رواية احببت صقر العرب الفصل الرابع عشر 14
رواية.. احببت صقر العرب
بقلم.... جويرية عبدالله (هاجر)
في قصر صقر
الجد سليم.. فرحك مع صقر اخوك علي ساره اخت هاجر مرات اخوك
نسر بصدمة....... نعم
الجد سليم.. الي قولت عليه هيتنفذ من غير ولا حرف واحد اوعا تكون فكرني نايم علي وداني ومعرفش بي الي انت عملتو مع سارة انا عارف كل حاجه من الاول واساكت مستني اشوف اخرتها معاك
نسر.... بس
الجد سليم بمقاطعة... الكلام خلص خلاص الي عندي اتقال ومفيش كلام تاني هنروح نطلب البنت رسمي يوم الخميس الجاي اياك تعمل حاجه انت سامع
نسر بغضب مكتوم.... حاضر
وخرج الجد من غرفة نسر
مسك نسر الفون بغضب .... ماشي ياسارة
وتصل ع ساره
ترن ترن
ساره مش بترد
نسر لي نفسه... مش بترد ليه دي كمان
احببت صقر العرب
بقلم جويرية عبدالله(هاجر)
عند هاجر وصقر
وصلو المستشفى
هاجر وصقر اتجاهو لي غرفة
هاجر فتحت الباب واتصدمت... اي ده هو فين
الممرضه جات.... حضرتك عاوز المريض الي كان هنا
هاجر.... اهاا هو فين
الممرضه... اتنقل غرفة تانيه هي*****
هاجر... تمام شكرا
واتجهت هي وصقر لي الغرفة المطلوبة
هاجر... خالد
خالد.... قلب خالد تعالي
وجريت هاجر عليه..... وحشتني اوى اوى
خالد.... وانتي كمان اتغيرتي يابت
هاجر بضحك.... بس ياعم
صقر بعصبية طلع هاجر من حضن خالد... مين ده؟
هاجر... ده خالد اخويا الكبير
صقر بصدمة.... اخوكي ازاي
خالد.. اجيب اتنين ليمون 🍋ثم اكمل بعصبية... مين ده
هاجر... ده صقر خطيبي
خالد بصدمة.... نعععم يختي معلش سمعيني كده يابت
هاجر... هفهمك وحكيت لي سبب خطوبتها من صقر
خالد.. ُتمام
هاجر... مش مرتاحة
قاطع كلامهم دخول محمد ابو هاجر ونادية وسارة وفاطمة
محمد بفرحة.... الحمدلله انك رجعت بي السلامه يابني
ناديه.... وسع كده يا محمد ابني الحمدلله يارب الحمدلله
ساره وفاطمة ببكاء... خالد وجريو عليه حضنو
ساره ببكاء وحشتني اوى
خالد.... وانتي كمان ياسرسور 😂😂
سارة بغيظ... اعععععععا بابا سكت ابنك
فاطمة... وسعي كده خالد وحشني يا صحبي
خالد.... صاحبي لسه زاي مآنتي متغيرتيش
فاطمه.... بس ياااااه
في مكان تاني
شخص واحد..... يعني ايه فاق انت بتقول اي
شخص اتنين.... هنعمل ايه دلوقتي
شخص واحد بجنون.... لازم نتصرف عارف يعني ايه ده معاها معلومات تودينا في دا**هية
شخص اتنين.... مش عارف اتصرف مش عارف
شخص واحد... ِماالي احنا في ده بي سبب مين
نرجع تاني المستشفى
ساره فونها رن
ساره بآرتباك انا هرد ع الفون
خالد... مين يابت
ساره بكدب... دي صحبتي
خالد بشك... تمام ماشي
وخرجت من الغرفة
ساره.... الو
نسر.... انتي اتكالمتي مع حد
ساره بخصوص اي مش فاهمه
نسر بغضب اعمي.... بخصوص جوازنا اتكلمتي مع حد
ساره بآرتباك.... هاااا لا اقصد يعني اهااا هاجر اختي
نسر.... حلو ده شوفي اختك عملت ايه
ساره بعدم فهم... مش فاهمه مالها هاجر
نسر.... هو مش جدي وصقر كانو عندكو النهارده
ساره.... اهااا لي
نسر.... اسأليها وكده انتي الي جبتي لي نفسك بي زايادة اووي
واغلق الخط
ساره.... نهار اسود هي عملت ايه
ساره.... هاجر
هاجر.... نعم ياسارة
ساره... معلش تعالي خمسة كده
هاجر... اوك
ساره.... انتي قولتي لي حد بي الي قولتو ليكي
هاجر.... ايوة حكيت لي صقر
سارة.... وصقر طبعا قال لي جدي سليم صح
هاجر... لا صقر مقالش حاجه لحد
ساره.... اومال جدي سليم عرف ازاي
هاجر.... معرفش
صقر.... هو اي الي بينك وبين نسر ياسارة
ساره وهاجر بآرتباك هاااا
هاجر طيب ادخلي انتي وانا هتصرف
ساره تمام
كل ده بي الهمس
دخلت ساره عند خالد
هاجر قاصت علي صقر الي حصل من نسر لحد دلوقتي
صقر بهدوء ماقبل العاصفة
هاجر بصدمة..... نعم
•تابع الفصل التالي "رواية احببت صقر العرب" اضغط على اسم الرواية