Ads by Google X

رواية جيران العشق الفصل الرابع 4 - بقلم شغف الاعصار

الصفحة الرئيسية

 رواية جيران العشق الفصل الرابع 4

روايه :جيران العشق
Part:4

عشق:يا غبيي لم رجلك خبطني
سيف:قومي يا بت من هنا روحي حطي الاكل مع سوسو روحي اعملي حاجه تنفعك
عشق:سييف انا بحذرك انك تستفزيني فاهم 
سيف وبيقف أمامها :هتعملي اي
عشق هعمل كده وأعطته لاكمه
سيف:انت قد دي يا بت طب تعالي وضربها بالمخده وهي ردت ليه الضربه
عشق:يلا انا مش عايزه بس اخليك تعيط
سيف:ويمسك ذرعها وراء ضهرها:لا عيطيني اصل بقالي كتير معيطش 
عشق طيب وضربته برجليها في رجله
بقلم (شغف إلاعصار 🌪️)
سيف:ااااه يا بنت المجنونه طب تعاليلي ونزلوا في بعض ضرب
سوسو:اي يا ولاد ده كل يوم كده حرام عليكم هو كل مره هنروح المستشفي  دا انتم لسه فاكين الجبس من يوم انتم لسه صغيرين 
سيف:بنتك هي السبب
عشق:وانت ملاك
عند حور واسلام
اسلام قام وكان يرتدي بنطلون فقط قد نسي أن حور معاه في الشقه وخرج وهو بيقول:ابو حميد انت فين يا راجل
حور كانت في المطبخ تطبخ لأنها شعرت بالجوع:اسلااام روح البس حاجه اعرف انو في انثي معاك هنا وكانت تضع يدها علي عينيها
بعد دقائق نزلت يدها وجدته يبحث علي شئ 
حور:ملبستش ليه وانت بتدور علي اي
اسلام وهو يجلس علي الكنبه بتعب:انت كذابه
حور: كذابه كذبت عليك في اي يا استاذ اسلام
اسلام:قولتي انو فيه انثي وانا قعدت ادور وملقتش
حور :اسلام انا مش هتعصب روح البس حاجه وخلي اليومين اللي هنعشهم مع بعض حلوين تمام 
اسلام وهو يقف:مش هلبس وقعد كده ويلا حطيلي الاكل انا جعان
حور وهي تقف:هتلبس يا اسلام انا قولت
اسلام:مش هلبس ويلا بقي جعان
حور:طب حط لنفسك بقي انا داخله انام ومشيت
اسلام:استغفر الله العظيم وذهب وارتدي قميص وذهب ووضع الاكل بالاطباق ووضعه علي السفره وذهب الي غرفه حور ودق الباب ولكن لم يسمع رد فتح الباب لم يجدها ولكن سمع صوت من الحمام وقف ينتظرها خرجت وهي تلف الفوطه علي جسدها وشعرها مبلول
حور:انت يا حيوان بره
اسلام وهو بيقرب وهي تبعد ومسكها من وسطها وقربها له وهمس بأذنيها:صوتك بيعلي يا حوري ده اولا ثانياً مش هبصلك مفكيش انوثه اصلا ثالثا لو عايز المسك هلمسك انت مراتي لو انت ناسيه واخيرا يلا علشان تأكلي
حور:مش هاكل
اسلام:انا قولتلك وبطلي عناد وخرج بره الغرفه 
اسلام:اااوف يخربيت جمالك 
عند سيف ذهب الي بيته ودخل الي البلاكونه وكان يشرب سيجارته وعاري الصدر وينظر الي السماء
عشق:اي اللي مصحيك يا روميو ومش خايف تاخد برد 
سيف:ملكيش فيه يا بومه
عشق:انا غلطانه ووقفت تنظر للسماء
سيف:غطي شعرك
عشق:انا اصلا داخله وسيبهالك ومشيت
في الصباح...
طلع الحاج احمد وام حور الي حور واسلام ودخلوا قعدوا مع بعض
بقلم (شغف إلاعصار 🌪️)
الحاج احمد بكسوف:حور يا بنتي
حور:نعم يا حاج أحمد
الحاج احمد:انا وقبل ما يكمل الباب خبط اسلام فتح وكان سيف دخل وقعد علي الكنبه ومسك طبق الفاكهه وبدأ الاكل
الحاج احمد:انا طالب ايد مامتك
حور:مامتي انا 
اسلام بهمس في اذن والده:مش هنولك اللي في بالك يا حاج
الحاج احمد ووقف:انتم ليه واقفين في طريق سعادتنا ها ليه انا وهي بنحب بعض
حور :وانت اي رأيك يا ست ماما 
مامتها بكسوف:اللي تشوفيه
الحاج احمد:والله لو مش جوزتهالي انا هنتحر
اسلام:اقعد يا حاج احمد كده واعقل وجو المراهقه المتأخره ده مش لائق عليك
الحاج احمد:انت كده مش بتحب تشوفني سعيد 
سيف :انت معندكش قلب ياخي خلاص خلاص يا ابو حميد سيبك من ابنك العاق ده انا هاجي معاك ونطلبها وتتجوز بقي وتجيب عيال 
اسلام:سيف اعقل كده
سيف:ما تسيبه يعيش حياته ياخي بدل ما يهربوا سوا ويجيبولنا العار اهو نجوزهم قدام عنينا 
اسلام:تصدق خلاص انا اسف يا حاج احمد انا موافق
الحاج احمد:طب هنروح نطلبها امتي
سيف:الوقت اللي تحبه يا ابو حميد 
حور:باااااس اي اللي بتقوله ده وانت يا ماما اي رأيك
ام حور:الصراحه استاذ احمد فجأني والصراحة يعني اللي تشوفيه
حور: مش موافقه 
الحاج احمد:ليه كده يا حماتي انا والله عندي الشقه
ام حور:بس انا موافقه وكمان سيف هو هيبقي وكيلي
سيف وهو يضع قدم فوق الاخري:إذا كان كده انتم اكيد عارفين الأصول والأصول تدخل البيت من بابه والا اي

  •تابع الفصل التالي "رواية جيران العشق" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent