Ads by Google X

رواية حبيبي كوري الجنسية الفصل العشرون 20 - بقلم ضحى عامر

الصفحة الرئيسية

      

رواية حبيبي كوري الجنسية الفصل العشرون 20  - بقلم ضحى عامر 

 البارت العشرون
                                    
                                          
صلي على سيدنا محمد 🫶🏻



بارت(20)♥️
وف ف مصر 🇪🇬



ف مكان بعيد عن الانظار 
قاعده وقافله النور والشبابيك وعايشه بين الظلمه والحزن والاكتئاب وبين ذكريات الماضي الصعبه 
وبيدخل عليها دكتورها النفسي 
الدكتور _برده قافله الشبابيك والنور  اصحى حاولى مش هتقعدى كده دايما ف الماضي 



وبتقول بصوت شبه مسموع_لا مش عاوزه سبينى ف حالى اتفضل لو سمحت برا 



الدكتور بيأس _طيب بس صديقنى ده مش هيساعدك 



مبتردش عليه والدكتور بيستسلم وبيطلع زى م طلبت 



_________________________



وع ارض كوريا 🇰🇷



بتصحى لاميس  وبتلاقي ان مها صاحيه قبلها 



لاميس باستغراب _اى ف اى مالك صاحيه بدري 



مها _ابدا بس جتلى اخبااار مهمه جدا جدا جدا جدا 



لاميس _اى هيا 



مها _طنط قالت ان بنت جارتهم فرحها اليوم 



لاميس _وفين المهم ف كده 



مها بفرح _احنا معزومييييين 



لاميس وبتقوم من ع السرير_بجااااااد 



مها _ايووووووه 
وبتروح لاميس عندها وبيقفوا يرقصوا 
_وهنروح فرح كوري وهنروح فرح كوري لولولولييييي 



لاميس _تفتكري بيعرفوا يزغرطوا 



مها _اممم معرفش بصراحه 
اه نسيت اقولك ع اللبس 



لاميس _اه معملتش حسابي ف فساتين 



مها _لا مش محتاجين طنط جبتلنا من عندها علشان هيكون فرح تقليدى 



لاميس _واى يعنى فرح تقليدى 



مها _طنط قالت انه بيلبسوا فيه الفساتين التقليديه حتى العروسه 



وبيكون قصدهم ع الفساتين دى👘



لاميس _اه ورينى كده 



مها _عند طنط تحت قالت انه هي هتساعدنا ف لبسهم 



لاميس _يخساره كنت عاوزه اشوفهم دلوقتي 



مها _هنستنى لبليل ونروح  نشوفهم ونلبسهم يستى 



لاميس _اوتى يلا نفطر 



مها _يلا 



وبيفطروا وبلبسوا وبتلبس لاميس  تي شرت اخضر وبنطلون بيج وجزمه بيج وبتلم شعرها البنى ديل حصان 



اما مها بتلبس تي شرت قحلى وبنطلون بيج وجزمه بيج وبتلم شعرها الاسود  ديل حصان 



لاميس _كنت قولى اننا نطقم احسن 



مها بضحك_لا خليها مره تانيه 



لاميس _اوتى عاوزه انهارده نروح مكان حلو 
 
          
                
مها _اه والله المدينه حلوه اوي واحنا هبل مش عارفين نروح ولا هنا ولا هنا 



لاميس بتفكير_معانا الجى بي اس بتعنا 



مها _مين؟ 



لاميس _هى يون وجى يونج 



مها _اه معاكي حق محدش هيفهمنا غيرهم اصلا 



لاميس _بالظااابط يلا نروح نرخم عليهم بقاا 



مها بخبث_يلا😈



وبينزلوا تحت



لاميس ومها ف صوت واحد _صباااح الخير 



والده هيي يون بضحك _صباح الخير ي قمرات جاهزين لبليل 



مها _اه اوووي 



لاميس _عاوزه اشوف الفستان يطنط لو سمحتي 



مها _مترديش عليها يطنط كل حاجه وليها وقتها 



لاميس _اسكتى انتى 



مها _لا😛



لاميس _نينينينيني



هى يون بضحك_من اول الصبح كده انتو اى مش بتتهدوا😂



لاميس _🥹هي يون  ي املنا الوحيد احنا محتيجنك جدا 



مها _🥹اه يطبل الابطال ساعدنا 



هي يون _🥹في اى 



لاميس ومها_🥹عاوزين نتفسح يلا فسحنا 



هي يون _😔م الصراحه ف حاجه مش قلتلكم عليها 



لاميس _اى🥹



هي يون _🥹مش قادر رجلى وجعانى اااه يرجلى 



مها ولاميس _لا انت بتكدب يلا فسحنا 
عاوزين نتفسح  عاوزين نتفسح  عاوزين نتفسح يلا يلا بقا يلا 



هي يون _اما انا مش بفسح بنات اختى هفسحكم 



جي يونج _واحننا عندنا اخت لما يكون عندها اولاد يلا اسمع الكلام وفسحهم 



مها ولاميس _هيييييي هيييي عاش جى يونج عااااااااش 



هي يون _انت لازم تدبسنى طيب



مش هروح مكان الا م جي يونج يجى معانا 



جي يونج _بس انا 



لاميس ومها بمقاطعه يلا جي يونج تعال معانا يلا يلا يلا يلا يلا يلا يلا يلا يلا يلا 



جي يونج _طيب ماشي 



لاميس ومها _هييي هيييي 
هى يون _قولكتلك اولاد اختى 
_____'___________________________



وف مصر 🇪🇬... 



حنان _انا مش مطمنه ل عدنان ده  مفيش اخبار عنه خالص ولا حتى اتصل  ومش عارفه هيدينا الفلوس امتى



محمود _يبقي ضحكى عليكي يما 



حنان _معتدقش لانه قال انه السعر الجديد بقا خمسه مليون 



محمود _صدقينى م هتاخدى حاجه 



حنان بغيظ _اللى هو ازاى ده احنا بينا عقد ع جثتى اخسر فلوسي



محمود _اممم بس انا مش فاهم يما عرفتوا عدنان ازاى 



حنان بتفكير... 



وبنرجع احنا فلاش باك علشان نفهم..... 



حنان كان سامعه اتنين من جيرانهم بيكلموا عن  ان في ناس بتاجر ببنات مقابل فلوس وبتبعيهم للناس الاثريا 
ف لان عقلها عقل افعي كبري  بياجى ف دامغها الفكره وبتحاول تدور ع مكان للكلام ده وبتتواصل فعلا مع المسؤله عن الكلام ده وبتبعت صوره للمسؤله وبتعرفها انها بنفس مواصفات ذبونها المفضل اللى بيكون عدنان وعدنان فعلا بيكون عجباه لاميس وبيكون سعرها الاول عشره مليون وبتوافق حنان طبعا لان المبلغ ده لو استغلت ليل نهار مش هتعرف تجمعه  وبتحاول تغري مدحت بالعرض ولما متعرفش بتفكره ب ديونه وانها ف اى وقت ممكن تطلب الطلاق وتتطرده برا البيت  هو وبنته وهنا مدحت بيوافق مع انه ف المقابل هيخسر بنته وشرفها لاكن حنان اقنعت مدحت ان لاميس ممكن عدنان يجوزها 



باااااك 
محمود _وانتى فعلا مقتنعه ان ممكن واحد زى عدنان يجوز لاميس 



حنان _لا بس اهم اى كلمتين علشان اقنع مدحت بيهم 



محمود _اى الدماغ دى 



حنان بضحك _ههههههه علشان امها تبقي تدايقنى تانى اهى غارت وبنتها مش هسيبها ف حالها




اشوفكم ف البارت الجاى 



تفااااعلوااااا 



بقلمى: Do7a 🙈🥹




        

google-playkhamsatmostaqltradent