رواية احببتك رغم قسوتك الفصل التاسع 9
رواية.. احببتك رغم قسوتك..
الفصل/ التاسع
ايمن.. ده كان بيحاول يوقعنا من زمان واكيد بعد مانتا كنت هتوقع شركته اكيد هيبقي عايز يإذيك
سليم بضيق.. لازم دلوقتي نقعد مع بعض ونفكر
ايمن.. شوفت كان عندي حق لما قولتلك لازم اجيلك
سليم.. للاسف بس انا حاسس انو باعت جواسيس في شركة
ايمن بتساؤول.. زي مين ياعني
سليم.. زي علي كده و رزان
ايمت بشك.. ونت ليه متشكش في تيا ماهي اكتر واحدة مقربة ليك
سليم بزهول.. انت عبيط يابني ياعني هو هيختار اكتر واحدة قريبة وهيبان عليها علشان تتجسس عليا وتراقبني
ايمن.. اسمع مني يابني طلاما اقرب حد ليك ف الشغل يبقي هي دي الي هو هيخليها جاسوسة عليك
سليم.. وهنكشفها ازاي
ايمن.. سبلي انا الموضوع ده
سليم.. طب اقفل دلوقتي علشان انا مش هوافق علي صفقة
ايمن.. لا اتقل واعمل نفسك لسه مشوفتهاش
سليم.. طيب اقفل دلوقت
دخلت تيا وقالت
تيا.. ها ي مستر سليم هتوافق علي الصفقة ولا لاء
سليم برفض.. لا ي تيا هنركز ف الشغل التاني اكتر
تيا باستفزاز.. لي ياعني ازاي ي مستر ترفض صفقة زي دي ولا حضرتك قلقان يكون وراها حاجة
سليم بصلها بشك لان طريقة كلامها مكنتش مريحاه وقام وبصلها بشك..
سليم.. بصي بقا ي تيا انا لو كنت باخد رايك في حاجة ف ده علشان انتي سكرتيرة عندي لاكن الراي راي انا واظن الكل عارف مين هو سليم واني مبخافش غير من ربنا
تيا باحراج.. احم اسفة جدا. ي استاذ سليم وطبعا القرار قرارك
سليم بضيق.. اتفضلي علي مكتبك وياريت بعد كده تفتحي انتي بتتكلمي مع مين
وجه المساء وروح سليم البيت
خديجه حضنتو بحب
خديجه.. اتاخرت لي كده
سليم بابتسامه.. معلش ي حبيبي كان عندي شغل كتير انهاردة.
خديجه.. ربنا يعينك روح غير هدومك وهحضرلك العشا
سليم.. تعالي بس دانتي وحشتيني
خديجه.. لا لا تاكل الاول احسن
سليم بضحك.. خلاص ماشي
خديجه راحت تعمل الاكل و سليم طلع ياخد دش ونزل
خديجه حطت الاكل علي السفرة وقعدت جنب سليم
سليم بملاحظة.. مالك ي خديجه
خديجه.. انا مدايقة بس شوية
سليم اخدها ف حضنو.. ليه ياروحي
خديجه.. خايفة كريم يرجع تاني وينتقم مني ف ابوه
سليم بجدية.. انتي محدش يقدر يقرب ناحيتك طول منا عايش وحتي لو صدقيني لاكون بجد قات*له بايدي المرادي
خديجه بتنهيدة.. مش كل حاجة قت*ل ي سليم انا مش عايزة عيالنا يجوا علي الدنيا يلاقوا ابوهم كان بيق*تل
سليم.. انا مش. قتا*ل قتلة ي خديجه علشان تقوليلي كده انا مبعملش كده غير لو حد قرب مننا او عمل حاجة غلط ميتسامحش فيها
خديجه هزت راسها بهدوء
سليم بحب
طب خلاص بقا متزعليش
خديجه بحب
خلاص ي حبيبي مش زعلانه
سليم ابتسم وباسها.. طلاما مش زعلانه يبقا تعالي بقا
خديجه بضحك.. لالا سبني
سليم بهزار.. اسيبك اي بس تعالي
عند ريماس
صبري(ابو ريماس).. مش هتنزلي انهاردة تجبلنا فلوس
ريماس بتعب.. ي بابا حرام عليك انا كل ما بديك فلوس بتاخدها توديها في الشرب
صبري بغضب.. انا حر يابت مش كفاية اني ربيتك وكبرتك جه وقتي بقا اني اخد حقي
ريماس.. انا انهارده اجازة ومش هنزل ولا انت عايز فلوس علشان تجبلك شوية ستات البيت
صبري ضر*بها ب القلم
انتي بتعلي صوتك عليا يابتت انتي
ريماس بصويت.. سبني حرام وطلعت فلوس من شنطتها ورمتهالة
صبري وطي بياخد الفلوس.. بترمي النعمة ي ****
ريماس كانت بتعيط جامد
وفجأة قالت تتصل ب ايمن يشوفلها مكان تقعد فيه
ايمن.. فيه حاجة ي ريماس حصلك حاجة
ريماس بعياط.. ونبي شوفلي مكان اقعد فيه وهديك فلوسو
ايمن.. في اي ي ريماس اي الي بيحصلك
ريماس.. ه هنزل اقابلك وهفهمك
وفعلا ايمن اتحرك وراح مكان يتقابلوا فيه
ايمن بزهول.. اي الكد*مات الي ف وشك دي
ريماس.. هقولك ع كل حاجة
عند صبري
كان قاعد مع شاب
صبري.. مش هتقطع بقا وصولات الامانه
الشاب.. هقطعهم وقدام عينيك بس بشرط
صبري.. اي هو
الشاب.. تجوزتي ريماس وهديك فلوس تبسطك كمان
صبري.. بس البت حلوة وصغيرة وممكن متوافقش
الشاب.. وهي هتمشي كلامها عليك ولا اي
صبري.. طب اديني الفلوس وبكرا هكلمهالك
الشاب اظالو مبلغ كبير
صبري.. كدا بقا اجوزهالك وتقطع وصولات الامانه
•تابع الفصل التالي "رواية احببتك رغم قسوتك" اضغط على اسم الرواية