رواية احببتك رغم قسوتك الفصل الرابع 4
رواية.. احبتتك رغم قسوتك..
الفصل / الرابع
سليم مسكها من. دراعها بعنف وخدها وراح ل بوابة الفيلا وراماها
اميرة بصدمة.. انت مش هتخليني احضر الفرح؟
سليم.. ااه عشان الاوسا*خ الي زيك عمرهم ما يبقوا ف مكان نضيف
اميرة بتوعد.. تمام ي سليم ابقا قابل بقا انا بقا هعرف اتصرف
سليم بسخرية.. اعملي كل الي تقدري عليه برضو هتاخدي علي دماغك ونا لو عايز انهيكي انهاردة هنهيكي من الحياة كلها ف ابعدي عن طريقي احسنلك
بصتلو اميرة بغيظ ومشيت
ليلة.. ارجع يابني للناس عشان المأذون
سليم.. تمام ي ماما المهم خدي العقد وخلي خديجه تمضي عشان كتبوالكتاب يكمل
ليلة.. حاضر يا ولدي بس يلا علشان الناس متشكش ان فيه حاجة
سليم.. حاصر ياما كده كده ابوي ركز اوي وشكله عرف
ليلة.. معلش يابني
وفعلا ليلة اخدت العقود وادتلها ل خديجه
خديجه كانت بتمضي بهدوء
ليلة بحب.. عارفة يابنتي سليم ابني اتغير لما شافك دانتي سرحتيه ده طول عمره قاسي م حنين علي حد غيرنا وده ميمنعش انو حنين عليكي لكن ده يتق*ل اي حد علشانك
خديجه.. انا مكنتش عايزة كل ده يحصل مبحب المشاكل لحد
ليلة.. سيبك يابنتي دي بنت قليلة الرباية قلت ادبها ل وكمان كانت عايزة تمسك ايدي قليلة الحياء
خديجه بحب.. معلش ي امي معاش ولا كان الي يمد يده عليكي دانتي ست الكل
وباست ايديها
ليلة طبطبت علي راسها.. انا راضية عنك يابنتي انتي طيبة وبت حلال
ليلة للنستات.. يلا ي نسو*ان قومو ارقصوا ده مبقاش فرح عاد اي الصمت ده
والستات كلهم بقوا بيرقصوا ويزغروطوا وقوموا خديجه ترقص معاهم وليلة ادت العقود للشيخ وتم كتب الكتاب والفرح
خديجه.. ماما
ليلة.. اي يابنتي
خديجه.. انا خايفة جوي
ليلة بعدم فهم.. من ايه
وبعدها قالت بخبث
عشان انهاردة ليلة دخ*لتك ياعني
خديجه بكسوف.. ايوا ونا بصراحه مش عارفة اعمل اي واتصرف ازاي
ليلة.. طب هخدك علي اوضتي واقولك تعملي اي
ليلة.. بقولكم ي ستات ارقصوا وانبسطوا ونا هكلم خديجه ف حاجة ونيجي تاني
الستات.. خدوا راحتكم ي هانم
وبعد منتصف الليل كان الفرح خلص والكل تعب من كتر الرقص
محمدي.. ااه ي دماغي دنا صدعت جوي من الاغاني
سليم باس ايديه.. الف سلامه عليك يابا طب اطلع ارتاح بقا
رحيم بوقاحه.. ااه عايز انت توزعنا عشان الليلة تحلو ليك ي بطل
سليم بقرف.. طب عقبالك يخويا ونشوف هتعمل اي يوم فرحك وبعدين يلا اطلع ع اوضتك
رحيم بضحك.. لا والله اشرب اللبن واغسل سناني ولا اي
سليم.. امشي يا كل*ب
محمدي.. ربنا يبسطك يابني وبراحه علي البنية هي طيبة وبنت حلال متقساش عليها
سليم.. وربي ي ابوي من ساعت ما عيني شافتها واتغيرت بقيت حاببها
محمدي.. ربنا يكتبلكم السعادة ي ولدي
وفعلا دخل سليم الاوضة وعرف ان خديجه ف الحمام غير هدومه وقعد علي سرير
خديجه فتحت باب الحمام وطلعت
سليم بلم اول ما شافها بهيئتها دي
كانت لابسة قميص نو*م لونه اسود وقصير وكان شكلها شبه الملايكه كانت ناصعة البياض
سليم قرب منها بانبهار وصفر
اي الحلاوة دي كلها ملبن يابت
خديجه بكسوف.. شكرا
سليم باشتياق.. شكرا اي بس لا فكي كده
خديجه كانت خجلانه جدا ومنزلة راسها لتحت وبعدين سليم. مسك راسها ورفعها لفوق
وقرب من شفايفها وباسها بحب ورقة
خديجه تاهت واستسلمت ليه وسليم شالها وحطها ع سرير وبعدين..
(واصبحت خديجه زوجته قانونا وشرعا!)
في مكان اخر
يسري.. وربك ي كريم منا سايبهم يتهنوا وهجوزهالك غصب عن اي حد مش ف الاخر ابن القناوي هو الي يلهف الفلوس
كريم بتعب.. وهنعمل اي يابوي خلاص البت ضاعت منينا واتجوزته
يسري.. احنا هتتفق مع الخدامه الي عنده علي ******
كريم.. الله عليك يابا دانت مخك الماظ كده بقا هتجوز خديجه وفلوسها هتبقي بتاعتنا
يسري.. هننفذ قريب وهخليه يطلقها ويرميها وف الاخر مش هيبقي قدامها غيرنا
كريم.. ايوا يابوي عنديك حق
يبقي احنا كده نلعب علي الحديد وهو سخن
يسري.. الي يجي علينا ميسكبش حتي لو كان ابن القناوي
تاني يوم الصبح
صحي سليم وبص علي خديجه الي نايمه في حضنه
سليم باسها علي راسها وهو حاسس انو مبسوط خصوصا انها بريئة وبتتعامل بلطافة
خديجه اتحركت ف حضنو وصحيت من النوم
سليم بحب.. صباح الخير يا قلبي
خديجه بكسوف.. صباح النور
سليم بخبث.. المفروض اقولك صباحيه مباركه بقا
خديجه اتكسفت وخبت وشها في صدره
سليم ضحك.. اي بقول حاجة غلط
خديجه.. بس بقا خلاص
سليم ابتسم عليها.. طب خلاص يلا عشان ننزل نفطر معاهم
خديجه.. طب قوم انت الاول
سليم بضحك.. ليه ي قلبي ماتقومي انتي الاول
خديجه بخجل شديد.. ونبي بقا
سليم.. خلاص حاضر وقام سليم دخل الحمام ياخد دش وخديجه دخلت بعده ولبست عباية استقبال واسعه وطرحة بيضا جميلة
ونزلوا فطروا
ليلة بحب.. صباحية مباركه ي حبايبي
سليم بحب.. الله يبارك فيكي ي امي
وقعدوا يفطروا مع بعض كلهم
مدحت دخل
سليم.. خير ي مدحت
مدحت.. فيه واحدة اسمها اميرة طالبه تقابل سعادتك
سليم بغضب..؟؟؟
يتبعع..
رايكم. ي سكاكر وحشتوني والله وتفاعلكم تحفه♥️🌚
•تابع الفصل التالي "رواية احببتك رغم قسوتك" اضغط على اسم الرواية