رواية أوتار عاشقه الفصل الرابع عشر 14 - بقلم دنيا ثروت
بتحبني ازاي ابعد كدااي اللي بحبك ازاي انتي قريبة مني اوي وبحبك اوي اي المانع بقا ياماسه وبيربط دراعه في بعضهماسه بتقوم بتجهز الشنط ليث بصدمه : أنتي بتعملي اي ياماسهماسه : هنمشي بكرهليث : والبحر انا مشوفتوش ياماسهماسه بتلم الشنط مش بتركز معاه : معلشي هتبقي نيجي تانيقرب عليه يحس نبضه كان بيبنبض ببطئ بينادي بصوت عالي : ماسه ماااسه ماااسه اطلعي اطلعيييي مبلاقيش صوت =يابن الكلب خد بنتي وديتها فين.. قسما بالله لارجع واخدها منك
جري ومشي من القصر يحد ماوصل في مكان أبعد بتتبعتله رساله: اظن عايز تعرف أنا مين يامحمد… اجهز بكره عشان تعرفني
بيدخل عليه الدكتور : استاذ دويدار استاذ دويدار بيحاول بيفوقهدويدار وهو بتنفس بصعوبه : اي اللي جابك هناالدكتور : يابيه جبتلك الجرعات اللي طلبتها منيدويدار بيكح : كويس انك جيت… ليث جاي بكرا مش عايز غير ان يرجع اوحش من الاولكام نفسه بالمخده وخرج بسرعه دخلو الدكاتره حاولو يفوقوهبجديه :بسرعه هاتو الأكسجين بسرعههههبيقل التأثير عليه ولكن لازم يتحط في عنايهالدكتور بجديه : بلغو مراته ان في خلال 24 ساعه لو مفاقش هيمو’ت سريريبيجي الصبح وهي كانت مش عارفه تعمل اي طب تمشي ولا تخليها طب تتعامل معاه ازايليث بيفوق من النوم بجديه : جهزتي عشان نمشيماسه : اه بسليث بيقاطعها :مبسش يلا هلبس وننزلماسه مستغربه منه في دماغها طب ازاي ده كان بيعيط من شويه عشان منمشيش.بتفوق من سرحانها: بقالي ساعه بقول يلا ولا هتتزفتي تكملي هنا.بيروحو ويركبو الطيارهمحمد بيوصل للعنوان : بان انت مين يلابيظهرله شاب باين عليه الصغر في سن العشرينات : أفتكرتني ياعميمحمد :ذياد..!!!!بيدخلو القصر بزعيق :دويدااار دويداااردويدار بيتفزع بيخرج من اوضته بصدمه :ليث!فجأه بيجي حد من ورا بيحقنه في رقبته….!
يتبع…- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية أوتار عاشقه) اسم الرواية
بتحبني ازاي ابعد كدا
اي اللي بحبك ازاي انتي قريبة مني اوي وبحبك اوي اي المانع بقا ياماسه وبيربط دراعه في بعضه
ماسه بتقوم بتجهز الشنط ليث بصدمه : أنتي بتعملي اي ياماسه
ماسه : هنمشي بكره
ليث : والبحر انا مشوفتوش ياماسه
ماسه بتلم الشنط مش بتركز معاه : معلشي هتبقي نيجي تاني
قرب عليه يحس نبضه كان بيبنبض ببطئ بينادي بصوت عالي : ماسه ماااسه ماااسه اطلعي اطلعيييي مبلاقيش صوت =يابن الكلب خد بنتي وديتها فين.. قسما بالله لارجع واخدها منك
جري ومشي من القصر يحد ماوصل في مكان أبعد بتتبعتله رساله: اظن عايز تعرف أنا مين يامحمد… اجهز بكره عشان تعرفني
بيدخل عليه الدكتور : استاذ دويدار استاذ دويدار بيحاول بيفوقه
دويدار وهو بتنفس بصعوبه : اي اللي جابك هنا
الدكتور : يابيه جبتلك الجرعات اللي طلبتها مني
دويدار بيكح : كويس انك جيت… ليث جاي بكرا مش عايز غير ان يرجع اوحش من الاول
كام نفسه بالمخده وخرج بسرعه دخلو الدكاتره حاولو يفوقوه
بجديه :بسرعه هاتو الأكسجين بسرعهههه
بيقل التأثير عليه ولكن لازم يتحط في عنايه
الدكتور بجديه : بلغو مراته ان في خلال 24 ساعه لو مفاقش هيمو’ت سريري
بيجي الصبح وهي كانت مش عارفه تعمل اي طب تمشي ولا تخليها طب تتعامل معاه ازاي
ليث بيفوق من النوم بجديه : جهزتي عشان نمشي
ماسه : اه بس
ليث بيقاطعها :مبسش يلا هلبس وننزل
ماسه مستغربه منه في دماغها طب ازاي ده كان بيعيط من شويه عشان منمشيش.
بتفوق من سرحانها: بقالي ساعه بقول يلا ولا هتتزفتي تكملي هنا.
بيروحو ويركبو الطياره
محمد بيوصل للعنوان : بان انت مين يلا
بيظهرله شاب باين عليه الصغر في سن العشرينات : أفتكرتني ياعمي
محمد :ذياد..!!!!
بيدخلو القصر بزعيق :دويدااار دويدااار
دويدار بيتفزع بيخرج من اوضته بصدمه :ليث!
فجأه بيجي حد من ورا بيحقنه في رقبته….!
يتبع…