Ads by Google X

رواية بعت نفسي الفصل السادس عشر 16 - بقلم نانسي بلعجيلي

الصفحة الرئيسية

 رواية بعت نفسي الفصل السادس عشر 16

البارت 16
بعت نفسي بقلم نسرين بلعجيلي 

**ادهم ماتتعبنيش معاكي انت اصلا جايه هنا وعارفه انو دا حايحصل ليه دلوقتي خايفه وبتعيطي انا مابحبش العنف في الموضوع دا ماتخلنيش اوريكي الوش الثاني مش حاتستحملي 
**مليكه حاضر 
ادهم مع نفسو 
مستغرب الوضع اول مره تكون في حضنو وحده خايفه وبتعيط بس رغم كده هو مبسوط ان علي الاقل ان اتجوز وحده شريفه 
شويه يبعد الفكره دي من دماغو 
لا البنت دي شمال بس هي عامله نفسها شريفه صاحبتها قالت انها بتشتغل في كباريه ولما بعث حوده الكباريه و ورا صورتها لواحد بيشتغل هناك أكد كلامها 
بس مليكه مش وش كباريه لو كانت كده كان وضعها مبقاش بي الفقر دا 
وانا سأل الناس في حارتها الكل شهد بي اخلاقها 
لا ماهو  لازم تغطي علي اللي بتعملو مش لازم الكل يعرف اخلاقها الوحشه 
اهي قاعده جنبك وامها ماتعرفش يعني اتصرفت زي ما بتعمل ديما 
ادهم صحي من افكارو بص ليها لاقاها حاطه الغطا علي جسمها ومغمضه عينيها وكا انها بتدعي ولا بتبرطم
روايات نسرين بلعجيلي Nisrine  Bellaajili 

**ادهم قولتي لي امك ايه؟؟
**مليكه فتحت عينيها اخويا قالها انو جالي شغل في حفله زي اللي بتروحهم عزه و بي العافيه وافقت عشان عارفه انو مابقاش عندنا فلوس 
**ادهم اخوكي دا شغال معاكي ؟
**مليكه شغال في ايه؟
**ادهم بساعدك تروحي حفلات 
**مليكه ادهم بيه والله عمري ماروحت حفلات غير المره اللي شوفتني في الشقه وعزه حلفت بميه يامين انو كان في حاجه غلط عشان صاحبه الشغل هي اللي غيرت المكان اخر لحظه 
ادهم قام طلع بره 
ورجع عندها ورما الفلوس في وشها 
**ادهم دي اجرتك اليله ولو بسطتيني حديكي قدهم تاني كده ماتكونيش كدبت علي امك 
التصرف دا حسسها بي الاهانه وماقدرتش تصبر 
**مليكه شيل فلوسك انا مش كده ومش بابيع نفسي ولا شرفي انا هنا عشان انت اتجوزتني ودا حقك الشرعي 
**ادهم ضحك عليها طيب انا عايز حقي 
**مليكه وانا جاهزه عشان تعرف انك بتضلمني 
**ادهم حطي الفلوس في شنطتك
**مليكه مش عايزه فلوس
**ادهم انت حره 
بسرعه شال الغطا من عليها ونام جنبها 
استسلمت ليه رغم الخوف و الرهبه وهي مش عايزه تفرط في نفسها كده حلمها كا اي بنت تكون دخلتها بعد الفرح وأمها فرحانه بيها 
معملتش اي مقاومه كانت مستسلمه ليه تماما 
وهو بي بوسها حس بدموع بتنزل من عينيها سخنه 
**ادهم انا مش بغتصبك انت مراتي ودا حقي مش انت لسه قايله كده ؟؟
**مليكه بصوت مخنوق ايوه 
**ادهم مسح دموعها يبقا بلاش عياط لو سمحتي 
متخافيش انت مراتي مش حاعمل ليكي حاجه وحشه 
بعد نص ساعه حاول فيها السيطره علي خوفها هي متخشبه بدون اي رده فعل معاه 
قام من عليها بسرعه ومخضوض 
وشال الغطا من عليها عشان يتأكد 
**ادهم بعصبيه فين دليل شرفك يا مدام ايه دا ؟
**مليكه بي خوف في ايه وهي بتحاول تغطي جسمها 
**ادهم مش عارفه في ايه يا بنت الكلب ؟
عملالي فيها مكسوفه خايفه وفي اخر طلعت مدام 
نسرين بلعجيلي
ومسكها من شعرها 
**مليكه بي الم ااااااي حرام عليك 
**ادهم ليه تضحكي عليا كنت عارفك انك فاجره واني مش اول واحد قوليلي انا رقم كام سلمتيه نفسك 
**مليكه وهي لسه مش مستوعبه اللي بيحصل
انا مش فاهمه حاجه
**ادهم انت مش بنت بنوت يا فاجره يا بنت الكلب عايزه تصيعي عليا وانا واللي بتعامل معاك بي حنيه واقول معلش اول مره وسمعت صرختك وبندم اني وجعتك اتريكي بثمثلي عليا دور العفه والشرف 

