Ads by Google X

رواية سافر وسافرت معه احلامي الفصل السادس 6 - بقلم حنين محمد

الصفحة الرئيسية

 رواية سافر وسافرت معه احلامي الفصل السادس 6

البارت السادس
سافر_وسافرت_احلامي_معه
احلام اطلع بسرعه و روح بيتك يا براء علشان هتعملي مشكله وبتخرج و تسيبه وبتروح تصحي عزه علشان تديها الدوا
احلام ماما قومي يلا يا ماما 
احلام بعياط يا ماما قومي 
براء بيدخل بسرعه علي صوت احلام لان لسه مكنش مشي 
احلام  بعياط ماما يا براء 
براء اهدي يا احلام اهدي استني هشوف نفسها
احلام بعياط مش راضيه تصحا 
براء بدموع  خلاص مش فيها نفس 
احلام بعياط شديد لا يا ماما متسبنيش لوحدي ارجوكي فوقي 
براء بياخد احلام في حضنه يا احلام خلاص ده عمرها  
احلام بعياط بتبعد عن براء وبتاخد عزه في حضنها يا ماما ونبي فوقي  متسبنيش لوحدي هعيش ازاي من غيرك 
روان بصوت عالي  احلام في ايه 
احلام ماما يا روان سبتنا وراحت 
روان بعياط لا لا مستحيل هي كانت كويسه قبل ما انزل 
براء بزعل لازم نوديها المستشفى و بيشلها
احلام يا براء خليها معايا ونبي 
براء خلاص يا احلام مش هينفع 
روان خلاص يا احلام خليه يوديها المستشفى 
بعد وقت بيوصل المستشفي 
إسراء بتحصن احلام  هي في مكان احسن من هنا بكتير يا احلام ارتاحت
احلام بعياط هي كان نفسها تموت يا خالتي مش قادرة
رضوان في ايه يا روان
احلام بتجري عليه منك لله يا شيخ ماما ماتت بسببك مشفتش يوم حلو معاك 
براء اهدي اهدي يا  احلام تعالي اقعد 
احلام انا مش مسامحك يا رضوان والله ما هسمحك ولا هنسي معاملتك ل ماما في يوم من الايام 
رضوان اهدي يا بن*ت ال
براء اوعدك تشتم ها تاني انت فاهم يا رضوان بيه اللي بتشتم ب اسممها خلاص ماتت و سبتك بيت يا اخي اتقي الله في عيالك بقي 
رضوان جاي يتكلم 
روان احلام يا أحلام براء احلام اغم عليها
براء بيشيل احلام بسرعه  يا دكتوره تعالي بسرعة 
الدكتوره ايه مالها طب لو سمحت اطلعوا برا
رضوان هي عزه ماتت ازاي
روان يا اخي عيب عليك ماتت و مش زعلان و عايز تعرف هي ماتت ازاي  مش سأل في بنت اللي جوه 
إسراء مش عارفه قبلك الاسود ده لمين 
رضوان اعمل ايه يعني قضا و قدر 
إسراء أخص عليك أخص  يا خصراه العمر اللي عزه ضيعته مع واحد زيك 
براء هي مالها يا دكتور 
الدكتوره جالها انهياره عصبي حاد
روان طب نعمل ايه علشان تخف بسرعه
الدكتوره محدش يعرضها ل اي ضغط تاني 
براء روان الدفن لازم يتم انهارده 
روان بتعب اه طبعا
براء خلي بالك من احلام وانا هشوف الاجراءت
روان ماشي يا براء
بعد ساعتين بيتم الدفن 
احلام بعياط خلاص هروح البيت و هبقي لوحدي يا روان
روان ده عمرها خلاص يا احلام  متعمليش كدا علشان تبقي مرتاحه في قبرها
براء و هو راكب العربية 
البقاء لله يا احلام
احلام بتعب حياتك البقيه 
اسراء احلام لو عايزه اي حاجه انا موجوده و هبقي زي مماتك بالظبط
أحلام شكرا يا طنط 
براء طول الطريق مش شايل عينه من علي احلام في مرايه العربيه 
روان هو عمو رضوان في البيت
احلام بعياط ونبي يا روان متجبيش سرته قدامي
براء بخوف عليها خلاص يا احلام محدش يتكلم يا جماعه 
بعد وقت بيوصلوا البيت
احلام يلا يا روان
إسراء مش لازم تروحي الكليه بكره يا احلام
احلام مش هروح وبتنزل 
روان استني يا احلام خوديني معاكي
احلام بتطلع الشقه وبتدخل اوضه مامتها وبتفضل تعيط
روان يا رب اعمل ايه احلام مش هتسكت انهارده
بعد مرور ساعتين احلام بتكون نامت علي سرير مامتها
روان الو يا براء 
براء احلام عامله ايه يا روان
روان مش مبطله عياط و نامت علي سرير خالتي 
براء انا بكره هاخدها و غير لها جوا نحاول نعمل ليها اي حاجه
روان ماشي يا براء 
في صباح يوم جديد 
احلام  بتصحا وبتلبس  اسود كله 
روان رايحه فين يا احلام
احلام رايحه اشوف ماما 
روان احلام أنتِ كويسه
احلام بتمشي وبتسبها 
عند المقبره 
احلام ينفع كدا يا ماما سبتيني لوحدي  انا مش عارفه اعمل ايه من غيرك بجد مليش مزاج اكل ولا اذاكر و لا أتكلم مع حد أنتِ فاهمه يعني ايه أن أنتِ كنتي كل حياتي  
وفي حد من وراه احلام بينادي عليها 
ريم ريم ديه خطيبت براء علشان لو حد نسي احلام
احلام بصدمه ايه اللي جابك هنا و عرفتي منين اني هنا 
ريم عرفت مكان منين ديه مش مشكله دلوقتي انا جاي اقولك كلمتين وامشي علطول 
احلام مش عايزه اتكلم دلوقتي
ريم ولو قولتلك اني حامل من براء
أحلام.......

لو البارت جاب تفاعل حلو هنزل ليكم واحد كمان ❤️❤️

  •تابع الفصل التالي "رواية سافر وسافرت معه احلامي" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent