Ads by Google X

رواية هوس سارة الفصل السادس عشر 16 - بقلم اميمه تيتو

الصفحة الرئيسية

 رواية هوس سارة الفصل السادس عشر 16 - بقلم اميمه تيتو

البارت السادس عشر

ساره وامنيه قاعدين ف مطعم 
امنيه: في ايه ياساره طلبتي نتقابل وكنتي مستعجله في ايه

ساره: بتوتر انت عارفه محمد فين
امنيه: لا خلاص احنا اطلقنا ومش عايزه اعرف اي حاجه عنه تاني 

ساره: طيب في موضوع مهم عايزه احكيلك عنه 
امنيه: اممم اتكلنمي بسرعه انت وترتيني 

ساره: من سبع سنين كنت انا ومحمد بنحب بعض وعايزين نتجوز وانا وقتها كنت فقيره وقتها محمد فضل يلعب ف دماغي انه اساعدو ف انه يتجوزك ويخليكي تكتبي ثروتك باسمه وبعدين يسيبك ويتجوزني انا واتفق مع مها صحبتك انها تقنعني وفعلا قدرو يقنعوني وحصل بعدها تخطي بيني وبينو وقالي انه عادي وهنتجوز... 
يوم كتب كتابك حولت اقنعك اوقف الجوازه دي بس انت فكرتيني عايزني اخدو منك وابوكي رامني برا البيت............................................. ودلوقتي هو ف المركز وخايفه ياخدو مني ابني انا مقدرش اعيش من غيرو ارجوكي ساعديني 

امنيه: بدموع كل دا يطلع من محمد
ومها اللي كنت فاكره انها صحبتي تعمل فيا كده 
بس انت انت ليه مقولتليش كل دا 

ساره: انا حولت  اقنعك انه مش بيحبك وانه عايز فلوسك  بس انت مسمعتيش مني 

امنيه:بدموع  انت مريتي بكل دا لوحدك ازاي وازاي قدرتي تخبي كل دا طول السنين دي 

ساره: قدرت قدرت بس دلوقتي كل اللي عملتو هيروح علي الفاضي لو عرفو ان سيف ابن محمد هياخدو مني وانا هتسجن عشان كدبت طول السنين دي وقولت انه ابن عمر

امنيه: انا اقدر اساعدك ازاي 
ساره: انك تشهدي ان محمد مش ابو الولد وان سيف ابن عمر 
وانك طليقت محمد واني حاولت انقذك منو اكتر من مرا ودلوقتي انتوا انفصلتو وعشان كدا هو عايز ينتقم مني 

امنيه: موافقه 
ساره بدموع حضنت امنيه اشكرك اشكرك 

بعد ساعتين 
ف المركز 
امنيه بتحكي للظابط اللي حصل 
واثناء الكلام صوت 
بنت فعلاً معاها حق 
الكل لف وشو نحو الصوت 

امنيه: بذهول  مها 
الظابط: مين دي
انت مين

مها: انا صحبت امنيه نعرف بعض من عشر سنين وفعلا كل اللي قالتو امنيه صح والطفل دا ابن ساره وعمر بس محمد عايز ينتقم منها 

الظابط: طيب خلاص امشو واضمنلك انو مش هيتعرضلك تاني 

ساره: شكرا شكرا 
ومشت

مها جريت ورا ساره انا عملت اللي قولتيلي عليه اهو امسحي الصور بقي 

ساره: انت المفروض تشكريني بسببي اول مره ف حياتك تعملي حاجه حلوه 

مها: بترجي هتمسحي الصور 
ساره: لا انا مقدرش اثق فيكي بس اقدر اضمنلك ان محدش يشوف الصور او يعرف حاجه عنها طول مانتي بعيد عني ومش بتأذيني 
ومشت 

مها: انا لازم اخد الصور  منها 
وفجأه حست بايد علي كتفها لفت جسمها ببطئ 
وتتفجأ بكف جامد نزل علي خدها 

مها:بذهول امنيه  انت 

امنيه:بغضب اه امنيه مستغربه ليه عشان ضربتك دا كف مش جامد قصاد الكف اللي اخدتو منك يااا صحبتي 
وبدموع خذلان ووجع انا مش عايزه اعرفك تاني 

بعد ساعتين 
ف البيت ساره 
قاعده علي الكنبه وسرحانه  

مازن: ماما ماما 
ساره: نعم
مازن: فين الداده وفين سيف 
ساره بدموع اخدت مازن ف حضنها انا تعبانه اوي يامازن بجد تعبت مش قادره خايفه مقدرش اقاوم اللي جاي 

مازن: تعبانه ليه يا ماما حسا بايه 

ساره: بدموع وجع وهيا ف حضن مازن وكانها طفله ومحتاجه الحضن 
دا مش العكس انا انا قلبي واجعني اوي ياحبيبي 

مازن: طيب تعالي نروح لدكتور 
ساره: اوعدني يامازن ان مهما حصل هتفضل تحبني ومش هتكرهني مهما حصل وهفضل مامتك طول العمر ومش هتسبني انا عارفه انك طفل صغير وممكن تكون مش فاهم بس بجد انا محستش بالحنيه دي ولا بالدفه غير فحضنك وحسا انك فاهمني وحاسس بوجعي

@إشارة

  •تابع الفصل التالي "رواية هوس سارة" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent