاره تختار اي طريق...  طريق  ادهم ف هو مضمون وهتقدر تنتقم منه وتربي ابنها....  وطريق اياد بنسبلها مكنش مضمون اوي ادهم عنده معارف يقدروا يطلعوه من سجن  ف ثانيه 
*‏ادهم بهمس:  ها اختارتي ايه
*‏عشق.........
توقعاتكم عشق هتختار اي؟؟ 
*يتبع *

 

  •تابع الفصل التالي "رواية اغتصاب غير حقيقي" اضغط على اسم الرواية 
google-playkhamsatmostaqltradent