مليكه لسه مش مستوعبه اللي بيحصل وهي متاكده من نفسها هو بقول ايه 
**مليكه انت كذاب عايز تطلعني وحشه بي اي طريقه 
نزل فيها ضرب ضرب 
**مليكه حرام عليك انا بريئه و متاكده  ماحدش قرب مني 
حاولت تبعد عنو 
بس هجم عليها بكل قسوه بي الضرب 
طااااااااخ 
وجاب حزام وابتدا يضرب فيها بكل قوتو بطلع فيها غلو من كل الستات اللي مرت في حياتو 
كانت هي آخر ست ماكنش عايز يتصدم فيها كان بقول انها الست الوحيده اللي اول راجل يلمسها كان فخور بنفسو حاجه تعالج المرض اللي عندو اللي هو شكو في كل ستات بس اتصدم
بعت نفسي 

شويه مابقاش سمع صوتها خالص كان مغمي عليها في الارض عريانه وجسمها دم 
اتخض لما شافها قاطعه النفس 
حاول يفوقها ماعرفش
لبس هدومو وطلع بره اتصل بي اكرم 
**اكرم في ايه في حد يتصل في الوقت دا؟
**ادهم بصوت كلو غضب تعالالي حالا علي الشقه 
**اكرم في ايه ؟؟
**ادهم شكلي موتها 
**اكرم قام  من علي السرير بخضه انت بتقول ايه؟
**ادهم ماطلعتش عذاراء الهانم مدوراها ولابسه ليا توب العفه 
**اكرم تقوم تموتها ؟
**ادهم بسرعه وجيب حوده معاك 
**اكرم انت متاكد انها ماتت؟؟
**ادهم مش عارف جسمها كلو  دم ومش بتنطق 
**اكرم اكيد مغمي  عليها انا جاي حالا
راح عندها الاوضه سمعها بتنين  بي الم 

**ادهم قرب منها ليه عملت في نفسك كده ما كان من اول قوليلي انك كده مكانش دا حايحصل
**مليكه بصوت مش قادر يطلع 
فهمني....في .....ايه....
**ادهم انت مش عذراء 
**مليكه لااااا....كذاب...... ماحدش لمسني غيرك .......حرام عليك .....
**ادهم لا مش كذاب 
**مليكه انت .....ضالم .....ربنا .....ينتقم ....منك
**ادهم دلوقتي عرفتي ربنا  يللي فرطت في شرفها طبعا كنت موصره نتجوز عشان تستري علي نفسك ما انا المغفل اللي حايشيل اليله وانا بقول البت كبرت في عيني عشان مش عايزه ليله في حرام واحترمتك واتجوزتك
بس وحيات قهرتي دي وصدمتي لا اكون فضحك في حارتكم واخلي حياتك جحيم
**مليكه بدموع اقسم بالله بريئه اكشف عليا عند الدكتور انا متاكده ان بنت بنوت عمر راجل مالمسني 
**ادهم بصدمه اكشف عليكي ؟؟؟ ليه هو انا مش راجل عشان اعرف الفرق بين بنت بنوت وبين وحده ......
**مليكه ابوس ايدك ارحمني واكشف عليا 
**ادهم من غير كشف انت مش بنت 
**مليكه انا ...بموت ....روحي ...بتتسحب مني 
انا بريئه.....شريفه 
ورجع اغمي عليها 
**ادهم اعمل ايه ؟ 
اتصل علي الدكتور شريف 
وحكالو كل حاجه 
وقالو انو حايجيب دكتوره نسا معاه ولازم يديها مياه مع سكر عشان تفوق
حاول ادهم بكل الطرق يصحيها وسابها في مكانها لان الدكتور قالو ماتشيلهاش لو فيها اي كسر تتاذي 
نص ساعه مرو جحيم علي ادهم كان مرعوب جدا 
جا اكرم مع حوده 
**اكرم هي فين؟
**ادهم جوه انا مغطيها ماتدخلش الدكتور شريف جاي 
**حوده معلش يا بيه ليه توسخ ايدك لازم نتصرف لو البت ماتت 
**ادهم مش عارف 
**حوده اسف يا بيه بس البت دي مش وحشه انا ليا نضرتي في الستات في حاجه غلط 
**ادهم بصوت مرعب قصدك انا مش راجل مش عارف افرق بينهم 
يمكن دي اول مره مع بنت بنوت بس لا العلاقه حصلت ومافيش دم 
**حوده ماهو يابيه مش لازم دم 
**ادهم انت بتخرف بتقول ايه ؟؟؟
وصل الدكتور شريف مع دكتوره زميلتو 
ودخلو عندها وكان اكرم اول ما شاف الغطاء ابيض دم طلع بره 
**اكرم ادهم ودا نفسو في داهيه  البنت سايحه في دمها
Nisrine Bellaajili 

****************************
يا ترا ايه اللي حصل؟؟
وايه رأيكم في تصرف ادهم؟
غي معانا رجاله بتقرا ياريت يردو علي السؤال دا لو كنتو مكان ادهم كنتو اتصرفتو ازاي ؟؟ 
بقلم نسرين بلعجيلي

  •تابع الفصل التالي "رواية بعت نفسي" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent