Ads by Google X

رواية قلب يشفى الفصل الخامس عشر 15 - بقلم منة عاطف

الصفحة الرئيسية

رواية قلب يشفى الفصل الخامس عشر 15 - بقلم منة عاطف 

البارت الخامس عشر 
مارك: ده بيت الاستاذ سمير
سيف: ايوه مين حضرتك؟!!
مارك: طب مش هتقولي ادخل الاول طيب
سيف باستغراب: هتدخل البيت ازاي وانا مش اعرفك
مارك: انا اخوك من ابوك
سيف بصدمه؛ اخويااا؟!
مارك بهدوء: ممكن ادخل الاول وهوضح ليك كل شئ
سيف : لا مش هقدر اسمح ليك اطلع بره
نهاد وهيا بتقرب منه: مين علي الباب
_مارك: انا يا ماما

_نهاد باستغراب: ماما ؟!!!ماما مين يا حبيبي شكلك غلطت في العنوان تقدر تتفضل احنا مش ناقصين اي هبل

_مارك: ممكن تسمحولي اتكلم الاول وبعدين احكمه وبعدين انا هروح فين دلوقتي 

_نهاد: روح من مكان ما جيت يا  حبيبي

_مارك: مش هقدر المكان بعيد جدا وانا عندي 17 سنه 

_سيف: اسمحي ليه يدخل يا أمي نفهم منه

_نهاد: بس يا سيف

_سيف مبسش يا أمي هنشوف هو عايز  ايه شكله مجنون  اتفضل يا 

_مارك: مارك اسمي مارك

_سيف: اتفضل
ودخل مارك بالفعل 
وملك استغربت من ده

_ملك باستغراب: مين ده؟؟

_مارك: انا اخوكي الصغير

_ملك: انت بتقول ايه انت اتجننت

_مارك: الف مليون سلامه عليكي انا هربت من بابا اول ما عرفت عن الحادثه بتاعتك وجيت ازورك

_سيف: انت بتقول ايه انت انت هتجنن

_نهاد: اهدي كده يا سيف عايزين نفهم كل حاجه مارك مش اسمك مارك صح

مارك هز راسه بمعني اه
_نهاد: انت مين وايه اللي جايبك هنا يا مارك

_مارك: انا اسمي مارك سمير عندب 17سنه ماما روسيه وبابايا هو سمير ابوكو يعني احنا اخوات من للاب

_نهاد بصدمه:انت بتقول ايه

-ملك:اهدي يا ماما 
ووجهت كلامها ل مارك 
_ملك:يعني انت اخويا الصغير كده مفروض

مارك بابتسامه: ايوه انا اخوكي الصغير وانا هربان من بابا لانه كان عايز يخبيني عنكو بس انا مش رضيت وهربت وجيت علي هنا

_ ملك:وعرفت تيجي هنا ازاي 

_مارك:كنت عارف مكانكو 

_ملك: ماشي يا حبيبي تعالي في حضن اختك 

_سيف بعصبيه:انتي اتجنني يا ملك ازاي تصدقي أن ده اخوكي بجد ازاي

_نهاد بزعيق:اسكتو هششششششششش ووجهت كلامها لمارك
نهاد: يعني انت اخوهم بجد يعني سمير كان متجوز عليا ومستغفلني كل ده يعني كان بيسافر علشان مراته الاستاذ 
وجهت كلامها لمارك تاني
_نهاد: بص يا حبيبي احنا هنخليك تنام معانا لغايه بكره الصبح وبعدين ترجع مكانك تاني مفهوم

_مارك بدموع:بس انا لو رجعت بابا هيقتلني انا خايف ومرعوب منه حتي مامتي سابته علشان طريقته انا هنا ومن وانا عندي 12سنه كنت يعتبر عايش لوحدي

_ملك بتردد:خلوه يبات هنا يا ماما علشان خاطري خلوه معانا علطول

_نهاد:سيف شوف الاوضه اللي جوه هتنفع ولا يبات معاك الليله
وسابتهم وقامت

_مارك بفرحه:يعني انا هفضل معاكو

_ملك بحماس:ايوه 
وسيف سابهم وقام يشوف الاوضه التانيه كويسه ولا لأ
بعد فتره  خرج

_سيف:شكلك هتنام معايا تعالي يلا علشان ننام

_مارك بحماس: يلا 
وقام معاه 
ودخله جوه
ورجع سيف ونهاد شاله ملك دخلوها اوضتها

ودخلت علشان تنام

طلعت نهاد وسيف من الاوضه
_نهاد:سيف

 _سيف:نعم يا امي

_نهاد: عامله كويس ده في الآخر اخوك

_سيف:انتي بتقولي ايه يا أمي
_نهاد:معلش يا ابني انا لاحظت علي ايده علامه زرقه وعلي رجله عايزين نعرف من ايه ده

_سيف بهدوء : حاضر يا أمي
 وسابها ودخل اوضته

_ مارك بحماس: ممكن اناديك اخويا

_سيف:اللي انت عايزه

_مارك: انا هنام فين 

_سيف :معايا علي السرير ولا عايز تنام علي الارض

_مارك :لا هنام معاك علي السرير 
ونام مارك وسيف
ولسه جاي مارك يتكلم
سيف: اسكت علشان خاطري سيبني انام

_مارك:حاضر
وناموا هما الاتنين

عند ملك في اوضتها اللي كانت نامت بالفعل ولكنها كانت بتحلم بنفس الشخص اللي بقي يظهر في حلمها

_ملك:كنت مستنياك
....:معلش اتأخرت عليكي
_ملك:هتحكيلي ايه النهارده
...:لا مش هحكي انا بس هتأمل معاكي الشروق وهمشي

_ملك بحزن:بس ازاي انت عايز مش تتكلم معايا
....:: معلش بس انا تعبان ومش قادر احكي حاسس اني مش قادر 
ملك بقلق:مالك في ايه

...:مش عارف 
ونام علي رجلها
ملك بتوتر: انت بتعمل ايه
...:سيبيني انام علي رجلك وانا هخف علطول 
ملك: بس اشمعنا انت اللي بقيت بتظهر في حلمي دايما

..:علشان انبهك لحاجات كتير علشان افوقك من حياتك

ملك :انت مين؟؟
..:مع الوقت هتعرفي يوم مميز هتعرفيني فيه 
وقام 
...: ممكن مش اقدر اجي الايام اللي جايه خلي بالك من حياتك واخوكي مارك 

وسابها ومشي
وصحيت ملك علي صوت نهاد وهيا بتقول

نهاد: اصحي يا بنتي الفطار جهز

ملك: يا ماما بقي 
نهاد:في ايه
ملك: مفيش 
ولسه جايه تقوم
نهاد:هساعدك
ملك:لا لا انا هقوم
وبالفعل قامت
لكنها وقعت تاني 

_نهاد:انا قولت هساعدك 

_ملك بابتسامه وجع:حاليا انا مش عارفه اعمل اي حاجه غير اني اقعد طول اليوم الاء ولدت ومروحتش ريم تعبت ولما حاولت اروح عملت حادثه انا فاشله في كل حاجه عموما مجتش علي دي كمان بس الحمد لله

_نهاد:مش تزعلي يا نور عيني كل حاجه هتتصلح كل حاجه هتبقي بخير قولي الحمد لله وبعدين في مثل بيقول اللي ربنا بيحبه بيبتليه علشان يشوف قوه تحمله مش تزعلي احمدي ربنا 

_ملك:الحمد لله ماما

_نهاد: البارت الخامس عشر
#قلب_يُشفي 
مارك: ده بيت الاستاذ سمير
سيف: ايوه مين حضرتك؟!!
مارك: طب مش هتقولي ادخل الاول طيب
سيف باستغراب: هتدخل البيت ازاي وانا مش اعرفك
مارك: انا اخوك من ابوك
سيف بصدمه؛ اخويااا؟!
مارك بهدوء: ممكن ادخل الاول وهوضح ليك كل شئ
سيف : لا مش هقدر اسمح ليك اطلع بره
نهاد وهيا بتقرب منه: مين علي الباب
_مارك: انا يا ماما

_نهاد باستغراب: ماما ؟!!!ماما مين يا حبيبي شكلك غلطت في العنوان تقدر تتفضل احنا مش ناقصين اي هبل

_مارك: ممكن تسمحولي اتكلم الاول وبعدين احكمه وبعدين انا هروح فين دلوقتي 

_نهاد: روح من مكان ما جيت يا  حبيبي

_مارك: مش هقدر المكان بعيد جدا وانا عندي 17 سنه 

_سيف: اسمحي ليه يدخل يا أمي نفهم منه

_نهاد: بس يا سيف

_سيف مبسش يا أمي هنشوف هو عايز  ايه شكله مجنون  اتفضل يا 

_مارك: مارك اسمي مارك

_سيف: اتفضل
ودخل مارك بالفعل 
وملك استغربت من ده

_ملك باستغراب: مين ده؟؟

_مارك: انا اخوكي الصغير

_ملك: انت بتقول ايه انت اتجننت

_مارك: الف مليون سلامه عليكي انا هربت من بابا اول ما عرفت عن الحادثه بتاعتك وجيت ازورك

_سيف: انت بتقول ايه انت انت هتجنن

_نهاد: اهدي كده يا سيف عايزين نفهم كل حاجه مارك مش اسمك مارك صح

مارك هز راسه بمعني اه
_نهاد: انت مين وايه اللي جايبك هنا يا مارك

_مارك: انا اسمي مارك سمير عندب 17سنه ماما روسيه وبابايا هو سمير ابوكو يعني احنا اخوات من للاب

_نهاد بصدمه:انت بتقول ايه

-ملك:اهدي يا ماما 
ووجهت كلامها ل مارك 
_ملك:يعني انت اخويا الصغير كده مفروض

مارك بابتسامه: ايوه انا اخوكي الصغير وانا هربان من بابا لانه كان عايز يخبيني عنكو بس انا مش رضيت وهربت وجيت علي هنا

_ ملك:وعرفت تيجي هنا ازاي 

_مارك:كنت عارف مكانكو 

_ملك: ماشي يا حبيبي تعالي في حضن اختك 

_سيف بعصبيه:انتي اتجنني يا ملك ازاي تصدقي أن ده اخوكي بجد ازاي

_نهاد بزعيق:اسكتو هششششششششش ووجهت كلامها لمارك
نهاد: يعني انت اخوهم بجد يعني سمير كان متجوز عليا ومستغفلني كل ده يعني كان بيسافر علشان مراته الاستاذ 
وجهت كلامها لمارك تاني
_نهاد: بص يا حبيبي احنا هنخليك تنام معانا لغايه بكره الصبح وبعدين ترجع مكانك تاني مفهوم

_مارك بدموع:بس انا لو رجعت بابا هيقتلني انا خايف ومرعوب منه حتي مامتي سابته علشان طريقته انا هنا ومن وانا عندي 12سنه كنت يعتبر عايش لوحدي

_ملك بتردد:خلوه يبات هنا يا ماما علشان خاطري خلوه معانا علطول

_نهاد:سيف شوف الاوضه اللي جوه هتنفع ولا يبات معاك الليله
وسابتهم وقامت

_مارك بفرحه:يعني انا هفضل معاكو

_ملك بحماس:ايوه 
وسيف سابهم وقام يشوف الاوضه التانيه كويسه ولا لأ
بعد فتره  خرج

_سيف:شكلك هتنام معايا تعالي يلا علشان ننام

_مارك بحماس: يلا 
وقام معاه 
ودخله جوه
ورجع سيف ونهاد شاله ملك دخلوها اوضتها

ودخلت علشان تنام

طلعت نهاد وسيف من الاوضه
_نهاد:سيف

 _سيف:نعم يا امي

_نهاد: عامله كويس ده في الآخر اخوك

_سيف:انتي بتقولي ايه يا أمي
_نهاد:معلش يا ابني انا لاحظت علي ايده علامه زرقه وعلي رجله عايزين نعرف من ايه ده

_سيف بهدوء : حاضر يا أمي
 وسابها ودخل اوضته

_ مارك بحماس: ممكن اناديك اخويا

_سيف:اللي انت عايزه

_مارك: انا هنام فين 

_سيف :معايا علي السرير ولا عايز تنام علي الارض

_مارك :لا هنام معاك علي السرير 
ونام مارك وسيف
ولسه جاي مارك يتكلم
سيف: اسكت علشان خاطري سيبني انام

_مارك:حاضر
وناموا هما الاتنين

عند ملك في اوضتها اللي كانت نامت بالفعل ولكنها كانت بتحلم بنفس الشخص اللي بقي يظهر في حلمها

_ملك:كنت مستنياك
....:معلش اتأخرت عليكي
_ملك:هتحكيلي ايه النهارده
...:لا مش هحكي انا بس هتأمل معاكي الشروق وهمشي

_ملك بحزن:بس ازاي انت عايز مش تتكلم معايا
....:: معلش بس انا تعبان ومش قادر احكي حاسس اني مش قادر 
ملك بقلق:مالك في ايه

...:مش عارف 
ونام علي رجلها
ملك بتوتر: انت بتعمل ايه
...:سيبيني انام علي رجلك وانا هخف علطول 
ملك: بس اشمعنا انت اللي بقيت بتظهر في حلمي دايما

..:علشان انبهك لحاجات كتير علشان افوقك من حياتك

ملك :انت مين؟؟
..:مع الوقت هتعرفي يوم مميز هتعرفيني فيه 
وقام 
...: ممكن مش اقدر اجي الايام اللي جايه خلي بالك من حياتك واخوكي مارك 

وسابها ومشي
وصحيت ملك علي صوت نهاد وهيا بتقول

نهاد: اصحي يا بنتي الفطار جهز

ملك: يا ماما بقي 
نهاد:في ايه
ملك: مفيش 
ولسه جايه تقوم
نهاد:هساعدك
ملك:البارت الخامس عشر
#قلب_يُشفي 
مارك: ده بيت الاستاذ سمير
سيف: ايوه مين حضرتك؟!!
مارك: طب مش هتقولي ادخل الاول طيب
سيف باستغراب: هتدخل البيت ازاي وانا مش اعرفك
مارك: انا اخوك من ابوك
سيف بصدمه؛ اخويااا؟!
مارك بهدوء: ممكن ادخل الاول وهوضح ليك كل شئ
سيف : لا مش هقدر اسمح ليك اطلع بره
نهاد وهيا بتقرب منه: مين علي الباب
_مارك: انا يا ماما

_نهاد باستغراب: ماما ؟!!!ماما مين يا حبيبي شكلك غلطت في العنوان تقدر تتفضل احنا مش ناقصين اي هبل

_مارك: ممكن تسمحولي اتكلم الاول وبعدين احكمه وبعدين انا هروح فين دلوقتي 

_نهاد: روح من مكان ما جيت يا  حبيبي

_مارك: مش هقدر المكان بعيد جدا وانا عندي 17 سنه 

_سيف: اسمحي ليه يدخل يا أمي نفهم منه

_نهاد: بس يا سيف

_سيف مبسش يا أمي هنشوف هو عايز  ايه شكله مجنون  اتفضل يا 

_مارك: مارك اسمي مارك

_سيف: اتفضل
ودخل مارك بالفعل 
وملك استغربت من ده

_ملك باستغراب: مين ده؟؟

_مارك: انا اخوكي الصغير

_ملك: انت بتقول ايه انت اتجننت

_مارك: الف مليون سلامه عليكي انا هربت من بابا اول ما عرفت عن الحادثه بتاعتك وجيت ازورك

_سيف: انت بتقول ايه انت انت هتجنن

_نهاد: اهدي كده يا سيف عايزين نفهم كل حاجه مارك مش اسمك مارك صح

مارك هز راسه بمعني اه
_نهاد: انت مين وايه اللي جايبك هنا يا مارك

_مارك: انا اسمي مارك سمير عندب 17سنه ماما روسيه وبابايا هو سمير ابوكو يعني احنا اخوات من للاب

_نهاد بصدمه:انت بتقول ايه

-ملك:اهدي يا ماما 
ووجهت كلامها ل مارك 
_ملك:يعني انت اخويا الصغير كده مفروض

مارك بابتسامه: ايوه انا اخوكي الصغير وانا هربان من بابا لانه كان عايز يخبيني عنكو بس انا مش رضيت وهربت وجيت علي هنا

_ ملك:وعرفت تيجي هنا ازاي 

_مارك:كنت عارف مكانكو 

_ملك: ماشي يا حبيبي تعالي في حضن اختك 

_سيف بعصبيه:انتي اتجنني يا ملك ازاي تصدقي أن ده اخوكي بجد ازاي

_نهاد بزعيق:اسكتو هششششششششش ووجهت كلامها لمارك
نهاد: يعني انت اخوهم بجد يعني سمير كان متجوز عليا ومستغفلني كل ده يعني كان بيسافر علشان مراته الاستاذ 
وجهت كلامها لمارك تاني
_نهاد: بص يا حبيبي احنا هنخليك تنام معانا لغايه بكره الصبح وبعدين ترجع مكانك تاني مفهوم

_مارك بدموع:بس انا لو رجعت بابا هيقتلني انا خايف ومرعوب منه حتي مامتي سابته علشان طريقته انا هنا ومن وانا عندي 12سنه كنت يعتبر عايش لوحدي

_ملك بتردد:خلوه يبات هنا يا ماما علشان خاطري خلوه معانا علطول

_نهاد:سيف شوف الاوضه اللي جوه هتنفع ولا يبات معاك الليله
وسابتهم وقامت

_مارك بفرحه:يعني انا هفضل معاكو

_ملك بحماس:ايوه 
وسيف سابهم وقام يشوف الاوضه التانيه كويسه ولا لأ
بعد فتره  خرج

_سيف:شكلك هتنام معايا تعالي يلا علشان ننام

_مارك بحماس: يلا 
وقام معاه 
ودخله جوه
ورجع سيف ونهاد شاله ملك دخلوها اوضتها

ودخلت علشان تنام

طلعت نهاد وسيف من الاوضه
_نهاد:سيف

 _سيف:نعم يا امي

_نهاد: عامله كويس ده في الآخر اخوك

_سيف:انتي بتقولي ايه يا أمي
_نهاد:معلش يا ابني انا لاحظت علي ايده علامه زرقه وعلي رجله عايزين نعرف من ايه ده

_سيف بهدوء : حاضر يا أمي
 وسابها ودخل اوضته

_ مارك بحماس: ممكن اناديك اخويا

_سيف:اللي انت عايزه

_مارك: انا هنام فين 

_سيف :معايا علي السرير ولا عايز تنام علي الارض

_مارك :لا هنام معاك علي السرير 
ونام مارك وسيف
ولسه جاي مارك يتكلم
سيف: اسكت علشان خاطري سيبني انام

_مارك:حاضر
وناموا هما الاتنين

عند ملك في اوضتها اللي كانت نامت بالفعل ولكنها كانت بتحلم بنفس الشخص اللي بقي يظهر في حلمها

_ملك:كنت مستنياك
....:معلش اتأخرت عليكي
_ملك:هتحكيلي ايه النهارده
...:لا مش هحكي انا بس هتأمل معاكي الشروق وهمشي

_ملك بحزن:بس ازاي انت عايز مش تتكلم معايا
....:: معلش بس انا تعبان ومش قادر احكي حاسس اني مش قادر 
ملك بقلق:مالك في ايه

...:مش عارف 
ونام علي رجلها
ملك بتوتر: انت بتعمل ايه
...:سيبيني انام علي رجلك وانا هخف علطول 
ملك: بس اشمعنا انت اللي بقيت بتظهر في حلمي دايما

..:علشان انبهك لحاجات كتير علشان افوقك من حياتك

ملك :انت مين؟؟
..:مع الوقت هتعرفي يوم مميز هتعرفيني فيه 
وقام 
...: ممكن مش اقدر اجي الايام اللي جايه خلي بالك من حياتك واخوكي مارك 

وسابها ومشي
وصحيت ملك علي صوت نهاد وهيا بتقول

نهاد: اصحي يا بنتي الفطار جهز

ملك: يا ماما بقي 
نهاد:في ايه
ملك: مفيش 
ولسه جايه تقوم
نهاد:هساعدك
ملك:لا لا انا هقوم 
نهاد بحزن: خلاص يا بنتي

ملك: هو مارك فين
نهاد: بتسألي عليه ليه

_ملك :لانه ببساطه اخويا 

نهاد:ومين قالك انو اخوكي مش يمكن بيضحك عليكي 
ملك:قلبي وعقلي بيقولو انو اخويا
واول ما شافته ابتسمت

ملك:صباح الخير يا ضيفنا الجديد 
مارك اول ماشافها قام جري عليها وساعدها انها تقعد 
مارك: صباح النور 

سابتهم نهاد مع بعض ودخلت اوضه سيف علشان تروقها لقتها متروقه ومتنظمه 
استغربت وسابت الاوضه وخرجت

نهاد: مين اللي روق الاوضه

مارك:انا يا ماما
نهاد بعصبيه:انا مش مامت حد
مارك بحزن: انا آسف

ملك: ممكن تقولي انا يا ماما.
مارك بفرحه:بجد
ملك وهيا بتبادله نفس الفرحه: ايوه  
بص يا سيدي اعتبرني اختك وصاحبتح وامك تمام
_مارك بفرحه: تمام اوي وقام حاضنها
ملك بعد ما طلعت من حضنه: بص يا سيدي احنا في حرب ولازم نكسب علشان تفضل معانا لازم تمام
مارك:ايوه انتي صح انا في حرب ولازم اكسب 
ملك: شطور

مارك باستغراب :بس اكسب ايه 

ملك:السيد والسيده الشريره هيا بنا للتحالف

مارك:هييييييييييه

كل ده ونهاد سامعاهم وهيا فرحانه 
نهاد وهيا بتكلم نفسها 
نهاد: الولد لطيف وشكله طيوب وشكله كده هيبقي فرد مهم في العيله 

عند سيف في الشركه 

كان في غرفه الاجتماعات
الرئيس:  سيف ورغده هيمسكو المشروع الجديد للشركه 
سيف:حاضر يا فندم
رغده:بس يا فندم

علاء:مبسش 
وانتهي الاجتماع 
خرج سيف من الغرفه وهو فرحان لانه هيشتغل مع البنت اللي بيحبها 
رغده: انت مفكر أن انت كده خلاص بقينا في مشروع واحد انا هنسحب
سيف:مش مهم
وسابها ومشي
رغده بعصبيه:اعععع وربي لخليك تندم
ورجعت وراه علي المكتب

عند تميم 
اللي كان كل شويه يمسك موبايله 
تميم:ارن مرنش دلوقتي زمانها صحيت او لا طب اعمل فيه 
افتكر انه قال انه هيبعت رساله 
تميم مسك موبايله وبعت رساله:النهارده هرن عليكي الساعه واحده
وداي علي زرار الإرسال 
وفضل ماسك الموبايل:شافتها مشافتهاش اعععع طب اعمل ايه
دخلت عليه حنان
حنان:اتلم يا ابن الموكوسه وروح اتقدم بدل ما انت قارفنا كده روح اتقدم
تميم:خايف
حنان: خايف من ايه يا خويا اخوك اللي اصغر منك اتجوز يا حبيبي خليك انت كده عامل زي الست المطلقه وسابته ومشيت
تميم: انا ست مطلقه يا نهار ابيض ايه ده انا حالتي بقت صعبه للدرجادي ورجع بص في الموبايل تاني
تميم: مشافتهاش ليه كده يا ربي 
وساب التليفون وطلع بره 
تميم باستغراب:مين اللي نجح يا أمي 
حنان: نجاح مين يا عبيط

تميم: ايه يا امي في ايه حاسك مش طايقاني

حنان: انت عنست يلا لم نفسك شوفلك واحده تلمك بدل ما انت قارفني كده

تميم بصدمه: انتي مش طايقاني للدرجه دي

حنان: انا مفقوعه منك وعمتا الاكل ده للعرايس اشوف ايدك دي تتمد عليها هكسرهالك وهخليك بقي مش تقدر تحرك الاتنين

تميم وهو بينسحب:شكرا يا أمي وخطف خيارايه وجري
حنان: يلا يا معنس

تميم: انا عنست هار اسوححح
ومسك موبايله تاني
لقي ملك بتكتب
ملك:تمام
تميم: تمام بس 
ورمي الموبايل 
تميم: انا فاقد لكل شئ 

جت الساعه واحده ورن عليها
تميم:الو
ملك :السلام عليكم
تميم: وعليكم السلام ازيك يا آنسه ملك
ملك:بخير الحمد لله
تميم: ابدأ الجلسه
ملك:اه تقدر تبدأ 
تميم: ايه اخبار تعامل اهلك معاكي
ملك:حاسه ان التعامل تغير 
تميم:ويا تري للأحسن ولأ
ملك:الحمد لله للأحسن وبقي عندنا فرد جديد في العيله 
تميم باستغراب:مين
ملك:اخويا اسمه مارك ده من ابويا 
تميم :اه
وفضله في الجلسه اللي خرجت بره إطار الجلسه لمده ساعه اتعرفو فيها علي بعض وتميم اللي كام طاير من الفرحه
تميم:أمي بتقول عليا ان انا عنست 
ملك بضحك:ليه
تميم: علشان اخويا يوسف اتجوز امبارح وانا لا
ملك بصدمه: اتجوز اتجوز مين

تميم:ريم
ملك:ايه ده
تميم :هحكيلك 
وحكي ليها كل حاجه 
ملك: ده كله وانا معرفش بس عمتا ربنا يبارك ليهم في حياتهم الجديده وبعدين مامتك من حقها فعلا انها تقولك عنست

حنان وهيا معديه:.......
 

 _

  •تابع الفصل التالي "رواية قلب يشفى" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent