رواية اخترقت قلب العشق الفصل السادس 6 - بقلم جاسمين محمد
البارت السادس
❥بسم الله الرحمن الرحيم
صخر طلع من مكتبه بيبص لاقي عشق واقفه عماله تتكلم في التلفون وفرحانه قرب يسمع
عشق.... هههه اكيد ياحبيبي هكون عندك بكرا وهنام في حضنك الليل كله كمان ههههه ماشي ياشقي انت يلا بقا باي عشان اخلص شغل
صخر اتعصب جامد وعيونه بقت لونها كاتم ونزل جري ركب العربيه وهو سايق بعصبيه.... كلكم.ز... باله فعلا حتي انتي🌿🌿🌿🌿🌿
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بعد شوي
عشق.... السلام عليكم
خلود... وعليكم السلام
عشق... هو استاذ صخر جو
خلود... لا يافندم صخر بيه طلع من شوي ولسه مجاش
عشق... اممم طيب ممكن طلب
خلود ببتسامه... اكيد اتفضلي جيسيكا هانم
عشق ببتسامه.... تسلمي بس ممكن لم استاذ صخر يجي تديلوا الملف ده عشان انا لازم امشي دلوقتي
خلود... اكيد حاضر فين الملف
عشق بفرحه... اهو بس متنسيش ماشي
خلود... حاضر
عشق... تمام باي
خلود... باي
داليا كانت واقفه من بعيد وبتراقبها وبعد ما طلعت راحت عند خلود
داليا... خلود صخر جو
خلود... لا ياهانم استاذ صخر طلع من بدري ولسه مجاش
داليا... اممم طيب متعرفيش ملف المشروع الجديد فين
خلود... معرفش بس جيسيكا هانم سابت ملف هنا اعطي لصخر بيه لم يجي
داليا... هاتي اشوفه كدا
خلود.... اتفضلي ياهانم
داليا... تسلمي وخدت من خلود الملف وببتسامه اه ده هو الملف تمام ياخلود هخدو ووانتي خليهم يجبولي فنجان قهوه علي مكتبي
خلود... حاضر ياهانم
داليا خدت الملف ودخلت مكتبها وقفلت الباب ووقفتت تتنطط من الفرح هههه ابقا وريني بقا هتطلعي من المشكله دي كيف مع صخر ياحلوه لسه متخلكش اللي ياخد صخر مني
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عشق وصلت الاوتيل لقت جو وليلي قاعدين
عشق... اهل ياهل البيت قاعدين في اوضتي ليه
ليلي... كنتي فين
عشق... رحت اشوف ملف المشروع الجديد وقعدت اراجع عليه شوي وجيت اهو اه صح ياجو احجز طياره عايزه ارجع لندن
جو بستغراب... ليه لسه وصلين هنا من تلت ايام
عشق... معلش بس زين وحشني اووي
ليلي.... اه قولي كدا بقا سي زين واحشك وانا اللي احسبك عايزه ترجعي عشان الشغل
عشق... اتلمي يابت انتي وانت احجز ياجو بس اول طياره
جو... حاضر ياعشق
عشق... حبيبي وانت مطاوعني كدا والله هههه
ليلي بغيره... حبك برص متتلمي يابت
عشق بصت لجو وانفجرو في الضحك وجو سابهم وطلع
عشق قعدت جنب ليلي وبحب... مدام بتحبيه اعترفي هو شخص كويس واي واحدها تحبه
ليلي... بس انا مش بحبه
عشق... بطلي ضحك علي نفسك انتي بتحبيه اووي كمان وبراحتك بس نصيحه من اختك لو بتحبيه اعترفي ليه قبل ما يروح منك
ليلي... ان شاءلله يلا نجهز الشنط
عشق... يلا
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تاني يوم
صخر... خلود جيسيكا جت
خلود... لا ياصخر بيه
صخر... تمام لم توصل عرفيني
خلود... حاضر حاجه تاني يافندم
صخر... لا روحي علي مكتبك
خلود... تمام
داليا خبطت ودخلت
داليا بحب... صباح الخير
صخر... صباح النور
داليا... عامل اي مختفي يعني من امبارح
صخر... الحمدلله كويس وعادي المهم في حاجه عشان جي بدري كدا
داليا... لا عادي بس اه عايزه فين ملف المشروع عشان تراجعه انا وانت قبل الاجتماع
صخر... الملف جيسيكا خدتوا تراجعه امبارح ولسه معاها
داليا بعصبيه... معاها كيف ياصخر الاجتماع كمان ساعه
صخر... معرفش هي خدتوا ولسه مجابتهوش بس ممكن زمانها جي قومي رني عليها واستجليها
داليا.... اممم تمام اروح ارن عليها
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عشق... حبيب قلب عشق عامل اي
زين... الحمدلله بخير وحشاني اووي
عشق... ياقلبي اروح انا وليلي وجو الشركه نخلص واجيلك ماشي
زين... ماشي بس متتاخريش
عشق... حاضر ياقلبي سلام
زين... سلام
جو... لسه بردو مش عايزه تعرفي مامتك وجدك بزين
عشق بحزن... حاسه انهم مش هيتقبلوا
جو... جربي يلعلي خير
عشق بياس... حاضر المهم يلا نخلص شغل عشان ارحلوا
جو... اممم ماشي يلا
ـــــــــــــــــــــــ
صخر بعصبيه... ها مردتش برضوا
داليا بتمثيل الحزن... لا مش بترد شكلها مشغوله
صخر بعصبيه زاح كل اللي علي المكتب ومسك التلفون ورن علي خلود دخلتلوا
خلود بخوف من منظر صخر... نعم ياصخر بيه
صخر... بلغيهم ان الاجتماع اتلغي بحجه اني حصل معايا ظرف ومش هينفع النهارده واجلي الاجتماع
خلود بخوف... حاضر ياصخر بيه وطلعت تجري علي بر
داليا قربت من صخر وقربت منه وبحب... اهدي ياحبيبي وكل حاجه هتتعدل
صخر بصلها بعصبيه وخد مفاتيح العربيه وطلع من الشركه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
بليل
عشق وصلت هي وليلي وجو بيتها واول ما نزلت من العربيه
زين جري عليها..... ماماااااا وحشتيني وحضنها
#جاسمين_محمد
- يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية اخترقت قلب العشق) اسم الرواية