رواية حبيبي كوري الجنسية الفصل الحادي عشر 11 - بقلم ضحى عامر
بارت (11)🧡
ف بيت لاميس بعد م مها بتوصلها وبيودعوا بعض...
بتدخل لاميس على اوضتها على طول بس قبل م تدخل ب يوقفها مدحت
مدحت _ها يبنتى سلمى صحبتك كانت عامله اى اكيد اديقت علشان مكنتيش بتزويها كتير
لاميس _اه ي بابا الحمدلله هي كويسه وصالحتها علشان فعلا اديقت منى وقولتلها ان الكليه والامتحانات اللى منعانى ازورها
مدحت _طب كويس تعالى اتعشي معانا يلا
لاميس _اسفه ي بابا انا تعبانه ومش جعانه بصراحه غير كده كنت جيت كلت
مدحت _طيب ي بنتى استريحى ربنا يوفقكك يارب
لاميس _يارب جميعا يحبيبي
عن اذنك
مدحت _اذنك معاك يبنتى
وبتدخل لاميس اوضتها وبتبتسم ابتسامه سخريه _حنان😏
وبنرجع فلاش باك.....
لاميس بضحك _ايوه ي داده فاطمه كانت قلبوزه اويي
وبيرن فونها
لاميس وهيا بتقوم_عن اذنك ي داده
داده فاطمه _اذنك معاك يبنتى
لاميس _ايوه ي بابا
مدحت _ابقي سلميلي علي عمك عبد الرحمن معاكى وممتاخريش عند سلمى
لاميس وكانت هتقاطعه
مدحت _معلش مكنتش ف البيت وسبت فونى ف البيت وحنان جات قالتلى انك استذأذنتى بتمنى متكونش زعلتك
لاميس بتفكير_لا يابابا مزعلتنيش وحاضر هسلملك ع عمه عبد الرحمن
باااااااااااك
لاميس بتفكير _بس يترا اى علاقتها ب اللى خطفنى انا ومها يلا بكره هعرف واما نشوف اخرتك اى ي حنان
وبتفتكر انها نست تقول لابوها ع حكايه التدريبات اللى هتكون بعد جامعتها ف الجيم النسائي
وبتطلع تقوله...
لاميس _بابا بعد ازنك عاوزك ف موضوع ضروري
مدحت _خير ي بنتى
لاميس _اصل انا ناويه ارجع اتدرب ف الجيم النسائي انا ومها صحبتى
مدحت _مها بنت عمك محمد
لاميس _اه هيا وكنت عاوزه موافقه حضرتك هتكون ساعه ونص بعد الكليه
مدحت _مدام انتي حابه تروحي وكمان معاك مها يبقى عادى موافق
حنان بغضب _جيم اى وهبل البنات ده انت هتخلى البنت تسترجل ي مدحت ده محمود ابنك مش بيروحه
لاميس بتجاهل لحنان_شكرا لحضرتك ي بابا عن اذنك
مدحت _العفو يبنتى
وبص لحنان وراح قعد ع الصفرا
وحنان راحت بغيظها المطبخ تحط الاكل
وعند لاميس ف اوضتها...
كانت قاعده سارحانه ف العيون الحلوه السوده الجميله وابتسمت من غير م تحس لما افتكرت الموقف اللى حصل بينهم ولما قومها
لاميس لنفسها_لا بس اى قمر 🙈
وغيرت لبسها وفردت شعرها البنى الطويل ولبست هوت شورت وتيشرت قط ونامت وحضنت المخده
_________________________________
وف صباح يوم جديد على بطلتنا...
بتصحى ع صوت فونها بيرن وبتلاقى ان مها بترن عليها
لاميس بنوم_االوو
مها_اايوه ممكن نتعرف
لاميس بضحك _للا مش ممكن 😂
مها بحزن مصطنع_لى بس ي مزتى
لاميس بضحك _لا عيب بكثف🙈
مها بضحك _ييختي كميلا😂
مستنياك الساعه ٢:٣٠متتاخريش فاهمه
لاميس _حاضر يافندم تحت امرك عن اذنك بقا هروح البس علشان اروح الجامعه
مها _ااوكى سلاموز
لاميس _سلاموز
وبتروح تاخد شاور وبطلع تغير هدومها وبتلبس تيشرت ابيض قط وفوقه جاكيت اورنج وبنطول بيو فرند ابيض وكوتش ابيض بخطوط برتقالى وفردت شعرها البنى الطويل وطلعت....
مدحت _صباح الخير ياقلبي
لاميس _صباح النور والسرور ي بابا
مدحت _تعالى افطري معانا
لاميس _اسفه ي بابا مستعجله
مدحت _طيب يبنتى مع السلامه
لاميس _الله يسلمك يبابا سلام
وطلعت ركبت ومدحت كان زعلان علشان عارف ان بنته مش عاوزه تقعد مع محمود وحنان على صفرا وحده
___________________________
وف المستودع...
خالد بتعب_كله منكم كله منكم انتو اعاااا
شخص 2_معاك حق يباشا سمعتوا كلو منكم انتوووو اعااا
خالد ومسكه من ليقته بتاع القميص _انت بتتريق عليا ياض
شخص 2بخوف_لا لا والله يباشا بعرفهم غلطهم بس
خالد بغضب _ده على اساس انك مكنتش معاهم هااا؟
شخص 2_بصراحه لا ي باشا اصل اصل..
خالد بغضب _انطق امال كنت فين ياض
شخص2_بتوتر كنت ف كنت ف..
خالد بغضب وضربه قلم _كنت فيييين يمنيل انطق
شخص 2_بخوف كنت ف الحمااام ياباشاا
خالد بغضب _وهيا حبكت تدخل ف الوقت ده؟
شخص 2_اصل شندوتشات الواد معاذ كان فيها شطه كتير
معاذ بصدمه _انت اللى طلعت كلتهم؟ 😳وانا ظلمت اسامه
خالد بغضب _كتك القرف
___$_$________________________
وعند عدنان....
السواق_قربنا ي باشا فاضل ربع ساعه ونوصل القاهره
عدنان_طيب ولما نوصل عاوزك تودينى العنوان ده
وبيدله العنوان...
السواق_امرك ي عدنان باشا
عدنان بخبث_هااانت ههههههههه
😂😂يعنى ميعرفش اللى فيها
اشوفكم ف البارت الجاى
- يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية حبيبي كوري الجنسية) اسم الرواية