رواية اخترقت قلب العشق الفصل الثالث و العشرون 23 - بقلم جاسمين محمد
23
.المجهول... في صور هعتهالك دلوقتي صورتهلك صخر باشااا
داليا... تمام ماشي ابعت
المجهول... حاضر سلام
داليا بتبص لقت رساله وصلتلها بتفتحها وبتتفاجه وبصدمه... عشقفففففف 🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
صخر طلع وره عشق علي البحر
وبصلها بنظره كلها حب وحزن... متخافيش ياعشق اثقي فيا وديني فرصه اثبتلك ان مش كلنا زي بعض
عشق حست من نظرته وكلها بطمئنان... حاضر ياصخر هديك فرصه
صخر بفرحه حضنها وشالها ولف بيها.... والله العظيم بحبكككك
عشق بخجل وفرح علي تصفاته المجنونه... صخر نزلني
صخر بطل لف وفضل حاضنها... والله بحبك ياعشق بحبك اووي
جو بتصفير... اوع والعه معاكم
عشق اتكسفت ودفنت راسها في حضن عشق
صخر.... غور ياض من هنا
جو.... ههههه حاضر ياخوي المهم كل اللي طلبته حصل واتنفذ
صخر بشرود... تمام وصبرهم عليا
عشق بستغراب بعدت عن صخر وبتسال... في اي ياصخر
صخر بشرود... مافيش حاجه ياقلبي المهم جهزي نفسك عشان هنرجع
عشق... كيف انت مش قولت مينفهش نرجع غير لم نعرف مين بيساعد داود
جو... متقلقيش كل حاجه تمت بس يلا عشان نجهز نفسنا ونمشي من هنا
عشق بستغراب.... عايزه افهم انتو مخبين اي عليا
صخر بغمزه لجو... وانتي مالك اصلا بكلام رجاله
عشق بعصبيه.... صخرررر
صخر.... عيون صخر وقلب صخر
جو بمسخره... اخي علي الرجاله اللي بترجع لوره في ثانيه
صخر... غور ياض من وشي جهز زين واجهز انت
جو... ياعم اتنيل مش بتشتطر غير عليا انا
صخر... غور طيب
جو... حاضر غاير وسابهم ومشي
عشق بنظره كلها شك.. مخبي اي
صخر باسها علي خدها... هعرفك بس لم نوصل ياقلبي بس يلا
عشق كان وشها احمر من بوست صخر
صخر شاف منظرها ضحك هههههههه اي الطماطم ده
عشق... رخم وسابته ودخلت تجري علي جو
ـــــــــــــــــــــــــــــ
داليا... عشق لسه عايشه ياداود يانصاري
داود بصدمه... انتي بتقولي اي
داليا... هههه انصدمت صح هبعتلك صوره ليها هي وصخر
داود منطقش كلمه من الصدمه وصوت رساله جت علي التلفون فتح الرساله لاقي صوره لصخر وهو حاضن عشق
داود بعصبيه... كيف ده والك.. لاب رمينها للديابه في الغابه
داليا... ديابه طلعت ميعتمدش عليك ابدا وانا بقا اللي هتصرف وهوريك هعمل اي سلام وقفلت في وشه السكه قبل ما ينطق
داود.... كيف ده انا لازم احلق اخلص عليها عشان وجوده في ضرر علي حياتي وحسابك انتي كمان يا داليا معايا بعدين عشان اعرفك تتكلمي كدا معايا كيف
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
رحاب قاعده في الجنينه وسرحانه بتفكر في عشق وزعلانه
... عيونك حزينه ليه ياماما
رحاب بصت ورها بصدمه وفرحه... عشق بنتي
عشق جرت عليها حضنتها وقعدو يعيطوا
رحاب بعياط... وحشتيني اووي اووي ياقلب ماما بقا كدا ياعشق توجعي قلبي عليكي هونت عليكي ياعشق
عشق بعياط .. حقك عليا والله غصب عني
زين نفخ خدوده بطفوله وبيدبدب في الارض... كداااا خيانه علي فكره انتي مسلمتيش عليا
رحاب بحب... حقك عليا يانور عيوني تعال في حضني بسرعه
زين جري حضن رحاب... وحشتيني اووي ياتيتا
رحاب... وانت كمان ياقلب تيتا
ليلي من ورهم بصويت.... عشققققققققق وجرت عليها حضنتها
جو.... طيب مافيش حضن ليا هو انا موحشتكيش وغمزلها
ليلي اتكسفت وبصت في الارض من الاحراج ورحاب ضربت جو علي كتفه... حرام عليك كسفت البت اتلم يواد انت
جو... الاه مش بطلب بي حقي ولا اي
عشق... حقك لم تتجوزها ياعسل
جو بغمزه... كام يوم وهخد حقي استعدي يامزه
صخر... جو انت مستغني عن عينك
جو بستغراب... ليه
صخر... عشان لو متلمتش هخليك تودعهم
جو... اياي عليك ياصخر دمك حامي ليه كدا ياراجل نفسي اهزر يعني عشق وقولنا ماشي حت البت اللي هتكون مراتي كمان لا
صخر... البت دي هتكون اختي لحد متتجوزها فتتلم انت سامع
ليلي بحب جرت علي صخر وحضنته... ميحرمنيش منك ابدا يارب
عشق بغيره وبدون وعي... مسكت ليلي زاحتها عن صخر وحضنته...محدش يحضنه غيري انتي سامعه
وليلي ورحاب وصخر بحلقوا للي عشق قالتوا وجو صفر... ايو ايو بقا وبقينا بنغير
عشق انكسفت وجرت دخلت الفله
صخر... عبوشكل اللي يعرفك ياشيخ غور من وشي وسابه ودخل وره عشق
ـــــــــــــــــــــــ عند داليا
كانت واقفه في البلكونه ومتابعهم بنظره كلها كره وغيره وحقد وبتوعد... هانت ياعشق هو يوم بس اخليكم تتهنو بيه وبوم بوم اخلص منكم كلكم ههههههههه
- يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية اخترقت قلب العشق) اسم الرواية